Charmina Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 6. januar 2005 Det ble nå ikke så værst med soving i natt heller.......og ingen liten gutt kom snikende heller Men til gjengjeld har Martine ikke villet noe annet en å ligge ved puppen i dag! Tror rett og slett hun har økedag igjen jeg for hun kan da ikke være så ofte sulten ellers? Har prøvd å få henne til å sove litt, men gjett om frøkna blir rasende på mammaen som kan være så grusom at hun putter henne oppi senga?? Håper virkelig det tempramanget der avtar etter hvert Men hun er nå søt også da selv om hun raser Charminamannen påstår at hun må ha temperamanget etter sin mor............. .(tror ikke det selv da) Ute regner det som vanlig og vi har arbeidsfolk som lager trapp fra garasjen i full sving utenfor!Jammen mye kjekkere å ha arbeidsfolk utenfor en innenfor!Da går man liksom litt på tåhev i sitt eget hus føler jeg! Nå skal jeg vaske og henge opp litt klær utrolig hvor fort de tøy haugene samler seg gitt! -Charmina :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. januar 2005 #302 Del Skrevet 6. januar 2005 Ser for meg illsinte lille skjønne Martine! Temperament er bra....men i små mengder?! Håper du får ei flott helg sammen med familien Charmina!! Stooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. januar 2005 #303 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei vennen Så flott at Martine har en soveperiode! Det er vel deilig med noen netters OK søvn! Når tror dere at dere blir ferdige med huset? Har de ikke bygget og holdt på veldig lenge der? Men så blir det vel kjempefint også sikkert da! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei Madden jo temperamang er bra å ha men må si meg enig med deg om at små mengder kanskje er best!? I dag har hun jammen ikke vært ty Men tror kanskje hun har hatt litt mye luft i magen! :klø: Ikke alltid like lett å forstå hvorfor de griner! Kjenner det godt i ryggen etter å ha båret på henne det meste av dagen i dag! Hei Sandra Godt med litt søvn om natten ja - men i dag har hun virkelig tatt det igjen til gangs på dagtid De har holdt lenge på her hos oss ja!De arbeidsfolka har det jammen ikke travelt! Inne er det bare et bad og litt malingsarbeide som gjenstår nå,men ute er det fremdeles en god del som ikke er ferdig! De holder på med trappen fra garasjen nå og etterpå skal det legges beleggningsstein. Terassen skal også utvides og det er en utebod som skal isoleres! Utrolig egentlig for alt skulle vært ferdig i høst :evil: Prøver å ikke irritere meg alt for mye - for det hjelper liksom ikke så mye alikevel! Som sagt så har det vært en urolig dag/kveld her!Martine har mer eller mindre hylt hele tiden mens hun har vært våken!Lurer på om det ikke er magen som plager henne for hun slipper en del luft! Lenge siden hun har hatt det slik nå! Men nå sover hun iallefall så jeg håper natten blir bra i natt også! I morgen skal jeg til fysioterapauten igjen og det er jeg jammen glad for da bekkenet mitt er skikkelig ille om dagen!Tror det er blitt mye løsere på venstresiden!Ikke har jeg fått trent så masse som jeg hadde ønsket heller - men er ganske flink med knipeøvelsene da! Ellers var jeg på vekten i sted - og piningen har gitt litt resultat da -1,5 kg Men jeg er så søtsyk.................................... Nå får jeg hoppe under dyna! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 7. januar 2005 :o For første gang har lille Martine sovet seg gjennom natten uten å kreve et måltid :o Hun sov faktisk fra klokka ett i natt til klokka kvart på åtte i morges!!!!!!! Kanskje rett og slett fordi hun var helt utmattet etter i går når hun hylte hele tiden? Stakkars liten Nå skal jeg hive innpå litt frokost - stelle nurket mitt også bærer det avgårde til fysioterapauten! Er spent på hva hun har å si i dag! Lurer på hvorfor bekkenet er blitt så mye værre :klø: har jo ikke gjort noe annerledes i det siste! -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 7. januar 2005 #306 Del Skrevet 7. januar 2005 Ønsker deg en fin helg, kos deg Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. januar 2005 #307 Del Skrevet 7. januar 2005 God helg, Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. januar 2005 #308 Del Skrevet 7. januar 2005 God helg til deg!! Håper det blir en fin helg (til tross for drittvær...) Og takk for hilsen i dagboken min - trengte litt trøst, det gjorde godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. januar 2005 #309 Del Skrevet 7. januar 2005 GOD HELG SNUPPA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. januar 2005 #310 Del Skrevet 7. januar 2005 Så leit at bekkenet ditt er så vondt! Man trenger vel ikke akkurat det i tillegg til amming, babystell og en liten gutt. Håper det hjalp å gå til fysioterapeuten i dag. Applaus til deg som mister kilo. Det skjer ikke her for å si det sånn. (nå har ikke vi vekt her hjemme da, så jeg vet jo egentlig ikke det.) Ønsker deg en goooood natts søvn! *Martine, nå må du sove da vettu..Det er det man gjør om natten * PS. Jeg har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for koselige helgehilsner Bamseline Sandra Tror du ikke de ringte i morges og sa at fysioterapauten var blitt syk og måtte gå hjem igjen da? Så det ble ikke noe behandling på meg i dag og jeg som virkelig trengte det nå! Ikke noe å gjøre med det desverre!Nå har jeg fått ny time fredag om en uke og det føles så leeeeeeeenge til! Takk for PMèn Måtte avgårde og kjøpe meg en til amme bh i dag de andre går i vask hele tiden!Ligger med de om natten for å få litt støtte pluss at jeg må ha innlegg om natten ellers er det jo melk alle steder Og Martine gulper gjerne over hele meg enkelte netter!Sukk..................! De hadde faktisk noen veldig gode på Cubus til bare 149 kroner! Klokka er nå halv to om natten snart og her sitter jeg.....................stuper i senga nå og gir meg her (snakk om å være avhengig :oops: ) -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. januar 2005 #312 Del Skrevet 8. januar 2005 Hurra for deg som har fått lønn for strevet med å gå ned i vekt!!! Så gøy!! Alltid stas å se at ting gir resultater. Var å skulle handle bh`er i dag, men jeg finner ikke noe. Kanskje jeg skal sjekke Cubus jeg og. Har bare vært på Lindex til nå. Men kjøper du de uten spiler eller med?? Orker nesten ikke tanken på å ha uten spiler, men så har jeg ikke prøvd det heller så jeg skal vel ha et åpent sinn. Synd at fysioen din var syk. Ikke noe gøy nå når du virkelig hadde vondt!! Håper det ordner seg. Håper du har hatt en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #313 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei GLOSSY Jeg kjøper de amme bhène som har spiler - klarer liksom ikke å bruke de uten! Føler at de med spiler støtter mye bedre! Men da jeg lå på barsel og akkurat hadde fått Martine klarte jeg ikke å bruke de med bøyle og kjøpte en helt enkel i netting på klinikken! Det var nok fordi jeg hadde sånn spreng og brystene var akkurat som to betong klosser!helt pyton - men etter et par dager ble det heldigvis bedre! Ellers har dagen i dag vært lite kjekk da Martine har hatt magevondt igjen (tror iallefall at det er det som plager henne)og har grått utrøstelig i hele kveld Stakkars liten jeg får så vondt av henne! Gutten min har kost seg på kineo sammen pappaen og en gutt fra klassen som også ligger over her i natt! De sovnet nå omsider i 22 tiden.Da var de proppmette av pizza og snop!Tror de har hatt det veldig kjekt! Ellers en stille og rolig helg - og vi fikk jammen ryddet og ordnet litt her i formiddag også! :o slettes ikke værst for det er lett for at vi finner på alt mulig annet i helgene! Skal fortsette litt i morgen - prøve å få noen bilder opp på veggen blant annet! Men nå skal jeg snart sove og håpe at Martine sover i natt!Iallefall noen timer! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 9. januar 2005 WOW :o klokka to om natten klarte jeg å lage meg en ny avatar med lille Martine som sover fant et lite prøve program på dataen! Etter dette "underet" klarer jeg iallefall ikke å sove -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 9. januar 2005 Veldig kry i går ja....................men jeg klarer selvfølgelig ikke å få orginalbildet tilbake til normal str igjen da :oops: I dag sov Martine og jeg til langt utpå formiddagen! det gjorde utrolig godt! Charminamannen sto opp og tok seg av guttene! De har lekt i hele dag men snart skal vi til byen og treffe noen venner så da får overnattings gjesten nok dra hjem! Men han bor rett over gaten så det er jo ikke lange veien da Skal ut å spise middag - blir 4 voksna og 6 unger! Men to av barna ligger i vogn og har maten med selv da Den 20 januar reiser vi nå til Trondheim for å være faddre på datteren til min venninde. Synes det var en ære at de ville ha både meg og Charminamannen til fadder. Da får vi jo besøkt familien min i Trondheim også i samme slengen. Min søster har jo ikke sett Martine ennå så det blir kjekt! Kvir meg litt til flyturen for er det noe jeg slett ikke liker så er det å fly og det blir liksom bare værre og værre med årene Nei,jeg får hive meg rundt og begynne å finne frem litt skapelige klær til ungene før vi drar til byen! Ute er det selvfølgelig dårlig vær som vanlig med regn og litt hagl innimellom! Gleder meg til våren jeg! -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #316 Del Skrevet 9. januar 2005 Tilbake fra deilig middag på Egon! Martine klarte selvfølgelig å gulpe ut både seg selv og mammaen - så vi luktet deilig surt begge to! Typisk Ellers storkoser hun seg med masse liv og røre rundt seg!Da er frøkna i storform! Nå har jeg puttet storebroren til sengs og skal resten av kvelden bare slappe av med Charminamannen foran tvèn tenker jeg! Martine ligger og sover,men skal nok ha både stell og mat før hun kan legge seg skikkelig for natten! trenger sikkert litt bading også! I morgen skal jeg prøve å få ryddet litt mere ut av det rommet som skal være hennes! Nå er det fullt av esker og ting etter flyttingen. Når det er tomt skal det males opp igjen for fargen jeg allerede har malt det med ble skikkelig stygg :o og ikke i nærheten av å se sånn ut som den gjorde på den lille prøve firkanten :-? ! Tar imot forslag om fine farger med takk! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 10. januar 2005 Nok en ganske så urolig natt så i dag er jeg litt trøtt ja! Hadde masse planer om både det ene og det andre men valgte heller å være hjemme og ta livet med ro! Det tror jeg var lurt! Ute regner det som vanlig, og jeg leste akkurat på text tv at bryggen i Bergen nå sto under vann (hørtes veldig dramatisk ut da........................).Det vil vel si at det er masse vann inne i enkelte av butikkene der nede!veldig kjedelig!Men nå har det jo regnet nesten uten stans i uker føler jeg! Pleier ikke å bli så værsyk, men nå synes selv jeg at det holder for en stund altså Ellers må jeg vel snart prøve å få flyttet denne dagboka mi fra gravide sidene til generelle dagbøker sine sider! Kan jo ikke akkurat skryte på meg å være gravid nå Men så var det disse dataferdighetene da................. Nå er det ei som våkner og vil ha mammaen sin! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. januar 2005 #318 Del Skrevet 10. januar 2005 Bare innom og ser at alt står bra til i Charmina-heimen!...og det gjør det! Så moro med litt oppussing da! Jeg ELSKER å pusse opp...bare så synd vi ikke har eget hus/leilighet...for alle pengene jeg har lagt ned i oppussing her går jo tapt!! Sånn er det bare..trivsel kommer fremfor det meste! Ha en flott mandagskveld da Charmina!! Ps...for en skjønn avatar du har fått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. januar 2005 #319 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei vennen! Så fin avatar du har! Søøøte Martine Og nå er de små 12 uker gamle Har bekkenet ditt har vært OK i helgen? Håper at du klarer deg til du skal til henne på fredag. Kanskje du finer noen gode ideér til barnerom i noen blader? Vi har bare ett soverom så lan ikke fortelle deg hva vi har Men jeg ville nok malt det i noen nøytrale farger på rommet til Marcus. Beige og blått kankje?? Når skal dere på 3 md kontroll? Vi skal den 17. jan, på 3 md dagen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei Madden alltid så kjekt å se dere :rosasmil: Helgen gikk unna i en fei her synes jeg! Det ble for det meste innevær da for ute var det jo nesten storm! Martine har ikke hatt noen ok helg iallefall ikke om natten! Da har hun ikke sovet mye nei og grått og grått pga av luftsmerter i magen! Da har vi vært ganske fortvilet alle sammen skal jeg si dere! Siden vi har sovet lite om natten har vi jentene sovet videre om morgenen etter at guttene har dratt på jobb og skole - ganske deilig igrunn Bekkenet har heldigvis ikke blitt værre disse dagene, men i dag måtte jeg selvfølgelig våkne opp med en stiv og vond nakke. Har sikkert lagt litt forkjælt i natt siden den er blitt sånn. La meg i badekaret i sted og det hjalp nå litt! Martine var også med så det er nok derfor hun sover så godt nå! Varmt vann gjør godt for både det ene og det andre virker det som. Sønnen min kom hjem fra skolen i dag med en pakke som han hadde fått fra en jente i klassen (denne jenten liker han spesielt godt vet jeg).Inni pakken lå det et lite strikket skjerf (trodde jeg..) med fine striper på. Det var sikkert sånn ca 30 cm langt! Også var det et fint kort, og på kortet sto det følgende "Det tok litt for lang tid å strikke deg et skjerf så det ble et slips istedet" Er de ikke søte kanskje? Jeg ble jo nesten rørt til tårer jeg..........det skal ikke mere til! Syntes det var utrolig søtt jeg da!Og gutten min var så fornøyd og stolt over gaven! I morgen får vi elektriker på besøk og da blir det endelig lys over speilene på badet og ikke minst en kontakt på veggen til føner og slikt!Det var ikke for tidlig liksom................. Den 26 januar skal Martine på 3 mnd kontroll og det skal jammen bli spennende å se hvor tung hun er blitt!Tror hun har lagt godt på seg siden sist! Hun bruker nå str 56 og litt 62 i klær. Vi synes jo at hun er blitt kjempestor allerede! Den dagen er det også tid for den første vaksinen og jeg håper hun ikke reagerer noe på den! Skal jo på sykehuset to dager etter for å ta Ph-måling og da bør hun jo være uten feber og slikt iallefall!Men det går sikkert fint! Nå skal jeg hoppe under dyna og håper det blir noen timer med søvn før frøkna våkner! -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå