Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

La Traviata :klem: Ja det kommer mye rart utav den lille munnen der ja :ler: Mange ganger må jeg holde meg veldig for ikke å sprute ut i latter - han blir jo fornærmet når jeg ler av han innimellom stakkars. Særlig når han ikke mener å være morsom sånn som i går.

FREDAG :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Den beste dagen i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte, hærlige Henrik gutten! :grine2: :ler:

Han får sagt det han!! :Nikke::ler:

Ja, endelig er det fredag, det er rart dette, for jeg gleder meg sikkert like masse til helg jeg som Mannen som jobber hel uka...! Men det er jo godt når mannfolka kommer hjem og er sammen med oss! :hjerte:

Nei, nå våknet Jonas fra dubben sin, så jeg får stikke å ta han opp! Det ble ikke lange innlegget dette her da men...

God helg snuppelupp!!

:klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanna :klem: Ja det er nok det at det er kjekt at mannen også er hjemme at vi ser fram til helgen. Men det er jo et godt tegn da at vi vil være sammen våre kjære :hjerte: Og selv om man alikevel må stå tidlig opp når man har småttiser, så er det jo det å vite at man kan ligge bittelitt og kose seg alikevel ;)

Henrik er i byen og klipper seg med pappaen. Ute regner det som det har gjort i hele dag.Ungene jeg passer er dratt hjem og Martine ligger og dupper litt i sengen sin. Nå får jeg hive meg over rotet her! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

For en skjønn gutt du har! Oooog skjønn datter,selvsagt! :hjerter_rundt:

Håper helgeroen har senket seg i Charminaheimen,og at dere får en deilig fredagskveld!

Pinny sender store nusser!

Og stor klem fra meg! :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmis! :klem:

Du må komme på kakefest i graviditetsddagboka mi!

Masse herlig kake til ære for Orkidéen og prinsen i magen hennes! Tapte gutt/jente veddemål skjønner du! :ler:

Ha en ellers fin kveld! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindelspev :klem:

Lillelou :klem: det var deilige susser fra Pinny altså - litt våte kanskje :ler:

La Traviata :klem: sier aldri nei til en fest jeg vet du :sjarmor:

¤Escada¤ :klem:

Så er fredagen nesten over! Søren så fort det går.

Blir ikke noe spa på meg før neste lørdag, for alle de stedene jeg kunne tenke meg hadde helt fullt! Typisk! Men nå har jeg nå noe å glede meg til hele neste uke da!

I morgen skal jeg til byen om jeg ikke er alt for trøtt! Tenkte å kjøpe inn de siste julegavene. Skal gjemme mannen og ungene til i slutten av desember da, men alt annet tenkte jeg å få ferdig i morgen! Er masse som skal sendes, og jeg liker å ha litt god tid på meg!Kjøpte jo masse da vi var på Mauritius derfor er vi så tidlig ferdige i år egentlig!Men om Martine er helt turbo i natt så er det kanskje fristende å bli under dyna. Og sånn som det regne nå er det iallefall ikke gøy å handle. Julegaveshopping mens vannet renner nedover øra er liksom ikke så veldig sjarmerende da :tunge1:

Nei nå kaller senga :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er litt over syv om morgenen og jeg har vært oppe i halvannen time allerede. Ikke noe å trakte etter kan jeg love, jeg vil mye heller sove :grine2:

Men det vil ikke lille frøken fryd, og etter å ha gitt henne pupp 2 ganger allerede var det bare å stå opp.

Om en stund skal jeg dra til byen. Charmøren må bare få sove litt før jeg vekker han. Han trenger litt søvn han også stakkars.Det er jo han som tar henne hver morgen.

Nå hører jeg Henrik.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her har jeg ikke vært før.. Lurer på om det har vært snakk om at du ville være med på bergenstreff før?? Mulig jeg er HELT ute, men jeg syns liksom å huske noe om deg..

Ihvertfall håper jeg på å ha et treff 24. november hos meg. Du er velkommen du også :) Gi meg et pip du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Så flink du er som nesten er ferdig med julegavene! Har bare gjort unna noen få hittil!

Derimot har jeg begynt å tenke på julekort! Blir inspirert av deg vettu! :kose:

Så synd at det var fullt på spa nå i helga, men da har du jo noe å glede deg til! Høres kjempedeilig ut, og så vet jeg ingen som fortjener det mer enn deg vennen! :klem:

Ha en fin lørdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove godt ikveld :klem:

Så greitt å få kjøpt inn julegavene nå, smart ;)

Hvor fort klaffet det da du fikk lille gullet da?

Gikk jammen fort med Henrik!! :ler:

Ha en fin helg!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meta :klem: Det høres jo kjekt ut det da.................men litt skummelt også :sjenert: Er litt sjenert av meg! Sender du meg en Pm kanskje, om hvem som kommer og hvor det skal være? Jeg har jo litt lyst da........... ;)

La Traviata :klem: Så flott at du blir inspirert. Og ja , jeg er litt fornøyd med at julegavene er i boks. Fikk handlet det jeg menglet i dag! Nå er det bare mannen og ungene igjen - må jo ha noe å kose meg med rett oppunder jul også da!

Vindelspev :klem::ler::ler::ler: nei det kan jeg levende forestille meg :ler:

Epica :klem: Med lille gullet var det faktisk sånn at jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen. Hun var litt av en overraskelse kan jeg si deg. Men hvilken vidunderlig overraskelse når vi bare fikk summet oss litt!!!

Silje:) Helgeklemmer er alltid kjekt å få :klem:

Cecilia :klem::klem:

Ja så er den om noen minutter blitt søndag!

Var i byen og handlet inn de siste julegavene i dag, og det kjennes deilig!Var jo allerede begynt å bli masse folk som gjorde akkurat det samme. Kanskje mange som har tenkt å bli ferdig tidlig i år?

Etterpå var vi i 2 års bursdag hvor vi fikk både middag og deilig kake!

Nå har jeg akkurat lagt og kost meg i bobblekaret og nå er det sengen som venter :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Goood søndag til Charmina-vennen! :klem:

Hehe, hvis alle blir tidlig ferdig med julegavene i år så er det kanskje tomt i butikkene like før jul da...? Lov å håpe i hvert fall! :ler:

Nyt søndagen og de nydelige barna dine (og mannen også for sikkerhets skyld!) :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med julegavene?? Ja det må jeg si - du er flink.

Har vel tenkt samme tanken jeg og. Må bli ferdig tidlig i år. Får ikke juleferie før 21 desember og ¨når du da bor et sted der det ikke går ann å kjøpe julegaver blir det litt stress og da de 3 dager før jul. Får vel hive meg i det jeg og. Og så er det jo en del penger da, greit å få posjonert de utover.

Skal avgårde å hente snuppa som er hos mormoren sin. De to koser seg nok, men nå kjenner jeg at jeg savner henne :enig:

Ha en super søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:klem: Tusen takk for at du holder liv i dagboken min når jeg ikke gjør det selv... :sjenert:

Nydelig bilde av deg og Martine i avetaren din. :Nikke:

Er så koselig å oppdatere meg her hos deg.

Så positiv og energisk du er:

*tar med meg litt positivitet og smitter meg selv*

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...