Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest cecilia

Åhh :hjerter: Heldige du som har kjøpt speilrefekskamera! Du får jo så herlige bilder med det.. Blir sikkert en hel del fine minner å ta vare på :)

Nå er det ikke lenge til ferieturen heller, heldige dere ;) Må være hjemme og bli kjent med babyen jeg, men koselig det også da.. Får håpe flyturen går greit da. Sliter med bittelitt flyskrekk selv jeg. Ikke særlig morsomt altså, men det går som regel greit :klem:

Ha en fin-fin dag, og kos deg med jentene :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cecilia :klem: Ja jeg bare elsker å ta bilder så nå kan du tro jeg koser meg!

phebs :klem::ler: kjekt å bare se deg også da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Måtte bare innom for å ønske deg og dine en riktig god sommer! Ser du har litt planer for sommeren og ting som skjer fremmover så det blir jo kjempespennende!!

Maren skal også begynne i barnehagen i august og det gleder jeg meg veldig til. Hun har vært hos dagmamma når jeg har jobbet det siste halve året og tror hun kommer til å stortrives i barnehagen. Hun elsker masse barn og er veldig tillitsfull ovenfor andre så det går nok veldig bra!

Vi skal ikke på noe ferie i sommer, var i syden en tur i påsken også har vi bestilt to uker ferie i november så da må vi spare og jobbe litt nå. Er en del ting vi må gjøre her hjemme også så da får vi se om vi kommer oss litt videre.

Ellers er alt bra med oss, og det ser ut til at det er det med dere også. Jeg følger med i dagboken din, men det blir sjeldent jeg legger igjen spor.. Beklager det.

Hei så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem: De klemmene dine er gode altså snuppa. Og igjen, grattis med den fineste sykkelen i hele universet.

Silje:) :klem: Å så kjekt å høre fra deg igjen vennen :hoppe: Og så fint å lese at dere har det så bra! Det blir nok kjempekjekt for prinsessa di å begynne i barnehagen ja. Jeg tror faktisk ungene har kjempegodt av det jeg.Husker henrik hvordan han blomstret når han stsrtet som 3 åring. Da var liksom ikke barneparken utfordrende nok lengre. 2 ukers ferie i november høres deilig ut. Hadde det ikke vært for at Henrik er begynt på skolen så hadde nok vi heller reist om høsten også.

Hurra :hoppe::hoppe::hoppe: La Traviata fikk jenten sin i natt. Nydelig liten frøken som skal hete Ylva. Jeg har lagt inn bildet av henne i boka til La Traviata og der kan dere jo lese at den lille ble født i bilen med pappaen som jordfar :overrasket::klappe::hjerter_rundt:

Ellers har de vert her og sett på gulvet vårt nå, og de var heldigvis enig i at slik kunne vi jo ikke ha det. Så nå får vi vel nytt gulv og nytt underlag siden det jo er det som er årsaken til knirkingen.Presise kom de jammen også - fantastisk :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter hun og kjefter og sier NO No som er Fransk og betyr Nei. Han gutten jeg passet var jo Franskmann. Og om jeg spør Martine når hun gjør noe galt hva mamma sier nå, så gjør hun akkurat dette. :ler:

gallery_544_92_188865.jpg

Også dette er da tatt med det nye kameraet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så heeeerlige Martinebilder! :hjerte:

Hun er så fantastisk skjønn!

Og bildene med det nye kameraet ser veldig fine og klare ut (jeg har null peil på kameraer,men O er "kameranerd") . Du tar veldig fine bilder,du! :klem:

:hoppe: Hoppe litt for La Traviata og den lille jenta hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så gøy at du liker sykkelen min, Pi@! :hoppe:

Jeg er så utrolig superfornøyd sjøl at jeg knapt vet hvilken fot jeg skal stå på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjente nesten at jeg begynte å sikle jeg når jeg så den sykkelen :hoho:

Noe annet enn min stygge grønne ja :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem: det er iallefall stor forskjell på klarheten på speilrefleks og vanlig kamera ja. Og ennå har jeg jo ikke satt meg skikkelig inn i alle funksjoner og slikt. Er jo den manualen å gå gjennom og jeg bare hater å lese slike bøker! Men fulgte med fotokurs når jeg kjøpte det så det skal jeg nå melde meg på iallefall.

Pi@ :klem: ja den er lekker ikke sant?Sykkelen til Lillelou er bare til å bli grønn av misunnelse på altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Så herlig jente du har, Charmina :hjerter:

Åsså de fiiiiine og klare bildene som det kameraet gir..

Det skulle nok sambo likt å ha, siden han er en eks avisfotograf :)

Ha en super duper dag, Charminaen :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilia :klem: takk for fine ord vennen. Det er ganske artig å se Martine i den alderen hun er nå. For hun er prikk lik meg når jeg var på samme alder. Ja en eks avisfotograf liker nok skikkelige kameraer ja.Gleder meg til å få tatt masse fine bilder ute framover.

jammen sover ikke de to små jentene ennå.Tror de ble ekstra trøtte av å se på de arbeidsfolkene i dag jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååå jeg blir gal snart! Det er ett eller annet jeg reagerer på, men aner ikke hva. Nyser i ett kjør, og det klør både i øyne og nese :sur::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har sånn guttejente-sykkel jeg da, rimelig fornøyd med den. ;) Selv om jeg klarte å ødelegge de 8 øverste girene i løpet av første uka, med god hjelp av en smellfeit mastiff som fikk panikk da jeg festet han til springeren på sykkelen. :hoho:

Martine er en skikkelig godjente, altså. Og Henrik høres ut som en sånn gutt jeg ønsker meg en gang om mange år. :) Har forresten Martine hengende på kjøleskapet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phebs :klem: Kan ikke for det altså men jeg fikk nesten latterkrampe :hoho: da jeg så deg for meg på sykkelen med den smellfeite mastiffen - ikke rart girene røk :ler::ler::ler: Blir vel nesten litt sånn som da charminamannen hadde line rundt seg med hunden vår , en GD på ski for aller første gang. Hunden ville en vei og mannen en annen :overrasket::hoho:

Så skjønn du er som har Martine på kjøleskapet vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slang oss i bilen og dro på Ikea i ettermiddag vi. Trengte noe greier til det nye kleskottet vårt, blant annet haugevis med kleshengere.

Også fikk vi oss middag da. Mannen ytrefilet,Henrik pølse og chips, Martine kjøttboller og mor sjøl fikk sin deilige Falaffel. :Hehe: Den vegetar retten er bare kjempegod synes jeg!

Martine var så morsom når vi gikk forbi alle sengene. Hun var helt desperat etter å få legge seg og satt bare å sa "Lalle" hele tiden.Det nermet seg veldig leggetiden hennes og da tenker hun bare på å få sove. Sånn er det hver kveld. Når klokka nermer seg halv syv er hun kjempetrøtt. Og etter litt kvelds sier hun alltid "Lalle". Og når vi så spør henne om hun vil legge seg klapper hun i hendene og løper mot trappen for å få gå ned og sove. Ganske enestående synes jeg. Og etter at hun er stelt legger hun seg fint ned i sengen susser oss og sier "Hade" før hun sovner. Ganske deilig egentlig at hun er så lett på det området der. men slik var Henrik også, selv om han ikke akkurat løp ned for å få legge seg da.

Tror ellers det er første gangen at vi har vært på Ikea og ikke kjøpt masse som vi egentlig ikke hadde tenkt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...