Gå til innhold

Jan Fredrik Karlsen


Portvinpiken

Anbefalte innlegg

Hva er det med den mannen? Minnes at han alltid har vært veldig entusiastisk, men på TV2 danseprogrammet nå er han jo "verre enn verst". Nesten fascinerende hvor ekstremt engasjert han er... Hva drikker han før sending egentlig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, han var sånn her på lurt av Karlsen også. Skikkelig fasinerende. Lurer på om han er sånn privat å:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han og Janne Formoe har jo gjort det slutt og blitt sammen igjen eks antall ganger, vil tro han er litt sånn privat også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at han etterligner Alex Rosen... :fnise:

Enig i denne! Tenkte akkurat det samme. Egentlig sinnsykt irritererde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom, det er jeg enig i men mannen er alltid blid og i godt humør. Det skal han ha...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er underholdende. Tenk dere han og Petter Stordalen sammen da!

Og Alex rosen, chartersvein og Synnøve Svabø. Hadde vært fantastisk :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja det er helt sykt hvor engasjert han er. Nesten så jeg blir litt stressa i sofaen selv, men det nå underholdende å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Han er litt too much for min del. Men han er stort sett alltid blid da, så kan liksom ikke klage heller :P Men hadde vært slitsomt å ha en samtale med han om han alltid er like entusiastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takler ikke den mannen! Hopper og spretter og roper og sikler. Hadde egentlig litt lyst til å se Mitt Dansecrew, men når han er der så gidder jeg bare ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...