Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :D

Vurderer og kjøpe dobbeldyne til eg og kjæresten men er veldig usikker på hvor jeg skal kjøpe den!

Ser det er veldig billig på Ikea, noen som har erfaring med dynene derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en tynn dundyne som er kjøpt på Kid og den er kjempedeilig. Vi bruker ikke annet enn dun, syntetisk blir for klamt. Husk at det er to personer som ligger under samme dyne og avgir varme.

Anonymous poster hash: cb2bc...7bf
Skrevet

okei ;D vett du ca pris?

Skrevet

Vi har dobbeldyne fra ikea, den er sånn 3+1 varmeskala. Da er det to dyner som er kneppet sammen, en veldig tynn og en litt tykkere, i sommer brukte vi den med 1 og nå på vinteren bruker vi den med 3. Vi har ikke prøvd å ha de sammen, det tror jeg blir litt varmt for vår del. Vi er hvertfall fornøyd med den! :)

Skrevet

Lenge siden du kjøpte den !? Finner den ikke på nett,,,,,

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en dobbeldyne(dun!) på ikea. Fordelen med ikea sine er at de er større enn vanlige dobbeldyner. Ulempen er at du må kjøpe sengetøy på ikea, eller HM. Men de har fint sengetøy begge steder:)

Du bør kjøpe dun, såfremt du tåler det. Fiberdynene deres er ikke noe å skryte av. Blir bare klamt og kjipt.

Skrevet

Lenge siden du kjøpte den !? Finner den ikke på nett,,,,,

kjøpte den i sommer, men finner den desverre ikke på nettet jeg heller. ser ut som at de ha fått noen nye siden den gang.. :(

Skrevet

Søren,,, det hørtes jo så greit ut 😕

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en dobbeldyne(dun!) på ikea. Fordelen med ikea sine er at de er større enn vanlige dobbeldyner. Ulempen er at du må kjøpe sengetøy på ikea, eller HM. Men de har fint sengetøy begge steder:)

Du bør kjøpe dun, såfremt du tåler det. Fiberdynene deres er ikke noe å skryte av. Blir bare klamt og kjipt.

Okei 😉 greit og vite😃 da blir det fin i såfall 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...