Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei Lykke :-) kos å se deg her igjen

I dag har jeg vært på kjøpesenter sammen med Martine mens gutta var på fotballtrening!

Kjøpte :

Strømpebukse,rosa strikkelue,og burgunder fløyelskjole med ole brum på til Martine

Cellofanposer til å ha brente mandler i pluss gullbånd til å lukke posene med!Pleier å gi bort til jul!

Julekort da jeg ikke klarte å få ferdig alle de håndlagete i rett tid :oops: er jo blitt helt håpløs med slikt for tiden rekker visst ikke noe!

Charminamannen synes jeg er helt umulig som kjøper så masse kjoler til Martine da han mener at hun må jo gå før hun kan ha kjole på :ler: Men der er jeg jo helt uenig - for hvem klarer å motstå å kjøpe de yndige små plaggene? Og skal si han smeltet selv også når frøkna fikk på seg en liten rosa fløyelskjole her om dagen :hjerter: Ikke mye klaging på kjolekjøp da nei! Den frøkna der kommer til å snurre pappaen rundt fingeren! Og det er vel det broren har gjort med meg alltid! Han smelter meg helt med susser,klemmer og morsomme kommentarer!

Nei det er blitt natt og vi skal grytidlig opp i morgen!

Martine skal å ta blodprøve igjen og Charminamannen skal på verksted med bilen - service heter det så fint!

Nattaklem :sove:

:nisseblunk: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:blomst: GRATULERER MED MARTINES 2 MD. DAG!! :-D

:hoppe:

Så store våre små er blitt.

Martine er sikkert kjemepesøt i de små kjolene sine. :Nikke: Jeg hadde sikkert også kjøptmasse søte små kjoler, samme hvor upraktisk eller unødvendig detenn måtte være.

Håper dere får en kjempefin helg Charmina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rett innom for å ønske deg en super helg. Dagene har gått i ett, men jeg er ferdig med julegavene og har fått vasket huset. Så nå er bekkene mitt fint ferdig. Nå blir det sofa sitting resten av kvelden! Håper du får en fin helg! Tenk; snart er det jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg tross i været som kom i dag. ikke mye fristende nei!!

Kan jeg spørre hvor du kjøpte cellofanposer??? Trenger slike jeg og, men aner ikke hvor jeg får kjøpe de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :klem: svarte på de posene i dagboka di jeg!Håper du finner! Tenk at vi har snø ute :o håper den holder seg!

Sandra :klem: takk for gratulasjon.Jammen er vi heldige selv om jeg for tiden er kjempetrøtt siden hun ikke sover :Gjesp:

Trulselinemor :klem: tusen takk for hilsen så koselig!!

Ja nå er det en stund siden jeg skrev - det har vært ganske så hektisk her! På et par døgn fikk jeg ikke sovet mer en 5 timer :o da den lille frøkna vår virkelig har brukt lungekapasiteten sin i det siste! Hun har bare vært fornøyd når hun har fått ligget i fanget eller ved puppen! Er helt utslitt om dagen! Tror hun har mye plager med den refluxen sin for hun gulper,surkler og styrer på noe værre. Og når hun driver på med det så klarer hun jo å svelge en del luft også og da er det jo magen som får det! Stakkars liten har virkelig hatt vondt av henne! Gleder meg til julen nå for da har jo Charminamannen fri til over nyttår og kan avlaste meg litt om natten! Det blir bra :enig_animasjon:

Ellers er alle gaver i hus og det gjenstår å vaske litt og å pynte! Pyntinga pleier vi alltid å ta på lillejulaften - men kanskje begynner vi på onsdag med det i år!Guttungen er jo så spent og gleder seg sånn!

I dag skal vi ut og kjøpe juletre og handle inn resten av det vi trenger av mat! I morgen skal jeg og gutten min på teateret og se Pippi Langstrømpe mens Charminamannen triller vogn i byen :ler: for da sover hun lille som regel!

I går var vi på graven til mine svigerforeldre og etterpå var vi på middag hos min svoger! Onsdag får vi besøk av noen venner så her gåtr det slag i slag fram til julekvelden!

Disse to dagene har jeg skrevet alle julekortene (bedre sent en aldri) og det ble visst 65 stk i år! Noen har jeg rett og slett kuttet ut!

Nei, nå er det ei som trenger ny bleie kjenner jeg....................og da tar hun sikkert litt pupp etterpå også kjenner jeg den lille frøkna rett!

Klems Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente::nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at det bare er 4 dager igjen til selve julekvelden - synes den siste tiden bare har rast avsted!

Sitter nå her og skriver med Martine på fanget, det er litt av en teknikk skal jeg love dere :ler: ! Hun gulper noe værre for tiden,synes ikke jeg gjør annet en å skifte klær på både henne og meg jeg! Ikke særlig kjekt,men det blir vel litt bedre når vi får medisin tenker jeg!

Ellers er hun nå blitt litt bedre av forkjølelsen,og etter at hun fikk nesespray så ble det litt lettere for henne å puste under måltidene også!Det er jo ikke særlig lett å suge når man er helt tett i nesen! (prøv selv :ler: )

Nei jeg får stelle henne for natten og se om hun ikke vil sove litt - det går jo an å håpe ikke sent?

Klems Charmina

:babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er halv ni og jeg skal snart avgårde sammen med Martine til fysioterapauten med bekkenet mitt! Kunne egentlig tenkt meg å ligge under dyna............... :Gjesp: Det ble ikke så alt for mye soving i natt heller - men bedre en fryktet! Måtte vel amme ca tre ganger! For en matlyst det er på denne frøkna vår :roll: og gjett om hun blir rasende om ikke puppen kommer frem raskt nok! Tror nok hun har tempramang så det holder ja :ler:

Nei nå må jeg ile avgårde!

3dager igjen til julekvelden :nisse:

-Charmina :wink:

:nisse: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint hos fysioterapauten, men bekkenet var ganske så ustabilt og slarkete så her er det masse masse hjemmøvelser som gjelder :tunge1: Må nok bli enda flinkere ja! Martine sov hele tiden mens jeg var der slik som hun pleier (ikke så rart når hun er våken hele natten :roll: )

Da jeg kom hjem ryddet jeg litt og pakket inn de siste presangene! Og endelig har vi funnet all julepynten vår etter flyttingen også!Var litt redd en stund for at alle nissene var forsvunnet for godt!

I morgen har jeg tenkt å pynte litt for da kommer det flere her til julegave utdeling :sjarmor:

Ellers har jeg og gutten min vært på teateret og sett Pippi Langstrømpe i dag - og det var skikkelig kjekt!Vi koste oss veldig begge to! Charminamannen passet minstemann og kjørte litt rundt med henne for da sover hun så godt :ler:

Nå må jeg få eldstemann i seng..............!

-Charmina :nissekone:

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg virkelig fornøyd med med meg selv :rosasmil: Har fått vasket hele huset,byttet på senger,pyntet til jul ,strøket juledukene,satt treet på fot og vasket masse klær!!!! Charminamannen kommer til å se slik ut :o når han kommer hjem :ler:

Konen har ikke vært for mye husmor i det siste nei :oops:

Ups................nå er det ei som vil ha mat - og da er det bare å ile :wink:

-klems Charmina :nisseblunk:

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er som får gjort så mye!! Husk å ikke slit deg ut, tenk på bekkenet :wink:

Ville bare ønske deg EN RIKTIG GOD JUL!!! Håper du og familien får kos dere masse! (og at du får mye fint til jul...)

STOR JULEKLEM FRA MEG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina :hjerte:

Så flink du har vært da!

Selv er jeg ikke ferdig å rydde rommet mitt engang :oops: Må få fikset det i løpet av kvelden :P

Ønsker deg,Charminamannen,Henrik og Martine en kjempe fin og minnerik jul! :nisseblunk:

Mange jule- :klem: fra Lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle stikke innom og si:

:nisse:Riktig God Jul Charmina!! :nisse:

Blir helt imponert! Du har jo virkelig stått på i dag med å gjøre huset klart til jul! Kan tenke meg at det var en kjempefin overraskelse til din kjære! :)

Stoooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nissevink: God jul Charmina! :gullengel:

Imponert Sandra her! Så flink du er som rydder og vasker og ordner!

Jeg er blitt syk og holder meg i sengen, derfor er jeg litt lite på KG for tiden.

Kjennes ut som jeg holder på å bli friskere nå så det er bra! :Nikke:

Håper dere får det kjempefint i morgen, og resten av julen også!

Stooooooor :klem: fra Sandra og Marcus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var julaften over og det er blitt kvelden 1 juledag :nisse:

Ute er det masse snø så vi fikk virkelig drømmejul sånn sett!

Julaften ble vi 10 stk til middag (elleve med Martine,men hun kan vi vel ikke helt regne med da :rosasmil: ) Spiste deilig pinnekjøtt og hadde riskrem og multekrem til dessert! :sikle:

Etter middagen var det tid for å åpne gavene - og jeg var imponert over hvor tålmodige ungene var mens vi spiste! De maste ikke om pakkene i det hele tatt!

Sønnen min fikk masse av det han hadde ønsket seg og hadde jo nesten stjerner i øynene! Det er så kjekt å se at han blir så glad for alle tingene han får! Og særlig er jeg fornøyd med at han setter pris på små ting også!Det behøver liksom ikke å være så voldsomt!

Martine fikk så masse fine klær. Fra yndige små kjoler til joggedresser og strikkete gensre. Gjett om hun kommer til å bli ei fin lita frøken i de tingene der! Hun fikk også et stort gulvteppe,leker, uro til å ha over sengen med fjernkontroll :sjokk::Hehe: og et nydelig lite smykke med et rosa hjerte på!

Vi voksne fikk også mye fint som duker,hånduker,stilige såper,badeskum,kokebok,dvdèr,cd,bilspeil sånn at vi kan se Martine i speilet fra baksete (lurt :-) ),srikket kofte,lysestake,engler til juletreet,tekrus,paraply,håndkrem,kalender,og øredobber! Charminamannen fikk flott sykkeltrenings tøy av meg og slåbrokk av ungene siden han lenge har ønsket seg det! Av ungene fikk jeg ting til dukkehuset mitt (samler på miniatyrer) og Charminamannen hadde kjøpt noe til huset mitt han også for det ønsket jeg meg veldig!

VAr rimelig trøtt da alle gjestene dro i går og Martine var litt urolig i natt så da var det deilig å kunne sove litt lenge i dag! Charminamannen sto opp med gutten vår også koste de to seg med å bygge masse bilgreier som han hadde fått mens Martine og jeg purket og sov i senga! Gjett om hun koser seg når hun kan sove under dyna med mammaen sin (og puppen like i nærheten :ler: ) Ellers i dag har vi snakket med slekt og venner og takket for alle gavene!Også har vi kost oss med gode filmer og deilige rester,kaker og snop! Kommer jo til å trille når julen er over! :oops:

Nå er det snart leggetid igjen og i morgen skal vi ha noen gjester på kalkunbryst! (kan ikke si at det frister med mere mat akkurat nå da men ........kanskje i morgen!!!????)

Håper dere alle har hatt fine dager!

Stor klem fra Charmina

:babyjente: MARTINE 17.10 :babyjente::nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

God jul, Charmina!

Vi fikk en vakker jul i åpr, sånn værmessig!! Håper du nyter fredelige juledager nå!

Ønsker deg samtidig et riktig godt nytt år! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...