Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet
Det var vel kanskje prestasjonsangst da... etter at han hadde fremhevet seg selv på bekostning av de "håpløse nerdene"... så kom han etter en som Fabio... - som vel kan gi de fleste menn mindreverdighetskomplekser .. hvertfall når det gjelder utseende ... :wink:

Haha :) Jeg håper du tuller? Hvis jeg hadde funnet ut at en dame jeg datet likte ham, hadde jeg nok gjort det slutt. Dama kan da ikke være helt rett skrudd sammen hvis hun liker ham. Tror nok det var det som var grunnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så teit å avslutte med at Gil ikke ville ha henne da, hvis de fortsatt er sammen. Vi kan vel ikke stole på noe disse seriene viser oss, egentlig. De klipper og styrer og ordner for å gjøre det så interessant som mulig.

Skrevet

Fabio omtaler seg selv som "Fabio"... Ikke "jeg" altså... :ler:

Skrevet

Haha :) Jeg håper du tuller? Hvis jeg hadde funnet ut at en dame jeg datet likte ham, hadde jeg nok gjort det slutt. Dama kan da ikke være helt rett skrudd sammen hvis hun liker ham. Tror nok det var det som var grunnen.

:sjarmor:
Skrevet

Til pass for dama son gikk etter den "mest mystiske, han som ikke åpnet seg, han jeg kan endre" og som tilfeldigvis var noen par hakk kjekkere enn den gjennomsnittlige dusten.

At hun hadde vært sammen med Fabio sa kanskje også litt om hvorfor hun valgte slik hun gjorde? Dama er ikke mindre overfladisk enn gutta hun dumpet fordi hun mente de var det.

Har jeg blitt fortalt.

Sittet parat og fulgt med hver uke skjønner jeg!!! :sjarmor::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Så teit å avslutte med at Gil ikke ville ha henne da, hvis de fortsatt er sammen. Vi kan vel ikke stole på noe disse seriene viser oss, egentlig. De klipper og styrer og ordner for å gjøre det så interessant som mulig.

Uhmm..trodde du virkelig at du kunne stole på det såkalte "reality"-serier viste deg før dette??? Selvsagt klipper og styrer og ordner de..det er det som gjør disse latterlige programmene nok interessante til at du i det hele tatt skal orke å se på dem.. :wink:

Skrevet

Jeg kan ikke helt forstå hvordan noen kan dumpe noen pga en eks..? for meg er ikke det helt forståelig.

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg kan ikke helt forstå hvordan noen kan dumpe noen pga en eks..? for meg er ikke det helt forståelig.

Hvis det viste seg at en dame jeg datet hadde vært sammen med en komplett dust en gang, og hun ikke nødvendigvis så på ham som det, så hadde jeg nok revurdert et eventuelt forhold en gang til. Tydligvis noe ved dama jeg ikke har oppdaget.

Skrevet

Ja, nå vet jeg ikke hvordan syn Larissa har på Fabio nå som de ikke er sammen lenger..

Skrevet

Hvis noen her husker She-Tv som TV2 sendte i 95/96 så hadde de en helt herlig parodi på Fabio.

Hellooooooooo I'm Faaaaaabioooooooo :ler::ler:

Gjest allium
Skrevet
Hvis noen her husker She-Tv som TV2 sendte i 95/96 så hadde de en helt herlig parodi på Fabio.

Hellooooooooo I'm Faaaaaabioooooooo :ler::ler:

Den husker jeg godt ! Hadde bare glemt hva programmet het, ellers hadde jeg skrevet dette innlegget. Ubetalelig var den.

Gjest fabian
Skrevet

i am fabioooo women want to see fabiooooo.....

hilarisk :hoho:

Skrevet

Brian (uten R) hadde aldri dumpa henne. ALDRI!!

Skrevet
Er så mye som er så tydelig regiserte at det er patetisk ja...

OG: Hun der dama tror jeg Brian skal være glad han slipper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...