Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss :klem: Ja romjulen er en kjekk tid det også. Så fredelig liksom.

I dag er det jammen kaldt. Minus syv er det ikke ofte vi har her nei.Henrik er begynt å bli temmelig tung i pusten og hoster mye. Astmaen hans reagerer alltid på slikt vær stakkars.Martine sover søtt, men det har hun gjort en stund nå så det er vel ikke lenge før hun er i full vigør igjen. Det er så gøy å se hvordabn hun koser seg med de nye lekene sine.Særlig var den dukkesengen en stor suksess.

Selv har jeg utrolig vondt i magen i dag, lurer på om jeg ikke helt har tålt all den maten vi har spist! Og når man ikke spiser kjøtt resten av året for så å spise pinnekjøtt på julaften er det vel ikke annet å vente. Stakkars magen fikk vel helt sjokk tenker jeg :overrasket::ler:

I dag blir det nok innedag på oss tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Skjønne bilder! Det der må da være verdens søteste bamsemamma! :hjerte:

Og Henrik var veldig fin på de turbildene. :)

Håper dere fortsatt julekoser dere! Vi kom nettop fra "julefrokost" hos svigermor,og er så mette at ingen må ta på oss, for da eksploderer vi :sjenert: .

I går var vi på kakefrokost,og da ble O bestevenn med sin kusines 8måneder gamle jente. Tror nok han smelta ganske så bra da,ja. :)

Her i Trondheim er det 9 kuldegrader og ganske rå luft i dag, og nå skal vi ut og lufte Pinny.Hun fikk seg en rosa gummielefant med lilla prikker på til jul (Fanten), og den har hun knapt gitt slipp på etter at hun "pakket den opp".Søtt! :hjerte: .Men den får ikke lov til å bli med ut....

Ha en riktig fin 3.juledag da,Charminavennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Kjenner igjen den følelsen av å sprekke ja. Hærregud hvor man stapper i seg disse dagene. Men det er nå litt godt også da. Også kommer det jo et nytt år snart og da....... :ler: Hørt den før eller?Her er det kaldt ennå men da er det jo deilig å være inne og fyre i peisen noe jeg elsker! Lover jo bra at O smelter for småttiser da - det er jo søtt synes jeg. Og Pinny er jo bare den søteste , synes jeg ser henne med leken sin :hjertesmil:

Lille Ballerina :klem: Har du prøvd også kanskje :ler::ler::ler: Det er jo bare så søtt å se på da! Og særlig synes jeg det er litt rart at hun skjønner hva den er til for hun har aldri selv drukket av en tåteflaske.Nei det blir nok ikke mye melk på hverken dukken eller henne av den der :ler:

Huff i kveld har det bare ikke vært Martine sin stund! Først falt hun med koppen sin i munnen og fikk seg et lite kutt i leppa. Ikke lite blod som kommer da nei, og stakkars Henrik blir jo helt ulykkelig han. Noen timer senere gikk hun skikkelig på hodet, landet på en skarp lekesak og blødde på kinnet! Og broren tar jo helt til tårene, han liker dårlig at lillesøsteren skader seg.Men nå sover hun søtt. Og om litt skal også Henrik få legge seg. Selv skal vi kose oss med litt mat og se Fruene og Seks som oss etterpå :sjarmor:

Ellers har jeg fått det nydelige julekortet fra Vindelspev i dag med verdens hærligste julepelser på. Også hadde hun laget de søteste ørepyntene til meg :grine2: :klem: Gjett om jeg ble rørt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina! :klem:

For noen flotte bilder av gullungene dine! Martine var så søt der hun lekte med dukkesengen sin! :hjerter_rundt:

Her er det også kaldt, vi fyrer på peisen for harde livet og prøver å få varme i huset etter å ha vært bortreist!

Kos deg med det som er igjen av kvelden, og ha en fortsatt fin romjulstid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Ja hun er kjempesøt på de bildene. Men det er så rart for nesten alle bildene av henne så ser det ut som hun har mye mørkere hår enn det hun faktisk har! Hun er jo så lys som det gåtr an å bli, merkelig det der :klø: Og du da heldiggrisen som vant fotografering i kalenderen. Ble så glad når jeg så at det var deg jeg vennen. Det passet jo kjempegodt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og finner fram alle cdène våre. De har lagt nedpakket lenge nå. Skulle liksom fått et lite system på de. Har ca 300 stk så det er rimelig kaotisk oppi den haugen her nå. Vi har sett på et annlegg med hardisk hvor man kunne legge inn ca 750 cd. Det hadde kanskje vært noe?

Nei, nå skal jeg snart finne sengen kjenner jeg! I morgen får vi middagsgjester.Og før det skal vi ut og bytte noen klær som Martine fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei!

Du har hatt en koselig jul leser jeg.... ;)

Stakkars Martine da, som detter og slår seg så! :klem:

Henrik er jo også så søt, som er så glad i lillesøsteren sin, tipper han passer på når Martine blir tenåring :ler:

Nydelige bilder du hadde lagt ut, barna dine ser veldig tilfredse ut.

Og hvem ville ikke det med en mamma som deg ;)

Ha en fin dag!

Klem Bertine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss :klem:

Epica :klem: Ja det er utrolig hvor fort dette året har gått! Og for deg blir det jo spennende med 2006 da siden du skal gifte deg da :)

Bertine :klem: Ja jeg håper han vil passe godt på henne når hun blir så stor også.(skremmende å tenke på at de skal bli så store :overrasket: )

Pi@ :klem: Ja det er fint å se omsorgen han viser for henne.

Stappmett og trøtt - for en tilværelse :sprettoy: føler jeg triller snart. Koselig med middagsbesøk i dag.

Ellers har vi gjort veldig lite. Bygget mere lego med Henrik. Jeg synes sikkert det er minst like gøy som han jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Charmina! :klem:

Hvordan står det til i dag? Her begynner det å snike seg inn sykdom igjen. Stakkars Brage har feber! :sur:

Du er forresten ikke alene om å digge legobygging! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego er best :sjarmor: Små ballerinaer liker også det :sjenert:

Jeg er en av de barna som gjorde særdeles mye rart når jeg var liten; svelgte klinkekuler, puttet ting i nesen/ører, låste meg inne på do med en barbie-tennisracert etc etc Men mamma mener heldivis at jeg var og er det fineste barnet i verden :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :ler: bra det ikke bare er meg da! Lego er jo bare toppers jo................ :sjenert: Nei nå synes jeg jammen dere må slutte å få alt av ting som flyger forbi av usle bassiller og slikt!

Lille Ballerina :klem::ler: høres ut som om moren din hadde en håndfull der ja - og jeg var visst litt i den samme banen. Og nå ser det jammen ut som datteren min er av samme ulla ja :overrasket::ler:

Vært på besøk og sett noen bedårende valper! Ungene var jo helt i hundre.De var bare sååååå søte.

Huff lkaldt inne her nå, får fyre litt tenker jeg! Minus 8 ute Brrrrrrrrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 - her :overrasket: Men egentlig merker jeg det ikke. Det er kaldt, men føles ikke så kaldt på en måte. Jeg har jo nesnalobber :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, Charmisen min! :klem:

Jeg er så mett for tida,at det ikke er mange bøkene jeg klarer å komme meg innom... :sjenert:

Men en klem eller to har jeg ihvertfall overskudd til. :)

Skal det være en julenougat, kanskje? Eller en sunn klementin?

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
14 - her  :overrasket:  Men egentlig merker jeg det ikke. Det er kaldt, men føles ikke så kaldt på en måte. Jeg har jo nesnalobber  :sjarmor:

Nesnalobber er fiiine! Det har jeg også lyst på! Funker de til skjørt?

*unnskyld at jeg kaprer boka di, Charmina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...