LILLELULL Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hei :D Vurderer og kjøpe dobbeldyne til eg og kjæresten men er veldig usikker på hvor jeg skal kjøpe den! Ser det er veldig billig på Ikea, noen som har erfaring med dynene derfra?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Vi har en tynn dundyne som er kjøpt på Kid og den er kjempedeilig. Vi bruker ikke annet enn dun, syntetisk blir for klamt. Husk at det er to personer som ligger under samme dyne og avgir varme. Anonymous poster hash: cb2bc...7bf
k192 Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Vi har dobbeldyne fra ikea, den er sånn 3+1 varmeskala. Da er det to dyner som er kneppet sammen, en veldig tynn og en litt tykkere, i sommer brukte vi den med 1 og nå på vinteren bruker vi den med 3. Vi har ikke prøvd å ha de sammen, det tror jeg blir litt varmt for vår del. Vi er hvertfall fornøyd med den!
LILLELULL Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2015 Lenge siden du kjøpte den !? Finner den ikke på nett,,,,,
MissCoverdale Skrevet 24. januar 2015 #6 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte nettopp en dobbeldyne(dun!) på ikea. Fordelen med ikea sine er at de er større enn vanlige dobbeldyner. Ulempen er at du må kjøpe sengetøy på ikea, eller HM. Men de har fint sengetøy begge steder:) Du bør kjøpe dun, såfremt du tåler det. Fiberdynene deres er ikke noe å skryte av. Blir bare klamt og kjipt.
k192 Skrevet 24. januar 2015 #7 Skrevet 24. januar 2015 Lenge siden du kjøpte den !? Finner den ikke på nett,,,,, kjøpte den i sommer, men finner den desverre ikke på nettet jeg heller. ser ut som at de ha fått noen nye siden den gang..
LILLELULL Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2015 Søren,,, det hørtes jo så greit ut 😕
LILLELULL Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2015 Jeg kjøpte nettopp en dobbeldyne(dun!) på ikea. Fordelen med ikea sine er at de er større enn vanlige dobbeldyner. Ulempen er at du må kjøpe sengetøy på ikea, eller HM. Men de har fint sengetøy begge steder:) Du bør kjøpe dun, såfremt du tåler det. Fiberdynene deres er ikke noe å skryte av. Blir bare klamt og kjipt. Okei 😉 greit og vite😃 da blir det fin i såfall 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå