Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Disse håndtverkerne er jeg virkelig imponert over :o (og det sier litt når jeg blir imponert altså)

De har faktisk med seg innesko sånn at de ikke skitner til hos oss :o :o :o :o

Jeg dåååååååååner nesten :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

WOW! Det er ikke verst! :o

Oftest er de for sene, gjør bare halvparten & søler/griser til.. :ler:

Hadde du en fin St.Hans vennen? :kyss::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :ler: ja er det rart jeg er imponert????

Venter i spenning på om dere får huset!

Martine har vært oppe men jammen ville hun ikke legge seg igjen :klø: har hun fått den store sovesyken montro????

Charminamannen ringte her isted og sa at han kunne hente ungene på skolen så da slipper jeg ut etterpå - fabelaktig!

Ellers sitter jeg og lurer felt på hva vi skal lage oss til middag i dag! Tror jammen jeg etter hvert må begynne å lese alle de fine kokebøkene som vi har jeg. Nå står de jo bare der og vi har alt for ofte de samme rettene om og om igjen til middag :oops:

Ellers måtte jeg le isted da jeg oppdaget at tømreren har hengt opp døra inn til badet feil vei :hoho: gjett om jeg skal mobbe han senere da :sjarmor: Tror han var trøtt i går stakkars , har jo baby hjemme han og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Jammen var dere flinke til å lage fin sankthans for ungene selv om regnet øste ned! :klappe:

Skjønner godt at Henrik var trøtt i dag morges!

Oioi, bare 10 dager til sol, varme, fine strender, avslapning og shopping! :hoppe:

Kjenner at jeg får liit reisefeber på deres vegne! :-)

Så flinke de håndverkerne var da! De pleier jo vanligvis å etterlate seg masse rot og bøss!

Måtte :ler: av han tømreren som hadde satt døra feil vei! Ikke lett å være fokusert med barn i hus, såklart.

Du kan godt sende litt sovesyke over hit, for Brage har nesten ikke tid til det nå om dagen han. Ligger i vogna og spenner fra så han havner helt oppi kalesjen, prøver å sette seg opp hele tiden, og er helt villmann en stund før han endelig "resignerer" og sovner... Er litt sliten om dagen, skal bli godt med helg snart!

Ha en superduper helg Charminavennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heisann!

Håndverkere er en egen rase, hører jeg folk si, men de siste du fikk i hus høres jo suverene ut-innesko! Me oh my :-) Tror ikke jeg kan forvente det av de som skal inn og fikse badet vårt, desverre.

Artig å høre at Henrik var fornøyd med st.hansfeiringen, skal utrolig mye til for å ødelegge sånne "offisielle festdager" når man er liten, det er fest deluxe uansett vær.Beundringsverdig :wink:

Jeg er desverre ikke helt i toppform i dag, så jeg holder hoff i senga, med gode bøker, drikke og en kos hund som passer på. Snille Pinnyen!

Håper du og Martine har en fin dag (sammen med håndverkerne), og at dere alle får en superfin helg! Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata

så han havner helt oppi kalesjen,
:hoho: synes jeg ser han for meg der han ligger og ser helt uskyldig ut :hoho: Sovesyke er herved oversendt!

Nå har arbeidsfolka forlatt åstedet! Men måtte komme tilbake på mandag å ordne vasken da mureren måtte ordne noe annet først! Skal ikke være enkelt nei!!!!!!

Men det blir kjempefint altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :kyss: vi postet nok likt for jeg så deg jo ikke i sted iallefall! Stakkars deg da vennen som ikke er helt pigg! Bra at Pinny er der og passer på deg litt! :Nikke: Håper du kommer deg raskt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

ENDELIG HELG! :hoppe:

Oi, du hadde jaggu merkelige håndtverkere på besøk! :o Har ik hørt om noen som har oppført seg så bra faktisk.. Ei venninna av meg som nylig pussa opp badet, gjore ikkje anna enn å vaska dagen lang! :roll:

Bra at dokke hadde kjekt igår på santhans :P ville no nett stikka innom og ønska deg EN FIN FIN HELG! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤Escada¤ :klem: God helg tilbake snuppa

Måtte bare inn og skrive hva Henrik sa til sin mamma isted :ler:

Jeg satt med han på fanget og vi koste mens jeg sa "sant du skal alltid være gutten til mamma selv om du blir stor?"

Da svarte han "selvfølgelig mamma. Hver dag når jeg er ferdig på jobben min som er fotball så kommer jeg på besøk til deg. For jeg er jo mannen i ditt liv" :hoho::hoho::hoho:

Gjett om jeg strevde med å holde meg alvorlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Hei!

Måtte bare innom for å fortelle deg at Martine er en av de nydeligste babyene jeg noengang har sett. Nyyyyydelig!:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Henrik-gutten er bare full av gullkorn, håper du skriver opp alt sammen! :ler:

Ha en fortsatt fin kveld i Charminaheimen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindelspev :klem: tusen tusen takk for nydelige ord. Det varmet virkelig mammahjertet mitt! Kjekt å se et nytt fjes også. :)

La TraviataHan vet å få sagt tingene ja! Det er til tider utrolig hva som kommer ut av den munnen der! :ler: Han kom nå med en liten ting til i kveld. Vi leste bok (Gullivers reiser) også sa han plutselig "mamma jeg tror jeg er syk..............veldig syk" etterfulgt av dype sukk og stønn. Bekymret spurte jeg han hva det var og om han hadde vondt noen steder! "neida mamma det er faktisk en sånn trøtthets sykdom for jeg kjenner jeg er så trøtt" :hoho: Ikke lenge etterpå var det en liten gutt som lå og sov godt under dyna si! :hjerte:

mureren har vært her og ordnet det som skulle ordnes. Og døra oppe på badet er snudd rette veien! Gjett om jeg ertet snekkeren i dag da :sjarmor: Han mente at vi ville jo bare få et meget spesielt hus med døren sånn som den var :ler:

Ellers har jeg vært og kjøpt en fin ramme med plass til flere bilder i som jeg skal henge i gangen. Har satt inn noen av de bildene som ble tatt hos fotografen og det ble kjempefint. Tenkte å henge den i gangen nede.

Kjøpte også noen kjempesøte små blomster som jeg limte på Martine sin lampe. Det ble utrolig søtt. Det er en sånn papir lampe fra Ikea - rund hvit helt enkel. Og den ble bare så fin med de blomstene på.

I morgen skal jeg til frisøren og klippe meg kl 09. Det skal bli deilig! Føler jeg ser ut som et skogstroll på håret akkurat nå.Trengs virkelig en liten ordning ja.

Vi skal i 50 års dag i morgen så da kan det jo være ok å se litt bedre ut! Aner ikke hva jeg skal gå i ennå, og mangler sko! Det er bare så typisk meg da :roll: Og ikke er det lett å finne sko heller. Når jeg finner noen jeg liker er de nesten alltid utsolgt i min str! Jeg bruker 35 el 36 og de får de ikke mange av desverre.Og det er jo ikke akkurat kjekt å måtte gå på barneavdelingen heller da :tunge1:

Ute ser det ut til å lette litt og det er meldt fint vær i morgen. Men jeg vil nå se det før jeg tror det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i alle fall heldig som har råd til håndtverkere til å pusse opp hele badet. Når vi pussa opp i vinter, måtte vi gjøre alt vi kunne sjøl. Det mest morsomme var å montere sammen dusjen, gikk gangske bra, den lekker bare litt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Du har en vidunderlig sønn, Charmina! Han sier så mye fint! :hjerter2: :grinele:

Slitsomt med håndtverkere i hus! Men med innesko og opp-ned-dører, så blir jo det hele mer underholdende! :ler2: :ler2: Innesko skulle forøvrig vært et påbud! :Nikke: Eller sånne dumme blå overtrekk som jeg løper rundt med på jobb...

Håper du er fornøyd etetr frisørtimen, nå da! :D Har ikke vært hos frisør siden oktober jeg! :o Har stusset meg selv... Men det trengs en frisørhånd, gitt... :sjenert: Ikke så lett å klippe seg selv!

Ha en fin dag idag, Charmina! Jeg har blitt lovet sol i dag, så får vi nå se! God lørdag og god helg! :klem:

PS: Kofferten blir nok full, men kanskje du får plass i en bag..? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!

Er bare innom for å gi den en riktig god :klem: Du er bare den beste!!! :Nikke:

Håper du får en super lørdag. Hils dine herlige barn. De er bare knas!

:kyss: fra oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

De små sier jaggu masse rart! og det Henrik sa var jammen morsomt! he he he... :ler: Han virke så sjønn :rosaengel: Men du har no så søte ungar då... Er ikkje så vanskelig å få lyst på små når en ser på bilder her inne nei;)

Veninno mi si jenta på 1 år hadde fått seg ny dokka, så var de på cafe idag. Å så sa mora at "ja no må du passa på babyen din no då". Så sa sa vetlo "jada besto!" he he:ler: Ser ut t at ho har sjønt litt der då :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra 50 års dag! Hatt det kjempekjekt! Men nå er jeg bare sååååååå trøtt! Klokka er 02.24 og nå venter sengen!

Måtte bare litt inn og kikke i dagboka-og det er så kjekt med hilsner fra dere skjønne jenter :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

50 års dag ja? Masse folk?

Pga at KG legger om fikk jeg ikke skrive hilsen til deg igår :kyss:

Har du sovet godt da vennen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...