Fibonacci Skrevet 4. januar 2006 #2221 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei Charmina! Huffameg, dere må bli fort friske alle sammen! Omgangssyke er noe av det verste som finnes. Forkjølelse er heller ikke mye kjekt! GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #2222 Del Skrevet 4. januar 2006 La Traviata Ja det er noe orntlig dri..... bokstavelig talt! Men jeg er da bedre enn jeg var da! Du har fått en utrolig fin mage nå vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. januar 2006 #2223 Del Skrevet 4. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. januar 2006 #2224 Del Skrevet 4. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #2225 Del Skrevet 4. januar 2006 Pass godt på deg selv Lille Ballerina anbefaler; Kinesisk Instant Balanse te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. januar 2006 #2226 Del Skrevet 5. januar 2006 [B] Charmina! Jeg ser på det som min plikt å forebygge at du havner på side 2,og nå var det liiiiike før! Håper dere alle har blitt friske og raske igjen! I dag er det nydelig vintervær,og jeg skulle ønske jeg hadde masse tykke klær,sånn at jeg hadde kunnet dratt på aketur-for DET er det lenge siden jeg gjorde sist! Har hatt en kloklippingsrundr med Pinny, noe hun haaater,men det endte godt,og HUN endte med en grisehale i munnen,og så generelt fornøyd ut. Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #2227 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) God bedring vennen!! Endret 5. januar 2006 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. januar 2006 #2228 Del Skrevet 5. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. januar 2006 #2229 Del Skrevet 5. januar 2006 Bare innom for å si hei!! Ikke bra at du er forkjølet enda - GOD BEDRING!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2006 #2230 Del Skrevet 5. januar 2006 Fortsatt god bedring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 6. januar 2006 #2231 Del Skrevet 6. januar 2006 Innom og redder deg fra side-2-døden og ønsker god bedring og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. januar 2006 #2232 Del Skrevet 6. januar 2006 Stikker innom for å ønske god helg, og håper dere er bedre alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. januar 2006 #2233 Del Skrevet 6. januar 2006 God helg,kjære Charmis! Håper dere alle sammen føler dere myyye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2234 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. januar 2006 #2235 Del Skrevet 6. januar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. januar 2006 #2236 Del Skrevet 6. januar 2006 Bare innom for å ønska deg ei god helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. januar 2006 #2237 Del Skrevet 7. januar 2006 God helg . Håper dere alle er friske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. januar 2006 #2238 Del Skrevet 7. januar 2006 Så leit å høre at dere er syke alle mann da!! Håper dere snart er på beina igjen! ikke no kjekt å begynne året slik! Her er julepynten ute og hverdagen har gjort sitt inntog igjen... Litt trist når det er over...synes det er så utrolig koselig med jul..god stemning i heimen! Men så er jeg egentlig veldig glad når jeg kan rydde bort julepynten også! Snøkulene er forsvarlig nedpakket til neste år, de forsvinner foreløpig på loftet til svigermor...siden det iløpet av sommeren blir VÅRT loft! Må få meg en skikkelig skjenk så jeg kan få stilt dem ut litt penere neste år..Snakk om julenerd da...kjøper møbler som passer til JULEPYNT!! Nåja.. Håper dere er på bedringens vei som sagt! Sender over en masse varme klemmer til dere! fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #2239 Del Skrevet 7. januar 2006 La Traviata Lillelou Lille Ballerina Lillelou ¤Escada¤ iss Glossy La Traviata Epona La Traviata Phoenix iingvild ¤Escada¤ Pi@ Madden Å så koselig å komme her og finne alle de hyggelige hilsnene :grine2: Dere er bare så skjønne atte :grine2: Er fremdeles ikke i toppform. Magen er bra igjen (bortsett fra den utrivelige tanta da), men halsen er ikke det store. Hae en sånn irriterende tørrhoste som holder meg våken det meste av døgnet! Var på apoteket i dag og kjøpte noen tbl som kanskje kan hjelpe.Har vondt i brystet også når jeg hoster så om det ikke blir bedre snart får jeg vel få noen til å lytte på meg tenker jeg! Martine er også litt forkjøla ennå, mens gutta er på topp igjen. De har nå vært og kost seg på skøyter i dag. Det er jo så kaldt og fint ute. De skal avgårde i morgen også og Henrik har mast på meg i hele dag om at jeg må bli med. Får se det an til i morgen. Ellers har vi bestilt oss tur til Rhodos til sommeren. 14 dager på et all inclusive hotel. Det tror vi skal bli deilig!Om jeg da ikke plutselig får den der idiotiske flyskrekktrollet over meg og bare avbestiller hele greia - det har hendt før nemmelig! Men som regel har jeg nå kommet meg avgårde. Men det er ikke noe særlig å gå i alle mnd på forhånd og grue seg kan jeg si dere.Og det blir liksom bare værre og værre med årene . Nei klokka er ett snart - på tide å finne senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #2240 Del Skrevet 8. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå