Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #441 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg slipper å rydde!!! :D Elsk på min lillesøster. Jeg dør snart av latter, du skulle vært her, det er helt utrolig gøy!!!! Kos deg gode, og håper dagen blir flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2005 #442 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Charmina! Den historien om sønnen din satte en støkk i meg også. Det er jo så fort at det kan skje noe uforutsett, han må jo ha hatt englevakt den gangen. Men så utrolig ekkelt å oppleve noe sånt. Jeg har også tenkt på førstehjelpskurs. Det er jo kjempeviktig å vite hva man skal gjøre i en sånn situasjon. Det kan bety forskjellen på liv og død, og selv om jeg hater å tenke på det må man jo være forberedt på at ting kan skje. Huff, jeg grøsser ennå jeg. Jammen bra du oppdaget ham i tide. Håper du slipper flere slike episoder! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #443 Del Skrevet 10. februar 2005 Madden La Traviata Bustetroll Tilbake fra kino, og filmen annbefales på det varmeste! Syntes den var kjempemorsom! Charminamannen skulle jo for første gang ha Martine helt alene så lenge,og jeg hadde tint en flaske med melk til henne! Men tror du ikke hun hadde sovet hele tiden da og sov helt til jeg kom hjem!!!! Men istedet for å kaste de dyrebare dråpene så gav jeg de til henne for å se om hun i det hele tatt ville ta flasken! Og det ville hun - skal si det gikk nedfor. Nå sover hun søtt i senga si,broren søtt i sin og Charminamannen er ute og vasker bilen! Selv sitter jeg jo her da som vanlig og får nok en dose med KG :oops: klarer liksom ikke å la være heller da................... Kjøpte meg amme te da jeg var nede i byen i sted og håper den får opp produksjonen litt.Har hørt at den er ganske så effektiv. Fikk bursdagsgave av de to vennindene som jeg var på kino med. Gavekort på deilig fotpleie gjett om jeg gleder meg.Fotpleie er bare såååååå vidunderlig godt! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #444 Del Skrevet 10. februar 2005 Wow.................klarte å pumpe ut 80 ml rekord til meg å være Men nå har jeg drukket den første koppen med amme te så får vi se om det hjelper! Martine sover søtt ennå så det lover godt for natten! Nå er det i dusjen også rett under dyna! Skal til fysioterapauten klokka ni i morgen tidlig og skal levere gutten min på skolen først da Charminamannen skal levere bilen på service tidlig i morgen! Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #445 Del Skrevet 11. februar 2005 God natt vennen! Håper du sover søtt. Tror jeg skal prøve også. zzZZzzZz Så flink du er til å pumpe da, hjalp amme te`en? Lykke til hos fysio, håper dagen blir skikkelig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. februar 2005 #446 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei vennen!! Dagene flyger av gårde for tiden, og jeg har ikke hatt tid til å komme på besøk til deg. Men skal si dagene dine og er travle. Stakkars Martine og deg, håper du slipper slike oppleveleser flere ganger. Ikke mye stas, kan jo skremme livet av en hver. Tror du ikke snøen kom igjen da??? Blir så irritert. Var klar for varmere tider jeg nå! Fikk forresten hentet hjem vogn og bilstol i går. Etter mye om og men. Var veldig deilig å få ting i hus. NÅ er alt klart. Ja, selv om det ikke ser ut som det skal skje noe i nærmeste fremtid. Var hos jordmor og hun synes jeg var alt for frisk til å føde enda. Måtte iallefall gå til termin. Ja, ja, får bare smøre meg med tolmodighet!! Mye å gjøre i huset nå, så ting går greit. Håper du får en super helg!!! Min helg er stappet med program, så her fyker den nok unna. See you!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #447 Del Skrevet 11. februar 2005 Bustetroll ser så langt ut til å bli en god dag og håper ditto tilbake Glossy så flott at vogna omsider er kommet i hus nå er det jo bare prinsessen som mangler jo Og det er jammen ikke bare du som er irritert på snø igjen :evil: jeg har iallefall ikke bedt om å få den hersens snøen nå!Fint til jul og sånt - men nå er det nok Ha en super helg du også snuppa I dag var Martine våken hele tiden mens jeg var hos fysioterapauten. Det gikk bra under massasjen,strømmen og varmen men når jeg skulle trene var det bare å gi opp da var frøkna lei! Så da dro vi isteden på et kjøpesenter og handlet litt! Kjøpte serviettene og lysene til dåpen så nå er alt i hus der! Kjøpte også nydelig slips og mansjett knapper til den kjære Charminamannen min i fargen blå/turkis - skikkelig stilig! Tenkte han skulle få det på Valentins dagen rett og slett fordi han alltid er så oppmerksom og snill mot meg og ungene. Håper han blir glad - tenkte å lage et orntlig koselig kort til han også! En gang for noen år siden da det var valentines dag kom jeg hjem fra nattevakt i halv åttetiden om morgenen - låser meg trøtt inn døra - og hva venter meg der? Jo da har han laget et digert hjerte av masse masse telys som brente så vakkert og inni hjertet lå det en stor bukett med røde nydelige roser! Akkurat det kommer jeg aldri til å glemme! Har også kjøpt cd platen Venn.Synes den er ganske så fin.Broren min jobber på Universal så jeg pleier som regel å få de cdène jeg har lyst på som blir gitt ut der,men tenkte jeg kunne jo betale for denne og støtte en god sak! I sted ringte de fra teppesenteret der vi har bestillt sånne trappebiter i sisal. Skal lime de fast i alle trinnene så det ikke blir så glatt. Hadde det i det gamle huset også og det var skikkelig stilig!Helt lys og fin sisal. Men det ble jammen dyrt nok sukk! Men men når det først er lagt ned så ligger det nå der i årevis da for det er utrolig slitesterkt. Ferien til Mauritius er nesten i boks nå og jeg er så glad.Bungalowen er iallefall reservert så nå er det bare å finne billigst mulige billetter.Fikk tlf fra de som er der nede nå og de er bare så hyggelige og hjelper oss med reservasjonen.De er der jo for 3 gang nå og sier det bare blir finere og finere for hver gang! Det skal bli så deilig med 4 uker sammen alle sammen der vi bare kan kose oss og nyte sol og sommer! Oj som jeg gleder meg men kvir meg allerede til å fly da med den flyskrekken min....får ta meg en valium tjiihiiii Nei, jeg får begynne å legge sammen litt tøy - synes den vaskemaskinen og tørketrommelen går i ett hele dagen jeg! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #448 Del Skrevet 11. februar 2005 Håper dagen ble god Ah,jeg vil også på ferie. Høres sååå deilig ut. Når er det dere skal bort da?Sommerferien? Kan jeg være med? Barnevakt? Ha en flott fredagskveld da Stor bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. februar 2005 #449 Del Skrevet 11. februar 2005 Ha en kjempe fin helg vennen! Skal på jobb imorgen jeg, de ringte fra kirurgisk avdeling og ville ha meg på jobb i helgen! Men, som sagt håper jeg DU får en fin og avslappene helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #450 Del Skrevet 11. februar 2005 Klokka er halv ett og jeg skal snart under dyna! Tror dere jeg har fått malt og ryddet da Ble heller sittende å se på Idol, så nytt på nytt og etter det igjen Senshow på Tv2 :oops: :oops: :oops: Tv slave ja sukk!!!! Men i morgen kanskje.............................. Bustetroll regner med at vi reiser i juli! Barnevakt hadde vært kult ja-kan smugle deg med i kofferten Bertine Oj jobbe allerede ja - tenker du får masse vakter jeg!Kjekt å tjene litt penger da!Lykke lykke til i helgen det går sikkert kjempefint! Nå skal jeg se litt på flypriser og etterpå krype under Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #451 Del Skrevet 12. februar 2005 Har du stor koffert da?? Ellers kan jeg bli klemt,men når jeg tenker etter er det verdt å bli litt klemt. Ha en fortreffelig lørdag med dine Stor bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #452 Del Skrevet 13. februar 2005 Gratulerer masse med morsdagen! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #453 Del Skrevet 14. februar 2005 Håper mandagen blir riktig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #454 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Bustis travel.....ikke mye tid til KG desverre! Gutten min ligger strøken med kraftig astma :-( og Martine er kjempeforkjølet! Ikke mye soving på noen i natt så jeg er bare så trøtt! Har ikke fått lest noen dagbøker eller skrevet i min. Men kommer tilbake sterkere snart -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. februar 2005 #455 Del Skrevet 14. februar 2005 HEi på deg Charmina! Huff da :trøste: synd gutten din og Martine er syk Håper du holder deg frisk du da vennen. Her i huset tok min forkjølelse over Marcus sin da han ble bedre Vel, føler oss i all fall bedre nå da... Så bra at turen er i boks (nesten i all fall) Det blir sikkert kjempedeilig! Vi tenker kanskje på å dra til Skottland i sommer, men har ikke helt bestemt oss. Vi tenkte også å dra i juli (ca.).Hmm. Får tenke litt til.. Ha en fin uke vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. februar 2005 #456 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Charmina! Ikke noe kjekt med syke barn... håper på rask bedring hos dere! Hvil deg når du kan! Du må ikke bli syk du også... Er det neste helg dere har dåp for Martine? Ønsker deg en fin uke, kom sterkere tilbake når du er mer uthvilt du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. februar 2005 #457 Del Skrevet 14. februar 2005 Stakkar Charmina da!! Begge to syke!! Og så tar du deg tid til å besøke meg med oppmuntringer!? Du er nå en knupp vennen!! Skikkelig trasig at både sjarmøren og Martine ligger syke samtidig! Håper du og mannen klarer å styre unna forkjølelse da...! Sender over masse bli-frisk-vibber til Charminabarna!! <<<<<<<<<<<BLI FRISK>>>>>>>>>>> Tenker det gjør susen jeg! Håper dere får en fin Valentine's til tross for tilstanden i heimen! Tusen på tusen klemmer til deg også vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #458 Del Skrevet 15. februar 2005 Tirsdags morgen og det er 8 minus utenfor :o Innenfor er det varmt og godt siden jeg har full fyr i klebersteinsovnen nede! Deilig! Helgen ble ganske hektisk her hjemme men vi fikk da gjort litt! Rommet som Martine skal ha er nesten tømt for ting nå - det var helt fullt av esker og ting fra flyttingen! Har fremdeles ambisjoner om å få malt de to strøkene der inne før vi får gjester på fredag men...............det blir nok ikke noe av kjenner jeg meg rett Gutten min er hjemme fra skolen i dag også,men har nå hatt en litt bedre natt i natt heldigvis. Martine er fremdels godt snylta men har ikke feber! Måtte opp i natt og gi henne nesespray for da var hun så tett at hun nesten ikke fikk puste - og med tett nese er det jammen ikke lett å ligge og suge melk heller!Stakkars liten! På fredag kommer mamma og samboeren pluss min bror og samboeren hannes. På søndag er det jo barnedåp! Det gleder jeg meg til og håper ingen er syke da!Er glad vi skal ha det ute sånn at jeg ikke har noe som skal gjøres her hjemme utenom å sørge for at gjestene har det bra! Gleder meg særlig til å se broren min igjen for det blir så alt alt for skjelden.Han har bodd flere år i Australia men er nå heldigvis ikke lengre unna en i Oslo. Er så utrolig glad i han. Ellers er ferien helt i boks nå Bestillte flybiletter på nettet i går, og ellers er jo bungalowen booket allerede. Så nå blir det jammen 1 mnd på Mauritius. Får nesten stjerner i øynene bare jeg tenker på det jeg! Utenfor huset er det digert svømmebasseng - og ned til stranden er det bare 100 meter! Den står omtalt i Lonley Planet som en av de fineste strendene der! Bungalowene har hushjelp som kommer og vasker,bytter sengetøy og slikt 2 ganger i uken og egen gartner som steller utenfor pluss i bassenget. Det er også vakt der som passer på!Men det er et rolig og stille sted. Nå flyr vi herfra mandag den 5 juli til oslo. Sover der en natt før vi drar tidlig til Paris den 6 juli også videre derfra til Mauritius. Kan ikke si annet en at jeg gleder meg noe helt utrolig! Sandra Skottland blir sikkert kjempebra da!Kunne godt ha tenkt meg en tur dit selv jeg!Masse fint å se sikkert! Fint at dere føler dere bedre av forkjølelsen! La Traviata Takk for hilsen! Det er nok nå til helgen det er dåp - så her må de bare se til å bli friske og jeg håper virkelig ikke at jeg blir syk også.Men det går vel helst bra!Gleder meg til søndag! Madden Tusen takk for de bli frisk vibbene - tror faktisk de hjalp for charminasønnen er mye bedre i dag! Valentines dagen ja - den ble fin den! Charminamannen satte veldig pris på å få nytt stilig slips og mansjett knapper og selv fikk jeg nydelige langstilkete røde roser! Nå er det ei som slett ikke vil sove lengre! -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. februar 2005 #459 Del Skrevet 15. februar 2005 Så utrolig gøy at ferien er i boks!!! Alltid stas å ha noe å se frem til. Dagene blir så mye lettere da! Iallefall hos meg. Barnedåp til helge ja, håper virkelig de to små blir friske. Ikke noe gøy å være syk når en får masse besøk. Skal sende bli frisk tanker til dere!! Tusen takk for føde vibber forresten. Ser ikke ut som det skal skje noe her den første uken. Ingen verdens ting som tyder på det nei. Men det er nok gjerne like greit. Huset står på hode så egentlig passer det fint at hun blir her inne en liten stund til. Men jeg blir selvfølgelig IKKE lei meg om hun beestemmer seg for å komme Gleder meg SÅ til det skjer!! ja, iallefall etter hun er kommet ut Ha en super dag vennen, håper du får gjort det du skal til helgen!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 15. februar 2005 #460 Del Skrevet 15. februar 2005 HEi Charminavennen! Så bra at alt er i boks med Mauritiusturen! åååååååå dere er heldige!! Det blir nok kjempedeilig Charmina! Det høres jo så deilig ut det du skriver. Det er bra barna er friskere i dag da. Stakkars små :trøste: Håper de blir friske raskt, så de er klare til den store dagen på søndag. Godt han er hjemme idag, gutten din. Hva heter han igjen? Fryktelig så kaldt det var hos dere da. Her er det -2, men etter den milde vinteren kjennes jo det ganske så kaldt ut da..Fyrer i vedovnen her også, må jo være godt og varmt for lille Marcusguttt, og i dag kommer jo Brage og hannibabyogså. Hadde jo vært koselig med et jentetilskudd á la Martine, men det får bli når du kommer til Oslo Ha en fin dag Charminavennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå