Charmina Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #1001 Del Skrevet 4. juni 2005 Glossy Kos å prate med deg i dag,håper du finner ut av det med ammingen! De ungene får bare sånne nykker innimellom. Ellers håper jeg grøten var god fikk sykt lyst på etterpå jeg Silje:) Dark Angel var nok natten før det snuppa. I natt var det full fest på rommet La Traviata Hmmmmmmmm er ikke du vekke i helgen min kjære snuppelupp? Eller kanskje du bare har sneket til deg en datamaskin Her har vi ligget som noen slakt og sett på fotballkampen. Ikke at jeg er så veldig fasinert da, men min kjære ville se.Selv lå jeg og halvslumret litt! Ellers i kveld har vi grillet og det var deilig det Også var det kjempetrivelig på skolen i dag! Ungene er bare så flinke jo. Og kjekt med alle store og små som var utkledd ja. Martine holdt skikkelig liv i natt og det ble ikke mye av lofts opplegget mitt nei Den frøkna der har vilje så det holder tror jeg :o Gleder meg til jeg får sove en hel natt igjen - nå er det jo over 7 mnd siden sist, og enda lengre om man regner med mnd man gikk gravid. Ja ja man skal ikke klage, man er jo så heldig som får være mamma. Faktisk så kunne jeg også veldig godt tenke meg å være fosterforeldre også. Det er en tanke jeg har hatt i mange mange år. Det er jo så mange som trenger å få komme til trygghet og varme. Og da særlig disse som er blitt store og ikke bare er søte og små lengre. Charminamannen er ikke like frelst som meg da, men vi snakker endel om det! Men det er jo et stort skritt å ta da! Men kanskje går jeg på et infomøte til høsten for å høre litt mere om dette. Det har faktisk ikke vært så aller værst vær i dag. Ikke regnet og gradstokken krøp visst opp til 16 grader ...................tenk hvor underærnert man er på godvær når man jubler for 16 grader i juni mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juni 2005 #1002 Del Skrevet 4. juni 2005 Ikke noe jubelvær her i Trondheim heller-pissregn og 14 grader...stilig å være med på utekonsert (jeg og koret mitt) da,gitt-man kan godt si det ikke var fullstappet torg God til deg også, kjære Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #1003 Del Skrevet 4. juni 2005 Har akkurat sett ferdig den danske filmen "Festen" på NRK. :cry: Har sett den før, og synes den er like sterk hver ganf. Lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juni 2005 #1004 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei igjen vennen! Har sneket meg til svigerfars PC, ja Må inn og sjekke hvordan det går med dere KG-supergirls Så Martine ville ikke gi slipp på mammaen sin om natta, nei du får være standhaftig så skjønner hun nok poenget etter hvert. Er svært imponert over deg som tenker på å være fosterforelder, i tillegg til alt annet! Du må ha et sjeldent stort hjerte Charmina! "Festen" er en kjempesterk film, som man liksom aldri helt blir ferdig med. "Lilja 4-ever" er også en sånn film, det gjør vondt å se den, men den er jo så bra. Ha en god natt kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #1005 Del Skrevet 5. juni 2005 LA Traviata Tjiihiii så jeg fikk rett om sniklåning av pc ja Ja den filmen Lilja 4- ever var helt rå. Jeg hadde helt vondt i hele kroppen etter å ha sett den filmen. Natten har vært sånn passelig egentlig. Hun har bare holdt en bitteliten fest i natt Men stakkars Henrik i morges han hadde det ikke noe godt,han var nemmelig skikkelig obstipert stakkars liten. Han hylgrein og svetten rant. Jeg måtte tilslutt sette en liten klyx på han og da endelig..................(skal spare dere for detaljene ) Huff ikke greit når sånne små blir plaget - jeg fikk helt vondt bare av å se på han jeg. Han hylte sikkert sånn at naboene hørte han :o Ellers var han bare så skjønn i morges og passet lillesøsteren sin sånn at mammaen og pappaen kunne sove helt til kl 10 Om en stund skal vi på hagesenteret og myse litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1006 Del Skrevet 5. juni 2005 Så god Henrik er som passer henne Det må jo bare bli bedre med sovinga, ettersom hun blir eldre. :-D Håper det skjer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #1007 Del Skrevet 5. juni 2005 Dark AngelJa han er en orntlig going gullgutten min Ikke rart søsteren alltid lyser opp når hun ser han! Fikk ikke handlet mer en jord vi på hagesenteret pluss trekk til å ha over hagemøblene så ikke de regner vekk! Det er da noe..... Middagen står i ovnen. Deilige grønnsaker som stekes i form med olje og tomatpurè og når de har stått 1 time i ovnen samker de nydelig sammen med kraften som oljen og tomaten gir Gutta får kjøtt ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. juni 2005 #1008 Del Skrevet 5. juni 2005 Hver sin alder har hver sin sjarme og utfordringer. Der er en fordel med oss som har stor aldersforskjell på våre barn: Ikke så mye krangling + at storebror kan passe småsøsken av og til... Gleder meg til onsdag. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. juni 2005 #1009 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei snuppa!! Han er så søt han gutten din....*smelt* Tror han har det fra sin mor ja!! Herskjer det ikke så mye. Har fått tulla i seng etter mye om og men, men hun sovnet som en stein med en gang og da. Helt utslitt etter all skrikingen. Får reise på apoteket å kjøpe sånn tann greier i morra!! Takk for tipset! I morra skal jeg passe to barn til i noen timer og det kan bli spennende å se hvrodan det går. Jeg som trebarns mor Ja,ja en gang må bli den første!! Får vel heller gå tidlig til sengs i dag, da hun ikke skal få flaske i natt. Blir vel skriking da ja!! Ha en super kveld vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. juni 2005 #1010 Del Skrevet 5. juni 2005 heia! Ååååå du har bare SÅ sjønne unger... Må innrømme at det nupper litt i eggstokkene når en ser på bildene av dine.. he he;) Guttungen virker veldig sjønn med søstra si og då.. ekke farlig då nei... Håper du har hatt ei fin helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juni 2005 #1011 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei vennen! Flinke Henrikgutten som passer lillesøster! Hørtes ikke godt ut det som plaget ham i morges da! Han er jammen mye plaget med ulike ting stakkars, håper han vokser av seg astmaen og migrenen, det gjorde mannen min i hvert fall! Jord må man ha, men var det ikke noe fint på hagesenteret? Eller ville dere ha noe spesielt? Vi har kommet hjem fra svigers med avleggere av både bjørnebær og vindruer God middag dere hadde i dag... Ha en fin natt Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1012 Del Skrevet 6. juni 2005 LA Traviata Joda vi ville ha masse vi, men så ble det bare tull dro fra ett sted til et annet, men jammen stengte de akkurat når vi kom :oops: men vi får da sjangsen igjen Bjørnebær og vindruer det høres toppers ut! Martine sov faktisk helt frem til kl 05 så denne natten er blant de bedre. Men så lå hun våken da fra fem til kl 07.30. Og om litt må jeg vekke henne igjen siden jeg skal på trening til kl 10. Og Henrik skal også være med siden de har fri på skolen i dag pga av lørdagen! Solen skinte litt her i sted, men nå er den visst vekke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1013 Del Skrevet 6. juni 2005 Glossy Ser deg som trebarnsmor ja det klarer du så fint så - og Marthe er jo så snill! Håper hun roer seg med litt smurning på tennene selv om det jo ikke er sikkert at det er det som plager henne da!Gi henne en god klem. ¤Escada¤ Takk for skryt av barn - det rører en mammas hjerte det Mayamor Greit med pass ja, og deilig at de ikke sloss og krangler hele tiden (som jeg gjorde med mine søsken :oops: )Gleder meg jeg også snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #1014 Del Skrevet 6. juni 2005 :blomst_opp: God morg...eh...formiddag, Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2005 #1015 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei hei Igjen, så utrolig flink du er som trener!!!Opp tidlig å greier. Her var vi ikke oppe før 10.30 og det fordi vi skulle passe barn. Marthe tok fint brystet i natt og i dag tidlig, men bare tuller nå etter at vi er stått opp. Så jeg aner ikke hvrodan dette skal gå. Vi får bare prøve og prøve og går det ikke så erklerer jeg det hele over. Orker ikke styre sånn på hvis hun ikke vil ha. Var bare litt dumt med tanke på Syden. Da er det jo greit å ha maten med over alt For det blir jo litt stress med flaske i den varmen. Men vi finner nok ut av det. Blir jo en vane med flaske og. Men, gir ikke opp helt enda!!! Ha en super dag! Tenkt, i dag er det jo sol å greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1016 Del Skrevet 6. juni 2005 Inne og tester litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #1017 Del Skrevet 6. juni 2005 :klø: hvorfor blir det bare sånne minibilder da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #1018 Del Skrevet 6. juni 2005 Men for en søøøøøt mini *smelt* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2005 #1019 Del Skrevet 6. juni 2005 Vet ikke helt hvorfor de er så små, men du må gå inn på selve bildet før du kopierer tror jeg! Gjorde du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juni 2005 #1020 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei Charmina! Ja, du må gå inn på selve bildet slik at du får det opp i stor størrelse før du kopierer url´en. Men veldig søt mini-Martine da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå