Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La Traviata :klem:

Madden :klem: Ja tenk om det hadde vært oppskrifter på sånne du :ler:

Lillelou :klem:

Epona :klem:

Koselige meldinger å finne :klem:

Og jeg er sliten etter julebordet ennå........................................ :sjenert::ler:

Sitter her og printer ut bilder, men dataen er helt kokkeliko i kveld :sur:

Ikke tid til å skrive mer for det er på tide å finne senga. Kommer sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sjallabais,Charmis! :klem:

Håper du har en strålende tirsdag! Her i huset begynner julestria i dag,og jeg skal ordne hus og lage julekort. Gleder meg mest til julekortbiten,da. ;)

En julesmask til deg; :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine og Lillelou :klem:

tror ikke du skal smaske på meg i dag Lillelou, jeg måtte nemmelig gå hjem fra jobb med omgangssyke :grine: spyr og er helt elendig.

Måtte bare inn og si hei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte du! Kan du ikke sende meg adressen din på PM, jeg har rota den bort. :sjenert:

Nå har jeg nettopp lagt bak meg en lang og slitsom eksamensperiode, og nå har jeg endelig fri. Så deilig at jeg ikke helt har skjønt det enda. :ler:

God bedring, du gode mennesket! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Jeg smasker uanfektet videre,jeg! : :kyss: Tviler på at du har så kraftige basselusker at de klarer å presse seg fram via nettet. ;)

Allikevel håper jeg du er myyyyyye bedre,for ikke å si frisk i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En DIGER klem til alle jentene som har vært innom siden sist.

Travel helg, mamma har vært her og det har vært koselig. Særlig for ungene som nyter litt bestemor kontakt. Ellers har jeg fått bakt masse pepperkaker i dag - og fått de store hjertene opp i kjøkkenvinduene. Da begynner det å nerme seg julen gitt.

Har også laget nesten 1 kilo med knudrete brente mandler som skal deles ut til diverse venner og kollegaer. Men må nok brenne flere i dagene som kommer.

Nå er det bare å legge seg. Martine har feber og litt vondt i magen så jeg håper jeg kommer meg på jobb i morgen.

Ellers blir jeg gal av at alt jeg setter inn i signaturen min enten er for stort eller ikke lov pga av at det linker videre osv :sur: Jeg skjønner ikke de der greiene der jeg. Hvordan får alle andre det til egentlig??????? Jaja sånn er det når man er helt grønn på data :grine:

:tunge1::tunge1::tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er sååå fint med pepperkake hjerter i vinduet! Jeg skal kjøpe deig imorgen å lage noen jeg også! :hoppe:

Brente mandler er jo bare nam ! Kanskje jeg skal lage det og ? ;)

God bedring til søte Martine :klem:

Og en nattaklem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her inne nå, men fikk lest og oppdatert meg. Veldig koselig, hadde savnet deg og boken din. :klem:

Charmina, ungene dine er såå herlige. :hjerter:

Jeg skal overtale M. til å lage barn med meg snart så kan vi gifte bort "den" til en av dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmisen min! :klem:

Hvis du legger bildet du vil bruke inn i galleriet først, og så linker dit, så skal det går greit! Jeg ble også "arrestert" her om dagen... :sjenert:

Så flink du er som ordner så masse brente mandler! Jeg skal også lage, men det blir nok ikke like store mengder tror jeg! De er jo supergode da :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Tuuuuusen takk for det nydelige julekortet som lå i postkassen min i går!

Kom hjem sliten og trøtt etter megalang jobbedag,og gjett om du redda dagen min!Jeg gikk rundt og smilte hele kvelden. :hjerte:

Du er bare skjønn! :klem:

Og bildene av Henrik og Martine var utrolig fine. De go'ingene! :hjerte:

Håper du har en fiiiiiiin dag! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine :klem: ja når de er hengt opp i vinduet så blir jeg i julestemning med en gang jeg.

Bustetroll :klem::ler: du er nå en orntlig skjønning da. Måtte le når jeg leste hva du skrev. Orntlig kos å se deg her inne igjen

Mayamor :klem:

La Traviata :klem: ja da får jeg prøve å se om jeg får det til.Blir litt oppgitt over å alltid måtte fjerne alt jeg legger inn. Og du - takk selv for det nyyyyydelige julekortet da. Nå henger det til pynt nede i gangen og der blir det hengenede hele julen /nyttår. Det er så koselig.

Mayamor Takk det samme til deg vennen min

Susanna :klem:

Lillelou :klem: Å så fint at du likte kortet.Det er jo så koselig å sende ut slike. Jeg bare elsker julekort jeg :sjarmor:

Hærregud - jeg har nesten svidd av hele kjøkkenet :overrasket: Vel ikke fullt så ille da men det var temmelig røyfult der inne og det lukta ikke akkurat godt nei. Svidde en hel porsjon mandler - og da mener jeg skikkelig svartsvidd altså. Nå lufter vi som bare det her. Fytti katta-at det går an å glemme hele greia. tror jeg begynner å bli dement eller noe :overrasket::grine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...