Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Neimen Charmis da, hva er det jeg leser... :troest: Har du fått lungebetennelse? Riktig god bedring, håper antibiotikaen tar knekken på jævelskapen! ;) Masse hvile og egenpleie anbefales også! :klem:

Masse lykke til med bli-ny-prosjektet du har startet med! :tommel: Man føler seg veldig vel når man føler man gjør noe godt for seg selv! Jeg har bla. to nyttårsforsett: Det ene går på å drikke vann hver dag, noe jeg i julen la merke til at jeg gjorde altfor sjelden. Og det går kjempefint, nå er jeg avhengig av vann, og har gjenoppdaget hvor viktig vann egentlig er for kroppen. Det andre nyttårsforsettet er fullstendig røykfritt år 2006. Sluttet jo å røyke i oktober som du jo vet, og har sluttet på ordentlig både sambo og jeg, tross alt som har skjedd siden det. Det føles som en stor seier, og gir en boost på selvtilliten! Nå skal jeg ikke mase om meg selv, poenget er bare at det er så deilig å oppnå ting som man synes er viktig, og det er utrolig deilig å føle seg sunnere og friskere og like seg selv bedre! Håper du kan komme dithen raskt med ditt prosjekt! :)

God bedring, og god søndag tross alt! Stoooor klem fra Epona :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du kommer deg dag for dag. Ikke noe gøy å vite at du ligger hjemme og er syk :troest:

Her går alt i det samme. Men vi har hatt en deilig helg, men masse familieliv. helt topp.

I dag var det middag på Egon - nam nam.

Ha en super søndagskveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Håper du føler deg bedre,kjære Charmis. :klem:

Og du; Inspirert av skøytegåingen din har jeg vært og kjøpt meg skøyter:Hvite danseskøyter. :hjerte:

Har aldri gått på skøyter før, så dette kan jo både bli skummelt,gøy og spennende. :)

Fortsatt god bedring fra Pinny og meg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av deg prøver jeg meg på en sunn livsstil IGJEN :ler:

Tror det er jul enda her i huset og inntaker er deretter. Men denne uka prøver vi igjen!!

Håper du snart blir frisk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem:

Pi@ :klem:

La Traviata :klem:

¤Escada¤ :klem:

Glossy :klem:

iingvild :klem:

Epona :klem:

Pi@ :klem:

Lillelou :klem:

Bertine :klem:

Phoenix :klem:

:grine2: Skjønne skjønne jentene mine som har holdt liv i dagboka mi alle disse dagene. Jeg er helt rørt og det varmer meg langt inn i :hjerte:

Endelig er jeg blitt bedre, men jammen har jeg følt meg elendig. Har hostet til jeg har kastet opp både på dag og nattestid så det ble lite søvn her en periode. Og jeg har jo vært helt annpusten for den minste bevegelse. Men nå er det som sagt bedre selv om jeg ikke føler meg helt på topp ennå heller. Har passet ungene og prøvd å sove litt mens de sov, det blir jo litt sånn lettere slumring på sofaen da. Tør ikke legge meg til å sove skikkelig mens de er her. Men hører jo den minste lyd så det er lett slumring ja. Også har jeg jo holdt meg inne hele tiden da så nå føler jeg snart at veggene kommer mot meg!

Martine er også godt snylta, men heldigvis like blid og fornøyd som hun pleier! Også sover hun godt enkelte netter nå og bare det er jo vidunderlig synes vi.

Henrik skal ha vennegruppe fra skolen her i ettermiddag så jeg får vel lage noen muffinser eller noe etterpå tenker jeg!

Jammen har jeg savnet dere her inne :klem:

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har savnet deg masse vi også! :klem:

Godt å høre at du er bedre!

Høres ut som en skikkelig tøff sykdomsrunde, har tenkt masse på deg vennen min :kose:

Så deilig at Martine sover bedre om natta!

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så bra at du er blitt frisk. Eller iallefall på bedringens vei. Men du er jo tøff og da vennen. Styrer og passe barn, lager muffins og er den gode mor selv om du er syk. Ikke alle som hadde klart det!!!!

Men jeg har iallefall savnet deg her inne så godt at du er tilbake...

Bildene er forresten på plass.... ;)

Ha en super torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Gjett om jeg er spent på den ultralyden din i dag da........biter negler jo :ler:

Epica :klem: Ja det er bare å komme altså ;)

Glossy :klem: Gjett om jeg løp inn og sjekket bildene da - og for en nydelig tulle du har. Helt vidunderlig!

Jammen godt å være tilbake her inne. Det gir jo så mye glede og det er så fint å lese i dagbøkene deres alle sammen. :klem:

Bli ny prosjekt

Har vært flink og ikke spist noe godterier siden prosjektet mitt startet! Og belønningen er minus 2 kg :sjarmor: Det er jeg kjempeglad for. Men det er kjedelig og jeg kjenner jeg har lyst på noe hele tiden. Men det aller verste søtsuget har heldigvis gitt seg.Prøver å spise regelmessig og sundt. Er litt slapp etter lungebetennelsen ennå men håper å få trent litt neste uke.Denne magen min trenger virkelig en oppstramming! Men motivasjonen er på topp så jeg skal greie flere kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo vært syk du også, jo... :overrasket: Kjempefint at du føler deg bedre nå! Lungebetennelse er ikke bare, bare.

Flink du er med livsstilsprosjektet ditt! Jeg gleder meg masse til å begynne å trene og prøve å spise litt sundt, jeg også. Men jeg er så altfor glad i mat og sjokolade!! Drømmer om småsjokolader her jeg ligger syk på sofan nå også. Vi har i huset, men det er lov å spise bare fredag, lørdag og søndag ;) Skulle virkelig ønske jeg kunne spise masse sjokolade uten å legge på meg...

Ha en fortsatt fin dag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå for noen herlige gullunger :grine2:

Godt å se deg her igjen snuppa!

Og godt å høre at dere er på bedringens vei!! :Nikke:

Og sist men ikke minst, du er kjempe flink som har gått ned 2 kg. vennen!! :hoppe: *hilsen meg som er inne i en sløveperiode*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder! Martine har blitt så stor fin jente! :grine2:

Tannløse Henrik var også morsom! :ler:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...