Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

...snuppa,nå begynner jeg også å bli litt engstelig her.Håper inderlig det er som Madden sier,at du bare trenger fri fra KG en periode,og at alt står bra til med dere alle fire.

Store klemser fra Pinny og meg :klem::klem::klem::klem:

Skrevet

Masse varme klemmer fra meg også :klem: :klem: :klem:

Håper du har det bedre nå! :kose:

Skrevet

Ser at det ikke er så lenge siden du tittet innom her, håper du vil legge igjen et spor neste gang. :sjenert:

Vi maser kanskje fælt på deg, men vi håper bare at dere har fått en opptur etter masse sykdom og stress. :klem:

Skrevet

Jeg har SMS´a litt med Charmisen vår i dag, og hun har hatt et kjør uten like med sykdom både for ungene og henne selv! Så hun har ikke så mye overskudd til nettet, men titter nok innom når ting har roet seg igjen!

God bedring til alle i Charmina-heimen! :klem: :klem: :klem:

Skrevet

Håper det er bedre med dere nå Charmina! :klem:

Skrevet

Så trasig å høre vennen!! Jeg håper virkelig at det ordner seg nå! Dere har virkelig hatt nok sykdom å plages med!! :klem::klem::klem:

Tenker masse på deg og familien vennen...og håper at noen av de varme tankene når deg! :kyss:

Gjest Mayamor
Skrevet

Godt å få en liten oppdatering. :klem:

Men HEY! må sjekke Madden jeg nå... :legrine:

Skrevet (endret)

:legrine:Godjentene mine :legrine::legrine::legrine:

Det er så utrolig varmende å se at dere stadig er innom og tenker på meg. Det rører meg langt inni hjertet mitt.

Jeg har hatt en tøff tid og har bare ikke hatt overskudd til noe. Føler endelig at det begynner å løsne litt nå.

Henrik var syk lenge og rett etter det var det Martine sin tur. Etter skalagens feberen fikk hun store tørre sår over det meste av kroppen som klødde noe veldig. Hadde så vondt av henne og det ble fint lite søvn. Da hun kom seg igjen blomstret asmaen opp i fullt monn. Det virker desverre som om hun kommer til å bli like ille plaget som sin bror. Søren heller de trengte nå ikke å være like på det også :grine: Har vært til spesialist på Haukeland og skal opp igjen på mandag. Er begynt med flere typer medisiner som hun får 6 ganger om dagen.Men hun er kjempeflink og tar de når vi ber henne om det. Hun har jo sin bror som forbilde så det går fint! Men det er utrolig vondt å se at hun strever sånn med pusten og at hun blir så fort sliten.Legger seg ned på gulvet og orker ingen ting.

Og på toppen så er matlysten forsvunnet og hun spiser minimalt med mat.Men jeg håper virkelig at det kommer seg nå når hun er begynt med medisinene sine.

Har følt meg ganske tygget og spyttet ut igjen nå, og det sliter ganske på både meg og charmøren. Vi får aldri vært kjærester lengre og sånt gjør jo ikke akkurat et forhold noe godt.Akkurat det gjør det ikke mindre tøft.

Og jeg var også så heldig å miste stemmen totalt i 2 uker - gjett om det var gøy da!!! Klarte bare å hviske - og dere kan jo selv tenke dere hvor praktisk det er når man jobber i en barnehage. Til slutt gikk halve barnehagen rundt og hvisket tilbake :ler:

Men nok klaging, i dag bør jeg iallefall smile, for jeg har bursdag i dag :gratulerer:

Og om litt skal hele familien ut å spise og kose oss litt.

Men nå bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg stupe inn hos Madden for jeg tror nesten ikke mine egne øyne her jeg sitter! :legrine::legrine:

Endret av Charmina
Skrevet

Gode, snille, skjønne Charminaen min!!! :legrine: Endelig tilbake!!!! :klem::klem::klem::klem:

:bursdag:Gratulerer så mye med dagen vennen!! :bursdag:

Nå fortjener du en skikkelig feiring, og jeg håper virkelig at du får en flott kveld, og koser vettet av deg!! DET unner jeg deg med hele mitt hjerte!! :dagens-rose::flagg::bursdag::gratulerer::gave: :kys_2: :hjerte::blomst::heiajente::kose::kyss:

Er såååå glad for å se deg igjen...og håper at du snart kommer deg ovenpå igjen, og får innhentet litt krefter!

Ha en super kveld vennen! Jeg gleder meg til å høre om den!!! :klem::smilyblomst:

Skrevet

Lille solstråle, endelig hører vi fra deg igjen! :klem: Gratulerer med dagen, jeg håper den gir deg velfortjent hvile. :klem:

Og så må jeg slenge på et "gratulerer!" til Madden! :hoppe: Jeg vet at dere har strevd lenge, dette fortjener dere virkelig!

Gjest Mayamor
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen. :bursdag:

Godt å høre fra deg. Her inne er her du her når du orker - ikke fordi du "må". Da forsvinner jo gleden ved det hele. ;)

Det kan være godt å ha noen fremmede å øse ting ut til har jeg erfart til tider. Noen ganger kanskje litt vel mye for min del... :sjenert:

Men det er ingen fasit på hvordan en bruker Kg - og derfor trives jeg så godt her. :klem:

Skrevet

Gratulerer med dagen kjære vennen min! :klem::bursdag::hoppe:

Kos deg masse i kveld, og kom inn hit når du har tid og overskudd! Vi kan alltids vente! :klem:

Håper du og Charmøren får satt av litt tid til hverandre framover også. Det trengs iblant! :kose:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

charmis! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så fantastisk bra å høre fra deg igjen! Men leit å høre om all sykdommen dere har slitt med, tydelig at dere har hatt en skikkelig tøff tid. :klem::troest::klem: Håper at ting snur nå,samtidig som vi går mot vår og lettere tider. :klem:

ihvertfall;

:bursdag:gratulerer så masse med dagen!!! :bursdag:

Håper du har hatt en kjempefin feiring sammen med den søte familien din. Glad i deg,Charmis! :klem:

Endret av lillelou
Skrevet

Håper du hadden en kjempefin feiring i går vennen!!! :kyss:

Her er det bikkjekaldt i dag...var 14 minusgrader i dag tidlig...og jeg fryser meg helt skeiv! Har dere vintervær i Bergen også eller??

Skrevet

Koselig å høre fra deg igjen!

Gratulere så mye med dagen som var.... :klem:

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen som var! :)

Håper du får slappet av litt i helga!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...