Charmina Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1741 Del Skrevet 4. november 2005 La Traviata Ja det kommer mye rart utav den lille munnen der ja Mange ganger må jeg holde meg veldig for ikke å sprute ut i latter - han blir jo fornærmet når jeg ler av han innimellom stakkars. Særlig når han ikke mener å være morsom sånn som i går. FREDAG Den beste dagen i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 4. november 2005 #1742 Del Skrevet 4. november 2005 Søte, hærlige Henrik gutten! :grine2: Han får sagt det han!! Ja, endelig er det fredag, det er rart dette, for jeg gleder meg sikkert like masse til helg jeg som Mannen som jobber hel uka...! Men det er jo godt når mannfolka kommer hjem og er sammen med oss! Nei, nå våknet Jonas fra dubben sin, så jeg får stikke å ta han opp! Det ble ikke lange innlegget dette her da men... God helg snuppelupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1743 Del Skrevet 4. november 2005 Susanna Ja det er nok det at det er kjekt at mannen også er hjemme at vi ser fram til helgen. Men det er jo et godt tegn da at vi vil være sammen våre kjære Og selv om man alikevel må stå tidlig opp når man har småttiser, så er det jo det å vite at man kan ligge bittelitt og kose seg alikevel Henrik er i byen og klipper seg med pappaen. Ute regner det som det har gjort i hele dag.Ungene jeg passer er dratt hjem og Martine ligger og dupper litt i sengen sin. Nå får jeg hive meg over rotet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 4. november 2005 #1744 Del Skrevet 4. november 2005 *Lese videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. november 2005 #1745 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) For en skjønn gutt du har! Oooog skjønn datter,selvsagt! Håper helgeroen har senket seg i Charminaheimen,og at dere får en deilig fredagskveld! Pinny sender store nusser! Og stor klem fra meg! Endret 4. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #1746 Del Skrevet 4. november 2005 Hei Charmis! Du må komme på kakefest i graviditetsddagboka mi! Masse herlig kake til ære for Orkidéen og prinsen i magen hennes! Tapte gutt/jente veddemål skjønner du! Ha en ellers fin kveld! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 4. november 2005 #1747 Del Skrevet 4. november 2005 Må ha en kjempe fin helg med Charmina familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1748 Del Skrevet 4. november 2005 Vindelspev Lillelou det var deilige susser fra Pinny altså - litt våte kanskje La Traviata sier aldri nei til en fest jeg vet du ¤Escada¤ Så er fredagen nesten over! Søren så fort det går. Blir ikke noe spa på meg før neste lørdag, for alle de stedene jeg kunne tenke meg hadde helt fullt! Typisk! Men nå har jeg nå noe å glede meg til hele neste uke da! I morgen skal jeg til byen om jeg ikke er alt for trøtt! Tenkte å kjøpe inn de siste julegavene. Skal gjemme mannen og ungene til i slutten av desember da, men alt annet tenkte jeg å få ferdig i morgen! Er masse som skal sendes, og jeg liker å ha litt god tid på meg!Kjøpte jo masse da vi var på Mauritius derfor er vi så tidlig ferdige i år egentlig!Men om Martine er helt turbo i natt så er det kanskje fristende å bli under dyna. Og sånn som det regne nå er det iallefall ikke gøy å handle. Julegaveshopping mens vannet renner nedover øra er liksom ikke så veldig sjarmerende da Nei nå kaller senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1749 Del Skrevet 5. november 2005 Klokka er litt over syv om morgenen og jeg har vært oppe i halvannen time allerede. Ikke noe å trakte etter kan jeg love, jeg vil mye heller sove :grine2: Men det vil ikke lille frøken fryd, og etter å ha gitt henne pupp 2 ganger allerede var det bare å stå opp. Om en stund skal jeg dra til byen. Charmøren må bare få sove litt før jeg vekker han. Han trenger litt søvn han også stakkars.Det er jo han som tar henne hver morgen. Nå hører jeg Henrik..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. november 2005 #1750 Del Skrevet 5. november 2005 Hei Her har jeg ikke vært før.. Lurer på om det har vært snakk om at du ville være med på bergenstreff før?? Mulig jeg er HELT ute, men jeg syns liksom å huske noe om deg.. Ihvertfall håper jeg på å ha et treff 24. november hos meg. Du er velkommen du også Gi meg et pip du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. november 2005 #1751 Del Skrevet 5. november 2005 Hei Charmina! Så flink du er som nesten er ferdig med julegavene! Har bare gjort unna noen få hittil! Derimot har jeg begynt å tenke på julekort! Blir inspirert av deg vettu! Så synd at det var fullt på spa nå i helga, men da har du jo noe å glede deg til! Høres kjempedeilig ut, og så vet jeg ingen som fortjener det mer enn deg vennen! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 5. november 2005 #1752 Del Skrevet 5. november 2005 Hei kjære deg! Bare sånn i tilfelle du lurte: Tyrkisk pepper i store mengder FØR frokost; det er ikke spesielt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #1753 Del Skrevet 5. november 2005 Håper du får sove godt ikveld Så greitt å få kjøpt inn julegavene nå, smart Hvor fort klaffet det da du fikk lille gullet da? Gikk jammen fort med Henrik!! Ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. november 2005 #1754 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Henrik kan få sagt det ja! Jeg ville bare komme innom med en helgeklem Endret 5. november 2005 av Silje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 5. november 2005 #1755 Del Skrevet 5. november 2005 En helgeklem fra meg også til Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1756 Del Skrevet 5. november 2005 meta Det høres jo kjekt ut det da.................men litt skummelt også Er litt sjenert av meg! Sender du meg en Pm kanskje, om hvem som kommer og hvor det skal være? Jeg har jo litt lyst da........... La Traviata Så flott at du blir inspirert. Og ja , jeg er litt fornøyd med at julegavene er i boks. Fikk handlet det jeg menglet i dag! Nå er det bare mannen og ungene igjen - må jo ha noe å kose meg med rett oppunder jul også da! Vindelspev nei det kan jeg levende forestille meg Epica Med lille gullet var det faktisk sånn at jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen. Hun var litt av en overraskelse kan jeg si deg. Men hvilken vidunderlig overraskelse når vi bare fikk summet oss litt!!! Silje:) Helgeklemmer er alltid kjekt å få Cecilia Ja så er den om noen minutter blitt søndag! Var i byen og handlet inn de siste julegavene i dag, og det kjennes deilig!Var jo allerede begynt å bli masse folk som gjorde akkurat det samme. Kanskje mange som har tenkt å bli ferdig tidlig i år? Etterpå var vi i 2 års bursdag hvor vi fikk både middag og deilig kake! Nå har jeg akkurat lagt og kost meg i bobblekaret og nå er det sengen som venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2005 #1757 Del Skrevet 6. november 2005 Goood søndag til Charmina-vennen! Hehe, hvis alle blir tidlig ferdig med julegavene i år så er det kanskje tomt i butikkene like før jul da...? Lov å håpe i hvert fall! Nyt søndagen og de nydelige barna dine (og mannen også for sikkerhets skyld!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. november 2005 #1758 Del Skrevet 6. november 2005 Heia... Kost deg i helga eller? Må ha en kjempe fin søndag med familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. november 2005 #1759 Del Skrevet 6. november 2005 Ferdig med julegavene?? Ja det må jeg si - du er flink. Har vel tenkt samme tanken jeg og. Må bli ferdig tidlig i år. Får ikke juleferie før 21 desember og ¨når du da bor et sted der det ikke går ann å kjøpe julegaver blir det litt stress og da de 3 dager før jul. Får vel hive meg i det jeg og. Og så er det jo en del penger da, greit å få posjonert de utover. Skal avgårde å hente snuppa som er hos mormoren sin. De to koser seg nok, men nå kjenner jeg at jeg savner henne Ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. november 2005 #1760 Del Skrevet 7. november 2005 Tusen takk for at du holder liv i dagboken min når jeg ikke gjør det selv... Nydelig bilde av deg og Martine i avetaren din. Er så koselig å oppdatere meg her hos deg. Så positiv og energisk du er: *tar med meg litt positivitet og smitter meg selv* Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå