Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2005 #1181 Del Skrevet 23. juni 2005 Deilig å få alt ferdig i huset da :-D Gøy å shoppe Jeg stjeler med lista di jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1182 Del Skrevet 23. juni 2005 Dark Angel Da må jeg inn og lese hos deg Huff i dag er jeg bare sååååå giddesløs ....ja rett og slett lat altså :oops: Men har satt på en vaskemaskin da..........wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1183 Del Skrevet 23. juni 2005 Ojojoj :o det var jammen mitt innlegg nr 3000 og jeg ble plutselig karakterisert som avhengig................ :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2005 #1184 Del Skrevet 23. juni 2005 Grattis som avhengig! Nå fikk jeg lyst til å si "sliiit'an", men det passet ikke helt inn i sammenhengen . Det spøker for den trønderske st.hansfeiringen også. Blir ikke noe lystig hopping rundt bålene, iført lekre sommerkjoler, med løst hår og med blomsterkranser på hodet, det er helt sikkert- derimot er nok ymse familefedre i ferd med å hamstre bensin til bålene just nu. Bortsett fra disse tørre fakta er morgenen god i mitt lille hjem. Koselig frokost foran reprisen av frokost-tv og kos hund som gjerne skulle hatt en bit av brødskiven min.Setter opp sitt beste smiskefjes, den optimistiske hårballen :-) God formiddag til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1185 Del Skrevet 23. juni 2005 derimot er nok ymse familefedre i ferd med å hamstre bensin til bålene just nu. Lillelou du er bare så morsom du vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2005 #1186 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei Charmina! Grattis som "avhengig" bruker, du er jammen en flittig innleggsskriver! Alltid så koselig når du har vært innom dagboka mi! Håper dere får en fin torsdag, og at regnet gir seg! Ha det fint vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1187 Del Skrevet 23. juni 2005 La Traviata Har jo vært her en stund da så da blir det jo noen innlegg etter hvert. Særlig etter at jeg begynte med dagbok ja Er jo så kos å lese og skrive i alle bøkene Ute regner det veldig fremdeles så nå er jeg ikke fult så optimistisk lengre med tanke på skyfri himmel kl 18. Martine ligger og babbler inne i senga si. Hun er bare ikke helt i form. Det er så rart.Feberfri om morgenen men så kommer hun opp i litt temp etterhvert! 38 nå når jeg målte. Tror jeg bare får ringe ned på den lokale legevakta å høre. Hun har jo fått endel vaksiner i det siste, men alikevel. På den MMRèn skulle det jo ikke komme feber før om en uke og det er jo først i morgen! Klokka er halv to og jeg har fremdeles bare vasket 1 maskin med tøy! For en husmor :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 23. juni 2005 #1188 Del Skrevet 23. juni 2005 Måtte jo bare innom å ønske deg en god santhans også da! Dårlig vær med regn og greier her og.. men kan jo håpe at det bedrer seg.... Nå må eg gå på ettermiddagsskift.. så du må ha en riktig goda dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #1189 Del Skrevet 23. juni 2005 God sankthans ja Dårlig husmor? Puh, når klokka er halv to har jeg nettopp stått opp Må bare beklage at jeg ikke har vært innom på en stund, vært litt å tenke på. håper du og Martine har det fint i det nydelige været! Hvordan er formen hennes nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. juni 2005 #1190 Del Skrevet 23. juni 2005 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1191 Del Skrevet 23. juni 2005 ¤Escada¤ Fisken Pi@ Ååååååå det slutter jo aldri å regne jo De der værgudene kan dra pok....... i vold altså Det er jo så dumt for ungene som gleder seg til bål og grillete pølser i ettermiddag! Ja ja vi får vel bare prøve å gjøre det beste utav det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. juni 2005 #1192 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei på deg, og god St Hans hvis du velger å trosse været og feire allikevel. Jeg feirer ikke denne dagen - selv om jeg er en heks - men 15 åringen skal på konsert og da har ihvertfall han noe å finne på og jeg slipper dårlig samvittighet... Jeg skal kose meg med KG og TV, men mest KG kjenner jeg meg selv rett, og det gjør jeg! Ha en god kveld - hekse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. juni 2005 #1193 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei snuppa mi!! Kom til Madden du så skal vi grille i finværet! Jeg har kjøpt inn pølse & brød! Så utrolig typisk at det skal regne hos dere i dag da!!!! Du er iallefall hjertelig velkommen hos meg da! Vi har sånn noenlunde ok vær! Så du var litt skvetten i går du også etter sesongavslutningen?! Jeg satt på nattevakt og så på....gjett om jeg var lettskremt etterpå da... Jeg hadde slukket alt lys i gangene (enkelte pasienter forstår at det er natt når de titter ut av rommene sine og ser at det er mørkt i gangen! ..) og så hørte jeg så mye rare lyder da vet du.... Var litt skvetten da ja!! Jeg gjør som du..både gleder og gruer meg til neste sesong!!! Så herlig med ferdig bad da Charmina!!! Jeg tenker du koser deg nå ja, med pyntinga!! Jeg er også slik...elsker alt som har med interiør/innredning å gjøre!!! Lidenskapelig opptatt av det ja! Tenk at du snart skal reise da! Jeg har litt reisefeber på dine vegne jeg vennen! Kommer til å savne deg veldig når du er borte så lenge!!! Jeg blir bortreist i 4 uker selv i sommer...men kommer nå til å finne meg internett med jevne mellomrom ja! Kan ikke være heeelt uten!! Håper Martine kommer seg raskt nå da..feber er ikke noe moro...jeg var et skikkelig feberbarn... Sender over en gooood god-bedring- til henne! Og til mamma'n hennes, verdens beste Charmina, sender jeg et stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. juni 2005 #1194 Del Skrevet 23. juni 2005 Usj...KG-trøbbel ja...alt kommer jo dobbelt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2005 #1195 Del Skrevet 23. juni 2005 Håper dere har en fin st.hans til tross for manglende strålende midtsommersol :-) . Vi droppet jobbfeiringa, ble hjemme, og forbereder i stedet en deilig biffmiddag med sorbet til dessert, og skal se en koselig film etterpå.Ikke så verst, det heller, å "snuggle"i sofakroken Stor klem til deg,vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. juni 2005 #1196 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei hei!! er leggetid for meg nå, men måtte bare fortelle at jeg har meddelt Bergensgjengen at vi manner oss opp til treff, og at jeg ikke kan i beg av august. Så da får vi se.... hi hi. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...136292&start=15 siden de spurte så fint så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve. Men har ikke så lyst å gå uten deg... Natta snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #1197 Del Skrevet 23. juni 2005 Brunhilde Håper du koste deg selv om du ikke feiret dagen Madden Gjett om jeg gjerne skulle kommet Kjenner til det der med å være skvetten på nattevakt ja husker serlig meg og en når vi jobbet på Onkologen - vi var helt håpløse med å skremme hverandre opp. Vi fikk jo nesten infarkt når vi møtte på en pasient i gangen :hår: Og det er jo ikke mye lys på den tiden så det er lett å bli skremt ja! Og lyder er det flust av! Jeg som er så husredd av meg burde jo egentlig aldri ha jobbet natt da Interiør er toppers - gi meg et interiør blad og jeg koser meg leeeeenge Lillelou Sikkert like smart å heller "snuggle" i sofaen ja Glossy Du og jeg - klart vi henger sammen!!!! Siamesiske tvillinger den dagen vi snuppa Ja så er denne dagen over også og vi skriver 24 juni på kalenderen. 24 juni uten at det har vært en dag man kunne ha sittet ute og spist middag,gått i shorts,lagt på solsengen................at det går an Men vi troppet iallefall opp til St.Hans feiring vi og hadde det kjempekos selv om det bøttet ned! Det ble servert pølser og rømmegrøt.Kaker og is. Det var leker for ungene og rebusløp for både store og små. Og digert bål som brente som bare det!!!!! Og masse folk ikledd mengder av regntøy og støvler! Ungene badet i dugre sølepytter og hadde det toppers. Gjett om det var en som ble stappet inn i dusjen etterpå!!!! Men han hadde hatt det kjempegøy og gledet seg allerede til neste års feiring!!!! Jeg kunne tross sid regnfrakk og digre sjøstøvler vri opp buksen min når vi kom hjem. Martine lå tørr og god nedi vognen sin og fulgte det hele med store øyne. Ellers i kveld har vi ryddet på badet alt sagflis og diverse fra tømreren sånn at det er klart til rørleggeren i morgen tidlig! Om litt skal jeg krype under dyna og sove. Martine var våken 1 time i natt men da var det charminamannen som tok henne så i natt får jeg vel la han sove og ta henne selv om hun skulle våkne. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. juni 2005 #1198 Del Skrevet 24. juni 2005 God morgen Charmina! Jeg hadde en helt fint kveld i går - satt på data og koste meg med det! Du må ha en fin dag med håndtverkere i huset - kan være slitsomt nok det! Hekse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. juni 2005 #1199 Del Skrevet 24. juni 2005 Innom med en god-morgen- Så utrolig trasig at det skulle regne sånn går kveld da!!! Men godt at dere koste dere uansett da! Jeg har nye fine turkise støvler...så jeg kunne godt vasset sammen med deg i går!! Vi grillet og koste oss i natt...Du skulle vært her!! Har litt trøbbel med å komme meg til sengs nå da...du vet...KG-avhengighet og slikt... :oops: Ha en flotters fredag snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #1200 Del Skrevet 24. juni 2005 Brunhilde :rosasmil: Ja det er ikke akkurat noen fest med håndtverkere i huset! Og etter å ha hatt ymse av dem vandrende inn og ut her i mnd er jeg egentlig ganske så lei dem Madden :rosasmil: Turkise støvler hørtes midt i blinken ut! Selv har jeg lange sorte og ett par røde. Og jammen har jeg ikke lyst på noen rosa også Og her i Bergen har man jo bruk for et par støvler eller tre Ellers kjenner jeg til det der me KG avhengighet ja :oops: Martine sov i hele natt :o Helt fantastisk egentlig! Hun våknet ikke før klokka var seks i morges. Da sto vi bare opp alle sammen. Og koste oss rundt frokostbordet klokka 07! Litt av noen morgenfugler ja. Selv om Henrik var så trøtt at han holdt på å falle ut av stolen - ikke lett å være på fest kvelden før nei Martine begynte å lage noen fantastisk morsomme grimaser mens vi satt der! Hun så ut som en gammel tannløs kone. Klarte faktisk å få filmet henne også mens hun holdt på. Etter at guttene var dratt på jobb og skole koste vi jentene oss litt før Martine ble trøtt og bare sovnet med en gang jeg la henne. Kanskje er det noe i utrykket "søvn avler søvn"? Nå har jeg fått to blide og greie rørleggere i huset som ordner badet oppe. Det blir bra. Har opplevd en del håndtverkere i det siste som rett og slett ikke vet hvordan de oppfører seg blant folk :evil: Kom en som bare skulle ordne noe oppe - og med seg har han en diger kasettspiller som han setter på full guffe mens han jobber! Faktisk så høyt at det er umulig å høre om Martine våkner nede :o Trodde jeg skulle fly ut av mitt gode skinn jeg :evil: ....................og jeg tror det ble en stund før han hadde med seg spiller på jobb igjen ja Men det får nå være grenser da! I dag er det bare 10 dager til vi reiser Og jeg kjenner det begynner å kribble litt i magen ja! Jammen skal det bli deilig med sand mellom tærne, bading, båtturer, spennende mat, shopping og sosialt samvær med de vi reiser med! Også får vi jo noen kvelder med litt voksen tid for oss selv uten barn også siden vi jo passer ungene for hverandre litt! Da blir det romlemantiske turer i solnedgangen på stranda ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå