iss Skrevet 3. april 2006 #2641 Del Skrevet 3. april 2006 Byen din viste seg fra sin vakreste side i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #2642 Del Skrevet 4. april 2006 Chaaaaaaaaaarmisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. april 2006 #2643 Del Skrevet 4. april 2006 Savner deg... Sender over noen klemmer og ønsker dere fortsatt fin uke! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. april 2006 #2644 Del Skrevet 5. april 2006 Hvor er du henne???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. april 2006 #2645 Del Skrevet 5. april 2006 Innom med en gedigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2006 #2646 Del Skrevet 5. april 2006 Livet smiler til jenter med bein i nesa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. april 2006 #2647 Del Skrevet 6. april 2006 Borte???? Håper det står bra til med deg og dine,og at våren har fått ordentlig tak i Bergen. Her skinner sola deilig i dag, og jeg har tenkt meg til byen for å hoste opp noe lesestoff fra biblioteket. Mange late fridager i neste uke, vet du. Sender en stoooooooooooooor klem fra Barteland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. april 2006 Forfatter #2648 Del Skrevet 6. april 2006 Hei alle sammen Så skjønne dere er som holder liv i dagboka mi når jeg er så fraværende. Jeg er bare inne i en litt deppa periode akkurat nå og orker ikke så veldig mye annet enn å ta meg av familien. Føler meg litt kjørt og utladet. Martine har ikke fått barnehageplass til høsten og jeg aner ikke helt hva vi da skal gjøre.Ikke frister det meg så veldig å gå tilbake til nattevakt jobbing igjen heller, og jeg har ikke tenkt å ta ett år til som dagmamma. Tusen tanker å sortere oppi hodet, og desverre er hodet fylt med flere dårlige enn gode tanker akkurat nå for tiden. Mannen tar med seg ungene og reiser på hytta på lørdag, selv drar jeg ikke opp før onsdag. Tror det er lurt for jeg trenger sårt litt tid for meg selv. Er litt sånn sår for tiden i forhold til det at ungene mine ikke har så mye nær familie rundt seg, og at vi ikke har noe tid for oss selv mannen og jeg.Kan jo ikke huske sist vi kunne være skikkelige kjærester.Vi blir liksom bare foreldre hele tiden lite annet. Og med Martine som sover lite gjør det ikke saken bedre. Nei dette ble litt av et sutreinnlegg gitt Kommer sterkere tilbake når jeg har fått tatt meg inn litt! til dere alle fra meg! Jeg setter utrolig pris på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2006 #2649 Del Skrevet 6. april 2006 Trist å lese at du ikke har det så bra for tiden, kjære venn. Men så mye som du stiller opp for familien din, skjønner jeg at det fort blir til at du setter deg selv i andre rekke og følgelig får en liten knekk. Ta godt vare på deg selv! Bruk litt tid på å tenke på mulige løsninger, og litt etter litt vil sola komme tilbake. Ting har det med å ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. april 2006 #2650 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Så trist å høre at du ikke har det noe bra, vennen! Skjønner at det blir mye styr og lite kjærestetid med to små og ikke noe familie som kan trå til, det må være ganske så beintøft innimellom. Jeg har utrolig stor respekt for den måten du takler hverdagen din på, du må virkelig være et usedvanlig flott menneske. Skitt at jeg ikke bor i Bergen lenger, for jeg skulle så gjerne avlastet deg med barnepass, det hadde vært så koselig. Håper du får litt fin tid for deg selv i begynnelsen av påsken, sånn at du kan slippe skuldrene litt ned og tenke på, og ta vare på deg selv, og at du får en fin tid med familien når dere treffes igjen på hytten. Tenker på deg, jeg, Charmina. Stoooooor klem fra meg og en varm og trøstende fra Pinny. Endret 6. april 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. april 2006 #2651 Del Skrevet 6. april 2006 Så leit at du har det tungt for tida vennen min! Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men dere er jo så langt unna, så du får heller sende ungene over hit med ekspress! Så kan du og mannen din få litt tid sammen! Stor klem til deg, du fortjener så mye mer, men det er alt jeg får til dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2006 #2652 Del Skrevet 7. april 2006 Long time no see. Måtte innom og oppdatere meg litt i livet ditt. Har også vært litt nede i en periode, men nå ser det litt bedre ut for vår del. Trist at du føler deg nedfor, men det er godt å lese at mannen stiller opp og lar deg få litt albuerom. Vi har snakket om det mange ganger - men av mange grunner har det aldri blitt noe av. Etter påske - skulle vi tatt med oss barna og funnet en lekeplass? Hatt med skiver og drikke og bare slarvet mens barna lekte...? Du kan nå tenke på det - slappe av og kose deg noen dager uten mann og barn. Så er det ofte slik at det ordner seg for snille jenter. Påskeklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. april 2006 #2653 Del Skrevet 9. april 2006 Hei vennen!!! Trist å lese at du ikke har det så bra for tiden. Og jeg skjønner veldig godt at det er frustrerende å ikke vite hva som skjer fremover. Håper disse dagene uten barn og mann hjelper deg til å komme deg ovenpå litt. Nyt dagene, sov masse og unn deg litt velvære. Det pleier iallefall å hjelpe litt. Jeg sier som Mayamor at jeg og er her hvis du skulle trenge noe. Er veldig god på å passe barn jeg altså Håper du snart kommer tilbake hit så vi får vite hvordan det går med deg. Håper du får en fin påske og at du får ladet batteriene litt. Stor klem fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2654 Del Skrevet 9. april 2006 Phobia Du er god å ha vennen min Lillelou godjente du også! Jeg setter sånn pris på omtanken La Traviata Vennen min som alltid er der Mayamor utrolig kjekt å se deg igjen! Og ja - etter påske engang må vi få til å møtes. Utenfor hos meg kan ungene både leke og kose seg og vi kan skravle og bli kjent Glossy snuppa mi, god som alltid. Jeg er så glad for alle de fine ordene HELDIGE MEG som har slike fantastiske nettvenner :grine2: :grine2: :grine2: .....MEN stakkars meg som har sånn forferdelig tannpine Har en visdomstann som virkelig har bestemt seg for å plage meg på vei opp. Er det ikke bedre til utpå dagen i morgen er det ingen vei tilbake enn å ringe tannlegen. Nå er det bare det at jeg har tannlegeskrekk langt utover det normale da.Og hun tannlegen jeg har gått hos som virkelig har forstått meg er sluttet Mannen og ungene reiste nå i går og de er kommet vel fram og har det bra! Jammen er det stille her hjemme nå. Kjenner at jeg savner de allerede. Men det er jo også vidunderlig å bare ha seg selv å tenke på en stund. Gjett om jeg lå lenge i senga i dag selv om jeg som vanlig våknet kl 06 av gammel vane.Men det sto jo ingen blid Martine i senga og sa mamma eller pappa. Rart!!!!!! I går traff jeg en venninde til lunch i byen, og på kvelden var vi 3 venninder ute og spiste og etterpå på kino. Så Bandidas, en skikkelig fjasefilm, men vi fikk nå ledd da. Det var liksom ikke så mye annet å se heller. Var på kino sammen med Henrik på fredagen også og så Istid2 - gjett om vi lo. Hærlige kommentarer og figurer. Martine hadde barnevakt av en nabojente og det gikk kjempefint. Det var jo førpremiere og masse som skjedde i forkant. Henrik ble tatt bilde av sammen med han som hele tiden løper etter nøtter og etterpå vant han masse effekter fra istid så gjett om han var fornøyd. Vi fikk billettene av eiendomsmekleren som solgte huset vårt. De hadde kjøpt en hel forestilling. Kjekt tilltak Nei, jeg får prøve å få i meg litt mat - men det er jo ikke så godt å tygge da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2655 Del Skrevet 9. april 2006 FOTOGRAFBILDER Lille frøken fryd Her løp hun rundt I kjole fra amerika Med storebror Portrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. april 2006 Forfatter #2656 Del Skrevet 9. april 2006 FLERE BILDER Henrik og Martine Så danset de litt Slenge seg på magen er gøy Og aller gøyest å henge etter armene på mamma og pappa Det ble masse fine bilder (kunne ikke legge ut alle ) Ikke lett å velge nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 #2657 Del Skrevet 9. april 2006 Fiiiine bilder da!! Begge to er bare helskjønne!! Leit med tannpine da... Håper du finner en tannlege som tar deg på alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2006 #2658 Del Skrevet 9. april 2006 Det er mange skrytebilder av barn/babyer som egentlig ikke er så innmari søte, og da passer det igrunn best å holde munn. Men Martine har jeg forelska meg i; hun er så pen! Og Henrik ser så utrolig snill ut, verdens beste storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. april 2006 #2659 Del Skrevet 9. april 2006 Åhhh for noen herlige bilder!!! Skikkelig fine. Virker som en skikkelig solstråle lille Martine ja... Håper tannpinen gir seg,vet alt om tannlegeskrekk. Har det selv og det er ikke morro i det hele tatt. Lurer meg på om vi to har hatt samme tannlege, for min har og sluttet. Eller det vil si at hun har sluttet på den avdelingen og begynt å jobbe et annet sted. Må bare spore henne opp, så tenker jeg at jeg fortsetter der hun er nå. Hun sa at hun ikke hadde lov å "verve" pasienter med seg, men at vi kunne ringe selv. Og det skal jeg jammen gjøre neste gang ja! Verdens beste tannlege! Så koselig å få gått på kino. Er ikke så ofte det skjer her i gården heller, så koselig når det først skjer! Skal få mamma på besøk snart, og da må det lages litt vaffler. Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. april 2006 #2660 Del Skrevet 9. april 2006 Hei! God du får litt tid for deg selv for å samle tankene litt. Sliter med en visdomstann selv, og skjønner virkelig hvordan du har det. Bort sett fra det med tannlege skrekk da, som bare gjør alt ennå værre. Håper du nyter ferien når du kommer opp til din familie! Nydelige bilder. Skjønner at det er vansklig å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå