Charmina Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #1101 Del Skrevet 16. juni 2005 Blid jenta Litt dårlig kvalitet på disse siden de er tatt med mobilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #1102 Del Skrevet 16. juni 2005 Nok en urolig natt - men man begynner jo å bli ganske vant til det etter hvert! På morgenkvisten lå hun jammen og ropte mamma...............iallefall nesten helt riktig Så etter en stund oppe dro vi opp på Volvat og fortsatte vaksineringen av meg. Martine skal ikke ha igjen før den 30. I dag hadde hun ikke feber når vi sto opp, men jammen når jeg målte isted var den steget til 38,4. Så ett eller annet er det nå hun plages med. Blir spennende å se om det kommer utslett i morgen eller noe da om det er den 4 barnesykdommen. Ute regner det innimellom. Håper det blir bedre snart da Henrik og klassen hans skal grille på avslutningen i dag! 3 timer til jeg skal på kurs - gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. juni 2005 #1103 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei vennen! Så fine bilder av Martine! Synes det var bra til å være tatt med mobil! :-) Huffda, feber igjen på Martine :o Kan jo hende det er den 4. barnesykdommen, hvis dere kjenner noen som har hatt det. Kos deg på kurs da Charmina - det hørtes veldig gøy ut! Lysekrone a´gitt! Imponert over at det går an jeg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #1104 Del Skrevet 16. juni 2005 Til alle supergirls Takk for alle koselige hilsner i det siste!Har ikke rukket å svare alle :oops: Ikke så lenge siden jeg kom hjem fra kurs - har laget den nydelige lysekronen til dukkehuset mitt Nå skal jeg hoppe i dusjen og så komme meg i seng. Skal på helsestasjonen kl 10 i morgen.Iallefall om ikke Martine er værre. Hadde feber når hun la seg også. Jeg kjenner jeg er ganske stuptrøtt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. juni 2005 #1105 Del Skrevet 16. juni 2005 Åhhh så utrolig søte bilder!!! Ho er så herlig den lille jenta!!! Håper du koste deg på kurs. Jeg har vært på teater og det var supert. Virkelig verdt å se. Men nå venter køya!! NATTA.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. juni 2005 #1106 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei Charmina! Håper du sover søtt og ikke blir vekt på maaange timer! Håper Martine blir bedre snart! Stakkars lille frøkna :trøste: Nå er det en som er våken her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. juni 2005 #1107 Del Skrevet 17. juni 2005 Til alle supergirls Takk for alle koselige hilsner i det siste!Har ikke rukket å svare alle :oops: Hey, hey, hey sier bare jeg... Det er da ingen som er så flink å komme hverdagskoselig drypp som akkurat deg! Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juni 2005 #1108 Del Skrevet 17. juni 2005 Gratulerer Martine med 8 måneders dagen i dag! Håper dere får en fin dag og en kjempebra helg med masse fint vær! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 17. juni 2005 #1109 Del Skrevet 17. juni 2005 Gratulere med Martine 8 månder Enig med Mayamor, du er da så flink til å skrive og svare og gi oppmerksomhet at det skal du ikke tenke på! Spennende å se hvor stor snuppa har blitt nå da! Men du, når du er tilbake fra ferie.... Skulle ikke du besøke en eller annen i Oslo da.............. :klø: Må være med på treff sammen med oss!!! Hadde vært så kos å treffe dere i virkeligheten Du får ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juni 2005 #1110 Del Skrevet 17. juni 2005 Spennende å se hvor stor snuppa har blitt nå da! Men du, når du er tilbake fra ferie.... Skulle ikke du besøke en eller annen i Oslo da.............. :klø: Må være med på treff sammen med oss!!! Hadde vært så kos å treffe dere i virkeligheten! Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juni 2005 #1111 Del Skrevet 17. juni 2005 Håper helgen din blir god,Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. juni 2005 #1112 Del Skrevet 17. juni 2005 Slenger også inn en til Martine på 8 mnd'er dagen! Så nydelig hun er. (Ser ut som Martine har lik cap og hårbånd som Sara. Kjøpt på H&M eller ?) Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. juni 2005 #1113 Del Skrevet 17. juni 2005 Så koselig med en hilsen i boka. Du må også ha en god helg - nå vil jeg ta en dusj etter å ha vasket og virkelig nyte to dager fri... Håper på sol, men man vet jo aldri. Har ihvertfall hengt tøy på snora - mye - og satser på at det er tørt i morgen. Hekse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #1114 Del Skrevet 17. juni 2005 Glossy :rosasmil: Koste meg i går ja det var utrolig gøy!!!! La Traviata :rosasmil: Takk for gratulasjonene. Skal prøve å komme meg til Oslo til høsten.Klør jo etter å treffe dere Mayamor :rosasmil: Blir helt rørt av ordene dine jeg vennen-takk Silje:) :rosasmil: Jo jeg har planer fremdeles om å besøke lillebroren min som bor der i Oslo - han har det bare så utrolig travelt hele tiden. Håper jeg får det til til høsten.Takk for gratulasjonen Lillelou :rosasmil: God helg til deg også snuppa Sirka :rosasmil: Har nok vært og shoppet på H&M ja. De har jo så masse fint der innimellom.I det hele tatt er det ikkae akkurat vanskelig å finne noen klær til henne nei! Brunhilde :rosasmil: Så deilig med vasket hus og vasket tøy da! Og å henge det ut til tørk gjør jo at det dufter så vidunderlig rent etterpå! Flink pike Ja så er helgen her! I går var jeg jo på kurs og det var bare kjempegøy! Laget en utrolig fin lysekrone til huset mitt. Var skikkelig stolt jeg over hvor fint jeg fikk det til Vi holdt på i nesten 4 timer og jammen var det pirk arbeid. Det var bare å holde tungen beint i munnen ja! Nå gleder jeg meg bare til snart å få satt opp huset mitt her hjemme. Er litt arbeid igjen på det ennå. Martine hadde nektet å ta flasken når jeg var vekke så Charminamannen hadde hatt nok å henge fingrene i! Så gjett om det var ei som var tørst når mammaen kom. Hun hadde jo feber også stakkars liten så hun var vel kanskje ekstra tørst! Skjønner ikke hvorfor hun ikke tar flasken lengre jeg :klø: hun gjorde jo det før. Nå bare tygger hun på den eller blåser i den! Kopp vil hun heller ikke ta så det er ikke akkurat enkelt å være vekke fra henne nei! I morges var hun helt feberfri, så da dro vi nå ned på gruppe treff på helsestasjonen. Det er alltid så koselig. I dag var det 2 pappaer som kom også da mødrene var begynt å jobbe.Vi er fem stk tilsammen.3 gutter og 2 jenter. Martine fikk nå satt den der MMR vaksinen nå siden vi jo skal så langt avgårde på ferie. Gjett om hun hylte da stakkars liten. Også så hun annklagende på helsesøsteren. Tror hun tenkte "hvordan kan du gjøre dette mot meg". Huff jeg får helt vondt inni meg jeg. Hun må også ta vaksinen på nytt igjen når hun blir 15 mnd - det er jo da man egentlig skal ha den. Da ville hun være bedre beskyttet. Etterpå var det veiing og måling og nå er målene som følger : VEKT 6450 gr HØYDE 66,8 cm HODEOMKRETS 44 cm Hun hadde strukket seg ganske mye siden sist og lagt godt på seg Forrige mål var jo 5775 gr og 62,4 cm Ellers fikk de tannkoster og vi snakket masse om tannstell. Fikk beskjed om å begynne med tannkrem og holde oss langt unna baby tannkremen da den slett ikke var god nok. Pusse tennene (eller tannen ) morgen og kveld og smøre tannkrem rett på tenna.Man skulle bruke voksentannkrem men i minimale mengder! Og all den nattammingen var jo selvfølgelig ikke bra i det hele tatt :oops: så jeg må bare stå på å prøve å få henne til å slutte med den. Ikke lett men..................!!! Jeg er veldig for å passe godt på tennene til ungene. Mine hull fikk jeg mens foreldrene egentlig skulle passe på tannpussen - har ikke hatt hull senere. Har sikkert ganske sterke tenner da! Henrik sine tenner pusser vi alltid over etter at han har pusset de. Og jeg håper Martine kan få like fine tenner som han har. Men han fikk jo aldri melk om natten da så jeg er nå litt spent! :-? Da charminamannen kom hjem dro vi alle sammen til byen. Guttene ble fine og nye på håret. Og Martine og jeg fant en trillekoffert som er liten nok til å ta med inn i flyet og en liten ekstra sånn Beuty bag til å feste oppå trillekofferten.Der er det greit å ha med seg sånt som vi kanskje kan få bruk for underveis. Litt ekstra tøy og sånt! Ser jo ikke bort fra at Martine kanskje søler litt på både seg selv eller moren. Og ellers klarer jo også moren selv å søle ganske greit selv hun......... :oops: Er jo helt håpløs når det gjelder akkurat det! Burde sikkert brukt smekke jeg også Etter byturen dro vi på Dolly Dimpel og spiste pizza.De har fått sånne gode italienske pizzaer der ..........sånn til 1 person. Bestilte hver vår - min selvfølgelig vegetar. Henrik fikk barnepizza. Henrik sin kom ganske kjappt mens våre tok en evighet! Etter nesten en halvtimes venting gikk jeg ned og sa at dette var i drøyeste laget! Også fikk jeg den ene gratis Han beklaget veldig og bladde opp penger! Sånt kan jeg like!Og rett etterpå kom maten! Den smakte fortreffelig! Vel hjemme igjen hadde Martine fått feber igejn. Merkelige greier! Nå er det 3 dagen. Er spent på om det kommer noe utslett eller ei. Nå sover hun søtt og jeg er spent på om jeg klarer å holde henne unna maten i natt! Må iallefall prøve. Men det er ikke lett da når hun ligger der og og du selv er bare såååååååååå kjempetrøtt! I morgen skal jeg kanskje til byen. Må bytte noen klær jeg fant ut at jeg ikke likte alikevel.Og se etter noen nye! Har shoppet litt i dag også. -Nike sandaler til ferien som tåler vann og var vidunderlig gode på foten -badebukse til Henrik -solprodukter til håret -sånne bånd til å ha på hånden til barn når man reiser med navn og telefon nr om han skulle komme vekk fra oss på flyplassen e.l -noen klær til Martine Nå er klokka snart halv tolv og jeg har sittet her alt for lenge. Får gå opp og være litt sosial med Charmisen før jeg legger meg OG SOLEN HAR SKINT I DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #1115 Del Skrevet 17. juni 2005 Huff gjett hvem som er lite fornøyd med mammaen sin nå da siden hun ikke kommer med puppen! Og gjett hvilken mamma som føler seg som verdens aller værste........................ :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. juni 2005 #1116 Del Skrevet 18. juni 2005 Det går over, skal du se! Husk at for Martine er det akkurat du som er verdens aller beste mamma! Ha en fin lørdag, jeg tror sannelig jeg får litt sol og om ikke annet så er temperaturen litt bedre enn 6-7 grader. Kos deg masse! Hilsen heksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juni 2005 #1117 Del Skrevet 18. juni 2005 God bedring til Martine! Ble det entur ut på deg idag? Vi skal ned til byen nå snart, må finne jakke som passer i dette rare veret.. Ha en suuuuper lørdag vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 18. juni 2005 #1118 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Dere er så heldige som skal på ferie! Dere må virkelig kose dere der! Jeg bare håper det blir fint ver her i norge i sommer, fordi det blir nok ingen ferie på oss i år. Men det er egentlig greit..siden jeg har 75 % så blir det jo noen fridager innimellom Ha en nydelig lørdag vennen! Tusen takk for hilsner! Hilsen Søster Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. juni 2005 #1119 Del Skrevet 18. juni 2005 God bedring til syke barn. håper du klarer å holde deg frisk. Kos deg i helgen Håper du får det fint. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #1120 Del Skrevet 18. juni 2005 Brunhilde Takk for fine ord. Håper Martine syns det samme da!Ikke mye sol her desverre Bertine Søster Bertine var kledelig synes jeg Bustis Ja jeg skal holde meg frisk kan skjønne Dark Angel Jupp jeg kom meg til byen ja - uten unger Sto tidlig opp i dag og var i byen kl kvart på ni! Da spiste jeg frokost på Cafe og bare koste meg alene. Ganske deilig egentlig! Fikk byttet noen klær, men fant egentlig ikke noe annet! Men koste meg med å bare kikke. Martine fikk ikke pupp i natt og var ikke akkurat fornøyd med det nei. Men jeg fikk henne nå til å sovne med å stryke litt på henne istedet. Sov så til kl 06 da fikk hun lov å få. Så sov hun faktisk helt til klokka ni ifølge Charminamannen og det er jo strålende.Men flaske nekter hun å ta så han får ikke i henne noe drikke når jeg er vekke. Målte tempen igjen på henne i seks tiden og jammen var den ikk 39!!!! Så nå er det 3 dagen med feber! merkelig! Hun har jo ikke noe på dagen :klø: Og foreløbig ingen utslett heller! Nå sover hun søtt, mens broren ikke sover hører jeg! Han ligger å synger! I kveld har vi planer om å se en DVD, men vet ikke helt hvilken ennå. Har lånt en hel haug fra noen venner av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå