Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Det er ikke vannkopper da? Hører om mange som har de på besøk både før jul, i julen og etter nyttår... Hvordan går det med barna nå da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

:klem::klem::klem::klem::klem:

Skulle gitt deg en million klemmer nå jeg Charmis! Jeg og Susanna skulle tatt oss en tur over fjellet og tatt over 'avdelingen' noen dager...for jeg tror at du trenger noen sykdomsfrie dager nå! Jeg er helt stum av å lese de siste innleggene...jeg skjønner bare ikke hvordan du holder ut jeg vennen..du er kjempesterk!

Må takke så mye for det nydelige kortet! Skjønne Henrik og Martine....de er bare nydelige! Dårlig med julekort på vår front...men jeg lover å ta det igjen så fort vi får småttis i hus!

Sender over en masse varme klemmer....og vil gjerne si at jeg tenker på deg vennen! Håper ting ordner seg snart!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Håper at alt står bra til med deg vennen!

Her er det full vinter igjen, og den eneste som virkelig ser ut til å nyte akkurat det er Bono! Han elsker snøen! :ler:

Jeg syns det har vært litt i overkant kaldt de siste dagene...og gleder meg fælt til jeg kan begynne å gå ut uten å kle på meg halve garderoben og litt til! Mye styr for en tur ut! :ler:

Ønsker deg en fin søndag med Martine og gutta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper alt står bra til med deg og dine vennen. Savner oppdateringer fra deg - men ikke stress: kom innom når du har overskudd! Tenker på deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har du aldeles mistet interessen for KG? Skjønner igrunn det, men skulle gjerne visst hvordan dere har det etter en tung periode. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: Tenker masse på deg vennen, og håper at alt er bra med deg! Begynner å bli litt småbekymra...siden det er ÅR og dag siden du var innom...men jeg velger å tro at dere har det bedre nå, og at du rett og slett har en litt "lei-KG-periode"!!

Uansett....sender over flere :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...