Charmina Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3161 Del Skrevet 30. august 2006 Oj så mange koselige hilsninger ikke rart man blir i godt humør av å komme inn her nei Bertine Og gjett om jeg unner deg en liten snart vennen min, tenker masse på deg Epica sov som en stein heldigvis Glossy Ja jeg vet at jeg burde. Men har ikke lyst til å være vekke fra jobben nå som jeg akkurat har begynt.men blir det værre enn dette så MÅ jeg jo bare. Monja Så koselig sagt av deg Lillelou gode klemmer takk Så er nesten onsdagen over også. Som dagene flyr. Kvir meg litt til helgen for da er mannen vekkreist på guttetur.Med andre ord blir det da en ganske travel helg på meg.Martine er jo oppe før hanen galer og Henrik har masse han styrer på med. Men sammtidig er det jo litt deilig å være litt alene også.Skal iallefall prøve å leie meg noen filmer som jeg ikke fikk sett da de gikk på kino (og det begynner å bli ganske mange etter hvert) Mannen skal snart ut på sykkelen mens jeg skal slenge meg på sofaen med en bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #3162 Del Skrevet 30. august 2006 Ja du får prøve å kose deg masse med ting som du ikke kan med mannen tilstede. Kanskje dere kan gå på kino alle sammen? Eller, blir kanskje litt styr? Sommeren er over nå gitt! Jeg syns det er deilig med mange regnfulle dager, etter en stekende sol i ukesvis. Misunner deg som har Martine der med deg nå. Jeg klarer nesten ikke vente med å hilse på min lille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3163 Del Skrevet 31. august 2006 Epica Tror ikke akkurat kino er tingen nei Martine hadde nok ikke sittet i ro så lenge at reklamen var ferdig engang Får vel kose oss hjemme med tegning,baking og litt annet tenker jeg!Så kommer det kanskje en venninde innom også. Vært og shoppet nye sko til Martine. De gamle var temmelig små nå så det var på høy tid. Men Martine var veldig i "vill ikke dette" modus så det var ikke akkurat noen stor opplevelse nei. Hun er jo så trøtt om ettermiddagen etter å ha vært i barnehagen hele dagen.Men sko ble det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 1. september 2006 #3164 Del Skrevet 1. september 2006 Ha ei kjempe flott helg og kosa dg MASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. september 2006 #3165 Del Skrevet 1. september 2006 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3166 Del Skrevet 1. september 2006 Litle Lady og Monja God helg til dere også Fytti som det regner ute akkurat nå. Klokka er snart midnatt og jeg skal finne senga kjenner jeg. henrik ligger nede allerede siden pappaen er vekkreist i helga.men han hoster sånn stakkars liten så det spørs nå hvor mye søvn det blir på oss i natt! Med en gang høsten nermer seg så kommer den forbarskete astmaen og plager han. Martine ligger også og hoster, men det tror jeg bare er sånn forkjølelses hoste. Hun har jo vært snylta i en mnd nå snart. Nei, nå legger jeg meg og sier natti natt til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #3167 Del Skrevet 1. september 2006 Heia! Litt halvtrøtt og veldig klar for senga, men tenkte å hilse på først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2006 #3168 Del Skrevet 1. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2006 #3169 Del Skrevet 1. september 2006 Hei snuppa! Håper du og ungene får en fin helg! Uten for mye plager av astma og forkjølelse. Liker Martine å være med å bake? Brage digger det, han har virkelig skjønt poenget med å smake på røra Sove godt da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3170 Del Skrevet 2. september 2006 Phebs det satte jeg pris på vennen iss La Traviata Ja gjett om hun liker det da - og særlig å putte alt i munnen ja Kjekt å gjøre litt sånn innimellom. Vært på shopping. Skulle egentlig ikke ha noe som helst, men kom hjem med en DVD opptaker med hardisk og greier........ håpløs jeg altså! Men den bare sto der og ropte på meg liksom Også har jeg så lyst til å få alle de gamle opptakene av Henrik som liten, bryllupet vårt og diverse over på DVD da. Men egentlig hadde jeg ikke råd denne mnd da.Ja ja gjort er gjort og nå gleder jeg meg til å prøve den ut når de søte små sover. Jeg er helt håpløs når det gjelder å shoppe sånne elektriske duppedingser altså.Jeg bare elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3171 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg får ikke til å koble den hærsens dvd opptakeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #3172 Del Skrevet 2. september 2006 *knis* Æsj, så irriterende når man er sååå klar for å se film. Misunner deg shoppingen, jeg skal ut på handel neste uke. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3173 Del Skrevet 2. september 2006 Phebs Ja gjett om jeg er sur nå da .....men ble blidere når jeg så at du hadde vært her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #3174 Del Skrevet 3. september 2006 Ang det du spurte om: Her. Det er et enkvinnesforetak, og det er snakk om mineralsminke. Dvs at foundationen kommer i løspudderform, og det skal bare øøørlite til for å få det fint. Vet ikke om du er vant til sånn sminke, men jeg understreker at det er viktig å bruke veldig lite, ellers blir du seende ut som en teaterdukke. Hun sender deg kjempebillige prøver, så da kan du jo bestille mange forskjellige fargenyanser for å finne ut hva som kler deg best. Koster 1 dollar for en prøve som vil vare ganske lenge. Her er en av maaange tråder damene på KG har skrevet om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3175 Del Skrevet 3. september 2006 Ang det du spurte om: Her. Det er et enkvinnesforetak, og det er snakk om mineralsminke. Dvs at foundationen kommer i løspudderform, og det skal bare øøørlite til for å få det fint. Vet ikke om du er vant til sånn sminke, men jeg understreker at det er viktig å bruke veldig lite, ellers blir du seende ut som en teaterdukke. Hun sender deg kjempebillige prøver, så da kan du jo bestille mange forskjellige fargenyanser for å finne ut hva som kler deg best. Koster 1 dollar for en prøve som vil vare ganske lenge. Her er en av maaange tråder damene på KG har skrevet om saken. ← Og gjett hvem som allerede har bestilt noen prøver da Nå gleder jeg meg til å prøve. men du søte venn hva i all verden gjør du oppe før fuglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3176 Del Skrevet 3. september 2006 Phebs eller du når jeg tenker meg om så har du vel ikke lagt deg engang når det der ble skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3177 Del Skrevet 3. september 2006 Martine har da klart det vi lenge har fryktet ville skje - hun falt på hodet ut av grindsenga inne på rommet sitt. Skal si det smalt godt i gulvet og jeg har sikkert aldri løpt så fort ned en trapp før Hun slo seg godt stakkars lille jenta mi. Nå håper jeg virkelig at hun lærte litt på det da og ikke tar en ny tur over. Henrik er på besøk hos en klassevenn så nå er det helt stille i huset. tenkte å rydde litt her oppe på loftet imens, og klokka to kommer en venninde jeg ikke har sett på år og dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #3178 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Phebs eller du når jeg tenker meg om så har du vel ikke lagt deg engang når det der ble skrevet ← I går var jeg faktisk flink og la meg tidlig. Men våknet midt på natten og fikk ikke sove igjen. Til gjengjeld sov jeg helt til 1230 da jeg endelig sovnet igjen. Kommer nok til å ta litt tid før du får de prøvene, men det så du sikkert på forsiden. Kommer vel i løpet av en uke eller to. Endret 3. september 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3179 Del Skrevet 3. september 2006 Phebs Skjønte det var noe sånt ja når jeg så klokken da du var her inne Ja jeg så på hjemmesiden at det nok tok litt tid. Men det går fint,gleder meg iallefall til å teste det ut.Er spent på om jeg får det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 3. september 2006 #3180 Del Skrevet 3. september 2006 Uffa.... stakkars vetlejenta.. fælt når de små slår sg sånn...!! Er d blitt bedre med forkjølelsen t de små el? Håper d.. Problemer med duppedingser du og? har en mann t sånne problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå