Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei Charmina!

Ja, sidene flyr fort avgårde i dagboken din for tiden! Utrolig mye koselig lesning, gøy å følge med deg. Og så er du så flink til å stikke innom andres dagbøker også!

En klem til deg for det :klem:

Også en blomst da :blomst_opp:

Du er heldig som kan være hjemme et år til med Martine altså! Lurt det med å være dagmamma og ta ekstravakter innimellom, da går det jo rundt litt lettere!

Skulle gjerne vært lengre hjemme selv, men det går nok ikke. Verken økonomisk eller med tanke på doktorgraden min!

Men jeg skal jobbe 80 % det første halvåret da, så det hjelper jo litt!

Ha en fin natt vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo sagt det før til deg, men må bare si det igjen, de barna dine er så nyyydelige. Martine var kjempeskjønn i bunaden sin. For en søting :hjerter2:

Det er bare hyggelig å hjelpe deg med bildene! :kyss:

Det ble jo så fint med Martineavataren :Nikke:

Grattis med valget om å være hjemme et år til!! :hoppe:

Åååå det høres så deilig ut. Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme, men må nok fortsette på skolen.

Det får nok både Henrik og Martine god nytte av, og så er det så koselig å ha mamma hjemme.

Høres jo lurt ut å ha et barn til hjemme, så kommer det litt mer penger inn.

Ha en god helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Håper dere får en flott helg med besøk og greier!

Og håper været er bedre enn her, her regner det og er skikkelig grått og trist!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mamma og besta på besøk så det er ikke så mye tid til å sitte her lengre! Må jo være litt sosial også :)

I dag har vi hatt oss en vidunderlig tur på Aboreet. Det var jo så nydelig vær så vi gikk der ute i flere timer. Masse blomster som var sprunget ut. Og masse folk også. Besta har aldri vært der før så hun koste seg! Henrik klarte selvfølgelig å plumpe litt uti sjøen da og ble litt våt, men ikke mer en man må regne med!

Nå er det middag som står for tur!

Martine sover etter å ha spist masse grøt! I natt holdt hun det gående som vanlig så på det feltet er det ikke mye bedring nei :roll:

Og i dag er det 1 mai :hoppe: deilig!

Mayamor :) Er glad for det valget ja! Gleder meg til å se deg snart :Nikke:

Dark Angel :) Martine likte veldig godt klemmen altså :klem:

lillelou :) Så kjekt å se deg her inne - ble litt betatt av Pinny ja :hjerte:

Madden :) Å så kjekt med blomster i altankasser - så flink du er! Her må jeg pent vente til terassen blir satt opp igjen, men det blir nå om ikke så lenge da!Og ja det blir nok mer lystbetont når jeg kan velge vakter selv ja - ingen tvang med andre ord :ler:

Glossy :) Treningssenteret er på Danmarksplass og det kan virkelig anbefales ja!Mange som har hatt gode resultater der, også er det jo kjempegøy ikke minst!Marthe gullet ditt er jo rene engelen på natten - heldige du!Håper Martine forandrer litt rytme snart også, men det ser ikke helt sånn ut da :tunge1: 4 ganger våken i natt!!!! :o

Aniola-fisken :) alltid kjekt å gjøre noen glad!Planene for helgen er bare å kose seg med familien ja!Og masse ut på tur :Nikke:

La Traviata :) Takker for blomst og klem vennen

Sandra :) Håper ungene synes det er kjekt å ha mamma hjemme litt ja! De blir jo så fort store! Men greit å få inn litt penger på å passe en til da pluss at Martine sikkert vil kose seg med en leke kompis!

Bertine :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Det sies at en glemmer aldri kunsten å sykle...

Det kan godt hende, men stiv og støl, det er en om en aldri så mye kan sykle... :Hehe:

Håper du koser deg med besøket.

Gleder meg til uken etter.:klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du er så flink å gå tur ! ;)

Må komme meg opp av sofaen en dag jeg også.. :ler:

Men blir vel mer tid til det når man får barn tenker jeg;)!

Har hatt en rolig helg, men skal ha venninnekveld onsdag, blir koselig m/ middag & vin ja! :danse:

Kose deg masse idag & håper det fine været er hos deg også.. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Da er bildene lagt ut :wink: Vi skal på helsestasjonen i dag så kommer med en oppdatering etter det! Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :) Nydelige bilder av en nydelig frøken :hjerte:

Dark Angel :) Må bare komme meg ut litt så jeg ikke gror fast!Også er det jo veldig kjekt å trille vogn da :Nikke: Litt grått her i dag og 12 grader

Mayamor :) Gleder meg veldig til neste uke jeg også :hoppe:

Aniola-fisken :) JA koste meg jeg!Det er så kos med besøk

Ja så er jeg hjemme fra trening og fysio. Og nå er jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde øynene åpen.

Mamma og besta passet Martine mens jeg var avgårde og jeg hadde laget til melk så de hadde! Men tror dere frøkna ville drikke av flaske da? :riste: Det passet henne slettes ikke! Hun bare spyttet det rett ut igjen - jeg skjønner ingenting for det har hun da aldri gjort før :klø: Men de hadde nå fått i henne litt grøt da!

Trente en time før i dag og det var jammen ganske smekkfullt i salen ja!Ikke mye plass.Og jeg kjenner at jeg kommer til å være støl i morgen! Nå er neste treningsdag på torsdag! Det er nå gøy da!

Om litt skal jeg ut å handle litt også hente unger på skolen! Begge gutta mine har trening i dag så det er en travel ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Åå, du er flink! Går tur & trener :)

Regner med det er litt mer gøy, når du enten har en barnevogn eller en hund å gå tur med ;) (Jeg drømmer om hund når jeg får jobb....).

Ha en kjempekos dag Charmina! :kose:

Nå må jeg komme meg på butikken! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og hilsner i dagboken min. Du er bare super :klem:

Skal oppdatere meg skikkelig i dagboken din når vi kommer hjem fra ferie.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina!

Her er det også grått og trist og kaldt! Håper det fine været vender tilbake snart, så det blir litt deiligere å være ute! *grøss*

Du, den flaskenekten tror jeg hun har fått fra Brage altså - det var akkurat sånn han holdt på en periode! Det går greit noen ganger, men andre ganger bare nekter han. Så nå som han spiser grøt kan jeg endelig bevege meg litt ut alene igjen!

Hørtes ut som en kjempefin helg forresten! Arboretet må være nydelig med alle blomstene nå. Skulle gjerne vært der og sett det!

Flinke Charmina som trener og står på da! :klappe: Jeg har så lite overskudd for tida at det har ikke blitt noe svømming på meg i helga! Hadde noen bra turer forrige uke i finværet riktignok, og det hjelper nok litt det også!

Ha en fin mandagskveld Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med et stor smell- :kyss: i all hast før jeg iler på jobb!!!

Tusen takk for koselig hilsen snuppa!! Digger deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Heia vennen!

Godt du trener, men kjenner til det med overfylte saler...

Er ikke noe kult å få en vekt stang i hodet!! :evil:

Syns trenerene må bli flinkere til å si : "nå er det desverre fullt"! Må være lov det???

Uansett, du er en herlig UNG dame :ler:

Så du skal få maaaange klemmer idag: :klem::klem::klem: :klem: :klem::klem: :klem: :klem::klem: :klem: :klem::klem: :klem: :klem::klem:

Sånn! :sjarmor:

Natta klem fra Bertine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anea :klem: takk skal du ha

Dark Angel :klem: Hund er supert - savner min veldig :cry:

Silje:) :klem: Håper dere får en super ferie vennen

La Traviata :klem: Jasså så det er Brage som har lært henne dette med flasken altså :fy: - skjønte at det var noe ja :ler: Men det er ikke bare med flasken hun har vært rar i dag! Hun har vært masse våken også nå etter at hun la seg. Har spist 3 ganger allerede etter at hun la seg kl 20 :o :klø:

Aboreet er et flott sted - og ennå er jo det meste i knopp!Gleder meg til neste tur allerede!Det er så vakkert der!

Madden :klem: Håper du får en super nattevakt

Bertine :klem: Ikke kult med vektstang i hodet nei eller en fot i fjeset :tunge1: Og takker veldig for å bli kalt UNG dame altså :kyss:

Klokka er fem over midnatt og jeg skal straks legge meg! Hodet verker og jeg er kvalm, håper jeg ikke blir syk eller noe. Håper også at Martine sover masse i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Charminavennen! :klem:

Håper dere har hatt en fin dag, og at Martine har roet seg litt og kommet på bedre tanker enn å våkne og spise masse etter leggetid!

Har du fått med deg fruene i kveld da?

Ønsker deg en god kveld og natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA TRAVIATA :klem: Hun har nok ikke helt kommet på bedre tanker ennå.............men kanskje snart :-? Håper det iallefall! På toppen av det hele så baler hun med tann nr 2 har jeg sett så det gjør det vel ikke noe bedre nei!

Fikk med meg fruene ja - det er bare høydepunktet på tirsdagene :Nikke:

Nå skal vi om litt dra til byen (tidlig påàn ja)Glemte å bytte bil med mannen, men klarte på mirakuløst vis å få plass til hele vognen inni min lille :o :klø:

Grått og trist ute, men opphold ennå iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så slitsomt at Martine holder på sånn da! Men det kan jo hende at det er pga tennene at hun ikke vil ha flaske! Hvis det er sårt og vondt inni munnen er det kanskje ubehagelig med en hard flaskesmokk?

Håper dere har kost dere i byen!

Ikke dårlig å få en barnevogn inn i en liten personbil - vi har stasjonsvogn, og det trengs med alt det babystæsjet vi må ha med på tur!

Hvilken vogn har du? Vi har en Simo kombivogn fra år 2000. Den er fin den, men jeg synes den blir stor å ta med nå som han bruker sportsvogndelen, så vi har kjøpt en mindre trille også!

Helt enig - fruene ruler tirsdagskvelden! :danse:

Ha en fin kveld da Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...