Gjest lillelou Skrevet 26. august 2005 #1361 Del Skrevet 26. august 2005 Håper det går greit hos helsesøster,og at du får svar på alt du lurer på Tusen takk for den superkoselige hilsenen i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 26. august 2005 #1362 Del Skrevet 26. august 2005 Takk for besøket i dagboken min Lykke til på helsestasjonen, håper du får svar! klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. august 2005 Forfatter #1363 Del Skrevet 26. august 2005 Tilbake fra helsestasjonen! Martine skal til legen neste torsdag kl 08.30. Helsesøsteren syntes også at det hørtes rimelig skremmende ut det vi hadde opplevet. Hun snakket om at vi kanskje burde få en sånn alarm i sengen. Ikke vet jeg - blir iallefall godt å få snakket med barnelegen om det. Ellers var hun blitt 68 cm lang og veier 7 kg. Nå sover alle ungene her og jeg skal opp og ta meg litt mat kjenner jeg! Det rommler godt i magen Lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. august 2005 Forfatter #1364 Del Skrevet 26. august 2005 Bertine vi postet visst likt vi Kjekt å se deg igjen vemnnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #1365 Del Skrevet 26. august 2005 Innom med en helge og hilsen eg!! Håper helga de blir helt suuuuuper...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. august 2005 Forfatter #1366 Del Skrevet 26. august 2005 ¤ESCADA¤ Ja så er det helg! Henrik har overnattings gjest, Martine sover og Charminamannen er ute på byen med jobben. Snart skal ungene få gå og legge seg og jeg skal nyte roen og freden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2005 #1367 Del Skrevet 26. august 2005 Deilig å få nyte roen å slappe av Kose deg masse! Så godt du har fått time til gullungen din! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. august 2005 Forfatter #1368 Del Skrevet 26. august 2005 Takk for det DARK ANGEL Klokka er litt over midnatt og Charminamannen er på vei hjem alt. Ungene har omsider sovnet og Martine har sovet leeeeenge nå. Har sløvet på sofaen og sett på Amanda utdelingen - ikke akkurat så kjempespennende nei! Om litt er det å finne sengen kjenner jeg! Og i morgen har jeg ingen planer noe som egentlig er utrolig deilig! Håper Martine sover lengre en til halv seks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2005 Forfatter #1369 Del Skrevet 27. august 2005 Så er det faktisk blitt søndag alt. Hvor ble egentlig helgen av? Martine hold et sånn leven i natt at vi har ikke sett på makan. Skulle nesten tro hun hadde fått i seg flybensin eller noe Hun hærjet sånn at det halve kunne ha vært nok. Tok henne tilslutt oppi senga vår, men da tok det jo helt fyr i henne - drev på med de akrobatiske øvelsene, lo og bare holdt det livet - KLOKKA TRE OM NATTA!!!!!! Hvorfor kan hun ikke sove som andre unger............... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. august 2005 Forfatter #1370 Del Skrevet 28. august 2005 Sukk....................ikke mye søvn i natt heller! Og jeg kler slettes ikke å være blå under øynene Føler jeg ikke har sovet skikkelig på 100 år (litt overdrevet kanskje men.......ikke mye iallefall ) Sto tidlig opp og bakte deilige rundstykker til frokost mens guttene fikk sove litt. Nå er det hauger med klær som skal legges sammen jammen spennende søndag Etterpå skal vi ned i huset til mine avdøde svigerforeldre og hente litt ting som vi skal ha. Må begynne for alvor å få tømt alt der nede. Men det er liksom så vemodig på en måte. Savner de veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. august 2005 #1371 Del Skrevet 28. august 2005 Så hyggelig at du har vært innom dagboka mi. Du forsvant litt ei stund for meg og jeg fant deg ikke igjen. tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. august 2005 Forfatter #1372 Del Skrevet 28. august 2005 Pi@ Takk det samme Klokka er halv ti og jeg skal snart finne sengen. Kjenner øyenlokkene er rimelig tunge etter denne helga. Krysser fingrene for at Martine sover godt i natt. Har kjøpt maling til loftet og håper å få malt litt om kveldene framover! Skal male alt panelet helt hvitt. Det tror jeg blir bra. Og kanskje ha en vegg i en litt "knæsj" farge. Men nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. august 2005 #1373 Del Skrevet 28. august 2005 hellu! Håper lille Frøken Turbo sover som en engel i natt.Jeg har hatt en "hektisk" helg,men kommer sterkere tilbake" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. august 2005 Forfatter #1374 Del Skrevet 29. august 2005 Lillelou Martine sov søtt nesten hele natten - spiste bare i 3 tiden engang og sovnet igjen med en gang etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. august 2005 #1375 Del Skrevet 29. august 2005 Jippi jippi!!!!! Håper trenden fortsetter. Har dårlig med nett tilgang for tiden så kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. august 2005 Forfatter #1376 Del Skrevet 29. august 2005 Glossy Ja du må bare få orden på sakene altså, for jeg savner deg vet du når du ikke har vært her på en stund Da har jeg bakt kake og satt den på kjølen. Charminamannen støvsuger og ungene sover! Skal ha 2 stykker som jobbet i barnehagen til Henrik her på middag i morgen, og det gleder vi oss veldig til. Det er to fantastiske damer som hele familien setter sånn pris på å holde kontakten med. Ellers er det ikke mye nytt å fortelle herfra! Vi har kjøpt en sånn liten badestol til Martine for å ha i badekaret og gjett om frøkna koser seg når hun får sitte helt selv uten å bli holdt og bare plaske ivei. Og plaske er hun jammen god til. Alle rundt blir temmelig våte ja. Og setter vi på bobblene blir hun helt i hundre Ute har det regnet det meste av dagen/kvelden så nå føler jeg litt på at høsten er kommet og det er ikke så kjekt. Kunne tenkt meg litt sånn sensommer sol jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 30. august 2005 #1377 Del Skrevet 30. august 2005 Heisann vennen! Høre ut som dere har hatt en kjempe fin ferie!! Kjøpte badekar til Jonas også, som han kan sitte i, det var kjempe populært her også!! Plasker som bare det! Må kommentere din avatar også, den er da bare aldeles nydelig! Ser martine har forandret seg mye!! Hun erså utrolig nydelig den jenta di Charmina! Jeg føler meg nesten bortskjemt med søvn.. Vil så gjene bar krype gjennom pc`en og gi deg en kjempe klem! Skulle gjerne passa Marine for deg noen netter slik at du bare fikk sove så lenge du ville! ...Men her hos meg er det ingen ting annet enn tørrmelk.. Håper det ordner seg snart lille venn..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #1378 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hei, Charmina! Det er så koelig å lese i dagboken din-nå har jeg scrollet meg laaaangt tilbake og lest fra da Martine var bitteliten. Nå skal jeg bli sånn brudzilla, tror jeg. Helt serviett i hodet. Komplett opphengt i tyll og forskjellige hvitfarger.Komponere festsanger... NEHEI! Men det er jo GØY, da-og forhåpentligvis den eneste gangen jeg skal planlegge bryllup. , så dagboka kommer sikkert (garantert) til å få et visst preg av det framover.Heng med og gi terningkast til kjoleforslagene mine . For tida kikker jeg en god del på kjolene til den jenta her: Mipaform - de er tilnærmet den stilen jeg kunne tenkt meg-enkle og litt stramme linjer . Men nå skal jeg gi meg.Ikke mer kjoleprat i dagboka di i dag...tror jeg.Derimor må jeg ut med Pinny,stakkars,som står her med bakbena i kryss.Det REGNER nemlig,og jeg er forkjølt Håper det er en glimrende dag i Charminaheimen! fra lillelou Endret 30. august 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 30. august 2005 #1379 Del Skrevet 30. august 2005 Hei på deg Charminavennen! Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her inne hos deg. Måtte lese meg litt tilbake igjen nå. Så utrolig skremmende opplevelse med Martine. Godt dere får sjekket det hos legen. Husker godt den første gangen du opplevde dette også jeg. Utrolig ekkelt!! Ser du også har begynt som dagmamma. Godt å kunne være hjemme med lille prinsessa tenker jeg. Jeg begynner å jobbe igjen om en mnd og gruer meg som bare det. Men kan jo hende det blir litt godt også da, jeg kan velge mye selv hvordan jeg skal jobbe så blir vel til at jeg bare jobber det jeg må tenker jeg så får vi se. Har jo ikke fast jobb så er egentlig på utkikk etter det jeg. Flere enn Martine som er snylta både jeg og Maren er ganske forkjøla men får håpe det det blir med det. Får ha en fin dag i Charminaheimen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. august 2005 #1380 Del Skrevet 30. august 2005 Hei, håper du har en fin dag, og får sove det du fortjener til natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå