Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Så trasig å lese om barnas sykdom Charmina! Dere har virkelig mye å stri med...!! Skulle ønske jeg kunne zappe meg over fjellene en tur for å hjelpe deg! :troest:

Håper inderlig at det går bedre med begge to nå! Tenker masse på dere!

Stort smell- :kyss: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til alle jentene som har vært innom meg selv om jeg er helt fraverende for tiden :klem:

Det går bedre her hjemme nå, begge ungene er oppegående og i ganske bra form. Men jammen har dette vært en tøff tørn.

Skal få oppdatert meg i dagbøkene deres i helga og gleder meg masse til å se hva som har skjedd hos dere alle sammen.

Dere er vidunderlige :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er vidunderlig du Charmina - one of a kind, sånn som jeg har lært deg å kjenne her på KG. Du har så mye varme, glede og omsorg å gi! Å få en hilsen fra deg er som å få en god vitamininnsprøyting! Barna dine er heldige som har deg som mamma :hjerte:

Godt å høre at det går bedre med dere! :klem:

Lyst til å få julekort fra Brage og Ylva i år forresten? :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ååååå! :hoppe:

Så godt å endelig høre fra deg,Charmis! :klem::klem::klem:

Utrolig bra at ungene er på bedringens vei. Har tenkt masse på dere den siste tiden. Håper dere får en fin lørdag sammen.Masse klem! :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er vidunderlig du Charmina - one of a kind, sånn som jeg har lært deg å kjenne her på KG. Du har så mye varme, glede og omsorg å gi! Å få en hilsen fra deg er som å få en god vitamininnsprøyting! Barna dine er heldige som har deg som mamma :hjerte:

Godt å høre at det går bedre med dere! :klem:

Lyst til å få julekort fra Brage og Ylva i år forresten? :nisse:

:legrine: tenk å komme inn her også finne slike fantastiske ord fra deg vennen min. Jeg ble så rørt at tårene kom jeg! :klem:

Og OM jeg vil ha julekort av de deilige ungene dine? JAAAAAAAA det vil jeg veldig gjerne. Det fra i fjor er jo limt inn i album så nå passer det absolutt stråååålende med et nytt et ja. Og dere er selvfølgelig allerede på julekort listen her i huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! :hoppe:

Så godt å endelig høre fra deg,Charmis!  :klem:  :klem:  :klem:

Utrolig bra at ungene er på bedringens vei. Har tenkt masse på dere den siste tiden. Håper dere får en fin lørdag sammen.Masse klem! :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

:legrine:heldige meg som blir tenkt på av deg :klem:

Nå gleder jeg meg til å oppdaterer meg i boka di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR et vær det er ute :overrasket: Det lyner og tordner så det smeller i veggene. Og regnet bare styrter ned.

Jeg er så trøtt for tiden at jeg har sovnet på sofaen hver eneste kveld nå. Og leddene blir ikke akkurat bedre i dette været. Tror jeg må få gå og tatt noen nye prøver. Er jo ikke normalt å være så trøtt som dette. Men kanskje det er mørketiden som tar på - har ikke reagert på den tidligere men.....!

På fredag da vi pakket ut av sekken til Henrik fant vi en lapp i matboksen hans. Der sto det :

Til Mamma og Pappa

Tusen takk for all maten som dere lager til oss. Vi er veldig glad i dere. Klem fra Henrik og Martine

:legrine::legrine::legrine:

Er det rart jeg er glad i den gutten? :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

SÅ herlig lapp Henrik hadde skrevet! :hjerte: Den gutten er bare alldeles skjønn-hvordan lager man sånne? :sjarmor:

Skjønner dere har et ufyselig grisevær for tida,og det syns jeg er skikkelig urettferdig.Håper møkkaværet gir seg snart. :klem:

Jeg og Pinny har være sammen hjemme-dag,og Pinny syns allerede den er shempesheeeedelig, for vi har ikke lekt det dugg.Hun er nå bra barnslig,den lille hårballen. :ler:

Håper du får en fiiin dag til tross for drittvær,søtnos! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iingvild :klem: Den kommer nok den ja ;)

Lillelou :klem: Ja han er ganske så vidunderlig innimellom (men jammen kan han være motsatt også da :ler: ) Og griseværet holder seg her det :sur:

La Traviata :klem: Her er det jammen like dårlig vær ennå - skjønner ikke hvor alt dette vannet kommer fra jeg!!!!!

Gjett hvem som begynner å få skikkelig bihulebetennelse igjen da :grine: fy søren så lei jeg er av dette her nå. Også jeg som skal på julebord på lørdag på jobben og har gledet meg sååååå lenge nå. Jaja julebordet skal jeg nå komme meg på uansett om jeg så må krype :ler::sjarmor: Men kjipt når formen ikke er bra da!

I dag har charmøren min bursdag

:bursdag: og han har fått dunjakke og boka om Tour De France av oss. Han var så fornøyd :) Også bakte jeg kake i går som han fikk med seg på jobben.

Nå skal jeg snart under dyna og pleie kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gratulerer med overstått til sjarmøren din. :bursdag:

Det blir sånn fort og gale innom og leser,

men tårene triller av lappen til Henrik. :hjerte:

Godt å høre at det går bedre hos dere.

Kos dere i adventstiden, vennen. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayamor og La Traviata :klem::klem::klem:

Full fart innom bare. Skal på julebord med jobben i kveld og gleder meg noe veldig. Vi hadde det jo bare såååå gøy sist vi hadde fest!!

Og i morgen kommer hele familien på middag for å feire mannen litt (spørs om det blir gøy da etter en lang natts fest :overrasket::ler: )

Ha en fin helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne Henrik!! :hjerter_rundt: Han er så god den gutten!!! Kan ikke tenke meg noe flottere bekreftelse fra sine barn enn akkurat den du fikk der vennen! Jeg vil også gjerne ha oppskriften på sånne barn! :)

Håper virkelig at du har kost deg på julebord i natt, og at du får en kjempefin søndag!

Kjempe- :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...