Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen! :klem:

Håper helga deres har vært bra!

Her har vi stort sett bodd ute på terrassen... men hatt tid til shopping også da! :ler:

Ønsker dere en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :-D Ja det er ganske dyrt ja! Men svogeren min driver murerfirma så det blir nå ikke så gale alikevel da heldigvis.Det er iallefall blitt supert der oppe.

Hulderjenta :-D Ja han sier utrolig masse den karen der!Mamma`s godklump :hjerte: Ja vi har ledd (og grått)masse over alle de håndverkerne vi har hatt innom dette året! Og tro meg når det gjelder slike er det ingenting som overrasker meg lenger! Blå overtrekk hadde vært tingen ja! Det skulle de jammen ha tenkt på! Hvorfor gjør de ikk det mon tro :klø: Kanskje jeg skal begynne å ha noen sånne liggende! :tunge1:

Glossy :-D Barna er hilst til :wink:

¤Escada¤ :-D :ler: den var artig! Utrolig hva unger sier og får med seg ja!

Dark Angel :-D :kyss:

Ja så var helgen over, og det går like fort som alltid synes jeg!

Lørdagen hadde jeg frisør time klokka 09. Deilig og stille i byen på den tiden. Kom til en ny frisør som jeg likte kjempegodt! Ble godt fornøyd også så der kommer jeg til å gå igjen! Men fy så dyrt det er å ordne håret :tunge1: Etterpå gikk jeg noen timer og shoppet! Som regel finner jeg ingenting! Men det gjorde jeg faktisk denne gangen. Og det er jo salg nå så jeg fikk utrolig masse for pengene.

Brukte 1600 kroner, og for dette fikk jeg :

-Rosa kjole

-Rosa jakke i Lin (faktisk make til buksen jeg kjøpte sist)

-Skinnjakke

-Heklet sjal

-rose til å pynte kjolen med

-nydelig italiensk topp med litt blonder på

-lekre høyhelte sko i fargen ...............rosa ja :oops:

-Hvit jakke

Gjett om jeg var fornøyd :sjarmor:

Lørdag kveld var vi i 50 års dag og hadde det kjempetrivelig! Var hjemme igjen til klokka 02 og Martine hadde sovet som en engel hele tiden. henrik derimot hadde gått i søvne ut av rommet sitt :o og inn på stuen - så tilbake til rommet sitt igjen hvor han hadde stått rett opp og ned og tisset på gulvet sitt! :o Han har aldri gått i søvne før. Merkelige greier! Og han var jo kjempefortvilet når han våknet og skjønte hva som skjedde. Huff håper ikke han begynner med sånne nattelige vandringer :sjokk:

I dag har vi ikke gjort noe særlig spennende. Grillet litt og ellers ikke så mye. Henrik har vært ute sammen med pappaen som driver og lager gjerde. Martine har lekt masse i lekegrinden.

Om litt er det vel påtide å finne senga! :sove:

Og i morgen kommer rørleggeren igjen.

Og jeg må vaske hele huset siden jeg har vært så lat og ikke gjort det i dag :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag :)

En uke igjen til vi reiser :hoppe:

Natten har vært rimelig urolig! Martine våknet i 01 tiden. Og da ville hun slett ikke sove noe nei. Drev og småsutret og kravlet rundt i sengen som en annen makk! Beina kom ut av sprinklene på sengen hele tiden (hjelper ikke mye med sprinkelbeskytter der i gården nei :roll: ) og dyna for av i ett. Det samme med buksen - den holdt seg heller ikke på.

Tror jeg drev og snudde henne og breiet på henne helt til klokka var over 03 i natt. Er det rart man ser trøtt ut :riste:

Nå har hun vært oppe og spist grøt til frokost. Også måtte jeg bare legge henne for hun suttet jo mer på tommelen en hun spiste! Hun var jo selvføgelig helt utslått etter natten hun også.

Klokka er halv ni og jeg er allerede ferdig med å støvsuge 2 etasjer og har satt på en maskin med klær.

Har masse å gjøre her hjemme før besøket kommer i morgen.

Men akkurat nå følte jeg veldig for en KG pause da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat tlf om at rørleggeren var på vei. Det er bra så får vi det helt ferdig i dag.

Ingenting er bedre nei! Og da kan jeg vaske rundt der oppe etterpå.

Er spent på om det er han med inneskoene i dag også :ler: han syntes jeg virkelig hadde skjønt det :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina!

En uke igjen til dere reiser!!! :hoppe::briller:

Det kommer til å gå kjempefort!

Oi, støvsugd 2 etasjer allerede? Imponert!!! :Nikke:

Bra at Martine sover litt på dagtid i hvert fall når nettene er sånn! Høres slitsomt ut!

Rørleggere med innesko er sånne vi vil ha! Ingenting er mer irriterende enn å måtte vaske og rydde etter dem når man nettopp HAR vaska hele huset! :sur:

Ha en fin mandag snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

1 uke igjen! Yehaaa! Dere kommer til å sitte på flyet før dere vet hva som traff dere, og får helt sikkert en alldeles vidunderlig ferie :-)

Punkt 1; Ingenting gleder mitt ganske overfladiske hjerte mer enn å høre om at folk har hatt et vellykket shopping-raid. Grattis med nye lekre ting!

Punkt 2; Dumt at lille Martine ikke ville sove, men fint at hun sover litt på dagtid da. Som det murmeldyret jeg er, så er det den biten med lite søvn som foreløbig holder meg unna den vidunderlige Babyverdenen. Det og gulp. På det annen side er Martine en av de absolutt skjønneste babyene jeg har sett, så da så. :-) Nuller seg ut...

Lykke til med handverkere, du Tapre Kvinne!

Stor mandagsmorgen-klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata JA men resten av det jeg har gjort i dag er ikke like imponerende - iallefall ikke tempoet :ler:

Lillelouer mangelvare :tunge1: Men så er det bare en sånn vidunderlig verden alikevel :hjerte:

Oj så fint badet ble når alt var ferdig! Jeg er kjempefornøyd! Vi valgte hvite små fliser og pyntet opp med grønnturkise mosaikkfliser. Det ble så friskt og fint. Også laget vi til en disk av de mosaikkflisene og oppå der satte vi en vask som står mer som en stor skål oppå. Utrolig stilig syntes vi. :)

Så nå må jeg ut i morgen formiddag å få fatt i litt nye håndduker , kroker og litt annet som såper o.l til å pynte det litt opp med. Og jeg elsker å kjøpe sånt Stæsj :sjarmor:

Martine sover dupp nr 2. Får vekke henne om en stund og dra bort å hente broren så skolen (SFO i dag og i morgen også får han ha ferie). Tenkte vi skulle kjøre ned på hagesenteret etterpå og kjøpe noe nytt til å ha i krukkene her ute. Stemorsblomstene har stått fra 17 mai og helt til nå i helgen.Men nå har de på en måte gjort sitt ja!

Klokka 19 skal jeg ut og spise med klubben. Sommeravslutning. Og selv om jeg egentlig ikke har tid så tar man seg jo tid til sånt ikke sant?

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :) Ja kanskje jeg får prøve å ta et bilde en dag!

Sånn.............nå er det plantet fint i alle krukkene her ute. Og det gamle visne er vekke :sjarmor:

Og jeg vasker fortsatt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Og gratulerer med nytt bad - det hørtes kjempelekkert ut! Vil veldig gjerne se bilde! :Nikke:

Blomster i krukker, nytt bad og nyvasket hus - herlig! :sjarmor:

Synes du har fortjent en liten hvil snart jeg!

Det er gøy å handle stæsj ja- det fins jo så mye fint! Den butikken som heter "Saape" har jeg handla mye i! Har dere den i Bergen?

Ha en vidunderlig ettermiddag og kveld flinke snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så herlig det må være med nytt bad *drømme*. Gleder meg til vi kommer igang med vårt, og ikke minst til jeg vinker adjø til handverkerne og kaster meg avgårde for å shoppe lekre badeting :-)

Meeen; Hvofor drømme og klage når jeg bare kan gå ut på min egen terasse, kle av meg,og såpe meg inn og dusje i naturens egen dusj? Vi er nemlig i ferd med å renne bort :evil: :evil: :evil:

Håper dere har en koselig kveld i Charminaheimen. Nuss :kyss: til de søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Gratulerer med nytt bad!!! :rosasmil:

Å så hærlig.... Er jo meningen at vi skal begynne på vårt og etterhvert... men når...:klø: Ja d e jo d store spørsmålet.....

Gubben jobbe så mye overtid at ed blir jo aldrig tid t å begynne med d.. :roll: Idag er han no endå ikkje komt heim.. og kl er nå 22.41 og han begynte kl 7 imorges! :o Guri så kjedelig... :sove: men men...

Du får ha en fin fin kveld da :vinke: Og så håper jeg at vetlo sover godt inatt;) :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snuppa!

Stikker innom for å ønske dere en god natt, med bare snorkelyder fra Martine... *lov å håpe*

Natti natti :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Charmina!

Ifølge værmeldinga skal det bli fint i hele landet nå! Jippi, da får dere sol dere også! :hoppe:

Håper dere koser dere med besøk!

Ønsker dere en fin kveld! Husk på fruene da (hvis du ikke har sett dem allerede?)! :wink:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelupp!!!

Håper du koser deg med besøk. Jammen har jeg lyst å se bilde av badet ditt :Nikke:

Trenger virkelig litt inspirasjon for tiden. Føler jeg bare går opp i de samme fargene hele tiden. Skal jo ha tanker om et helt hus. Jaja, har sikkert nok av tid til å tenke på. Har sett oss ut noe, men der er jo enda tid til å forandre hvis det skulle knipe.

I morgen er det meldt SOL !!!! Håper virkelig det er riktig denne gangen. Er SÅ klar for litt brunfarge på kroppen.

Jeg reiser til min far noen dager for å få litt forandering. Håper du får noen fine dager!!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata Har saape her i byen også ja! Og gjett om lommeboka har blitt tømt der flere ganger! De har jo sååååå mye lekkert! Var der og kjøpte kroker, såper og diverse i dag jeg til det nye badet og det ble helt supert!

Lillelou :ler: ser deg for meg på terassen ja! Trenger ikke mye bad nei :ler:

¤Escada¤ Var nok dårlig med soving som vanlig ja! Men håper hver natt da :wink:

Glossy Ja det er kjekt med litt inspirasjon innimellom! Må få tatt noen bilder ja! Ellers ser jeg ut nå etter om solen ikke kommer snart! Men ennå er det tåkete og regn så jeg er ikke akkurat noen optimist nei :tunge1: Håper du får en fin tur vennen.

Ja så er nok en dag over! Vi har nå 4 gjester boende og det er bare kjempekoselig!

Var så utrolig kjekt å se de alle sammen igjen.Det er jo over to år siden sist.

Før de kom fikk jeg nå vasket ferdig huset, hengt opp nye gardiner på loftet (eller rettere sagt gamle fra det forrige huset),vasket alle klær, og handlet inn masse mat! Var også en tur på Lagunen og fikk litt nye hånduker såper og diverse til badet!

Martine har vært så urolig i hele dag! Skulle tro hun hadde makk i hele kroppen. Armer og bein går i ett! Men klokka halv syv sovna hun helt utmattet og etter det har det ikke vært så mye som et knyst i henne. Håper det holder seg sånn resten av natten for nå i det siste har hun ikke vært særlig rolig nei!

I natt måtte jeg bare gi meg og finne fram puppen for i det hele tatt å få litt søvn. Også var hun kanskje ekstra tørst da siden jeg jo ikke fikk gitt henne det siste måltidet som jeg pleier i går da jeg var ute!

Nei jeg får vel finne sengen tenker jeg! Klokka er mye og jeg kjenner jeg er ganske så trøtt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...