Gjest Epona Skrevet 16. mai 2006 #2801 Del Skrevet 16. mai 2006 Heihei! Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! Klem fra Epona & Knøttet i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 #2802 Del Skrevet 16. mai 2006 Ønsker dere en kjempefin 17. mai-feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. mai 2006 #2803 Del Skrevet 17. mai 2006 Håper dere får en kjempefin 17mai-feiring! *Pinny har allerede boffet på den slemme morgenprosesjonen som har gått forbi...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 17. mai 2006 #2804 Del Skrevet 17. mai 2006 Ha en fin 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2805 Del Skrevet 17. mai 2006 Takk for koselige 17 mai hilsninger jenter Det har vært en koselig men laaaang dag. Vi var sent i seng i går og tidlig oppe i dag. Var i byen til kvart på ti for å delta i hovedposisjonen. Synes det er kjempekoselig å gå i toget. Men det tar jo 2 timer nesten å gå rundt da så beina blir ganske slitne ja. martine satt i vognen og så med store øyne på det som skjedde rundt henne og Henrik gikk uten å klage en eneste gang. Men han var litt sliten i beina etterpå. Men med en Gorilla ballong var det glemt, og søsteren ville ha en hunde ballong. Så var det hjem og spise deilig lunch. En venninde av meg og datteren kom og vi koste oss et par timer før vi dro på henrik sin skole og var med på det som skjedde der noen timer. Jammen var det godt når vi kom hjem etterpå og kunne ta av oss finstasen. Nå ser mannen på fotballkamp, ungene sover og jammen skal jeg gjøre det samme. .............IKKE se fotball men legge meg godt under dyna og sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mai 2006 #2806 Del Skrevet 17. mai 2006 Kjekt at dere har kost dere i dag! Skjønner godt at beina er slitne etter 2 timers gåing rundt i byen! Sov godt vennen, her er det også fotball i stua så her sitter jeg og koser meg med KG istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. mai 2006 #2807 Del Skrevet 17. mai 2006 Vel overstått, kjære Charmis! Så ikke meldingen din før for ei lita stund siden- telefonen har ligget nedsyltet og glemt i veska i hele dag. Høres ut som om dere har hatt en fin feiring, og det har vi også. Først Kakesjallabais på jobben til O, så middag hos svigerfrøet, før vi hadde pølser til kveldsmat og så til slutt rundstykker med eggerøre og laks og rosèvin til nattmat ....sa noen "mett"? Pinny har fått masse oppmerksomhet,og har kost seg,hun også, og heldigvis har ikke hennes forhatte korps gått forbi her i dag. Nå er det på tide å finne dyna, vi er rimelig trøtte, både mann,hund og lou. "Snakkes", Charmis! Håper du sover søtt nå,og at ingen Martine står og gauler "hei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #2808 Del Skrevet 18. mai 2006 La Traviata Så mannen så fotball der også ja Ja er det ikke typisk kanskje? Nei da er KG mye heller å foretrekke ja Lillelou Martine begynte ikke med "Hei" før klokka 06 så jeg skal ikke klage selv om jeg da var trøtt som en dupp og aller helst ville sove litt til. Hørtes ut som dere hadde hatt en toppers 17 mai da vennen. Og bra at Pinny slapp korpset Jammen bra det ikke var 17 mai i dag for fytti hvor det regner ute I går var det nå tross alt bare litt duskregn og masse oppholdsvær innimellom. Hadde ikke akkurat vært gøy å gå i tog i dag nei. Mannen syklet til jobb i dag da han og en kompisgjeng skal ta Ulriksbanen opp og gå over vidden for så å ta Fløybanen ned igjen. Jeg er jammen glad det ikke er meg som skal ta den turen i dag. Da skulle noen ha fått bært meg i bæremeis Så dagens kjedelige oppgave - skal inn i nettbanken og betale noen tusen i regninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. mai 2006 #2809 Del Skrevet 18. mai 2006 Så kjedelig med både regn og regninger! Håper du får en fin dag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2810 Del Skrevet 19. mai 2006 La Traviata Ja både regn og regninger kunne jeg klart meg uten akkurat nå Det bøtter ned ute, ungene er akkurat lagt og nå skal det ryddes litt! Skal i bryllup både i dag og i morgen pluss feire Henrik sin bursdag med 14 gutter søndag så det blir en travel helg. Føler nesten jeg er sliten allerede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2006 #2811 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå er sola her! Hos deg også håper jeg?....... Ha en kjempefin helg! 14 GUTTER PÅ SØNDAG! Forstår du er sliten allerede! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mai 2006 #2812 Del Skrevet 19. mai 2006 Oioi, lykke til med barneselskapet Charmina! Det høres LITT slitsomt ut... Får håpe dere får fint vær så de kan være ute! Så gøy med bryllup da! Du får ha en fin fredag, håper regnet gir seg (her er det faktsik sol nå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 19. mai 2006 #2813 Del Skrevet 19. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 19. mai 2006 #2814 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei Charminaen Det hørtes ut som en koselig 17. mai! Du får ha ei super helg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mai 2006 #2815 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er søndag, det er 14 gutter-dagen! Håper du har hatt en god natts søvn, det trenger man når man skal arrangere en sånn fest. Håper bryllupsfeiringen var fin,flott og romelmantisk. Vi skal omsider, etter masse om og men,avgårde og sjekke ut festningen i dag. Blir gøy! Og så, til Henrik; Hei, Henrik, håper du får en kjempesuperduper fest i dag og at du koser deg massemasse! klemmer til Charminasnuppa også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. mai 2006 #2816 Del Skrevet 21. mai 2006 Håper dere har hatt en fin bursdagsfeiring og at du ikke er alt for gåen Charmina! Tenker Henrik har kost seg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2817 Del Skrevet 21. mai 2006 Epica Det er godt du forstår meg La Traviata X 2 Bursdagsfeiringa gikk kjempefint, men jeg kjenner det godt på kroppen nå det må jeg si. Og på tirsdag skal vi ha familieselskap, for det er jo da han har selve dagen sin. Susanna Cecilia Lillelou 14 gutte dagen ja men det gikk faktisk veldig fint, men jammen er jeg glad ikke alle de gutta er mine. Da tror jeg nok at jeg hadde gitt bort 13 av de Men de er nå skjønne da. Særlig han som sa "en ting må jeg si deg, denne kaken har du virkelig gjort det bra med" -også spiste han 5 kakestykker Nå er jeg så trøtt at øynenen går i kryss snart. Fredag var det begynnelsen på bryllupet med konsert i en kirke og påfølgende mat og drikke og bli kjent kveld. Lørdag var selve bryllupet med kirken, og stor fest etterpå. Og i dag bursdagsfeiring med 14 gutter og en jente (og jenta som da er Martine holdt egentlig like mye liv som de 14 guttene alene hun ) Og på toppen av det hele så har jo Martine våknet klokka seks om morgenen som hun pleier da, så det har ikke blitt mye søvn nei. Da jeg bakte sjokoladekake i morges kunne jeg ha sovna oppi hele røren følte jeg. Nå har jeg vasket masse klær, og ryddet i klesskapene så nå føler jeg viorkelig at jeg kan legge meg med GOD samvittighet!!!!! Henrik fikk utrolig masse fint. -Bok om steiner (som han alltid fyller lommene med og samler på) -lego -Gensre -fotball -Eksprimentsett med vulkaner -alarm til rommet (uler når noen kommer inn,ønsket seg det lenge for å holde søsteren ute av rommet ) -badeskum -600 kroner -gavekort på bowling Gjett om gutten var strålende fornøyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2818 Del Skrevet 21. mai 2006 Bruden giftet seg foresten i samme kjolen som moren hadde giftet seg i. Utrolig spesielt og rørende :grine2: Og hun var så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2819 Del Skrevet 22. mai 2006 Står på hodet i baking til familiebesøket i morgen. Alltid litt stress med slikt. Men det er jo koselig også da at det kommer noen. Mannen er ute og sykler (han skal jo snart sykle Bergen-Voss og trenger treningen. Ungene sover, og det er nok en gutt som er spent på hva han får for noe i morgen ja. Vi har kjøpt trampoline til han, noe han har ønsket seg i mange år nå. Han kommer til å bli så utrolig glad. Nei, ned til kakene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 #2820 Del Skrevet 22. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå