Fibonacci Skrevet 15. november 2005 #1841 Del Skrevet 15. november 2005 Heisann Charmis! Ja, det var tragisk å høre om det fæle været og han som var omkommet i Bergen i går. Tenkte sånn på dere atte! Så søt hun dukkehusbeboeren var! Og så den lille hunden da! Hvor får du tak i alle de små tingene? Lager du selv eller kjøper du dem? Håper du får varmen i deg og at dagen blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1842 Del Skrevet 15. november 2005 Hulderjenta Ja det må gjøres innimellom! Men jeg kan ikke si at jeg liker det så veldig! Men deilig når det er gjort da!Og det er jo ikke vær for mange andre aktiviteter heller! Vindelspev Nei jeg er nok desverre ikke så flink. De fleste av dukkehusdukkene mine er laget av en søt dame borte i Amerika. Men jeg har tenkt å prøve meg på å lage noen jeg også i sånn cernit som du nevner! Men akkurat nå er det ikke så mye tid til det. Men når Martine blir litt større så tenkte jeg å prøve meg litt ja! Oj i sted begynte det jammen å snø litt! Her går vi jammen fra det ene til det andre gitt! Flom i går og snø i dag! Håper det ikke legger seg noe, for jeg er slettes ingen tilhenger av snø før julaften jeg!Kan nemmelig ikke fordra å kjøre bil når det er glatt....................er jo ikke så glad i å kjøre når det ikke er glatt heller Men gi meg en motorsykkel - da er jeg glad i å kjøre da Vet ikke helt hvorfor det er sånn! Ellers prøver jeg iherdig å gå ned noen kilo nå før jul. Alle klærne mine har hengt i krympeskapet desverre og det er ingen lur plass å henge de på. Så nå må det vekk noen kilo ja! Det er bare andre dagen i dag og jeg kjenner at sukkersuget er der hele tiden. Det klør i fingrene etter å finne noe godt å spise, men har heldigvis styrt unna i dag også.Jeg er bare helt umulig når det gjelder sånn småspising - åpner sikkert skapene 100 ganger for å se om det er noe spennende inni der. Men sannsynligheten for at det plutselig befinner seg noe godt inni der siden jeg var der sist for ca 4 minutter siden er jo forsvinnende liten.Alikevel går de skapdørene opp og igjen I sted når jeg var i postkassa hadde den fotoboken jeg har bestillt til mamma fra ungene til jul kommet. Og den var bare kjempefin. Bildene ble supre, og boka var skikkelig fint laget!Litt artig å få en skikkelig trykket og innbundet bok med masse bilder av barnebarna i. Gjett om hun kommer til å bli glad. Er veldig glad jeg bestilte den når det ble så fint! Fyrer ennå i ovnen så nå er det snart bikinitempratur her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 15. november 2005 #1843 Del Skrevet 15. november 2005 Du er like ille som meg skjønner jeg. Det søtsuget er enormt! Kjempeflotte dukker iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1844 Del Skrevet 15. november 2005 La Traviata vi postet nok likt vi vennen, for du var da ikke her i sted Jeg lager nok ikke så mye til dukkehuset selv som jeg skulle ønsket! Mye kjøper jeg i en dukkehusbutikk her i Bergen, og noe kjøper jeg på internett. Det meste lages jo i USA og England. Begynner å bli varm nå ja!Gutta mine hiver vel av seg klærne og klager over at det er alt for varmt når de kommer hjem tenker jeg de fryser ikke like mye som meg nemmelig! Brunhilde Du var da heller ikke her isted Nyheter kan være ganske deprimerende ja! Ser ikke mye her heller før kl 21 og Henrik er lagt! han får ikke lov til å se på nyhetene for man vet jo aldri hva de viser for noe! Kjekt å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1845 Del Skrevet 15. november 2005 Og der var jammen vindelspev igjen også - nå gir jeg opp snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1846 Del Skrevet 15. november 2005 Da er ungene nybadet og i seng. Martine sover søtt og Henrik ligger og leser i boka han lånte på biblioteket på skolen i dag. Mannen lager fremdeles skap fra Ikea Selv skal jeg benke meg ned foran tv`n. Tirsdagene er jeg bare totalt tv slave Først "so you think you can dance" etterfulgt av Amy og Seks som oss. Og sukkerfrie drops er innkjøpt i dag Ellers får jeg jo helt abstinenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. november 2005 #1847 Del Skrevet 15. november 2005 Kjenner meg sånn igjen....skapdørene går liksom opp helt av seg selv, til tross for at skapene var ransaket for relativt kort tid siden!! Helt håpløst! Hurra for sukkerfritt snop sier nå jeg! Har kjøpt en drøss clementiner jeg nå..som jeg skal sluke mens jeg ser på fruene og Medium!! Kos deg foran tv'en snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. november 2005 #1848 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) ! Innom og klemser litt på deg også og leser i dagboken din. Godt vi er mange i samme båt! Nå er vi ihvertfall du, Vindelspev og jeg som sliter med sukkersug, og sikkert ørtifjørti andre.Hvorfor er det ikke stangselleri eller pastinakker man får sug etter? Urettferdig! Er relativt blåst i knotten etter å ha feilpriset 140 Harry Potter-bøker,for så å måtte fjerne prislappen og prise dem på nytt, så nå skal jeg bare rett og slett kollapse foran tven. SKal også se Judging Amy og Seks som oss! Ha en koselig kveld,kjære Charmis! måtte bare inn og rette litt opp...kkkselig kveld,hva i allverden er det? Endret 16. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. november 2005 #1849 Del Skrevet 15. november 2005 Hei snuppelupp!! Det snør jammen her hos meg og. er det mulig?? Hadde ikke helt tenkt at det skulle komme så tidlig. Iallefall ikke når det ikke har tenkt å ligge alikevell. Regn i går og snø i dag. Teit vær!! fikk innkallelse til sykehuset i dag. skal opp til ny kontroll i desember. Og jeg gru gleder meg liksom. Greit å få vite noe mer, men hvis de finner mer vann i knær så å jeg jo tappe. Ikke så intr i det nei... hvordan går det med deg?? Leste at du hadde tatt av deg ringer. Det har jeg og. Men han heldigvis ha gifteringen på meg. Synes det er litt av et nederlag å måtte ta den av i så tilfelle Håper du koser deg forran peisen i denne kulden. Jeg er klar for Amy og tenker du er det samme!! Ha en super kveld vennen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. november 2005 #1850 Del Skrevet 15. november 2005 Sånnn bok med bilder av ungene virka jammen lurt, kan tenka meg at den blei kjempe fin då.. Så mannen bygger ikea skap ja... mannen min har forsåvidt fått erfara at å montera Ikea saker er no slettes ikkje bare bare! Han sleit som en makk og holdt på i evigheter sist vi hadde handla der! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. november 2005 #1851 Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Håper du har hatt en grei uke så langt og ikke har regnet bort. Bra det kommer snø nå, og at det er kaldt. Nyt resten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1852 Del Skrevet 16. november 2005 Madden Koste meg foran tv ja, med de sukkerfrie dropsa mine - men de er liksom ikke like gode som en saftig sjokolade da Men de tar det verste suget om ikke annet!Tror det er mange med oss som har det slik med de skapdørene gitt Lillelou Ja kan du skjønne hvorfor man ikke er like hypp på sånne timg? Det hadde jo vært så mye bedre jo! Men neida ut med pastinakken og inn med sjokoladen Drømte du om Harry Potter eller prislapper i natt kanskje??? Glossy Ja så er det helt hvitt ute gitt, og Henrik var helt yr av glede da han sto opp. Unger og snø = glede det er iallefall sikkert! Blir spennende med ny kontroll nå da. Og jeg skjønner jo at du ikke akkurat gleder deg. Nedtur her også å ta av seg ringene. Men håper de kommer på snart igjen - føler meg jo helt naken uten nesten. rart det der! ¤Escada¤ Ja den boka var helt toppers! Og skapet er omsider ferdig flinke mannen min iingvild Det hjalp litt at det ble kaldt ja synes vi har fått regn nok for flere år de siste dagene! Solen skinner ute - det er helt utrolig!Og det er hvitt på bakken. Ungene sover og jeg skal hive meg rundt og få unna litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2005 #1853 Del Skrevet 16. november 2005 Hei Charmina! Så gøy for ungene med snø da! Og jeg synes det lyser opp litt jeg, i mørke kvelder og morgener! Selv om det ikke akkurat er festlig å kjøre bil på glatt føre Håper solskinnet varer lenge! Helt til vi skal til Bergen helst! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. november 2005 #1854 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) ! Merkelig nok så drømte jeg verkern om Harry Potter eller prislapper i natt, så der var jeg heldig. Her snør og snør det, tiddelibom, og julepyntopphengermenneskene har begynt å montere julegata. I går kjøpte jeg også de nyyydeligste dyyyp lilla lys til advendtstaken, så det nærmer seg med stormskritt jul. Håper du får en fin vinterdag, vennen. Endret 16. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 16. november 2005 #1855 Del Skrevet 16. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1856 Del Skrevet 17. november 2005 La Traviata Jeg håper også solen skinner når du kommer Den skinner iallefall nydelig akkurat nå! Lillelou for en søt juleavatar du har fått deg!jeg har også fått lys til adventsstaken. Det er en koselig tid vi har foran oss nå ja! Jeg nyter det iallefall. Bustetroll så utrolig kos at du er tilbake vennen, du har vært veldig savnet skal du vite! En nydelig dag med sol og hvitt på bakken. Ikke mye snø, bare akkuat så asfalten er vekke. Nydelig. Og passe kaldt med noen få minusgrader! Henrik dro avgårde på skolen i går i sin nye jakke og overtrekksbukse! Og hvordan kom han hjem? Jo med verdens største rift i hele buksebaken For man MÅ jo ake nedover bakken når det er snø ikke sant selv om det stikker digre kvister og steiner opp!!!!! Det var jo SÅÅÅ gøy mamma.......men han syntes ikke det var like gøy når mamma slettes ikke var enig da!!!! Så i dag fikk han den gamle buksa på også må vi avgårde og kjøpe noe vi kan lappe det hele med! Får trøste meg med at han sikkert hadde det kjempegøy! Ellers har jeg fått en fin link med masse gøyale BARNEKLÆR som de som ønsker det kan titte innom på! Nå må jeg legge sammen haugen med klær før den kommer etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. november 2005 #1857 Del Skrevet 17. november 2005 Bar innom og lurer litt ør eg skal på kveldskift... Ik kjekt med hull i nye buksa då... huff... er d ik typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. november 2005 #1858 Del Skrevet 17. november 2005 Det er advent snart Jeg må kjøpe lys jeg også, og kankje jeg må kjøpe en ny adventstake . Jeg har ti tusen tanker om hvordan jeg vil ha adventstida, men de blir nok desverre ikke satt ut i live før jeg blir mamma... Har så lyst til å ha tid til å lage noe ekstra godt på adventsøndagene og tenne lys. Vi hadde det slik noen ganger da jeg var lita (når mamma orka.... ) og det var så koselig. Gleder meg veldig til advent, men synes ofte julekvelden er stressende. For mye fokus på gaver.... Når jeg blir stor da skal jeg ha tid til å lage alle gavene jeg har lyst til å gi bort sjøl og finne noe mine aller nærmeste virkelig ønsker seg. Ble mye sånn vil Pi@ feire julen snakk i dagboka di nå Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1859 Del Skrevet 17. november 2005 ¤Escada¤ ja hadde buksa vært gammel hadde det sikkert ikke skjedd Det er jo bare så typisk ja! Pi@ Bare koselig å lese det vennen min! Og du tenker litt som meg! Jeg var ikke så glad i jul jeg av ulike årsaker. Men etter at ungene og mannen kom inn i livet mitt så elsker jeg julen! Særlig den roen og kosen som jeg har da! Middagstid snart, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. november 2005 #1860 Del Skrevet 17. november 2005 ¤Escada¤ ja hadde buksa vært gammel hadde det sikkert ikke skjedd Det er jo bare så typisk ja! Pi@ Bare koselig å lese det vennen min! Og du tenker litt som meg! Jeg var ikke så glad i jul jeg av ulike årsaker. Men etter at ungene og mannen kom inn i livet mitt så elsker jeg julen! Særlig den roen og kosen som jeg har da! Middagstid snart, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på som vanlig ← Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå