Charmina Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2821 Del Skrevet 23. mai 2006 Hurra for den lille store gutten min som fyller 8 år i dag Synes ikke det er lenge siden jeg fikk han jeg. Tiden går så alt for fort. Og gjett om han ble glad for trampolinen. Han kastet seg rundt halsen vår og jublet Også holdt han på å le seg ihjel da han våknet og rommet var fylt av over 100 ballonger som jeg og mannen fylte med luft i går etter at han var sovnet. Litt av et syn der inne på rommet hans ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 23. mai 2006 #2822 Del Skrevet 23. mai 2006 GRATULERER MED 8 ÅRS DAGEN TIL HENRIK!!! HÅPER DAGEN BLIR KJEMPE FIN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. mai 2006 #2823 Del Skrevet 23. mai 2006 Hipp,hipp hurra for Henrik som fyller 8 år i dag! Håper du får en kjempefin dag,Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. mai 2006 #2824 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Gratulerer med bursdagen til gutten! ha en kjempe fin uke! Endret 23. mai 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. mai 2006 #2825 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 23. mai 2006 #2826 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer med dagen, Henrik! Stooor gutt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. mai 2006 #2827 Del Skrevet 24. mai 2006 :grine2: Så herlig....så for meg den skjønne gutten som våknet i et hav av ballonger!!! Dere er bare så skjønne altså! Håper han hadde en kjempefin dag!! Her går tingene sin vante gang, jeg synes det er superkjipt å måtte stå opp tidlig hver dag nå..men det blir nok en vane! Best å bare venne seg til normal døgnrytme jo før jo heller! Håper du får en flott onsdagskveld snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #2828 Del Skrevet 25. mai 2006 Susanna Takk for bursdagshilsen til Henrik. Rart å ha en så stor gutt gitt.Tiden går så alt for fort. Lillelou Takk fra Henrik iingvild Takk takk for koselig hilsen til gutten min Pi@ Takk skal du ha for kos hilsen Cecilia Tusen tusen takk skal du ha Madden Ja det var et syn med de ballongene altså Torsdag og fridagen har vært deilig. Har fått ryddet unna masse og mannen og jeg har montert trampolinen til Henrik. Gjett om han har kost seg med å hoppe i hele kveld da? Og mange av naboene har vært her og pratet og det har vært kjempekos. det bor utrolig mange kjekke mennesker her og vi trives bare mer og mer.Martine har ikke sett trampolinen ennå og hun blir nok forundret i morgen over den store dingsen ute i hgen. Og jeg kan også tenke meg at det er ei som vil synes at det er toppers å hoppe oppå der ja Noe som er mindre kjekt er at bestemoren min er havnet på sykehuset. Dobbelsidig lungebetennelse. Noe hun har hatt ofte det siste året. Jeg får helt vondt inni meg bare jeg tenker på at hun er syk. Hun er det mennesket som har betydd mest for meg gjennom hele oppveksten, og jeg er bare så utrolig knyttet til henne og glad i henne. Jeg orker ikke tanken på at hun en dag ikke er her lengre.Føler jeg går på nåler hver gang telefonen ringer.Og det er jo så vondt at hun bor så langt unna når det er slik. Er så glad jeg fikk møte henne når jeg var i Trondheim for da reiste jo hun også ned dit fra nordnorge hvor hun bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2006 #2829 Del Skrevet 25. mai 2006 Så trist å høre om bestemoren din, Charmis! Tror jeg vet litt hvordan du har det. Farmoren min bel plutselig syk og døde i fjor vår, og det var alldeles grusomt. Det var et gedigent sjokk,og jeg var gråtkvalt hele tida. Ett år siden begravelsen i morgen (ja,det var på bursdagen min, som forøvrig også er dødsdagen til min farfar, han døde samme dag som jeg ble født. ) . Føle greier. Hun var familens klippe,og en dame med en enorm omtanke for alle. Men så er det vel også sånn at man er glad for å få hatt sånne fantastiske personer i livet sitt-og de gode minnene og varme følelsene blir jo ikke borte, noensinne. Håper uansett det går bra med DIN bestemor. Tenker masse på deg,vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mai 2006 #2830 Del Skrevet 25. mai 2006 Er noen dager siden jeg har vært innom, men nå er jeg oppdatert på gutte-bursdag, trampoliner og masse masse ballonger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #2831 Del Skrevet 26. mai 2006 Lillelou Sånne fine ord vennen min.Jeg håper det går bra jeg også, for jeg trenger henne så sårt i livet mitt ennå. Jeg mistet jo begge svigerforeldrene mine det året Martine ble født og jeg orker ikke å miste noen igjen nå.krysser det jeg har og håper hun står det over denne gangen også. Hun er den tøffeste dama jeg vet om så jeg har stor tro iss Kjekt at du er oppdatert snuppa Sola skinner ute og klokka er halv ti. Natten har vært alt annet enn god. Martine har vært kjemepdårlig. 40 i feber og skikkelig krupphoste og pipelyder i brystet. Hun har grått og grått og og hatt det skikkelig ille. Måtte bare ringe dagungene og si at jeg ikke kunne ha de i dag da jeg var helt utslitt. Martine sovna ikke før i seks tiden og da stupte jeg under dyna klokka syv og sov litt sammen med henne.Nå sitter hun og koser med storebroren. Har gitt henne litt febernedsettende og litt efedrin for tettheten. Heldigvis blir hun ikke helt hyper av den som enkelte blir.(hun er jo liksom hyper nok uten hun ) Det er jo første gangen hun er så dårlig som dette og det er nesten helt rart. Særlig hvor sliten jeg er etter EN natt bare. tenker på hvordan det var med Henrik - han hadde vi jo ca 250 dager i året på denne måten! Hvordan vi holdt ut det fatter jeg bare ikke Men vi hadde jo ikke så mye valg da. Håper dette bare er et sånt engangsforetak og at hun blir fort bra igjen. Nei jeg får gå ned og ta meg av de to der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mai 2006 #2832 Del Skrevet 26. mai 2006 Gratulerer på etterskudd til Henrik-gutten! Så gøy med trampoline da! Håper dere får en fin helg! Veldig trist med bestemoren din Charmina. Man får bare håpe det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #2833 Del Skrevet 26. mai 2006 La Traviata Kjekt å se deg igjen vennen min Ungene koser seg sånn sammen nede at jeg skriver litt til. Lurer litt på å få ny tittel på dagboka mi jeg. Men jeg vet bare ikke helt hva jeg skal kalle den for noe? Forslag taes imot med takk Tenk nå er mai snart over. Det går så utrolig fort synes jeg. Nå er det jo bare en mnd til jeg skal ha de søte dagbarna mine. Heldigvis begynner den ene i barnehagen til meg så jeg får fulgt han videre. det blir kos.Man blir jo så glad i de. I morgen tidlig er det fotballcup for Henrik. Tror den første kampen var klokka 09. Og når vi kommer hjem igjen så er det dugnad her i gaten. Men det er nå bare koselig det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. mai 2006 #2834 Del Skrevet 26. mai 2006 Huff så kjedelig med sjuk Martine . Håper det går fort over. Kjempemoro med tampoline. Kan tenke meg at Henrik koser seg, og at Martine kommer til å gjøre det samme når hun blir frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #2835 Del Skrevet 26. mai 2006 Pi@ Ja trampoline er gøy det virker det som ja. Selv blir jeg helt sjøsyk oppå der Måtte dra på legevakten med Martine i ettermiddag. da hadde hun langt over 40 i temperatur og hadde problemer med pusten. fikk komme inn som førstemann (lokal legevakt) og da viste det seg at hun hadde fått lungebetennelse stakkars lille jenta mi Så Da var det bare å sette henne på Pennicilin og efidrin også får vi håpe det blir bedring ganske raskt. Hun har vært så slapp i kveld stakkars og bare sittet på fanget og kost (og det nyter jeg for ellers har hun jo aldri tid til slikt den lille frøkna der) Selv skal jeg hoppe under dyna snart for jeg er så trøtt etter natten som var, og denne blir vel ikke så mye bedre tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #2836 Del Skrevet 26. mai 2006 på deg. Dårlig tid til å være her, rekker bare moddejobben. Blir vel litt mer tid snart. Håper det står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 27. mai 2006 #2837 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei vennen! Gratulerer til henrik som ble 8 år! Store fine gutten Trist å høre om bestemoren din, håper det er noen snille sykepleiere der som tar godt vare på henne God helg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. mai 2006 #2838 Del Skrevet 27. mai 2006 Innom med litt til Martine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mai 2006 #2839 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei! Det kan umulig være bra å ha ei lita jente som er så syk, men bra å utnytte tiden til litt kos da. Håper du ellers får en fin helg! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 27. mai 2006 #2840 Del Skrevet 27. mai 2006 Huff, stakkars lille Martine Lungebetennelse er ingenting å spøke med. Får håpe hun blir raskt bra igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå