Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for flott kort med bilde av nydelige unger! :klem: Jeg var litt sent ute med å bestille julekortene mine i år, så de kom ikke i tide til å sende ut i jula. :rodme: Men nå er det altså et på vei til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: ønsker deg og dine en fin nyttårshelg også

iingvild :klem: kjempekjekt at du vant da :)

Litle Lady :klem: takk det samme

Pheps :klem: gleder meg allerede jeg :klem:

Her er det lite bedring. Martine er jo bedre, men ikke frisk. Henrik derimot blir bare mer og mer skral stakkars. Han hoster og kaster opp mengder av slim hver morgen. Har høy feber og har vel omtrent ikke spist mat den siste uka. Det er ganske fortvilende. var hos legen for noen dager siden og han har en kraftig luftveisinfeksjon. Og da blir astmaen med en gang værre også. På toppen har han hatt så kraftige migrene anfall disse dagene at han har måttet ty til medisin igjen. Og det er lenge siden nå. Han gråter en del og er sliten og medtatt. Blir det ikke bedring snart får vi kontakte lege igjen slik vi fikk beskjed om å gjøre.

Selv skulle jeg ha vært i bryllup til en venninde i går (vennefest), men orket ikke å gå. Er mildt sagt ganske så sliten etter disse dagene. Det blir lite søvn og urolige dager.

I kveld skal vi bare slappe av, spise litt god mat og prøve å gjøre det beste ut av det.

Får ikke skrevet så mye i bøkene deres nå om dagen, men jeg tenker på dere jenter!

Stor nyttårsklem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Huff,jeg blir så lei meg av å høre at dere har det så tøft :grine::klem::troest: Skulle ønske jeg var noen mil nærmere,sånn at jeg kunne hjulpet dere på noe vis. :klem:

Jeg skal sende nedover alle de gode vibbene som fins i kroppen min,friskbølger til både Henrik og Martine og styrke-og hvilebølger til dere.Håper dere kan kose dere i kveld,og så ser vi alle fram mot et nytt og blankt år med framgang på alle vis,spekket med gleder for store og små.

Gedigen nyttårsklem fra oss barteland-berter! :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Charmisen min.

Tusen takk for det flotte julekortet, det var det fineste kortet i hele rekken. Alle som har vært hjemme hos har syntes det .

Det høres ikke lett ut med syke barn. Sakkars Henrik :tristbla:

Håper dere får en så fin nyttårsfeiring som mulig.

Stoooor klem fra Sandra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på dere, så leit at dere skal være så plaget av sykdom. Synes synd på Henrik-gutten din! :tristbla::troest:

Håper på snarlig bedring og mer overskudd til Charmisen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår, vennen. :klem:

Tusen hjertelig takk for et nydelig julekort. Skal sende deg noen bilder av mine gutter også, er syk akkurat nå - så orken er ikke helt den store... :sjenert:

Men neste år - da skal jeg bli flinkere å bare få bestilt de julekortene... Men det sa jeg visst i fjor også... Hold meg ørene og minn meg på det du da. Din ekstrajobb for julen 2008... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Når du ikke har vært her på en stund, frykter jeg at det skyldes all sykdommen som har herjet hos dere. :( Håper dere snart er friske og raske alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: takk for den fine hilsnen vennen min. Jeg setter utrolig pris på at det ligger sånne skjønne meldinger her inne når jeg så vidt får tittet innom.

Sandra :klem: selv takk for de nydelige bildene av gullungen din. Han er bare såååååå skjønn.Og det er så artig å se at han fremdeles er så lik sånn som han var som baby. Og de øynene kan jo smelte hvem som helst :hjerte:

Susanna :klem: for et nydelig kort som kom i posten her om dagen. Og han gutten din er jo bare så nydelig han også. Skikkelig liten nissesjarmør. Også var det så kos med deg og mannen også. Tusen takk vennen

La Traviata :klem: takk for koselige ord vennen, ja det er ganske tøft her hjemme for tiden. Er så fortvilende at Henrik har det så tungt om dagen.Skulle gjort mye for å byttet slik at han ble bra og jeg heller hadde de plagene hans.

Bustetroll :klem: takk vennen min

Susanna :klem:

Mayamor :klem: Holder hardt og tar jobben veldig alvorlig :ler::klem:

Pheps :klem: tusen takk for bilde av verdens vakreste pelser. FOR noen bedårende små du har. Ikke misunnelig i det hele tatt jeg nei................ :sjenert: Du må gi de en god klems fra meg.Setter sånn pris på deg!

Her er det sykdom fremdeles. Henrik er skikkelig elendig for tiden. Kaster opp mengder av slim hver dag når han står opp og har hatt feber helt fram til i dag. Har vært hos lege to ganger men så lenge det er en virus som de mener da er det ikke så mye annet å gjøre. Han er ennå ikke kommet seg på skolen, og er hjemme med meg nå. Han kjeder seg veldig, er blitt utrolig tynn og ser bare så elendig ut. Jeg er mildt sagt ganske fortvilet, og gråter selv for den minste ting om dagen. Har så vondt av han når han står der og brekker seg om og om igjen før han klarer å få opp slimet. Vondt å se den tynne kroppen slite. Men han er utrolig tapper og klager nesten ikke i det hele tatt. Ligger mest på sofaen og ser litt tegneserier og slikt. Har hatt litt besøk av kompiser, men ofte må de bare gå igjen da han blir sliten.

Martine er det full fres i igjen. Hun spiser, leker og driver på med alle mulige greier. Har fått en ide om at hun slettes ikke skal drikke melk mer så vi har noen diskusjoner om det om dagen. Hun har jo aldri drikket vanlig melk, bare surmelk, men nå skal hun ikke ha det heller. Og når den frøkna der har bestemt seg for noe, så kan man bare glemme å få henne til å skifte mening med å lokke eller lure. Sa til henne at om hun ikke drakk melk så måtte hun bare gå ned og legge seg. Og gjett hvem som da marsjerte ned på rommet klar til å finne sengen :overrasket::ler: Jaja jeg får bare håpe at det er en fiks ide som går over igjen.

Nå får jeg gå ned igjen og se om jeg kan få noe mat i broren. Han spiser knapt og blir jo ikke akkurat bedre av den grunn. Ha en fin helg jentene mine om jeg ikke får sjangs til å titte innom på en stund. Tenker masse på dere.

STOR klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayamor og iingvild :klem:

Nå vet jeg snart ikke om jeg skal le eller gråte, men tror jeg velger det siste :grine:

:grine:

Martine er full av utslett igjen over store deler av kroppen, Henrik er ikke bedre, og på toppen av det hele har mannen fått en eller annen reaksjon på øynene og ser bare ikke ut. Området runt er kjempehovent, og om litt er sikkert øynenen nesten klistret igjen. :grine: Dette har skjedd et par ganger før, men da i utlandet og vi har trodd det har vært en allergisk reaksjon på for mye sol eller noe.

Jeg bare orker ikke mere sykdom her i heimen nå :grine:

Kryper under dyna og håper at alt er vekke til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg, dette høres ikke bra ut! Håper utslettet var noe forbigående...

Og at sykdom og annen uhemskhet holder seg langt vekk framover. Får veldig vondt av å lese at Henrik plages så fælt! :tristbla:

Martine høres ut som en veldig bestemt frøken, forresten! Tror Ylva kommer til å bli litt av samme typen, Brage er jo ganske så rolig og grei selv om han også trasser iblant...

Store klemmer til hele familien, tenker på dere! :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...