Charmina Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3241 Del Skrevet 24. september 2006 Phebs Litt tidlig ute ja........og et vil nok komme din vei også når julen nermer seg Litle Lady Glossy Godt å høre at det ikke bare er meg som er begynt med julen jeg henger langt etter med gaver i år da - pleier å ha kjøpt mange til nå. Men det meste skal jeg iallefall få unna før desember. Orker ikke å gå i butikker i allt det kavet jeg. Men pleier å kjøpe til de aller nermeste da-må jo litt kos den mnd også. Bustetroll Ja det er litt av noen drømmer gitt Da er middagsgjestene dratt hjem og vi har hatt det kjempekoselig. martine sover søtt, Henrik er snart på plass under dyna og mannen ser Brannkampen litt sånn innimellom leggingen tenker jeg.(men det forundrer meg ikke om de begge sitter og ser på kampen når jeg nå snart kommer ned fra loftet) Har også fått plantet masse nydelig lyng utenfor i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. september 2006 #3242 Del Skrevet 24. september 2006 hey! Her er det noen dager siden jeg var sist. Håper du har hatt en deeeeeilig helg! Flinke Charmisen som er i gang med julekortene! Nå har jeg ikke hatt flere marengsdrømmer om deg,og det er vel like godt. Ikke har du spist anna dessert i drømmene mine heller,men før jeg vet ordet av det dukker du vel opp,gnaskende på noe hvitt og knasete. Her har vi hatt et usedvanlig vakkert helgevær, masse varmegrader,og sooool og gryende fantastiske høstfarger. Sånt kan man like. Og i dag er det faktisk 3 måneder igjen til julaften! Det er helt villt,syns dette året bare har rast avgårde i vill Pinnyfart. Hun hilser og koser,forresten. Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 24. september 2006 #3243 Del Skrevet 24. september 2006 Jul? Nå? Ja, det er vel ikke lenge til julepynten pryder butikkene, når jeg tenker etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. september 2006 #3244 Del Skrevet 25. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3245 Del Skrevet 25. september 2006 Lillelou tjiiihiiii ja du vet aldri når jeg dukker opp - og det uten bartemann håper jeg Ja er det ikke et fantastisk høstvær? Helt vidunderlig Bustetroll Ikke helt jul da, men jeg bare klødde sånn etter å lage de kortene da...................... Men skulle ønske butikkene ventet til i november iallefall før julemaset kom Pi@ Martine var så varm da vi kom hjem fra barnehagen i dag og nektet plent å spise middag. Ville bare sitte på fanget mitt og kose.Også viste det seg at hun hadde 40 i feber stakkars lille jenta mi.Håper hun ikke blir orntlig syk igjen nå. Hun hadde jo akkurat kommet seg igjen. henrik kom nå og viste meg et brev fra en jente i klassen. Og der sto det. henrik jeg elsker deg med nydelige tegnete og utklippete hjerter rundt. .....og han var så stolt. Jammen er de nå skjønne.Han og jenta som hadde laget det har alltid vært så begeistret for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3246 Del Skrevet 26. september 2006 FOR et regnvær det ble ute nå Vi har tømt hele stuen nesten for i morgen tidlig kommer de og river opp hele gulvet! Undergulvet knirker sånn at de må skru det hele fast igjen. Og da ryker også parketten oppå.Den er limt og blir jo ubrukelig etterpå. Heldigvis er det en klagesak så vi får dekket hele greia Men jammen kjiiiipt å måtte sette igang med alt dette da! Skal være glad når det er over! Martine var nå feberfri i morges men har alikevell ikke vært i storform i dag nei. Vil mest kose hele tiden. Ellers snakker hun som en foss nå - nye ord og setninger hele dagen. Det er så kjekt å høre på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. september 2006 Forfatter #3247 Del Skrevet 27. september 2006 Ganske vått i formiddag også, men det lettet nå litt utpå dagen. Gulvet var nesten ferdiglagt når jeg kom hjem i dag så det blir nå iallefall ferdig til i morgen. Og det er jeg jammen glad for. Utrolig kjedelig med tom stue og ingen steder å sette seg ned. heldigvis har vi nå loftet sier jeg! Og Henrik synes jo det er fabelaktig å få sove i samme seng som oss.Selv kan jeg styre min begeistring da - han ligger jo nesten oppå meg og kaver rundt hele natta.Men det er nå litt skjønt da at han fremdeles liker foreldrene sine så godt Torsdag i morgen - dagene raser avgårde. Ser fram til helgen.Føler meg litt sliten om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #3248 Del Skrevet 27. september 2006 Håper du får sove godt i natt og er mer opplagt imorgen vennen! Kjedelig med tom stue. Blir deilig når den blir fylt opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. september 2006 #3249 Del Skrevet 27. september 2006 Så utrolig søtt med den jenta og Henrik,da! Han må bare være en fantastisk go'unge,det er jeg helt sikker på. Blir nok en skikkelig hjerte/smertebedårer om kun få år,tenker jeg.Da er det mor står med teppebankeren på trappa og jager vekk små bergensjenter som kommer og spør etter Henrik. Ellers kjempeartig å høre om pratingen til Martine. Jeg så det nok i vår,at skravlinga lå på lur-hun så ut som om hun var i ferd med å boble over med ord. Søte lille snuppa! Blir kjekt med knirkefritt gulv også,tenker jeg,men kjedelig mens det står på,sikkert. Skal dere innvie nytt gulv med ball,forresten? Jeg kommer gjerne. Men nå skal jeg lalle sove! Nattinatt,superCharmis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3250 Del Skrevet 28. september 2006 Epica Den begynner å fylle seg opp nå - mens Henrik får seg en natt til i senga vår og var stråååålende fornøyd med det! Lillelou Ja de begynner jammen tidlig Ellers blir det ikke akkurat ball nei (om det ble hadde du klart vært hovedgjest)men 7 jenter fra jobben skal opp til meg før personalfesten den 14 Trøtt kjenner jeg - kanskje ikke så rart når jeg sto opp kl 05.15 i dag men da fikk jeg bare ikke sove lengre.Også skulle jeg jo åpne barnehagen kl 07 og var redd jeg ikke vill våkne igjen I morgen skal vi lage både middag og bake boller-koselig. Også blir det kake på personalet da vi har en 30 års dag å feire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 29. september 2006 #3251 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Hei!!!!! He he, så du hadde vært å hoppet litt i tråden min på velvære så da måtte jeg jo stikke innom deg en tur!! :hoppe: Jeg er innom og leser på trådene deres innimellom så jeg er ikke helt lost. Er bare ikke så veldig aktiv her inne. Er så masse som skjer så rekker knapt nok å være hjemme. Jeg har blitt student + at jeg jobber+ at jeg skal være mamma+ at jeg skal være samboer+ venninne etc. He he, litt travelt med andre ord. Men det er bra. Jeg har det veldig fint og det har veslesnuppa også!! Håper alt er i sjønneste orden med den herlige Charmina familien borti vest Ha en riktig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3252 Del Skrevet 29. september 2006 Silje:) så utrolig kjekt med besøk fra deg igjen.Kjempekoselig å lese at du har det så bra. Men skjønner godt at det er travelt ja. Merker det jo godt selv nå når jeg går i 100 prosent stilling og har to små som skal følges opp. I dag våknet jeg med skikkelig snottanese og vond hals. På jobben var det kjempetravelt med bursdagsfeiring,middagslaging og bollebaking. Tror jeg bakte over 100 boller i dag Og når kroppen da hadde fått feber i tillegg var det ikke akkurat det kjekkeste. Da jeg kom hjem spiste vi middag også krøp jeg under teppet på sofaen og ble liggende til nå. Sovnet som en dupp og våknet helt våt av svette. Føler meg ikke på topp nei og skal snart under dyna. Håper jeg er bedre til i morgen. Har spist masse c vitaminer, drukket tran og andre sunne ting som jeg kom over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. september 2006 #3253 Del Skrevet 29. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. september 2006 #3254 Del Skrevet 30. september 2006 Håper du blir tatt godt vare på av de andre familiemedlemmene! God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3255 Del Skrevet 30. september 2006 iss iingvild Nesa renner fortsatt og feber er noe orntlig dritt! For da verker leddene mine værre enn noensinne. Har vært en kjip helg sånn sett. Men ungene er friske så egentlig burde jeg jo ikke klaget i det hele tatt. I morgen skal Charmøren ta med seg Henrik og bestekompisen på kino for å se filmen Over hekken. Lenge siden Henrik har fått vært på kino nå så det er på tide. Vi jentene får holde oss hjemme. Martine har nå fått et nytt favoritt utrykk nå, nemmelig "Tøft" Hun er så morsom når hun sier det.Har sikkert plukket det opp i barnehagen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #3256 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ånei, er du syk vennen? Tøft! så søt God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3257 Del Skrevet 1. oktober 2006 Epica ja hun er ganske søt der hun står og prøver å si tøff på en litt kul måte ja Åååå så lei jeg er av å ikke være i form. Det er jammen ikke ofte at jeg har feber altså, og det er jeg glad for. orker jo ingenting jo. Men presset meg selv på en tur med resten av familien i formiddag (sikkert ikke det lureste da men......) Helga er snart over alt, føles ikke som om det har vært helg i det hele tatt. Mandag snart Huff så sutrete jeg var i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. oktober 2006 #3258 Del Skrevet 1. oktober 2006 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3259 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ephemera Takk skal du ha Klokka er snart seks om morgenen og ute høljer det ned. Formen er ikke mye å skryte av, men jeg må bare komme meg avgårde på jobb uansett. Det er jo meg som skal åpne 2 av avdelingene. Får heller se hvor lenge jeg holder ut iløpet av dagen. Det kjennes jo alltid ille ut på morgenen når man er snylta også letter det litt utover dagen. Nå skal jeg smøre litt matpakker! Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. oktober 2006 #3260 Del Skrevet 2. oktober 2006 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå