iingvild Skrevet 18. august 2006 #3121 Del Skrevet 18. august 2006 Håper du er blitt frisk til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. august 2006 #3122 Del Skrevet 18. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 18. august 2006 #3123 Del Skrevet 18. august 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. august 2006 #3124 Del Skrevet 18. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englemamma Skrevet 19. august 2006 #3125 Del Skrevet 19. august 2006 Hei Charmina. Bare innom med en liten helgeklem Kos deg masse Englemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2006 #3126 Del Skrevet 21. august 2006 Her finner jeg deg på side 2! Tenker på deg vennen, og håper du er bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. august 2006 #3127 Del Skrevet 23. august 2006 Savner deg! Men håper selvsagt at du fortsatt trives topp i ny jobb og har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. august 2006 #3128 Del Skrevet 24. august 2006 Håper det går bra på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #3129 Del Skrevet 24. august 2006 Hvor blir det av deg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #3130 Del Skrevet 24. august 2006 Chaaaaarmiiiiiiiiiis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. august 2006 #3131 Del Skrevet 27. august 2006 Blir nesten litt bekymra jeg altså!!! Ikke vanlig at du er borte fra oss så lenge Charmisen vår!!! Håper at alt står bra til med dere alle!! Er skikkelig lei meg for at jeg ikke fikk anledning til å besøke deg/treffe deg da vi var i Bergen sist...det ble altfor hektisk..mer hektisk enn jeg egentlig hadde håpt på for å si det slik! Gjett hvem som endte opp med å springe rundt på Vestkanten en halvtime før vielsen startet for å finne klær? Jo det var undertegnede gitt! Kjempesmart å ikke prøve klærne du skal ha på før du reiser! Jeg hadde pakket med meg en aaaaaaaltfor kort kjole, og selvsagt brukt flere uker på å finne tilbehør og bling-bling til akkurat det antrekket, mannen fikk jo også nye klær for å matche akkurat den kjolen...Genistrek om man får si det slik! Så da endte jeg jo opp på den dyreste butikken, og med et antrekk jeg garantert ikke kommer til å bruke flere ganger! Kjipe penger det gitt! Jojo...det var moro lell, men det ble som sagt hektisk, så vi tar igjen det treffet vi vennen! Jeg lover å komme nedover om ikke så altfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3132 Del Skrevet 27. august 2006 Heisann alle sammen Det var så godt å komme inn her og se at man var savnet dere er bare så gode alle sammen. Ja det er leeeenge siden jeg var her nå. Har rett og slett ikke hatt overskudd til noe i det siste. Martine har vært snylta siden hun begynte i barnehagen og selv hadde jeg meg en skikkelig forkjølelse også. Endelig føler jeg at jeg begynner å få litt overskudd igjen. Martine trives kjempegodt i barnehagen men det er nok litt sårt for henne å bli avvist av mammaen hele tiden.Det er jo ulempen med å ha henne samme sted som meg selv. Men på en annen side er det jo godt å få se henne litt også. Men heldigvis begynner hun etterhvert å forstå at mamma er på jobb og at hun skal være sammen med de andre voksne. Selv storkoser jeg meg med både unger og kollegaer. Det er en glede å gå på jobb hver eneste dag.Vi har et supert miljø og det er utrolig masse latter på jobben. Akkurat nå venter vi på noen dører som ikke er kommet opp ennå som skal skille de enkelte avdelingene litt bedre. Da blir det ikke så lett for personal ungene å vandre inn på de avdelingene foreldrene er på heller. Så alt går seg nok til. Forrige helg fikk jeg meg et deilig avbrekk fra alt her hjemme og dro på hytta sammen med 4 klubbvenninder.Der hadde vi en aldeles strååååålende helg. Deilig mat og drikke, nydelig vær, masse turgåing, blåbærplukking og nakenbading i elva Litt pinlig når det kom noen på tur men skitt au, de hadde vel sett en rumpe eller to før Ellers er det ikke mye nytt å berette om. Det har vært hektiske dager og slitne kvelder. Men som sagt nå begynner jeg å komme tilbake til normalen igjen. Håper bare at forkjølelsen til Martine slipper taket snart også nå.Hun er jo så sutrete og lei stakkars av å være så tett hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3133 Del Skrevet 27. august 2006 Madden Takk for kjempekoselige hilsner vennen,du er så god atte. Skremmende å lese om reaksjonen broren din fikk på vepsestikket. Jeg må si jeg ble rimelig redd for Henrik jeg også når den telefonen kom. Heldigvis gikk jo det helt fint.det er fremdeles masse veps her og vi har unger i barnehagen som blir stukket hver eneste dag nesten. Ellers måtte jeg le av deg som løp rundt på Vestkanten etter klær ja. Gjett om jeg kjenner meg igjen. Det der er bare så typisk meg at du aner det bare ikke iingvild Takk for koselige hilsner.Setter sånn pris på det Bustis Ja du hadde rett ser du vennen La Traviata Tenk at en travel 2 barns mamma passer på dagboka mi. Skjønne La Traviata Glossy Takk for koselige hilsner vennen Bertine Takk for koselige hilsner iss englemamma takk vennen,tenker masse på deg Lillelou å være savnet av deg er en god følelse vennen min Phebs nå er jeg her igjen snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. august 2006 #3134 Del Skrevet 27. august 2006 Koslig å høre fra deg. Bra det er mer overskudd nå! Skjønner det kan bli mye løping når det ikke er dører mellom avdelingene. Hehe... Ha en fin ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #3135 Del Skrevet 27. august 2006 En lettelse å se at du sprudler og har det godt etter så langt fravær. Så bra at du trives såpass godt i jobben. Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3136 Del Skrevet 27. august 2006 iingvild Ja gjett om Martine synes det er gøy å snike seg avgårde til mamma da Phebs Ja det er en deilig følelse å glede seg til man skal gå på jobb, lenge siden jeg følte det slik da jeg var i helsevesnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3137 Del Skrevet 27. august 2006 Ellers må jeg bare fortelle at den lille jenta som ble født i uke 23 nå er koblet fra respiratoren og klarer å puste for egen hånd Det er så fantastisk. Nå krysser vi bare fingrene for at hun kan få et normalt liv uten store skader.Hun er blitt halvannet kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3138 Del Skrevet 27. august 2006 Martine hopper på Trampolinen Å krype rundt er også gøy Også får man skikkelig trampoline sveis når man hopper Latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3139 Del Skrevet 27. august 2006 Mormor har strikket ny drakt Nå er jeg orntlig lei av at du tar bilde av meg mamma Falt litt for det oppgitte fjeset hennes her over mammaen som ville ha henne til å sitte i ro hele tiden. Ikke lett når man har lopper i blodet nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 27. august 2006 #3140 Del Skrevet 27. august 2006 åå, så nydelig hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå