Gjest cecilia Skrevet 10. mai 2006 #2781 Del Skrevet 10. mai 2006 Aaaauu, hørtes veeeldig vondt ut med den voksinga Får håpe det blir bedre imorgen hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #2782 Del Skrevet 11. mai 2006 Hatt en fin onsdag? Det har blitt kaldere her nå.. Vil ha sommeren tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2783 Del Skrevet 11. mai 2006 Pi@ Ja jeg kan love deg at det blir høvel heretter på meg også. Fy søren som jeg ser ut! Arg! Jammen bra jeg skal ha fotsid kjole i bryllupet neste helg ellers hadde det vært krise Phebs Tenker masse på deg nå vennen, er sikker på at du klarer deg kjempebra!!!! Epica Martine er rukket å bli halvannet år allerede, og holder oss alle i ånde mildt sagt La Traviata Cecilia Det svir heldigvis ikke så mye nå så det er vel i ferd med å roe seg. Men nå klør det siden det sikkert er begynt å gro. Men ser ganske lite lekkert ut da Epica Jeg vil også ha sommeren tilbake ......men på en annen side er det jo greit å slippe å vise leggene akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. mai 2006 #2784 Del Skrevet 11. mai 2006 Åååå, slik skjedde med meg også en gang jeg prøve hårfjerningskrem... Fikk skikkelig rød og sår hud på bena... ja, det liknet veldig på brannsår..!! En kjempe knipe til deg! I dag er det ikke mye til sommevær her hos oss... Overskyet, og det var vist meldt regn.. Men, men, skal jo ikke klage heller.. Været har jo vært nydelig de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2785 Del Skrevet 11. mai 2006 Susanna Hei vennen så kjekt å se deg her igjen! Savna deg vettu Ikke det store været her heller i dag, men det regner nå ikke. Ungene sover og jeg driver og pakker til vi reiser til Trondheim i kveld. Alltid ute i siste liten. Men bunadene er nå funnet fram og det som skulle strykes tok mannen i går før han la seg. Kommer hjem igjen på søndags ettermiddag. Blir kjekt å treffe igjen alle sammen. Ha det fint alle godjentene mine mens jeg er vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. mai 2006 #2786 Del Skrevet 11. mai 2006 Så kjekt med en Tronheimstur da! Måtte innom igjen for å ønske deg God Tur da vettu! Kose deg masse vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. mai 2006 #2787 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei vennen!! Så rart med den hår fjernings tingen Har aldri hørt på maken. Håper leggene dine kommer seg etterhvert. Aloevera gele kan sikkert være tingen?? Du må iallefall ha en suuuuper tur i dag! Håper været holder seg ut helgen og. Kjenner noen som skal gifte seg, og ingenting er bedre enn sol på en slik dag. Jeg skal jobbe hele helgen jeg, men har fri i morgen. Da er det Idol og taco som vanlig Ellers går det i sykt barn, oppkast og greier. Ser der kommer 4 tenner på en gang så godt mulig det er derfor. Kos deg masse vennen!!!! Hils det lille rampetrollet ditt, som er sååå nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #2788 Del Skrevet 11. mai 2006 Ha det supert i Trondheim snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 13. mai 2006 #2789 Del Skrevet 13. mai 2006 Bare innom med en liten helgehilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. mai 2006 #2790 Del Skrevet 13. mai 2006 Huffameg da!! Ikke så kjekt med den voksinga nei! Jeg har aldri reagert på det, men har elefanthud på beina jeg altså..den er skikkelig solid! Håper du koser deg i Trondheim, jeg kommer oppover dit i morgen kveld....men da er vel dere på tur nedover igjen! Uansett, håper du koser deg vennen!! God fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #2791 Del Skrevet 13. mai 2006 Kos deg, snupperelle! Dumt at jeg har flyttet derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2006 #2792 Del Skrevet 14. mai 2006 Håper dere storkoser dere i Tronheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 14. mai 2006 #2793 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei hei! Håper dere har hatt det fint oppe i trøndelag, likevel om været ikke har vært til å skryte av her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #2794 Del Skrevet 14. mai 2006 hallo, kjære Charmis! Der var du tilbake i Bærgæææn igjen,ja. Håper været er bedre der enn her,for her er det blæsj,æsj,møkk,åpøkk... Men det visste du kanskje fra før av. Det var så kjekt at vi fikk anledning til å gå den turen- vi storkoste oss, både Pinnydyret,og jeg. Dere var så koselige å være sammen med,dere jentene, det var helt topp. Så koselig at Den ville ungen falt i smak. Jeg elsker de små historiene, de er så sjarmerende, og tegningene er så fantastisk søte og detaljerte. Håper dere får glede av den framover. * lurer på om jeg ikke ønsker meg den boka sjøl også * Pinny var utslått i nøyaktig 10 minutter etter at vi kom oss hjem, deretter var det fotballkamp på tv,og dermed var det full fart igjen.Hun er ganske tullete. Håper du får en deeeeilig og avslappende kveld, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2795 Del Skrevet 15. mai 2006 Susanna Takk vennen Glossy Smurte alo vera gel på men det svidde som fy! Så det var nok litt for mye sår tenker jeg! Og det var gele jeg brukte til å ta vekk hår med også, ikke voks. Og hva som var i den geleen må fuglene vite. Fytti katta for noe ekkelt greier. Nå har de boksen inne for å analysere innholdet i den. Og de ville ha meg til hudspesialist også, men det takket jeg nei til. Det gror jo fint nå da så det blir vel helt fint igjen.Men som sagt jeg er glad jeg har fotsid kjole i bryllupet til helgen ja.Håper tulla di er bra igjen? La Traviata Takk snuppa Litle Lady Phebs Takk sweety Pi@ Takk vennen Cecilia Ikke så værst vær de dagene vi var der faktisk selv om det sluddet på vei ut til flyplassen søndag Madden Trodde faktisk jeg hadde elefanthud jeg også, men sukk det hadde jeg nok ikke.Så du skulle også til Trøndelag? Håper du koser deg vennen min. Lillelou Jeg synes godt du kan ønske deg den boka jeg for den er jo bare sååååååå fin! Ja så er jeg tilbake til Bergen og har hatt en travel men fin helg. Særlig koste jeg meg da Martine og jeg var på tur med skjønne Lillelou og den mest fantastiske hunden jeg noen gang har møtt nemmelig Pinny FOR en artig hund. Martine storkoste seg når hun fikk kaste pinner til den og lo stort når Pinny hoppet opp etter dem som den sirkusartisten. Og Lillelou var som jeg trodde verdens triveligste og jente med verdens vakreste hår. Ikke misunnelig jeg nei (hvorfor fikk ikke jeg krøller ) Også hadde hun med seg gave til Martine - nemmelig boka om den ville ungen (lurer litt på hvorfor Martine fikk en bok med akkurat den tittelen ) Gjett om vi ble glad, og vi bare elsker den boka og de historiene. Tusen takk nok en gang Lillelou Konfirmasjonen gikk også fint, og jammen får de masse penger disse konfirmantene i våre dager Lurer på om jeg kan konfirmere meg nok en gang jeg Og ellers fikk jeg møtt betevenninda mi med ungene og det er alltid så kos. savner henne sånn. Nei nå skal jeg ut på tur med ungene i sola.Selv om det er litt kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2796 Del Skrevet 15. mai 2006 MARTINE PÅ TUR MED LILLELOU SIN HUND PINNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2797 Del Skrevet 15. mai 2006 Martine i konfirmasjons stasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mai 2006 #2798 Del Skrevet 15. mai 2006 Så nuuuuudelig!! Kjempesøt i fine kjolen sin! Tøff jente. Ikke redd den store hunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mai 2006 #2799 Del Skrevet 15. mai 2006 Så fin Martine var med den kjolen! Hun er en så søt og nydelig jente altså. Koselig at dere gikk tur med Lillelou og Pinny! Håper du har kost deg ute i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. mai 2006 #2800 Del Skrevet 16. mai 2006 Så søøøøøte turjenter! Og så nydelig som Martine er i finstasen på den fine stolen- en skikkelig liten go'prinsesse er hun. *smelt* *skrangleskrangle* Skal prøve å whosje litt godvær nedover til dere også- jeg deler gjerne,selv om det ikke akkurat er tropetilstander her oppe. Jeg vasker hus,og Pinny depper, for hun syns støvsugeren er skummel,og at vasking ikke er noe morsomt i hele tatt,nemlig! Håper du har en fin 16mai du også,vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå