Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du får tatt opp det du vil over på den digitale opptakeren. Jeg hadde også store planer om det, men nå som jeg har muligheten er det blitt noe utsatt.

:)

Ha en fortsatt fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Dakar Martine! Her kommer kos og trøst fra Pinny og meg: :kose::troest::perebrus::gave:

Hallaien,duppeditt-kari! :ler:

Kjekt med en ny duppeditt i hus,tenker jeg! Og ikke minst når den funker i tillegg.

Her hos oss ser det ut som om det har blitt høst. I hvertfall regner det og er skikkelig surt,og jeg har kjøpt opptil flere ullplagg på h&m de siste dagene. Frostpinne,det er det jeg er.

Nå skal jeg ta meg en laaaaang og god dusj,og så skal jeg pakke meg inn i noe ullklær.

Håper du har en fin mandag,snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse koselige hilsener i dagboka mi! :klem:

Misunner deg DVD-opptaker altså, håper du fikk den til å funke til slutt! Ønsker deg en flott uke! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litle Lady :klem: Ja det begynner jammen å bli noen knall og fall etterhvert på den ville ungen ja,men jeg kan jo nesten ikke få lokk på sengen heller :ler:

Pi@ :klem::klem::klem:

Epona :klem::klem::klem:

iingvild :klem: Ja nå funker det som bare det og det er så kjekt å få alle de gamle opptakene av Henrik over på dvd og ikke minst å se på dem igjen

Lillelou :klem: Ja jeg bare eeeeeelsker sånne duppedingser jeg og bare MÅ ha det liksom :sjenert::ler:

La Traviata :klem: Ja det kan anbefales altså. ;)

:grine: tror dere ikke den sørens halsen min har svelget en kaktus igjen da? Og jeg kjenner meg faktisk litt febersyk også. :sur: men det er jo ikke lenge siden jeg var helt elendig jo :grine:

Men sånn er det kanskje når man begynner i barnehage. Men jammen trives jeg og koser meg på jobb.Dette skulle jeg ha gjort for lenge siden gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:klem::troest: Dakar Charmisen som ikke er i form! Skal sende Pinny over med èn gang,hun er en glimrende "sykepleierhund". :klem:

Godt at du trives på jobben,selv om du må bekjempe en del bassilusker på din vei! :klem:

Her er det en skikkelig stille,kjølig høstdag.Heldigvis har jeg ullgenser,te og lassevis med stearinlys,for bokhandelen har salg på det,og jeg har hamstret. :sjenert: Ble en del artige farger,men hvem har sagt lys absolutt må være HVITE? ;)

Håper du passer godt på deg sjøl,og får kaktusen jaget ut av halsen igjen, fort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litle Lady :klem: Ja man er heldig når man har jobb for fy så lei man blir av å bare gå hjemme ikke sant?

La Traviata :klem: Jo takk heldigvis er den ikke blitt værre iallefall

Bertine :klem: håper du sov godt ;)

Glossy :klem: Det tror faktisk jeg også for jeg tror aldri jeg har trivdes så godt noen andre steder før.nyter å være med alle de skjønne ungene.

Lillelou :klem: Pinny gjorde nok susen, for jeg er bedre allerede jeg.

La Traviata :klem:

Oj denne helgen har bare sust avgårde i en rasende fart.

fredagen er man jo som regel bare for trøtt til det meste. Men vi fikk nå kommet oss ut og kjøpt diverse vintersko til begge ungene.Det var så masse tilbus så vi måtte bare gå mens de ennå hadde riktige størrelser igjen.

Lørdag dro vi alle 4 til byen.Gutta mine klippet seg og så var det bondemarked i byen med prøvesmaking på masse gårdsmat. Det vrimlet av mennesker på hele bryggen. Ikke lett å komme fram med barnevogn akkurat, men kjekt var det nå alikevell.Kjøpte deilig hjemmelaget plommesyltetøy :sikle:

I dag søndag er gutta mine på fotballcup mens jeg er hjemme med den lille forkjølete Martine. Hun snørrer og hoster noe veldig. I dag måtte jeg bare finne fram inhalatoren hennes og gi henne litt Ventoline. Håper det letter det litt for henne.

Ellers prater hun bare mer og mer hver eneste dag nå. det er så artig å høre på henne. Men ikke fullt like gøy når hun sier Fuck istendenfor Frukt da :overrasket::rodme::ler: Tror vi må øve litt på å få det riktig ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Høres ut som en travel, men fin helg! :-D

Håper Martine blir bedre, her snørres det også litt med ikke noe som går ut over formen og humøret heldigvis.

Ha en god søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: det er nok en snørrete årstid dette :ler:

Har laget en diger panne med hjemmelaget grønnsaks suppe. Er jo så greit å kunne varme opp igjen i morgen når jeg er seint ferdig på jobb. Også er det kjempegodt da ikke minst. resten av familien får riktignok kjøttboller oppi også. Kan jo ikke la de lide for at mor ikke spiser kjøtt.

Ellers har jeg klart å miste alle nøklene mine og tro meg det er ikke festlig. Bod nøkkel,garasjenøkkel,husnøkkel og alarmbriken hang der. :sur: Også jeg som aldri egentlig pleier å miste ting! Skjønner det bare ikke! Må være alderen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat vasket håret, så det blir en stund før jeg kan finne puten nå. Men orket ikke tanken på å begynne med det i morgen tidlig. Kanskje på tide at jeg klipper av meg en god del av dette håret siden jeg bare hater å vaske det. :roll:

Martine ligger nede og har en skikkelig stygg hoste. Bare hun nå ikke får lungebetennelse igjen.Får se henne an noen dager til før jeg får en lege til å lytte på henne.

I morgen er det skolefri også. Henrik skal opp og være med bestekompisen sin i hele morgen og var bare såååå fornøyd med å slippe å gå på SFO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klippe deg? :hakeslepp:

Du som har så fint hår! :grine:

Neida, skjønner godt at det er litt pes å vaske det ;)

Håper virkelig ikke Martine har fått lungebetennelse! Det er så kjedelig med syke barn. Brage har jo vært syk annenhver uke siden han begynte i barnehagen, bortsett fra i påske- og sommerferien. Det er ganske ille, men nå har vi begynt med Sambucol for barn (svarthyllbær-kosttilskudd) som skal styrke immunforsvaret, og håper det hjelper...

Sov godt snupp! :klem:

Og du... ville du ha bildene sånn som de er, dvs ikke beskjært? Og liggende format? Holdt på med det i stad skjønner du, men Adobe kræsja. Ikke greit med en PC med dårlig minne... :roll:

Skal prøve igjen i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:Neeeeei! Stoooooopp!

Du må da ikke klippe av deg håret,må skjønne! Du har jo sånn skikkelig prinsessehår,du! Akkurat sånt som jeg alltid hadde lyst på da jeg var liten. :sjenert:

Men skjønner at det er stress å vaske det, for det syns jeg selv også.

Håper du har hatt en fin dag på jobb! Jeg skal nå synke ned på sofaen sammen med Pinny og en kopp deilig te.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Ler av La Traviata og Lillelou som ikke vil at jeg skal klippe meg - dere høres akkurat ut som gutta mine dere. De sier nemmelig det samme.Men så er det bare detat man blir sååååå lei av det selv da ;):ler: Og tro meg det ser ikke mye prinsesseaktig ut når jeg kommer ut av dusjen :grine: Mere hekseaktig spør dere meg :ler:

Martine holdt nå koken i barnehagen i dag også.Men hun hoster ikke akkurat vakkert da så det måtte litt medisin til.Men hun er nå iallefall ikke værre.

Nydelig solskinn og kjempevarmt ute så det var så deilig å være ute hele dagen.

La Traviata: Det hadde kanskje vært fint å beskjære litt ja sånn at motivet ble litt tydeligere kanskje?Men husk nå at dette ikke haster da vennen.Du må bare gjøre det når og om du har tid :klem:

Lillelou :klem: Skulle ønske jeg hadde en pinny å kose med også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...