Pi@ Skrevet 10. juli 2006 #3041 Del Skrevet 10. juli 2006 Martine høres ut som en herlig unge, men jeg tror jeg hadde vært veldig bekymra hvis hun hadde vært min pga all klatringa. Jeg har nemlig høydeskrekk sjøl og derfor synes jeg det er fryktlig skummelt når små unger klatrer. Jeg er livredd for at de skal ramle ned å slå seg, slik som Martine tydligvis gjør. Tror jeg må øve meg på å IKKE bli en riktig hønemor når det blir min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. juli 2006 #3042 Del Skrevet 10. juli 2006 Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Godt å høre at det ikke bare er meg som går igjennom ting og tang. Mange ganger er det overraskende hvor like vi egentlig er - kanskje ikke samtidig med "alt" - men i løpet av livet liksom... Har blitt litt mer nettbruk her hos mamma da finværet forsvant... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 10. juli 2006 #3043 Del Skrevet 10. juli 2006 Martine virker jo som den goungen da Det blir nok herlig med ferietur kan jeg tenke meg Blir nok ikke store turen på oss, men det gjør fint lite Du får ha en knall mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juli 2006 #3044 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Innom og klemser litt på deg,jeg,Charmis! Har vært så utrooolig trøtt siden jeg fikk ferie at de bare er så vidt jeg har hatt ork til å skrive i min egen bok....sommer,vettu. Bare litt over en dag til vi kjører på ferie! Kos deg! Endret 10. juli 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3045 Del Skrevet 10. juli 2006 iingvild takk det samme Pi@ Jeg har også høydeskrekk og blir helt uvell av å se på henne innimellom. Men jeg har bare blitt nødt til å prøve å slappe av og ta det som det kommer. Jeg klarer jo uansett ikke å passe på henne 24 timer i døgnet! Men jeg ser liksom for meg at hun nok kommer til å brekke både det ene og det andre framover. Mayamor Ja jeg føler at selv om jeg ikke kjenner deg annet enn her inne så er vi litt like vi to vennen min Cecilia kose deg masse med den nydelige jenta di, og si bare fra om du vil at jeg skal legge ut nye bilder etter hvert. Lillelou ikke så mye KG tid her heller om dagene, men sånn er det jo når man har ferie ikke sant?Så deilig med tur snart da. Hatt det kjempefint ute på landet i dag. satt ute og koste oss hele tiden. Ungene fikk klappet masse sauer, og Martine ble ikke det minste redd enda det kom 25 stykker stormende mot henne. Hun bare storkoste seg. Henrik fikk kjøre diger traktor og koste seg enormt. Gjett om det var stas å få styre den da. Nå skal jeg slenge meg på sofaen og nyte tv kvelden min. Designerspirene, så akutten og litt ungkaren Mandagene er jeg bare helt tv slave altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3046 Del Skrevet 11. juli 2006 Ikke verdens beste dag i dag :icon_neutral: -ute høljer regnet ned -fotpleieren var syk så timen i dag ble avlyst (heldigvis ny torsdag) -Martine våknet kl 05 klar for en ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. juli 2006 #3047 Del Skrevet 11. juli 2006 Krise! Glemte helt akutten igår!! Etter jeg hadde lagt tulla så holdt vi på ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3048 Del Skrevet 11. juli 2006 Krise! Glemte helt akutten igår!! Etter jeg hadde lagt tulla så holdt vi på ute ← Lett å ikke huske slikt en sommerkveld ja Men det skjedde nå ikke de helt store tingene da om det er noen trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3049 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå sover Martine (ikke så rart siden hun har holdt liv i heimen siden klokka 05. Mannen er ute en tur og gjør noen ærend, Henrik ser en dinosaur dokumentar og jeg sitter på nettet. Ikke så spennende kanskje Ute regner det noe helt innmari, og det ser ut som det har tenkt å fortsette resten av dagen. Kjiiiipt! Jeg vil ha sol og fint vær jeg Charmina er visst sur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. juli 2006 #3050 Del Skrevet 11. juli 2006 Jepp været innvirker på humøret for både liten og stor. Innom og klemmer litt for å få oss begge i bedre humør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. juli 2006 #3051 Del Skrevet 11. juli 2006 Det er vel en liten trøst at det regner over alt? Håper sola titter tilbake til dere igjen snart! Sol fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #3052 Del Skrevet 11. juli 2006 iingvild og Mayamor takk dere fikk meg straks i bedre humør Akkurat kommet hjem fra litt handling. Har lett etter badesko til Martine men det er jammen ikke lett å finne noen i str 19 nei. Martine er lagt for kvelden, Henrik spiller spill og mannen er ute på jobben en tur med noe han skulle levere. Etterpå skulle han bringe hjem litt deilig vegetar kinamat til sin sure kone Snille mannen :kys_2: I morgen skal jeg på Haukeland og gi litt blod. Lenge siden sist nå, faktisk ikke vært der etter at jeg fikk Martine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. juli 2006 #3053 Del Skrevet 11. juli 2006 Så flink du er så gir blod. All ære til deg. Prøvde meg jeg og, men fikk desverre ikke bli. De finner ikke blodårene i armene mine og må ta alt av blodprøver oppå hånden. Og det blodet kan de ikke bruke. Men, men jeg prøvde iallefall Vi har vært på en en lang båttur i dag. Skikkelig deilig Ha en super tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. juli 2006 #3054 Del Skrevet 11. juli 2006 Så det regner i Bergen også? Her er det også skikkelig grått og trist for tiden...synes synd på de som startet ferien denne uken...hittil ikke en eneste soltime!! jaja...jeg håper i det lengste på at sommeren kommer til slutt!! God til deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. juli 2006 #3055 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei Vennen! Så snilt av deg å gi blod da! *imponert* Tørr nesten ikke måle blodprosenten på meg selv engang jeg.....hater sprøyter! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. juli 2006 #3056 Del Skrevet 12. juli 2006 Håper solen skinner i dag! Nå sitter jeg innrullet i håndkle, skal bare få på meg klær, hive i meg noe mat,og så er vi avgårde! Ferie, yippiiiiiii! Ikke mange dagene til du heller skal avgårde,så,kjære Charmis,jeg ønsker deg en vidunderlig deilig ferie. Du skal se flyturen går kjempefint,og den gode Charmismannen er jo der og støtter deg. Ha noen fine uker sammen,alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3057 Del Skrevet 12. juli 2006 Glossy Synes du er flink som prøvde jeg vennen. Jeg har vervet mannen også så nå er vi begge faste givere. Så jo hvor ofte vi trengte blod til pasientene når jeg jobbet på kreftavdelingen der oppe. Og jeg tror det er sundt jeg å tappe ut litt innimellom.Har iallefall aldri følt noe ubehag eller noe.Båttur høres vidunderlig ut-det misunner jeg dere altså. Madden Ja det er jammen grått og trist. Men på fredag kommer sola tilbake og er den ikke kommet til deg da så skal jeg slenge den over med en gang vennen. Bertine ha ha jeg synes det er så artig med sykepleiere som har sprøyteskrekk jeg.Og de blodtappings nålene er det jo litt str på da. Men så lenge jeg ikke føler noe ubehag med det så synes jeg nesten det er slik man bare må gjøre jeg. det tar jo ikke lange tiden heller. Men hadde jeg ikke likt sprøyter tror jeg nok jeg hadde holdt meg unna jeg også. Men det verste jeg vet er å bli stukket i fingeren, da liker jeg meg dårlig. Synes det er helt pyton. Lillelou Ha en vidunderlig ferie vennen, og kjør endelig forsiktig I hele går drev vi og leitet etter badesko som Martine kunne ha med seg til Rhodos, men det var jo bare helt umulig å finne noen i hennes mini str. Fant tilslutt noen blå som vi fikk lagt av til i dag men som jeg ikke var helt fornøyd med. Satt så på nettet i går og søkte på slikt, og fant en butikk i oslo som hadde noen kjempefine sko og noen supre baderinger til sånne små. Fikk helt blod på tann, sendte en mail og lurte på om de hadde i hennes str, og om jeg kunne betale med visa slik at de kunne sende det avgårde allerede i dag. Sendte mailen klokka halv tolv i går kveld,og var jo spent på om jeg ville høre fra de i dag i det hele tatt (men tenkte å ringe de da om ikke) Litt over halv tolv i går fikk jeg mail tilbake om at de hadde det jeg ønsket og at de skulle sende det avgårde neste morgen FOR en service sier nå jeg. Jeg ble helt imponert jeg. Og skoene kostet 50 kr mindre enn de jeg la av på butikken. 150 kr skulle de ha for noen søte rosa sko.Det er jo ofte så glatt ved bassengkantene og jeg synes det er et must med slikt på beina for de små. OG HER ER BUTIKKEN den kan virkelig annbefales. Ikke ville han ha betalingen på forskudd heller, fikk med giro,fulgte også med i mailen så man kunne godkjenne bestillingen. Så da må jeg bare si at jeg er superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. juli 2006 #3058 Del Skrevet 12. juli 2006 Så kjekt å lese at det ble en orden på de skoene. Var inne å titta, og det var jo masse fint For et vær det er her hos oss.... Åhhh. Og jeg som har ferie i tillegg. Kom hjem fra Sogn i dag og reiser videre i morra. Er meldt fint til helgen da, så håper det blir fint og! Er klar for å sole meg litt og nyte ferien utendørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2006 #3059 Del Skrevet 12. juli 2006 Den butikken hadde jammen mye fint! Når drar dere til Rhodos forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3060 Del Skrevet 12. juli 2006 Glossy ja jeg liker det når ting ordner seg. Tror Martine kommer til å elske å ligge og plaske med den baderingen.Sola skal komme til helgen vennen. Håper iallefall det. La Traviata Vi reiser nå på søndag, gleder oss til det ja. Ja ikke sant de hadde masse fint? I dag har jeg vært og gitt blod. Henrik var med meg og han syntes det var veldig spennende. Han lurte veldig på om mammaen hadde grønt eller gult blod for da var jeg et romvesen tror nesten han var litt skuffet når det bare kom normalt rødt ut Etterpå bowlet vi hele familien da Henrik hadde et gavekort. Han storkoste seg og det gjorde vi og. Vel hjemme sovna jeg på sofaen, pleier alltid å bli så trøtt jeg når jeg har gitt de edle dråpene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå