Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HELDIGGRIS!!!!! bare 5 daer igjen. Det er jammen ikk mye nei. Tiden fyker avgårde! Ha en super dag i dag! solen titter frem :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Yollihollihooo, Charmis! Det er soool! Det er soool!!

Pinny og jeg nyter terrasselivet :-) .Litt kald rabarbrasuppe med mascarponekrem er også heeelt okei. :wink:

Håper du koser deg med besøket ditt!

Baaaare 5 dager igjen til dere drar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig med nedtelling til ferie? jeg skal enda jobbe noen uker - nærmere bestemt resten av denne og tre til, men SÅ er det min tur til å slappe av i tre uker. Skal ingen steder fordi vi skal reise i høstferien. Kos deg - håper sola skinner på deg også!

Heksehilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia, så herlig med ferie for deg og dine snart da!:)

Sover vetlo aldrig bra eller? :klø: Må være trøttende i lengden...? :sove: Dakar deg.. :roll: Håper det går bedre etter hvert :rosaengel:

Har det blitt sommer hos dere og eller? :rosasmil: Endelig idag var det varmt nok t å gå med skjørt og mindre klær! :briller: Jippi!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glossy :klem: Vidunderlig med sol ikke sant :sjarmor:

Coral :klem: så koselig med et nytt fjes! Takk for lykkeønskninger om fin ferie! Kom bare innom igjen :wink:

Lillelou :klem: Åhhhh jeg bare elsker rabarbrasuppe :sikle: Det er noe av det beste jeg vet!!!!

Brunhilde :klem: Reise i høstferien er jo supert da for da blir jo ikke høsten så lang.

¤Escada¤ :klem: Nei småen sover jammen ikke mye det kan jeg si! Huff jeg håper det ikke fortsetter sånn veldig lenge!Blir jo så trøtt når hun holder på sånn! Sommer her i dag også ja :) vidunderlig!

Ja så kom solen til Bergen :briller: og det var jo ekstra kjekt siden vi har sommergjester da!

Vi har tråkket rundt i byen i dag og de har fått sett masse. Tror de likte det de så. Men Bergen er jo en fin by da!

Martine var våken i natt også. I dag har hun vært ute det meste av dagen og jeg håper hun blir trøtt av all uteluften og sover søtt hele natten. Men jeg har ikke den helt store troen på det da :tunge1:

Vi grillet deilig mat og koste oss ute på terassen.

Etterpå måtte charminamannen og jeg gå på dugnad. Han har fylt på sand til det som skal bli sandvolleyball for ungene og jeg har malt metervis av gjerde rundt lekeplassen. Gjett om jeg kommer til å ha vondt i armene i morgen :klaske: Sikkert ikke den lureste aktiviteten for meg det der. Det er masse kjekke naboer her oppe så det var bare kos å være på dugnad. Kjekt å få det litt fint på fellesarealet vårt.

I morgen skal Martine, Henrik og jeg få de siste vaksinene før vi drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Endelig er sommeren kommet til oss også. :hoppe:

Du er så flink å skrive i alles dagbøker her inne du.

Holder fortet oppe. :klem:

Men hvor lenge er det dere blir borte igjen...?

Kanskje vi sees etter dere har vært på drømmeferien...

Vi har badeplass 150 meter fra huset og med denne varmen er det litt håp... :ler:

Ha en strålende ferie, vennen.:kyss:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Hurra for sola som endelig har tatt til fornuft og besøkt dere også! :hoppe:

Høres deilig ut med grilling og terassekos!

Og nå er det ikke mange dagene til dere drar...!!! :sjarmor:

Lykke til med vaksinene i morgen!

God natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Sol er ikke dumt nei.. :wink:

Men i sør er det meldt kaldere fra imorgen :-?

Uff, sover lite enda..? Kan ikke være lett! :klem:

Så deilig med ferie snart da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så herlig at sommeren endelig kom!!!! :hoppe:

Jeg er så glad når været er så fint! Og heldige dere som har terasse og hage da! Jeg lengter sånn etter å kunne være ute i egen hage og stelle! Det blir ikke før om et ett år det da.... Så jeg får være tålmodig! :wink:

Det er over 20 grader i skyggen her i dag...fantastisk! :Nikke: Men fortsatt ganske kaldt på natta da...det var ikke mer enn 11 grader i natt...brrr...

Så dere har sommergjester? Det er utrolig kjekt når en har besøk utenbysfra..for da får en sett mer av sitt eget hjemsted! :ler:

Ha en riktig fin torsdagskveld snuppa mi!! :kyss:

Gooood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei snuppa!

Håper du får en kjempe fin sommer!

Vi er nettopp flyttet til ny leilighet med stoooor plass :sjarmor:

Men det var ikke internett! Men heldigvis fant den gode dataen min et trådløst nettverk :wink:

Klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Og rett bak fru Rød som en Kokt Krabbe, samt hennes trofaste hund Svart og Klam Hårball Med Tunga ut.

Og hva vil så vi? JO, nemlig ønske deg en glimrende solfylt helg denne siste før dere skal til det sydlige paradis.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Vil ønske dere en god helg, med fint vær og økende reisefeber... :wink:

Dere står vel på hodet og pakker for tiden, ville bare stikke innom med en :klem: og et :kyss: på kinnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madden

ÅÅ! Det gikk nettopp opp for meg at dere reiser jo nå!! :cry: Kommer til å savne deg veldig! Det er så utrolig koselig å finne dagboka si full av sprudlende Charminameldinger!! Men så unner jeg deg virkelig denne drømmereisen også da...håper dere koser vettet av dere!! :Nikke:

Tenker du har travle dager nå med besøk og pakking ja...håper alt går etter planen! Du virker å være veldig strukturert så jeg har ingen bekymringer hva angår pakkingen altså! Men det må være travelt å ha sommergjester så nært avreise!!

En stoooooor god :klem: oversendes verdens beste Charmina! og et stort :kyss: på kinnet også da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innom og ønske deg og dine god tur - i tilfelle det blir så fint vær i morgen at jeg ikke kommer meg på KG (ha,ha - når kommer jeg meg ikke på KG=).

Det har vært grått her i dag, men solen kom i ettermiddag og det var deilig. Ble bare soling av ansikt og legger - men det er jo også det som vises mest da...

Kos deg! Hekseklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor :klem: Vi blir borte en hel mnd min venn! Og jeg håper vi sees etterpå ja. Da har jeg jo noe å glede meg til etterpå også :wink:

La Traviata :klem: Står litt på hodet for tiden ja. Dagene flyr alt for fort nå. Tenk i morgen reiser vi (det er jo natt nå :) )

Dark Angel :klem: Sol liker vi ja :sjarmor:

Madden :klem: Så kos at du vil savne meg vennen. Det setter jeg veldig pris på skjønner du :kyss: Men jeg kan love deg at det er veldig gjensidig snuppeluppa. Men du har helt rett - pakkingen er under kontroll :tommelsmil: Og kanskje finner jeg en nett cafe på Mauritsius :sjarmor: Den nye avataren din gjorde meg så glad - orntlig skjønt bilde :Nikke:

Lillelou :klem: Du får meg nå alltid til å smile du :)

¤Escada¤ :klem: Fin helg tilbake. Har brunfargen kommet nå? :ler:

Bertine :klem: Jammen bra du kom deg på nett ja! :) Håper dere får det supert i den nye boligen!

Brunhilde :klem: Du er bare blitt yndlingsheksa mi du altså :Nikke: Takk for ønsket om god tur! Håper det blir bra sommer her hjemme også nå med masse sol og varme :briller:

Klokka er 02 og jeg burde sovet for lenge siden. Skal i barnedåp i morgen og her sitter jeg :oops:

Men vi grillet sent og etterpå ble det å se på den fantastiske konserten som var i dag. Jammen masse bra musikk.

Her står vi litt på hodet for tiden med besøk og forberedelser til reisen. Men vi koser oss veldig også. Og er masse ute og nyter det gode været da!

Tenk i morgen sitter vi på flyet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det grått vær - og da er jeg her, vet du!

Sier igjen: Ha en kjempefin tur - kos deg masse, så "sees vi" her inne når du er tilbake og har massevis å fortelle oss!

Hekse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...