Gjest Zevon Skrevet 19. desember 2006 #3481 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei søte du! Kan du ikke sende meg adressen din på PM, jeg har rota den bort. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. desember 2006 #3482 Del Skrevet 19. desember 2006 Charmina, det er ingenting å le av, jeg mener det helt alvorlig! I morgen skal jeg bake pepperkaker med nevøen min, men vi kommer ikke til å være like søt som Martine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. desember 2006 #3483 Del Skrevet 20. desember 2006 Haha! Jeg også skal gifte bort en av ungene mine med enten Henrik eller MArtine! Hu hei, jeg gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3484 Del Skrevet 22. desember 2006 Phebs adressen er kommet Bustetroll du er nå bare så skjønn du, og jeg er sikker på at du blir en like søt pepperkakebaker som Martine, bare i litt større versjon Lillelou Heldige unger som får svigermødre som dere sier nå bare jeg I dag fikk jeg nydelig julekort fra Lillelou :kys_2: , og det reddet dagen min altså for den utviklet seg heller i dårlig retning i dag. Måtte på legevakten med Martine, og nå har hun både lungebetennelse og Skarlagensfeber Jeg orker snart ikke mer av dette greiene her som disse ungene mine pådrar seg hele tiden. (måtte bare klage litt.......... ) Og du Lillelou, mannen likte veldig å bli kalt charmøren gitt Og takk for kortet fra deg også Sandra og de nydelige bildene av Marcus. Jeg ble så glad for å se han igjen. Nå skal jeg snart finne senga, sovet 4 timer de to siste nettene så jeg er rimelig tung i kroppen nå. Natta alle skjønne jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #3485 Del Skrevet 22. desember 2006 Nei stakkars deg lille venn. Håper du får noen rolige dager med barn som kommer til hektene igjen. Ønsker deg og dine en flott jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3486 Del Skrevet 23. desember 2006 Mayamor takk skal du ha vennen. Gode deg som tenker på meg. Klokka er over ett og jeg har ennå ikke kommet meg i seng. Men huset begynner å bli julete iallefall. Også har jeg kommet fram til at jeg liker engler mye mere enn nisser..........!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2006 #3487 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei vennen min! Håper Martine kommer seg fort, dere har jammen fått deres dose sykdom og vel så det! Ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. desember 2006 #3488 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. desember 2006 #3489 Del Skrevet 23. desember 2006 ....på tide å stikke innom med årets nett-julehilsen. Håper Martine friskner fort til sånn at dere alle sammen kan feire en deilig jul sammen,syns absolutt dere har hatt mer enn dere trenger av sykdom for lang,lang tid framover. Jeg og Pinny ønsker deg en vidunderlig deilig jul,Charmis. Slapp av,spis godt,kos deg med familie og venner og hent ny styrke til å gå et nytt spennende år i møte. Jeg er blitt skikkelig glad i deg, du er et ordentlig englemenneske. :nisse: God jul! :nisse: ps: ikke rart du liker engler bedre enn nisser,siden du er en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. desember 2006 #3490 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg en gledelig jul. Håper Martine blir så frisk at hun kan delta litt i julefeiringen! Stor fra Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2006 #3491 Del Skrevet 23. desember 2006 +’* . +* . * . * +’ * . * . * * . Ønsker deg en riktig , . * + *’+ . + .*’ * .’ god jul og ett godt nytt år, . * . ’ Jule klemmer fra meg til deg!*.’+ +. * . * + * . * . *’ . * . + * . *.+ .*+. ’ * * + . * ’. + . * . * . *+* . * + . +* * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #3492 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3493 Del Skrevet 23. desember 2006 Tusen takk for kjempekoselige julehilsninger La Traviata,Mayamor, Ephemera, Lillelou, iingvild, Monja, Linn3c Her holder vi fremdeles på med å få huset i stand. Martine har tatt det meste av tid i dag. Fremdeles masse feber og dårlig stakkars liten. Også tålte hun selvfølgelig ikke medisinen hun fikk sånn at vi måtte avgårde å få ny i dag. Den beholder hun nå inni munnen om ikke annet. Og nå for litt siden kom Henrik løpende ned, kastet opp masse slim og hoster værre. Måtte bare finne fram forstøverapparatet og sette igang litt hard behandling igjen. Da var det rett før jeg bare satt meg ned og gråt. Jeg kjenner jeg er så sliten at jeg er helt kvalm. Men men det blir nok jul her i huset også om litt. Kommer 4 voksne og 2 barn i morgen som skal være her med oss, det blir koselig-men da må jo huset se litt skalpelig ut også da. Nå skal jeg ned og henge opp julestrømpene til ungene. Ønsker dere alle sammen en strålende jul, jeg er så glad for å ha dere STOR JULEKLEM FRA CHARMISEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 24. desember 2006 #3494 Del Skrevet 24. desember 2006 Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #3495 Del Skrevet 24. desember 2006 Takk Bertine Ja så ble det jul hos oss også. Kom oss i seng klokka tre i natt da roet det seg litt med Henrik og hostingen. Martine er fremdeles febersyk og klør, og hun puster tungt. Nå sover hun søtt og jeg håper hun har det litt bedre når hun våkner igjen. Henrik hoster i ett, men er i godt humør og kjempespent. Har kost meg med Askepott Ha en fin julekveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 25. desember 2006 #3496 Del Skrevet 25. desember 2006 God jul! Håper du hadde fint igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. desember 2006 #3497 Del Skrevet 25. desember 2006 Grøss, stakkar vennen. Jeg synes det er sykdom i Charminahus støtt. Håper alle mann er litt bedre i dag, og at dere tross kløe, tette halser og alskens sykdomstegn har fått kost dere skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3498 Del Skrevet 25. desember 2006 Litle Lady Ja vi koste oss tross sykdom og det hele Bustis Takk det føler jeg også.Nok for en stund nå tenker jeg Nå er akkurat Henrik igang med å puste medisinen i apparatet sitt. Han har sovet i hele dag helt utslått.Han hoster jo hele tiden, rekker nesten ikke å puste imellom. Har så vondt av han. Martine har mindre feber men fremdeles utslett. Hun er også rimelig tung i pusten. Og selv har jeg lagt på sofaen med hoste og tett og vond hals. Føler meg rimelig elendig. Ble ikke akkurat den jula vi hadde sett for oss. Men det var nå koselig i går da. Fikk utrolig masse fint både liten og stor. Skriver mer når vi er kommet oss litt mere ovenpå igjen. Nå skal jeg snart legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3499 Del Skrevet 26. desember 2006 Ungene ser tegnefilm, charmøren lager middag og jeg sitter her litt. Hoster veldig og er ganske sår i halsen. Henrik fikk skikkelig høy feber her nå, så vi er litt spente på om han får skarlagensfeber også nå. Det er liksom bare det som mangler Martine ser skikkelig hærjet ut, tynn,blek og mørk under øynene. Ikke akkurat sunn nei.Men nå kan det vel snart bare gå den rette veien. I morgen skal jeg på jobb, det samme torsdag også håper jeg at jeg kan avspasere på fredagen. Da skal jeg i bryllup til en venninde av meg - vennefest er det de da skal ha. Men er formen min ikke bedre enn dette så blir jeg heller hjemme. Og ute regner det som vanlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. desember 2006 #3500 Del Skrevet 28. desember 2006 Så leit at dere er syke i jula! Har tenkt på dere Håper formen er stigende nå, og at dere får en fin nyttårshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå