Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen min!!!!

FOR noen søte bilder av ungene. De er til å spis opp. Helt herlige!!!!

Ikke gøy å lese om leddene dine. Jeg vet hvordan du har det. Det er rett og slett en mare. Blir ofte dårlig om kveldene jeg og, og da er det bare å legge seg og håpe på at det er borte til dagen etter.

Leste at de ikke finner noe på røntgen eller boldprøve - men det gjør de ikke på meg heller. Så ikke forvil. Det betyr ikke at de ikke kan finne ut av det. Hvis du leser om leddgikt så står det ofte at det er grunnen til at ikke alle får diagnose. Nettopp fordi det ikke slår ut.

Spør legen din om han kan hennvise deg til en spesiallist. Det skjedde med meg og først da fikk jeg en diagnose.

Har og begynt med slike kapsler, og gulper på de hele dagen. Trikset for meg var å ta de rett før jeg går å legger meg. Da slipper jeg hele greiene, for jeg sover meg igjennom det hele :ler:

Ha en super dag vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Kaka var kjempegod og Martine spiste boller så det tøt ut munnen på henne :ler:

¤Escada¤ :klem: Ingen som har noe lignende nei! Heldigvis for de da!

Susanna :klem: Ja Martine begynner å bli stor jente nå! Håper de selolje kapslene hjelper på meg også - det hadde vært vidunderlig!

Madden :klem: Kanskje jeg skal ta turen hos homeopat også ja - Henrik ble jo mye bedre av astmaen sin etter at vi fikk noe til han der!

Susanna igjen :klem:

La Traviata :klem: Takk for skrytet - sånt liker jo en mamma vet du ;):sjarmor:

La Traviata igjen :klem:

Glossy :klem: Ja fortsetter det å være så ille som dette er jeg bare nødt til å komme meg til en spesialist. Går jo ikke an å fortsette å ha det sånn heller! Kjenner jeg blir litt deppa av det innimellom, og ikke minst hemmer det meg enkelte dager! Lurt å ta de kapslene før du legger deg ja - det skal jeg jammen gjøre også. Er jo ikke akkurat snadder å gå og gulpe selspekk heller :tunge1:

Mandag. Er kjempetrøtt! Martine holdt det gåend fra jeg la meg i tolv tiden i går og helt til klokka halv tre i natt! Da kastet hun bamser og diverse i hodet på meg, lekte borte - bøøøøø og var rett og slett i storform. Da hun omsider sovnet var jeg så overtrøtt at jeg ble liggende en god stund før jeg sovna jeg også!

Nå har jeg lagt alle tre ungene så nå skal jeg jammen benytte sjangsen og slappe av litt oppe på sofaen.

PS:takk for at dere sier avataren er fin..................men er det ikke den jeg har hatt lenge nå da :klø: Den med solhatten på hodet? Eller......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhhhhhhhhhh :sur::sur::sur: Har akkurat betalt masse regninger.......også ligger det søren meg masse nye i postkassa :grine:

Hvorfor kunne det ikke ligge et koselig brev eller kort istedenfor?????? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Kan sende deg et koselig brev, jeg. :sjenert::ler:

Er det deg på avataren som har slikt nydelig hår? Så tjukt og fint på farge!

:klem: Sender du meg litt positiv energi, så sender jeg deg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Hallo, Charmisen!

Jeg kan sende kort til deg! :hoppe:

Fikk også regning i posten i dag, og det var ikke noe kult i det hele tatt! Folk burde sende søte kort og eller pakker med bittesmå ting i, det er helt sikkert!

I dag skal jeg kompensere for at jeg ikke fikk meg noe (god) kake i går- jeg skal nemlig gå til Isgutta på Solsiden og kjøpe med meg en burk med is. De lager fantastisk god is, og akkurat i dag er det peppermynteisen jeg higer etter. :sikle:

Håper dagen tar seg opp,til tross for Turbo-Martine og lite søvn!

Stor klem til deg,vennen :klem: , og en :kyss: fra Pinny!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Regninger er noe dritt! :sur: Mye mer gøy med brev... ;) Har et par venniner som bor borte så eg pleie å sende litt brev med "siste nytt" bilder, en liten vennekalender ol.. MYE mer gøy! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppis!!

Du har en kjempe fin avatar med fotograf bildet av deg og Martine. Er så fint atte!!!

Håper du finner ut av helsa di. Vet hvordan du har det og jeg er så enig at det tar på humøret av og til. Men da har vi jo hverandre å klage til da :ler: Så det er bare å komme med det når det melder seg. Jeg hører alltid!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMELT så fine bilder av barna! Martine helt sjønn på sin ettårsdag.

Bare å benytte tiden til å slappe av mens barna sover ja. Når du får sove så lite om natta så fortjener du en hvil i løpet av dagen. Kanskje vi skulle byttelåne litt vi så får du sovet ut. Maren sover så mye at jeg blir rent sløv selv (for det er jo ikke noen vits i å stå opp når hun sover....???? he he) Kanskje jeg blir litt kvikkere av og ikke sove så mye?

Ha en fin fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindelspev :klem: Det er nok meg på avataren ja og håret er kjempetykt. Men det rare er at det slett ikke var sånn før jeg fikk barn. Da hadde jeg ganske så tynt hår. Men da jeg ble gravid med Henrik skjedde det noe rart med håret for det ble bare kjempetykt og vokste kjempefort! i mitt andre svangerskap ble det ennå tykkere, og frisøren min bare klør seg i hodet :overrasket::ler: Pleier å stripe det da for jeg er mørknet veldig etter å ha fått englebarna!

Lillelou :klem: NAM den isen hørtes god ut altså! Fikk jo ikke lyst på nei................. :sjenert: Helt enig i at folk burde sende søte små ting til hverandre sine postkasser - da hadde jo de fleste ikke kvidd seg for å åpne de og bli overfalt av alle de ekle regningene hele tiden!

¤Escada¤ :klem: Så snill venninde du er da :)

Glossy :klem: Vet du at den avataren trodde jeg ikke at jeg fikk til jeg - for her hos meg vises bare Martine med solhatten sin! Merkelige greier :klø: Logger jeg meg inn på mannen sin så ser jeg jo at det er ny avatar men ikke hos meg! Kanskje den har hengt seg opp her :ler: Nei, dette var rare greier!Og takk for at du vil være klagevennen min søte snuppa mi :hjerte: Hvordan fant de ut at det var leddgikt du hadde?Mine blodprøver viser jo ikke en dri.......!!!!!Ikke røntgen heller men jeg får jo bare vondere og vondere!

Bertine :klem: Tusen takk for nydelig komplimang! Men jeg er nok finere på bildet en i virkeligheten. Tror det er noe med linsen hos fotografen :ler:

Silje:) :klem: Tror jeg sender Martine til et lite lynkurs i soving hos Maren jeg! Kanskje hun kunne ha lært henne hvordan det egentlig skal være? Hun holdt det gående i natt også hun så pappaen og jeg ser snart ut som zoombier.

Nå sover de søte små så jeg får vel benytte sjangsen til å flate ut på sofaen litt! Tror jeg sov 4 timer i natt!

Sjekker dagbøker senere

:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem: Enda et nytt fjes - så trivelig da :)

Har lagt som et slakt på sofaen i hele kveld og sett på diverse på tv! Skikkelig slave :rodme:

Men vi var en tur ut og kjøpte ny inne fotballsko til Henrik da pluss en bursdagsgave til en liten jente som blir 2 år.

Ellers har Martine fått time på Haukeland på plastisk kirurgisk avdeling neste onsdag. Blir spennende å se hva de sier da! De skrev at de ikke opererte den dagen men at de ville se på kulen og ta en vurdering etter det!

Den vokser iallefall og hun er litt blå i nakken der den ligger!

Nå skal jeg inn på Ebay og surfe litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei... :sur:

Innlegget som jeg skrev til deg tidligere i kveld er borte! :grine:

Snufs...

Ville bare gi deg en klem og ønske deg en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La traviata :klem: Borte............huff så leit da! Dumme dumme dataen som gjør slikt :sur: Men det var nå kos å se deg nå da vennen min :klem:

I morgen har jeg store planer om å få laget noen flere julekort! Henrik skal på trening og mannen skal å se på noe sykkelutstyr. Så når Martine er lagt har jeg litt tid.....tror jeg!Det går jo så fort nå fram mot jul. Også må jeg jo finne ut hvilket bilde jeg skal ha på julekortene i år da!Kanskje jeg skal prøve å få tatt noen nye av ungene sammen, men det er ikke alltid like lett! henrik er lett å fotografere da, mens søsteren bare pigger av etter en stund.Og om en ser inn i kameraet kan du være sikker på at den andre ikke gjør det :ler:

Henrik tok med seg en sånn lang ønskeliste fra lekebutikken i dag! Der har han foreløpig skrevet inn 1 ønske :

Ting til Ludde (kaninen hans)........så han er nå ganske snill synes jeg :hjerte:

Min ønskeliste tror jeg er slik :

Ting til dukkehuset

Ting til dukkehuset

Ting til dukkehuset

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn, da var alle småtrollene lagt!

Nå sover de et par timer iallefall.

Charminamannen var så søt i går.

Han skal sende meg på litt spa i helgen sånn at jeg får slappet av og kost meg litt :hjerte::hjerte::hjerte: Han viser nå at han bryr seg om sin trøtte kone. Så nå skal jeg etterpå høre om jeg får time til annsiktsbehandling og aromaterapi! Det hørtes deilig ut ikke sant? Føler virkelig at jeg trenger litt sånn nå. Føler jeg ser helt grå ut i fjeset pga av lite søvn.

Kommer vel ikke akkurat til å se ut som Julia Roberts etterpå heller da men :ler::ler: ..........................det er nå deilig å føle seg litt fresh iallefall.

Nå skal jeg spise litt og myse i avisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Spa høres kjempedeilig ut-du fortjener litt "plei deg selv"-tid nå, det gjør du virkelig! Håper du får det vindunderlig!

Merkelig hvor mye rart man leser når man leser litt fort...nå leste jeg nettop at du ikke akkurat kom til å se ut som Rune Rudberg.... :sjenert:

Men det kommer du absolutt ikke til å gjøre, det er jeg og Verden Forøvrig helt,helt sikker på.Du blir kjempeflott-JULIA ROBERTS (og Rune Rudberg....) gå og vogg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm :klø: .................jeg skjønner ikke hvorfor den avataren min viser et helt annet bilde enn hos dere jeg!

Merkelig!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...