Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så alt for lenge siden jeg har lagt igjen noen spor hos deg nå... :sjenert:

Det blir bare en kjapp tur dette også, men jeg må jo takke så mye for det aldeles nydelige julekortet jeg fikk av deg! Det var så koselig å finne det i postkassa!! :hoppe:

Tror nemmelig ikke jeg har takket for det enda skjønner du..! Jeg har liksom ikke hatt så mye tid foran pcen de siste ukene.. Og mere tid blir det vel heller ikke..

Men jeg er innom og leser litt med jevne mellomrom da ;)

Jeg må ihvertfall sende deg en kjempe stor god-bedrings-klem!! :klem:

Håper formen blir fort fin igjen!! :Nikke:

Tata snuppis!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så masse koselige hilsner :grine2:

Epica :klem: Takk skal du ha - kul glittergreie du har fått deg da snuppa

Phoenix :klem: Ja gjett om jeg var tynnere da jeg hadde hunden min. Savner henne noe veldig! Men siden det kun er GD som er hund for meg (elsker den rasen) så må jeg nok vente til Martine er litt større ja! De krever jo ganske mye og det er ikke lett å gå på tur med både vogn og en enorm hund :ler: Men om noen år :sjarmor: Å ha dyr i huset gir en enorm glede synes jeg! I mellomtiden får jeg kose litt med Ludde ute i buret - men det blir man ikke så sprek av da!

reddelinnea :klem:

Silje:) :klem: Det var jammen godt å lese. Kommer til å savne deg vet du

La Traviata :klem: Ja gjett om jeg kjente det i anklene ganske fort også da! Skjønner ikke at vi kunne gå i timevis på skøyter når vi var mindre jeg! :overrasket: Da måtte jeg ha hatt noen helt andre ankler enn nå tror jeg ja :ler:

Madden :klem: Toddy og kake høres himmelsk ut vennen.Joda jeg har litt cosylan som jeg hiver innpå. Men det hjelper bare litt da.Har hostet og grylt i natt også, og får se det an utover dagen om jeg stikker ned på den lokale legevakta og blir lyttet på. Martine er blitt ganske snylta og hostete igjen også så kanskje vi skulle tatt turen begge to. Men lista mi pleier å ligge ganske høyt for slike besøk da......! Men nå har jeg jo holdt på lenge synes jeg.

Pi@ :klem: Ja det var sikkert ikke det lureste ut i kulden med denne hosten her. Men så har jeg så dårlig samvittighet når det bare er mannen som tar med Henrik hele tiden på slikt. Han vil jo så gjærne ha mamma med litt han også.Han synes nok at jeg er alt for mye med lillesøsteren selv om han ikke sier noe direkte.

¤Escada¤ :klem: Ja det var jo kjempegøy.....og litt skummelt

Susanna :klem: Å så kjekt å se deg igjen vennen. Skjønner jo at det er litt travlere nå ja. Er jo mye som skjer hos deg nå med jobb, barnehage og hus. Ser bare selv hvor lite jeg egentlig får gjort av alt det jeg planlegger jeg! Men men man rekker det man rekker trøster jeg meg med når haugen med klær som skulle vært lagt sammen bare vokser og vokser!Hushjelp hadde vært tingen ja :ler: Kjekt at du likte julekortet. Jeg har tatt ned alle mine fra snorene nå og skal lime inn alle jeg fikk med deilige unger på i albumet! Og der kommer selvfølgelig også skjønne Jonas

Foremen er ikke storet bedre, og jeg har lagt og grylt i natt også. Martine er heller ikke i toppform. Hoster og snotter noe værre. Så hun er ganske så mammaklengete om dagen.

Ute regner det og innimellom kommer det noen voldsomme hagleskur.Litt av en lyd.Ungene sover søtt ennå, men våkner vell om en liten halvtimes tid tenker jeg! Da er det tre som skal spise middag.Og i tre tiden kommer Henrik hjem.

Så det er ikke det mest spennende å skrive om akkurat nå.

Bli ny prosjektet

Huff hvorfor må det være så dørgende kjedelig å slanke seg? Og det gjør det jo ikke lettere at skap og skuffer er fulle av snop, marsipan og andre lekkerier fra jula ennå. Men jeg har ikke rørt noe da, og om noen dager så vet jeg jo at det meste av søthungeret avtar.Har kjøpt inn litt sukkerfrie pastiller, de soiste jeg en del av når jeg gikk på Grethe Roede. De var greie å ty til. Men jeg kjenner heldigvis at jeg er veldig motivert.Det er det lenge siden jeg har vært.Så kryss fingrene for meg jenter! Dette må jeg bare klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Nå fikk jeg oppdatert meg på de siste sidene dine.. Håper formen er bedre, hørtes jo utrolig morro ut å gå på skøyter da!! Det må jeg gjøre snart igjen..

Har du meldt inn slankingen din i den nye boka 2006- nye muligheter.... Der holder vi øye med hverandre...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Huff,jeg har ikke noe særlig sansen for at du ikke er bedre enda,jeg altså.Sikker på at du ikke skal la en doktorperson kikke litt på deg?

Passe godt på seg selv,det fins bare èn Charmina! :fy_fy:

:troest::kose:

Håper du og Martine føler dere bedre i morgen!

<<<<blibedrevibber>>>> :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem: Joda jeg har lagt igjen noen spor der jeg også. prøver å titte innom i morgen

Lillelou :klem: Huff jeg tror jeg må høre på deg og kanskje ta en tur til legen i morgen. Hoster og høres ut som en pipende sjøkreps eller noe :ler: Og formen er ikke akkurat stigende nei.Takk for vibbene søte venn

Skal krype under dyna. Har lagt på sofaen og drukket litt varm te. Nå skal jeg hive innpå med hostesaft og håpe jeg får sove litt i natt. Hører Martine ligger der nede og sier "Heeeei" til bamsene sine, og det blir vell ikke mindre liv på henne når hun ser at moren kommer for å legge seg heller!

Henrik mistet nok en tann i dag og ser ganske morsom ut med -4 tenner inni munnen. Særlig når det blant annet er begge fortennene som mangler!

Bli ny prosjektet

Har vært flink i hele dag også. Men kjenner at jeg er sulten nå. Normalt hadde jeg tatt meg noe å spise, men jeg må bare la være. Får drikke litt vann og håpe romlingen i magen går over.Å spise rett før midnatt er jo liksom ikke det store da ..........desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er med slanking og søtsaker og alt det der! Ikke lett når man har snop i huset nei...

Håper du snart blir bedre av forkjølelsen. Og Martine også!

Har akkurat blitt bra selv etter å ha hangla hele jula. Det er ikke noe gøy å ligge og hoste hele natta! :sur:

Sov godt vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

God aften!

Må nesten få ønske deg og lille Martine fortsatt god bedring jeg da. Så får dere kjappa dere å bli friske igjen :)

Natti-natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!!!

Leit å høre at dere ikke er friske enda. Huff huff.

Masse god bedring til dere.

Her hos oss går det i ett med jobbing og jobbing. Men vi har fri til helgen og gleder oss til å kose oss sammen da!

Ha en super uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Liker ikke hostingen,men må allikevel le av uttrykket "pipende sjøkreps". har i hele dag forsøkt å tenke ut hvordan en pipende sjøkreps låter. :ler:

Håper virkelig dere føler dere bedre i dag. :hjerte:

Hele nabolaget vårt har blitt en eneste stor skøytebane, så det er nesten umulig å gå tur.Vi bare sklir fram og tilbake,og Pinny bestemmer hvor vi skal hen.Dårlig opplegg. :sjenert:

Nå skal jeg ta meg en kjeks,litt fiken og et glass til med rødvin,og skåle for din og Martines hurtige helberedelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skjønne jenter :klem:

Ligger strøken med lungebetennelse. Spiser Antibiotika og drikker hostesaft!

Kjedelig!

Kommer sterkt tilbake senere :klem:

Stor klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*innom med en stor kopp te,sykesjokolade (det er LOV!!!) og en diger bunke med glansede ukeblader til syke Charmina* :gave::smilyblomst: :lese:

Ta godt vare på deg sjøl, og bruk den tida du trenger på å bli frisk.

:kose::troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg vennen min! :overrasket:

Lungebetennelse attpåtil! Du må love å ta det helt med ro og bli frisk så fort som mulig!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Mange som får sånn dum lungebet. for tida virker d som... :sjenert: Uff.... håper du snart blir bedre... :klem::klem::klem: Må prøve å ha en koselig helg likavel då... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lungebetennelse da :sur:

Har en mor med samme diagnose for øyeblikket så vet det ikke er noe gøy. Du må ha masse god bedring.

God bedringsvibber fra Glossy heimen:

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom med en kjempe stor bli frisk klem! :):klem:

Lungebetennelse er ikke gøy, men så lenge antibioticaen virker, blir man jo frisk!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...