Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

monja :klem: takk det samme :ler: jeg skal tenke på deg når jeg sitter der med skiven og vannglasset mitt ;)

nostalgia :klem: takk skal du ha vennen

Har ennå ikke kommet meg i seng.........men det var jo ingen bombe akkurat! Også klager jeg over at jeg er trøtt om morgenen :roll: lærer nok aldri nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er 08 og om en time er jeg og ungene på vei til byen!

Barnehagebesøk og masse kos. Martine har visst bestemt seg for å stå opp kl 06 hver morgen nå :forvirret: ! Og broren er også oppe før fuglene............men dere skal se han når han ikke har fri og skal på skolen! Da er det ingen som akkurat spretter opp av senga nei!

Og ute daler det ned bittelitt hvitt - liker det ikke bare så det er sagt! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått snø dere da?

Så irriterende når man har hatt en forsmak på våren allerede! :sur:

Her har det heldigvis smelta en del snø så det er bar på veiene. Men så har det fryst på igjen, så det er kjempeglatt enkelte steder!

Gi meg VÅR sier jeg bare!

Håper du får en flott mandag snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :kyss:

La Traviata :kyss:

Pi@ :kyss:

Hans og Grete var fabelaktig! Men gjett hvilken gutt som lå med hodet i fanget mitt og ville hjem fordi det var så skummelt da :ler: Men han kom seg litt over skrekken i 2 akt heldigvis.Og det gjorde jo ikke saken bedre at den skumle heksa la hodet sitt nesten i fanget mitt og sa at hun skulle kaste opp på en mamma :hoho: (vi satt helt ved kanten :) )

Men etterpå var han storfornøyd da og det er jo artig å se hvor livlig fantasi han har fremdeles selv om han snart er 8 år. Måtte jo le da han sa med store øyne når de kom for å få applaus etter ferdig forestilling "mamma heksa kan jo ikke få applaus, for hun er jo brent" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Høres ut som han koste seg på teater selv om det var litt skummelt! :tommelsmil:

Her snør det også i dag! Blir helt sprø snart jeg! :eeeh:

Men håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallais!

Jeg måtte langt ned på side 2 for å finne deg,snuppa-ikke bra!

Håper det står bra til nede hos dere,og at den ekle snøen er borte igjen! Her er det beinkaldt,og all vårfølelse er fullstendig fraværende. Dumme snø! :sur:

*Pinny ser rart på meg når jeg sier "dumme snø"*

Jeg må sikkert på shoppe-avvenning, for det er det jeg driver med når jeg ikke orker å være ute....nettshopper på salg....fy på meg....men det kommer nok en vinter neste år også,og da blir det deilig med grønn ullkåpe og grøde snørestøveletter-man kommer seg lettere gjennom vinteren når man kan ha på seg noe fint. :)

Nå skal jeg kle på meg, stappe noen bæsjeposer i lomma,og begi meg ut i kulden sammen med Lille Ville Hårball. :)Ha en fiiiiiiiiiiin dag, Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Hvordan går det? Kunne ikke tenke deg å bytte sol og fint vær mot et tonn med snø forresten?

Henrik ville sikkert elske det! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lenge siden jeg var sist!!

Står det bra til???

Her er det rekordsnømengder, og jeg har nesten ikke sett sambo på en uke.. Men er jo litt pent med store brøytekanter da!!!! :sjenert: Bare det ikke blåser og er surt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytte*

Håper dere koser dere masse med søndag og fri :)

Her er det kjempefint vær, med sol og påskestemning! :kul:

Snøen ligger meterhøyt utenfor her, men den må da smelte en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :klem: Han kosteeg nok veldig selv om han synes det var skummelt til tider! Og du - det der tonnet ditt med snø ka du bare beholde altså , har mer nn nok ed de få cm på bakken utenfor her jeg :sprettoy::ler: Takk for koselige ilsner vennen min

Lillelou :klem: nei, jeg liker meg egentlg dårlg på side 2 altså.Den ekle snøen ligger desverre utenfor ennå. Bare det ikke kommer mere sier nå jeg!Å shoppe på nettet r jo kjmpgøy da! Jeg skulle jo vært nektet adgang på maskineninnimello ja! Ebay barerope å meg liksom. Har brukt litt penger dr inne etterhvert ja sukk.Men det er jo så utrolig masse fint....... :sjenert::sjarmor:

iss :klem: jkt å se deg igjen

Epona :klem: Godjenta

Glossy :klem: så nydelig sagt

Hei alle sammen.

Endelig tilbake. Jeg har bare ikke hatt ork eller tid til å være her inne disse dagene.Mannen har vært på hytta med Henrik mens jeg har vært hjemme med en syk Martine. Hun har vært så tett og forkjølet stakkars lille gullet mitt! Så nå er det bare å holde henne inne så hun blir bra til mandag for da skal hun jo inn og opereres.Og er hun ikke bra da så blir det jo utsatt! Og DET ønsker vi jo ikke. Det skal bli så godt å bli ferdig med det etter hvert! Er så lei av å tenke og bekymre meg om den kulen der nå.

Selv var jeg til legen på onsdag med leddplagene mine. Tok en masse nye prøver igjen, men jeg tviler nå på at de finner ut noe mere denne gangen heller. Jeg har jo ingen hevelse. Fikk smertestillende også ble vi enige om at om det ble ennå værre så fikk han bare henvise meg til rematologen alikevel uten utslag på prøver.

Heldigvis går vi mot en bedre årstid. Er alltid bedre når det er varmere.

Denne uka skulle de nå begynne annsettelsene i barnehagen, og jeg har ikke hørt noe ennå. det ser desverre ut som den dårlige magefølelsen min får rett denne gangen også.Men det kan jo være forsinkelser også da, det gjelder jo å være optimistisk ikke sant :) Og jeg har jo jobb så det er jo ikke krise. Det er bare det at jeg har så utrolig lyst til dette da!

Henrik sa noe bedårende her om dagen. Det kom en reklame på Tv med en rynkekrem. Han så på med store øyne også sa han "Mamma skal du kjøpe deg en sånn" Nei sa jeg det har jeg ikke tenkt! "Det var fint mamma for jeg liker deg akkurat sånn som du er" :grine2: Det er godgutten til mammaen sin det!

:hjerter_rundt:

Bli ny prosjekt

Det går ikke akkurat stråååålende nei! Begynte jo så bra men er ikke akkurat glad når jeg prøver klærne mine nei! Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å gå ned noen kilo når det er så utrolig lett å gå opp noen kilo?

ARG!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er så god! :grine2:

Skjønner at du har mye akkurat nå, setter utrolig stor pris på at du er innom dagboka mi av og til likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...