Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff ik bra at du taper vekta ånn.... Jeg derimot skulle gjerne hatt av noe kilo... kanskje jeg skulle komme over å bli smitta litt... :sjenert: Neida... nå er jg bare dum her... å være syk er bare pyton.... :forvirret: Uffa... syns så synd på deg som har vært syk så lenge... Håper virkelig at du kommer deg snart nå vennen... :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min! :klem:

Håper du nå har hatt ditt med sykdom, nå får det jammen holde! Synes så synd på deg, men nå virker det jo som det går rette veien. Bare du ikke har fått kikhoste også!

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bertine :klem: Prøver å komme inn i dagboka di vennen, men får bare error melding :klø:

Litle Lady :klem: Joda det er strålende at jeg taper vekta - jeg trenger det skjønner du og jobber iherdig med saken. :ler: Skulle bare ønske at de gikk av enda raskere.

La Traviata :klem: Nei håper det ikke er kikhoste og tror vel ikke det siden det nå er kraftig på retur.Nå bare hoster jeg litt og skal slettes ikke klage!

Ååååå tror du ikke de hadde tatt Fruene av sendeskjema pga av håndballen da :frustrert::frustrert::frustrert: Irriterende når jeg hadde gledet meg sånn til det i dag! Typisk!

Og på toppen av det hele taper de håndballkampen også - de kunne nå iallefall ha vunnet om ikke annet!

I morgen skal jeg på helsestasjonen med Martine. Blir spennende å se hvor mye hun veier og hvor lang hun er blitt! Hun har nå akkurat løpt rundt på stuen litt nå da hun våknet isted og gråt så sårt. Hun hadde nok masse luft i magen for hun prompet noe værre :ler: Også ville hun gå og legge seg igjen.Flink jente! Nå håper jeg hun sover hele natten. Tenkte å bestille vaksine til henne mot hjernehinnebetennelse. Den er ganske dyr, men jeg tror jeg gjør det siden de annbefaler det. Nå er de jo tomme på lager da men det kommer vel inn igjen snart. Får be legen skrive ut en resept.Lurer litt på å gi henne vaksine mot vannkopper også. Fikk forespørsel om å delta på et prosjekt med en slik vaksine.

Ikke at det er forferdelig å få vannkopper da, men det er jo ubehagelig nok. Henrik hylte jo i flere dager husker jeg!

Klokka er ti. Mannen sitter nede og gjør regnskap, kanskje jeg skal gå og legge meg i badekaret og bare slappe helt av litt? Det hadde kanskje ikke vært så dumt? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Godt å høre fra deg igjen! :klem:

Så bra at lungebetennelsen er på retur- håper INDERLIG du ikke har fått kikhoste,for nå syns jeg jammen du har vært nok syk for en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang stund framover!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iingvild :klem:

iss :klem:

Lillelou :klem:

Torsdag og i morgen drar min kjære på guttetur til Geilo. :grine: Også jeg som er så husredd. Jeg hater å være alene om natten. Hører masse lyder jeg og inni hodet mitt da dannes de utroligste fantasier! :overrasket: henrik synes det er helt toppers at faren skal vekk for da kan han få sove nede med meg!Han er en skikkelig mammagutt. Martine derimot tror jeg blir en skikkelig pappajente. Men det er vel kanskej slik det er at guttene er mammadalter og jentene blir pappajenter?

Jeg måtte le av Henrik her en kveld. Han sier jo så mye artig innimellom!

Vi satt og så på en eller annen komiserie på tv og der var det noen som giftet seg med stor ståhei. Det var dansing og kyssing og fullt liv. Da sukker Henrik oppi sofaen og sier " mamma giraffer har det mye enklere for det så jeg på Newton på tv i går. der hopper bare den ene giraffen opp bakpå den andre, og om han henger fast, så vips er de gift" Jeg lo så tårene trillet og Henrikble så sint på meg som lo av det han sa. Men jeg klarte ikke å la vær og måtte ro meg i land på best mulig måte etterpå. Jeg måtte jo bare si meg enig i da at giraffene har det enklere ja :hoho: Skjønne Henriken min :hjerte:

Nå har jeg nå ringt legen min og fått han til å skrive en resepå på Hjernehinnebetennelse vaksine til Martine. Snakket med helesesøsteren om det i går og de annbefaler jo at man gjør det. Og når de er på hennes alder så slipper de visst unna med bare en dose. De trenger ikke tre som de minste ungene.Han skulle sjekke det opp.Men de er jo tom på lager da så det blir vel ikke før i mars tror jeg at hun kan få den.

Vi var jo på helsestasjonen i går og Martines mål er nå som følger :

Vekt 8.9 kg

Lengde 75 cm

Og gjett om hun syntes helsesøsteren var den slemmeste i hele værden da hun satte vaksinen i armen hennes da. Hun ble så forskrekket og fornermet at hun knapt ville se på henne etterpå stakkars lille gullet mitt!

Ellers er hun begynt å si "bær" og strekke armene opp i været nå. Da vil hun at vi skal bære henne.Særlig går hun etter broren og kommanderer han til dette! Og han bærer og bærer han :)

Nei, jeg får ta meg litt lunch tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen skjønne unger du har! :grine2:

Martine vokser jo bra i forhold til kurven sin ser det ut til? Og så gøy når de begynner å komme med flere ord! Hun prater nok tidlig skal du se.

Henrik er bare så morsom da! :hoho:

Men han har jo rett i at giraffer har det enklere kanskje? :ler:

Ha en flott dag vennen min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:hoho: :hoho:Jeg må bare le av han der Henrikgutten din altså, han er bra god! For et utrolig utsagn! Men det er nok både enklere og mer økonomisk å gjøre som giraffene- tenk hvor mye penger man ellers ville brukt til tyll og kaker og sånt man ville spart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Ja hun følger jo kurven sin fint. Det blir spennende å se om hun flater ut da i toårsalderen sånn som broren. Og det er artig når ordene kommer ja. Men jeg husker at det ikke alltid var like morro når Henrik snakket som liten! Husker at han alltid når vi spiste ville ha smikken sin på, men så klarte han ikke å si S da og byttet ut den med P isteden for :overrasket::rodme::rodme::rodme:

nostalgia :klem: takk det samme søte venn

Lillelou :klem: Ja og tenk hvor mye tyll en giraff hadde trengt da :ler: Nei han har nok et poeng der Henrik :ler:

Sitter her og lurer på om jeg skal søke meg jobb i barnehage jeg :klø:

Har egentlig utrolig lyst da............................ :sjenert:

Synes det er vidunderlig å jobbe med unger, og etter snart å ha pleiet syke i 17 år så er det kanskje greit å gjøre noe som er helt annerledes? Jeg koser meg jo veldig med dagbarna mine, men savner veldig fellesskapet med kollegaer.

Også orker jeg nesten ikke tanken på å begynne på natt igjen, jobbe helger og høytider! Er bare så mettet på akkurat det!

hmmmmm nå fikk jeg masse å tenke på gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du er på bedringens vei. :klem: Og hvilke herlige unger du har.

Ang jobb: det er jo alltid lov til å prøve. Går jo ann å sende inn en søknad og se hva som skjer. Får du jobben så har du jo prøvetid og mulighet til å finne ut om det er barnehage du har lyst til å jobbe i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Søte gutten din!!

Ja virker som om det er noe å tenke på det med barnehage. Høres ut som om du er moden for å bytte beite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteri :klem: Ja ikke sant :ler:

Pi@ :klem: Jeg vet egentlig at jeg har utrolig lyst og at det er noe som passer for meg! Jeg koser meg utrolig sammen med unger og elsker å være litt barnslig sammen med dem. Tenker og tenker. Også er det jo ikke sikkert de vil ha en fra helsevesnet da!!!!

Bertine :klem: Det er nok klart enklere ja :ler:

iss :klem: Ja jeg føler meg utrolig moden for å gjøre en endring i livet på det området der.

Helg :sjarmor:

Martine var helt yr når hun våknet klokka halv syv i morges. Sto i senga og ropte mamma og pappa av full hals. Og siden har hun vært rimelig oppskrudd synes jeg. Skulle dro hun hadde drukket flybensin hele natta :ler: Har bare ett dagbarn i dag og nå sover begge ungene søtt. Og det gjør de noen timer nå så da kan jeg sitte her litt! Egentlig burde jeg jo gjort mere fornuftige ting som å stryke klær, vaske hus og rydde, men det er liksom ikke det som frister mest akkurat nå da.......................... :sjenert:

Henrik og de har fri fra skolen i dag, men han ville gå på SFO og være der. Han har fått helt dilla på fingerhekling for tiden og hekler meter på meter. Pappaen synes ikke det er den mest guttete aktiviteten kanskje men han kjøpte nå garn til han så han synes vel det er greit nok alikevel. Henrik har visst planer om å hekle til det blir en diger ball.Kjekt at han koser seg.

Ellers lite å skrive om. Det skjer liksom ikke de store tingene fra dag til dag.

Tenkte å pusle litt med dukkehuset mitt i helga når ungene er lagt! Holder på å legge inn strøm nå, og det blir bare så fint når det lyser i lampene.Da ser det med en gang så orntlig hjemmekoselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...