AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Heisann damer Jeg har nettopp flyttet til Bergen, og nå har jeg bestemt meg for å finne min riktige BH-størrelse. Har hatt feil størrelse hele livet, og en kalkulator på nettet fortalte meg at jeg måtte ha strl. ja, veldig stort. Noen som vet om en skikkelig undertøysbutikk i Bergensområdet der de har store størrelser, og som er flinke og behjelpelige med måling osv? Har vært på Lindex, der stod det bare en 17-18 år gammel jente å så rart på meg da jeg spurde om hun kunne noe om slikt.. Anonymous poster hash: f3d27...2ab
julie90 Skrevet 24. januar 2015 #2 Skrevet 24. januar 2015 Change på Xhibiton har fantastisk service Er også veldig fornøyd med Netty!
miramis Skrevet 24. januar 2015 #3 Skrevet 24. januar 2015 Anbefaler netty over change, iallefall hvis du ønsker undertøy som ser ok ut og ikke ligner nattklærne til en pensjonist. 1
Aphrodite Skrevet 24. januar 2015 #4 Skrevet 24. januar 2015 Jeg elsker netty! Gode service, bedre priser enn change og supre jenter De har salg nå også!
Gjest Lille-pus Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har hørt veldig mye bra om Netty. Har ikke besøkt dem siden jeg ikke bor i Bergen, men go'ordene har jeg altså hørt
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Netty er fantastisk! De er superflinke til å finne riktig størrelse og hjelper deg å finne det du trenger uten at det koster deg skjorta - de har både rimelige og dyre bh'er, så her er det litt for alle Anonymous poster hash: c82f9...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå