Charmina Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #221 Del Skrevet 3. desember 2004 søren og fant ikke trafoen til julestaken så her lyser det ennå ikke i vinduet! Og når den ikke lå i eskene med julepynt - så kan du være sikker på at den er forsvunnet i allt flyttekaoset! Har jo bare ikke anelse hvor den da er! Så da må vi nok pent kjøpe oss en ny en! Skulle egentlig til frisøren i dag, men gutten min er skikkelig asmatisk igjen så da avbestillte jeg bare timen og fikk ny til i morgen for da er jo Charminamannen hjemme og kan holde fortet litt! Gullet ligger nå og sover etter å ha hostet store deler av natten, så han får være hjemme fra skolen i dag! De har turdag hver fredag og så rått som det er ute nå er det bedre for han å være hjemme! HAn sover deilig under dyna si! Charminamannen har dratt på jobb og jeg sitter og venter på noen arbeidsfolk som omsider skal komme med trappen de har laget opp til loftet! De skulle da ha vært her klokka halv ått og nå er den snart halv ni jeg slutter aldri å forundre meg over moralen til slike mennesker! Tror aldri jeg har opplevd at arbeidsfolka vi har hatt innom dørene her noen gang har vært presise! Martine sov nå omsider rolig en natt så i dag er jeg ikke fullt så trøtt iallefall! Var i kakebesøk hos ei venninde i går med hele familien og det var jo koselig! Jeg elsker kaker Nå er det ei som griner etter pupp så jeg får gi meg! Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #222 Del Skrevet 3. desember 2004 Hurra - nå er trappen på plass -En hoppende glad Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 3. desember 2004 #223 Del Skrevet 3. desember 2004 Så flott at trappen er på plass Ønsker dere en fin helg -og god bedring til storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. desember 2004 #224 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmmm...skrev nettopp innlegg her jeg, o nå så jeg at det ikke var her :klø: Vel, vel. Godt at huset blir mer og mer ferdig, bitene faller vel sakte men sikkert på plass nå. Har dere mye igjen? Stakkars lille Charminagutten da Håper en dag hjemme i sengen, og litt kos fra mor hjelper. Så fint å høre at Martine sov godt i natt. *Nå må du bare fortsette med det lille Martine!!* Tenk at de er 7 uker snart Det går så fort dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. desember 2004 #225 Del Skrevet 3. desember 2004 Bare innom for å ønske deg en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #226 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei Lykke Ja det var deilig med den trappen har jo ventet i flere mnd nå!!!! Sandra Er endel igjen ennå ja! Nå skal det komme maler og ta trappeoppgangen og male den andre trappen i samme tone som den nye! Garasjen holder de på med ennå også skal jeg male alt panelet på loftet!Orker ikke å ha trehvite vegger så de skal males lyse og fine! Ja tenk at vi i morgen har 7uker gamle barn du Glossy Kjekt å se deg igjen og takker for helgehilsen!! Ja så var det lørdag! Hvorfor går helgene så fort mon tro :klø: Da Charminamannen kom hjem fra julebordet sånn i halv to tiden i natt fant han en sovende mamma med en lys våken Martine på armen i senga! Så Martine syntes at det var kjempekjekt at pappa kom hjem sånn at hun fikk litt selskap! Hun oppførte seg som en engel ifølge pappaen! Sto opp i ni tiden og var i byen til klokka ti! Da gikk jeg og Martine litt rundt i diverse butikker! Og faktisk fikk jeg handlet meg litt klær også! Det har akkurat åpnet en ny butikk i byen som selger mammaklær,ammetøy og barneklær fra 0-2 år. Og den første åpningsuka skal de ha 20% på alle Boop - klærne! (tror det er det de ammeklærne heter?) Fant meg en kjempefin rosa genser og et fint skjørt som passet til i sort med noe rosa mønster på! På en annen butikk fant jeg meg en lys ytterjakke også kjøpte jeg turkis genser og turkis sjal til å ha sammen med jakken! Det ble stilig! Fant meg også en lekker lilla genser som var litt sid med noe mønster på foran i samme farge som genseren! Så kjøpte jeg duk til spisestue bordet og en skjønn jule løper med noen hjerter på! Også fant jeg julepresang til Charminamannen (vantett sykkel treningstøy - da han sykler utrolig mye).Ble så glad da jeg klarte å finne det for jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gi til han! På mandag har han bursdag og da skal han få bæreveske til datamaskinen sin! Jammen fikk jeg brukt litt penger i dag :oops: men det var nå kjekt med litt nye klær da - det trengtes! Fikk også omsider kommet meg til frisøren - og Martine var selvfølgelig våken mesteparten av tiden! Men det gikk fint det for hun lå bare i armkroken og kikket seg forundret rundt! Og hun vakte stor begeistring blant de som jobbet der Var mange som plutselig fikk lyst på barn ja! Men sånn er det vel ofte når man ser sånne små nurk! Spørs om de hadde sagt det samme om de hadde sett henne i aksjon om natten! Nei nå får jeg gå opp og være litt sosial! Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #227 Del Skrevet 5. desember 2004 I dag har jeg virkelig ikke dagen min!!!! Først våknet jeg med de magesmertene og madammen måtte ut på do!! Og der ble jeg sittende "jeg vil jeg vil men får det ikke til" :o Veldig lite festlig! Tilslutt lå jeg og hulket og Charminamannen måtte kjøre ned på apoteket og hjelp til sin kjære! Har aldri opplevd noe slikt og skjønner nå pasientene som klager over smerter for vond mage! Så klarte jeg å knuse 5 av krystall glassene våre og da kom virkelig igjen! Ble så utrolig lei meg!!!! Så moste jeg tåa i trappa Svidde kaka jeg bakte Og tilslutt sølte jeg på duken ...........og det før gjestene engang er kommet Tror jeg burde ha holdt meg under dyna resten av døgnet men så kommer det jo gjester i 4 tiden da! Tro hva mer som går galt frem til da Klems fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. desember 2004 #228 Del Skrevet 5. desember 2004 Høres ikke ut som en festlig dag nei... Vet hvordan de dagene der er. Utrolig irriterende at alt skal komme på en dag!!!! Håper du har fått en bedre kveld da med tanke på at du skulle få gjester. Håper du koser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #229 Del Skrevet 5. desember 2004 Hei Glossy :rosasmil: tusen takk for hilsen - og dagen ble heldigvis bedre!!! Ja nå er alle gjestene gått hjem og vi hadde det riktig så kjekt!Alltid koselig med familie på besøk! Martine sov seg nesten gjennom hele selskapet hun - bare spiste litt en gang! Nå har jeg stelt henne og lagt henne for natten! Og om ikke lenge skal jeg krype under dyna selv! I morgen har Charminamannen bursdag så da får jeg prøve å lage deilig middag til han kommer hjem! Tenk i morgen er det 6 desember alt! Og da skal jeg endelig til fysioterapauten igjen!! Har rimelig vondt i bekkenet om jeg går mye særlig i oppoverbakker Nå må jeg Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #230 Del Skrevet 6. desember 2004 Sånn - da var jeg hjemme igjen fra fysioterapauten! Ikke så oppløftende - for bekkenet mitt var helt klart blitt dårligere etter fødselen :-( og det er jo ikke noe å juble for! Fikk massasje, strøm og varme og det er deilig for den stive muskulaturen min! Også masse øvelser som jeg må være flink til å gjøre. Nå får jeg drosjerekvisisjoner hos fysioterapauten sånn at jeg får dekket drosje til og fra behandling! Det gjør det litt lettere for meg siden jeg ikke har bil på dagtid! Martine har sovet ganske greit i natt og klart fint å rape etter måltidene! Kjøpte meg noe kolikk te på lørdag etter tips fra ei venninde og den har faktisk hjulpet! Martine får mye lettere opp luften sin nå! Det er altså en te med fenikkel i - og vanlig fenikkel te skal visst også gjøre susen! I dag har Charminamannen bursdag så jeg får lage noe godt til middag! Eller kanskje jeg skal ta med meg han og ungene og spise ute et sted? Får se hva han har mest lyst til - får ringe han etterpå! Nå skal jeg lese litt aviser og spise litt mens Martine sover søtt! fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. desember 2004 #231 Del Skrevet 6. desember 2004 Så leit å høre at bekkene ditt er blitt verre. Dette er min største skrekk og. Derfor er jeg veldig forsiktig om dagen. Hadde du mye vondt under svangerskapet og?? var du mye sykemeldt?? Håper at fysio trening hjelper på da. Ikke gøy å være plaget av den salgs i lengden. Jeg håper på at min gir seg etter fødselen, men min mor slet lenge etterpå og. De sier jo at en ligner på sin mor. Håper det er helt feil Håper du og mannen og barna får en super feiring! Gratuler så mye fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #232 Del Skrevet 7. desember 2004 Takk GLOSSY vi hadde en trivelig feiring vi! Og Charminamannen fikk verdens fineste bursdagspresang for i dag begynte Martine å smile orntlig for aller første gang Gjett om hun var søt!!!!! Ja jeg var nok endel plaget med bekkenet i svangerskapet og sammen med kvalmen gjorde det at jeg var sykemeldt 100 prosent hele svangerskapet - utrolig kjedelig!!!! Trodde og håpet det ville komme seg etter fødselen men desverre ikke ennå! Men fysioterapauten håper at det kommer seg hun også da! Det er liksom håp innenfor de 3 første mnd etter fødselen for da ordner hormonene opp liksom! Og det er jo ikke gått 3 mnd ennå da! Nå skal jeg gjøre masse hjemmeøvelser og jeg er bare nødt til å være flink! Har en søster som sitter i rullestol pga av bekkenløsning og det er jo bare helt tragisk :cry: Heldigvis hører det til skjeldenheten da! Martine er nå badet og lagt og jeg trodde hun sov - men jammen setter hun ikke igang nå og . Men jeg tror det er like før hun sovner (man kan jo håpe) Jeg skal iallefall krype under dyna nå! fra Charmina MArtine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #233 Del Skrevet 7. desember 2004 Endelig bilde av gullet selv om det ikke er så god kvalitet da!!! Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 7. desember 2004 #234 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Charmina! Så fint bilde av Martine! Nydelig er hun!! Leit å høre om bekkenet ditt, synd at man skal slite med sånt når man egentlig bare skal kose seg!! Nå ble jeg skikkelig spent på hvilke butikk du har vært i som har 20% på boob ammeklær!?!?!? Da vil jeg dit!! Nei forresten, du bor på andre siden av landet du ja.. He he, tenkte du bodde i Oslo jeg. Det blir kanskje litt langt å reise for 20% Hørtes hvertfall utrolig godt ut å få shoppet seg litt klær å gå til frisøren! Må få gjort det før jul jeg også. Man trenger litt egenpleie også Hørtes ut som en utrolig dårlig start på søndagen, håper ikke du har fortsatt i det sporet.. Så få ønske deg en fin dag, nå våknet snuppa mi :-) Da er det bare å finne frem puppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. desember 2004 #235 Del Skrevet 7. desember 2004 Så utrolig søt hun var!!! Du er så heldig atte.... Håper dere koser dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 7. desember 2004 #236 Del Skrevet 7. desember 2004 Kjempe søte begge to! Men du? Sånt vognteppe,vet du hvor langt og bredt det bør være? Ha en fortsatt fin kveld,Charmina! Klemmer fra Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. desember 2004 #237 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei vennen! Hatt noen litt slitsomme dager du :trøste: Bra å høre at teen virker på Martine. Kjempesøt liten jente!! Er bare en kjapp tur innom KG, har fått så vondt i ryggen plutselig, så må holde meg litt unna PCn. Sitter så vondt på stolen her Håper det gir seg snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #238 Del Skrevet 8. desember 2004 Sukk skrev laaaaaaaaaaangt innlegg i går både her og i andre sine dagbøker men klarte ikke å poste noen av dem !Prøver igjen! SILJE SKREV : Nå ble jeg skikkelig spent på hvilke butikk du har vært i som har 20% på boob ammeklær!?!?!? Da vil jeg dit!! Nei forresten, du bor på andre siden av landet du ja.. He he, tenkte du bodde i Oslo jeg. Det blir kanskje litt langt å reise for 20% Det hadde nok blitt litt dyre klær det ja Silje!! Men kanskje de sender? Butikken heter iallefall min mor og meg eller noe slikt!!!! Skal ned og kjøpe meg en genser til for jammen var det et praktisk og greit plagg!!!! LYKKE :rosasmil: Det vognteppet som jeg har er iallefall 1 meter langt og 80 cm bredt! Det passer fint i både vognen og vuggen! SANDRA :rosasmil: HAr visst fått vondt i ryggen jeg også - mon tro om det er for at vi bærer på de små gullene våre eller om det er fordi vi tilbringer for mye tid på KG? Hos meg tror jeg det er det første for jammen har det vært litt bæring og byssing i det siste! Håper du blir bedre fort!Trøsteklem :trøste: I natt sov nå Martine til en forandring og jeg ammet henne bare en gang i natt! Men hun sov sammen med oss da - måtte bare gi opp å legge henne tilbake i senga hennes etter at hun hadde lagt ved puppen! Hun trenger tydeligvis mamma eller pappa sin varme kropp om natten! Utenfor begynte de å banke på garasjen allerede klokka 07 så da var det egentlig bare å stå opp! Har fått ryddet litt i all julepynten og en god del av det ble pakket ned til Fretex. Har også fått pakket ned en god del klær som skal samme retning! Deilig! Må tømme det rommet som mamma skal få sove på når hun kommer! Det er egentlig Martine sitt rom og vi har brukt det til å lagre en del av flyttepøet! Nå pakker jeg ut og rydder innimellom ammingen! Tror Martine har økedager igjen for hun krever mat titt og ofte! I morgen skal hun på 6 ukers kontroll og jeg er spent på hva hun nå veier! Sikkert 4 kg snart for hun er jo blitt god og rund! ......................og nå er det jammen tid for å finne fram puppen igjen! Og den frøkna der er ikke særlig tålmodig når det gjelder å vente på maten nei!!!!! Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #239 Del Skrevet 8. desember 2004 GLOSSY Glemte deg ikke altså.................!!!Takk for hilsen du også! Håper du er bedre av forkjølelsen din! Stor klem fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. desember 2004 #240 Del Skrevet 8. desember 2004 Så skjønn hun er!! :hjerte2: Hørtes ikke ut som du hadde den beste dagen på søndag nei! Måtte le litt av det du skrev Ikke vondt ment, bare utrolig morsomt og utrolig typisk at alt gale skjer på en gang... Ha en fin onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå