Gjest lillelou Skrevet 6. mai 2006 #2761 Del Skrevet 6. mai 2006 Skjønne lille isjenta. Håper lørdagen er like deilig hos dere som den er hos oss. Her er det 22 grader,og snart fyrer vi opp grillen. Stor lørdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #2762 Del Skrevet 6. mai 2006 Cecilia Ja gjett om is går ned på høykant hos den frøkna der Epona Tusen takk skal du ha - føler meg så heldig. Og gjett om vi bare koser oss nå om dagen i varmen. deilig La Traviata Ha en strååååålende helg selv snuppa iingvild Ja gjett om vi koser oss i sola. Deilig for ungene å løpe rundt uten klær ute. Lillelou Her har også grillen vært i bruk, og jeg er så mett som det går an å bli tror jeg! Deilige dager dette Ja så er lørdagen snart over.Hele familien har vært i byen og klippet seg i dag bortsett fra Martine da som ikke akkurat har så mye hår å avse Ellers har vi bare kost oss ute på terassen og det er gøy å se hvor godt Martine liker seg når hun kan ha litt mindre klær på ja.En deilig tid dette her. Og det er jo meldt slikt vær til langt ut i neste uke. Håper det holder de dagene vi skal være i Tronheim også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 6. mai 2006 #2763 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei vennen! Her skjer det ting ser jeg! Jobb og alt! Gratulerer !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mai 2006 #2764 Del Skrevet 7. mai 2006 ÅHHHH HVILKEN FANTASTIKS NYHET Å KOMME HJEM TIL!!!!!! Har vært borte noen dager, og ikke noe mer gøy kunne gjøre dagen min enn at du skulle få denne jobben!!!! Åhhhhh Jeg vet at de ikke kommer til å angre på dette valget nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 #2765 Del Skrevet 8. mai 2006 Ha en fin uke Charmina! Får håpe godværet holder seg så ungene kan løpe masse rundt i lite klær og kose seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2766 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva skulle verden ha vært for noe uten slike solstråler som deg? Tusen, tusen takk for det fine kortet, jeg setter umåtelig stor pris på det! :klem: You made my day! igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2767 Del Skrevet 8. mai 2006 Bertine Takk vennen Glossy Nei jeg håper inderlig at de aldri angrer. Gleder meg utrolig til å begynne. Og håper Martine vil synes det er kjekt også. La Traviata Håper dere får en toppers solfylt uke også Phebs Ingen fortjente et kort mer enn deg akkurat nå vennen Det er bare så varmt her oppe på loftet hvor dataen står at jeg ikke orker å sitte her noe særlig. Men gjett om jeg nyter sommervarmen ute da. Ungene storkoser seg og vi er ute i flere timer på formiddagen og helt til de blir hentet. Men alle har en blund midt på dagen da. Martine satte nå en god støkk i oss her en kveld også. Hun var lagt og vi trodde hun lå og sov. Men hvem sto plutselig i det nest øverste trinnet på trappen og sa "HEEEEEI" Da har hun på en eller annen måte kommet seg ut av grindsengen også gått opp hele trappa på egen hånd. Jeg kvapp sånn at jeg nesten datt ut av stolen jeg satt i. Hun der kan med rett kalles Martine klatremus ja. Hun er bare helt vill på det området der.Klatrer opp på bord og stoler, og faller hun ned så sier hun bare OJ. Hun er en skikkelig hardhaus desverre og ser ikke ut til å lære av sine feil og fall. Nå går hun rundt med skrubbsår på begge knær og albuer og i hodet har hun en diger kul og er godt oppskrapet (akkurat det er et resultat etter brorens fotballspilling i går da ballen traff den lille frøkna midt i fjeset og endte med at hun gikk rett i bakken etterpå, og da gråt nok broren mer enn henne stakkars) Men vi får bare venne oss til at hun er en barsking og ta våre forhåndsregler. Utrolig forskjell fra briren som var verdens mest rolige og forsiktige unge gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2768 Del Skrevet 8. mai 2006 "OJ!" :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mai 2006 #2769 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) OJ! Nå måtte jeg le. Ingen tvil om at det er en liten tøffas du har fått der, Charmis. Jeg var også en klatremus da jeg var liten- hang i kjøkkenskapene på evig jakt etter SAKSEN, og jeg tror nok mamma hadde en del sjokkopplevelser med meg. Men jeg er bedre nå.Klatrer ikke så høyt lenger. Tenk, torsdag er du i Barteland! Rai-rai! Hadde vært utroooolig koselig å møte deg og Martine på Ladestien, det hadde både Pinnylurva og jeg satt kjempestor pris på. Jeg er ledig stort sett hele tida,jeg (med unntak av fredag mellom 0900 og 1500), og jeg bor sånn til at vi kan være på Ladestien på kort varsel! *gøygøy* :hoppe: <-----ble litt hoppete nå. Håper du har en deeeilig mandagskveld. Endret 8. mai 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2770 Del Skrevet 9. mai 2006 Phebs "Oj" er et stilig utrykk ja Lillelou Ja hun er ganske så søt når hun sitter der fortumlet etter et fall eller lignende og sier litt forskrekket " Oj" Hun er også begynt å si " Huff da" Ja så er det altså tirsdag og ute skinner sola like fint! Ungene sover litt nå og etterpå er det ut og kose seg. Gleder meg for det er jo ikke noe særlig å være inne i dette nydelige været her. Torsdag reiser vi til Trondhei i konfirmasjon til gutten jeg er tante til. Skal bli kjekt å se igjen alle sammen der oppe. Og på fredag skal jeg treffe Lillelou og Pinny Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2006 #2771 Del Skrevet 9. mai 2006 Morsomt at barna dine liksom har byttet om på kjønnsrollemønsteret. En forsiktig og rolig gutt med masse følelser og en vill tøff Martinesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 9. mai 2006 #2772 Del Skrevet 9. mai 2006 Hey.... kosa dg masse i fina været el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mai 2006 #2773 Del Skrevet 9. mai 2006 Og på fredag skal jeg treffe Lillelou og Pinny Det gleder jeg meg til. ← Gleder oss villt,vi også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 9. mai 2006 #2774 Del Skrevet 9. mai 2006 Martine virker jo bare heeeelt skjønn! Ha en fin-fin sommerdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2775 Del Skrevet 9. mai 2006 Pi@ Ja her er nok kjønnsrollene byttet helt om ja. henrik er utrolig følsom, forsiktig og omtenksom mens Martine slettes ikke skal sitte og kose men heller slenge seg i høyden og utforske det som utforskes kan! Mamma, sier Henrik Martine er jammen helt kokko innimellom Litle Lady Nyter sola ja det er helt sikkert. Men snart er det vel slutt på godværet desverre Lillelou Fredag blir toppers Cecilia Skjønn men jammen ganske krevende også. Kan ikke slippe henne ut av øyekroken et øyeblikk I dag har jeg egentlig hatt en helt grusom dag Ikke noe alvorlig altså, bare noe som gjør så vondt Skulle liksom fjerne litt av det lekre håret som desverre dukker opp på mine kvinnelegger og hadde kjøpt inn en ny type hårfjerningskrem da som jeg klæsjet på leggene.Det er det samme merket som jeg har prøvd tusen ganger før (Weet, eller hva det nå heter for noe). Men denne tålte jeg tydeligvis ikke. Det begynte å svi noe helt sinnsykt og jeg måtte bare ile inn i dusjen og skylle det av. Men allerede da var det blir helt knallrødt og sårt. Og det er det ennå og det svir noe så inni he........!!!!! Ikke hjelper det å smøre på noe heller da svir det bare ennå mer. Og det er vondt bare buksa kommer borti der. Og tro meg det ser ikke akkurat lekkert ut heller. Det er faktisk så ille at jeg måtte ta smertestillende tidligere i dag. Og jeg tror jammen jeg må ta til natten også. Jeg har da aldri reagert på slikt før............rare greier. men det er jo nesten så det ser ut som lettere brannsår. Men hårene forsvant nå da, og det er jo penere med knallrøde såre legger uten hår enn med, jeg får trøste meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2776 Del Skrevet 10. mai 2006 Det gjør vondt i dag også. Men jeg sov nå iallefall litt i natt. Smurte på litt hvitvask men det svidde jo noe innmari da så det var ikke særlig effektivt nei. men det var litt kaldt og godt med det samme da! Ute skinner sola men jeg skal nå rydde litt her inne mens ungene sover duppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2006 #2777 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har også reagert sånn på hårfjerningskrem. Tror jeg lot den sitte på litt for lenge. Det var akkurat som 1.grads forbrenning. Etter det slutta jeg og har bare brukt høvel. Håper det blir bedre utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #2778 Del Skrevet 10. mai 2006 Den kremen er ikke helt god. Jeg reagerte også på den og huden min tåler det meste av produkter. Var oppe klokka 0700 i dag, men jeg tror nesten jeg må resignere og ta en liten blund. Tenk på meg i morgen, vennen, eksamen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #2779 Del Skrevet 10. mai 2006 Uffda... Dumme krem! Håper du er bedre snart snuppi! Deilig når sola skinner. Hvor gammel er Martine nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mai 2006 #2780 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå