Charmina Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3361 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du må ikke lage sånne lange innlegg med masse . Det var en tanke som gikk raste rundt i hue mitt mens jeg febrilsk bladde nedover og det var at du plutselig var gravid igjen . Når noen lager slike lange innlegg her inne så er di gravide. Kanskje jeg har graviditet på hjernen ← Nei du ingen flere babyer på denne jenta nei. Jeg har gjort mitt og er godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3362 Del Skrevet 23. oktober 2006 La Traviata Ja alltid deilig når det er over også ja Epica de tapte med glans desverre iingvild takk skal du ha så koselig du alltid er Bertine dere må da ikke tenke slik jenter Lillelou Heiet du på Brann - nå blir du bare skjønnere og skjønnere altså Så kos å komme hjem til så mange hyggelige meldinger fra alle dere skjønne jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 23. oktober 2006 #3363 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann.. hatt en fin start på uka el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3364 Del Skrevet 23. oktober 2006 Litle Lady Ja mandagen har vært helt fin den Og snart er det tirsdag. Sitter her og svimer litt foran dataen etter å ha lagt leeeeenge i boblebadet og kost meg. Nå var det så lenge siden at det virkelig gjorde godt i kroppen. Men jammen blir man søvnig av slikt. Skal snart finne senga kjenner jeg. I morgen skal Henrik begynne på skøytekurs sammen med bestevennen sin. Charmøren skal følge de gjennom de 6 tirsdagene det varer. Han har stått en god del på skøyter før så vi vet jo at han synes det er gøy da. Blir spennende å se om de lærer noe. Selv har jeg senvakter til onsdag og er ikke hjemme før litt over fem. Da er Martine skikkelig trøtt og vil bare kose med mammaen sin. Så det blir rolige aktiviteter til hun er lagt for kvelden. Men det skjer jo i halv syv - syv tiden så da er det jo ennå en god del igjen av kvelden heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3365 Del Skrevet 24. oktober 2006 Martine våknet opp med det hovne øyet i morges. Det var Henrik stakkars som kom først inn til henne og han var jo helt ifra seg over å finne søsteren sin slik.Og hun ser ikke akkurat noe lekker ut nei. Øyet er stort og hovent. Har ringt legen min og skal avgårde dit klokka elleve. Tør ikke ta henne i barnehagen før noen har sett på det nei. Heldigvis ser det ikke ut som det plager henne. Hun leker som vanlig og er akkurat som ellers. Har hatt øyebetennelse nå nylig med litt puss og slikt og fått behandling for dette, men var helt fin noen dager nå så jeg kan ikke ehlt skjønne hva dette er for noe da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. oktober 2006 #3366 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke noe gøy det nei. Håper legen har et forklarende svar! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2006 #3367 Del Skrevet 24. oktober 2006 Huff så kjedelig med Martines øye. til dere to. Håper det er en "ingenting" som går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. oktober 2006 #3368 Del Skrevet 24. oktober 2006 Huffda, håper legen finner ut av det og at det går raskt over igjen! Ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #3369 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trønder i Bergen, ja. Det måtte jo bli en liten interessekonflikt av det? Ikke litt glad for seieren engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3370 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) iingvild Lillelou La Traviata Phebs Trønder i Bergen, ja. Det måtte jo bli en liten interessekonflikt av det? Ikke litt glad for seieren engang? Nei ikke i det hele tatt faktisk Var litt venting hos legen så jeg kom meg ikke på jobb før klokka var halv ett i dag. Legen var ikke sikker på hva det med øyet var for noe, men hun har nå fått noe salve.Og heldigvis er hevelsen gått litt ned.Og det beste av alt er jo at hun ikke har vondt selv om det ser slik ut. Gutta mine er dratt på skøytetrening og nå skal jeg jammen ta med frøkna mi og slenge meg i sofaen Endret 24. oktober 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. oktober 2006 #3371 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er meeeeget godt fornøyd med resultatet av kampen Huff, det hørtes ikke noe særlig ut det øyet til Martine. Håper det går tilbake like fort som det kom. God bedring til snuppa di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3372 Del Skrevet 24. oktober 2006 Monja fornøyd ...... ....... Martine sover søtt i senga si og jeg håper virkelig at øyet ser bra ut i morgen. Henrik storkoste seg på skøyter i dag så det ser ut som om det blir et bra kurs. Og selv skal jeg på kurs i førstehjelp spesielt beregnet for barn snart. Fikk vite at jeg hadde fått plass i dag og det var kjempekjekt. Det varer visst i over fem timer så det er sikkert et innholdsrikt kurs.Har tenkt lenge at jeg skulle melde meg på,men ofte blir det jo bare med tanken. Og jeg tenker jo med skrekk tilbake på når Henrik nesten ble kvalt,da var det jammen godt å kunne litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. oktober 2006 #3373 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har også tenkt på førstehjelpskurs maaange ganger! Det er jo så viktig å kunne sånne ting, hvis noe skulle skje. Skjønner godt at den episoden med Henrik sitter i hos deg! Klem i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #3374 Del Skrevet 25. oktober 2006 Uffda.. nesten kvalt? Så grusomt! Flink du er som skal på kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. oktober 2006 #3375 Del Skrevet 25. oktober 2006 Skremmende. Vi blir jo litt ekstra engstelige for våre små søte vet du. Godt at det gikk bra, vennen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. oktober 2006 #3376 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. oktober 2006 #3377 Del Skrevet 25. oktober 2006 Stakkars Martine da... Håper øyet blir bedre med salven. Ha en fin onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. oktober 2006 #3378 Del Skrevet 25. oktober 2006 Huffameg! Ikke no særlig for ei lita trulte å våkne med et sånt øye nei! Godt at hun selv ikke virker noe påvirket av det da tross alt! Så håper vi på at det snart går over! Du...her SNØDDE det i dag!!! Brrrrr...ikke mer enn 1 grad ute! Jeg hadde ikke helt tenkt at vinteren skulle komme så 'tidlig'!! Men så er det jo under to mnd. til julaften nå da.... Så flott med førstehjelpskurs da! Det burde alle ta med jevne mellomrom...vet aldri når en får bruk for det! Vi synes kanskje det virker skremmende å skulle ta affære å gjøre noe..men trøsten er jo det at det viktigste er å gjøre noe! Når du har gjort ditt aller beste og forsøkt så er det ikke mer du kan bidra med! Håper det blir lærerikt! God til deg vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #3379 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg trodde også du var gravid. Men tror jeg missforsto noe du skrev i en annen bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. oktober 2006 #3380 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei vennen! Har sendt deg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå