Gå til innhold

Undertøysbutikker i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer :)

Jeg har nettopp flyttet til Bergen, og nå har jeg bestemt meg for å finne min riktige BH-størrelse. Har hatt feil størrelse hele livet, og en kalkulator på nettet fortalte meg at jeg måtte ha strl. ja, veldig stort. Noen som vet om en skikkelig undertøysbutikk i Bergensområdet der de har store størrelser, og som er flinke og behjelpelige med måling osv?

Har vært på Lindex, der stod det bare en 17-18 år gammel jente å så rart på meg da jeg spurde om hun kunne noe om slikt.. :(

Anonymous poster hash: f3d27...2ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Change på Xhibiton har fantastisk service :) Er også veldig fornøyd med Netty!

Skrevet

Anbefaler netty over change, iallefall hvis du ønsker undertøy som ser ok ut og ikke ligner nattklærne til en pensjonist.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker netty! Gode service, bedre priser enn change og supre jenter :biggrin:

De har salg nå også!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har hørt veldig mye bra om Netty. Har ikke besøkt dem siden jeg ikke bor i Bergen, men go'ordene har jeg altså hørt :)

Skrevet

Netty er fantastisk! De er superflinke til å finne riktig størrelse og hjelper deg å finne det du trenger uten at det koster deg skjorta - de har både rimelige og dyre bh'er, så her er det litt for alle :)

Anonymous poster hash: c82f9...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...