Bustetroll Skrevet 6. august 2006 #3101 Del Skrevet 6. august 2006 Såå nydelige barn du har. Jeg håper mine blir like fine. Det ligger en liten gutt på gulvet her da, som bare er helt fantastisk nydelig. Og når han smiler er han som snytt ut av nesa på moren sin. (Ikke meg da, hun andre). Så kjekt at dere har hatt det så fint. Høres ut som en deilig feire. Vi har nesten bare vært hjemme, men kost oss masse for det. Nå skal vi avgårde å bade litt. Det er så varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 7. august 2006 #3102 Del Skrevet 7. august 2006 Ferien hørtes deilig ut, Charmina! Håper batteriene dine er fulladet nå! Og så så fine bilder! Du har skjønne barn, det er sikkert og visst! Han pusen på de siste bildene, er det deres? Jeg hadde sånn hvit og rød pus, desverre måtte han på de evige jaktmarker for noen år siden, jeg hadde ham fra jeg var ti, så han ble ganske gammel. Hver gang jeg ser en pus som ligner får jeg helt sug i magen og tenker "neimen der er du jo" før jeg skjønner at nei, han er og blir borte. Savner pusen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2006 #3103 Del Skrevet 7. august 2006 Nydelige bilder. Likte spesielt godt det av Martine på barnedisco. Hun er helt oppslukt av musikken og står helt i sin egen verden. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2006 #3104 Del Skrevet 8. august 2006 Håper dere har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. august 2006 #3105 Del Skrevet 9. august 2006 Herlige bilder av de små! De er virkelig alldeles skjønne,og får meg til å få skrekkelig lyst på barn.Godt gjort, Charmis,det er ikke mange unger som har den effekten på meg,heller tvert imot. Håper dere har hatt en deilig dag i barnehagen. Her har været gått fra å være guffent og høstlig til å bli strålende sommersol på bare utrolig få timer. Holdt på å koke bort på jobb. <------kjøle meg litt ned. Skal hilse så mye fra Pinny, hun sender kos og nuss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3106 Del Skrevet 10. august 2006 Glossy takk vennen. Nam blåbær med vafler er digg ja Phebs takk vennen. Jeg har bursdag 7 feb så det er leenge til ennå La Traviata Ja jeg synes hun er blitt kjempestor, har liksom ikke en liten lengre men det er jo deilig på en måte det også.Og det er jo en hærlig alder. Også får jeg jo kost meg litt med sånne små på jobben. Epica Ja liker den kjolen jeg - og disco var topp syntes hun Bustetroll tusen takk for varmende ord Bustis Epona Har fått ladet de opp nå ja. Deilig!Nei den katten traff hun på Rhodos, og da løp hun jo etter den med en gang. Hun er bare så vill etter dyr.Katter er deilige dyr, så jeg skjønner at du savner din Pi@ ja hun storkoste seg der og danset masse. La Traviata Lillelou Takk vennen min for søte ord. Og ja, jeg storkoser meg i barnehagen. Vi har så mange skjønne unger og kollegaene mine er bare helt toppers. Sjefen likeså.Gleder meg til å gå på jobb hver eneste dag. Men er ganske trøtt når jeg kommer hjem. Martine også.Men hun ser ut til å stortrives da.Blir jo også litt lettere framover når alle innkjøringene er over. Nå er jo alle ungene nye og det krever sitt. Vi som jobber der er jo nye også så det er masse som skal fungere på en gang. I dag måtte jeg nå bare løpe fra jobb i lunch tiden da jeg fikk telefon fra fotballskolen om at Henrik var blitt stukket av en veps helt bak i tungen/ svelget. Stakkars lille gutten min. Heldigvis begynte det ikke å hovne slik de hadde panikk for.Men han hadde skikkelig vondt og var så lei seg.Tok han med meg på jobb så fikk han være der med meg de siste timene.Nå er han bedre, og det gjør ikke vondt lengre. Han mistet også en ny tann i dag så for han har det vært en opplevelsesrik dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. august 2006 #3107 Del Skrevet 10. august 2006 Så fint å se at alt er bra med deg og dine. Av en eller merkelig grunn var jeg sikker på at du jobbet på sykehus som sykepleier, men der har jeg visst bomma helt. Hvor jeg har fått for meg det aner jeg ikke, men nå har jeg i allefall forstått at du jobber i barnehage. Har du jobbet som sykepleier før, kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3108 Del Skrevet 10. august 2006 Bustis Ja min venn jeg jobbet i 20 år i helsevesnet før jeg nå byttet helt om og begynte i barnehage. Er egentlig hjelpepleier så du husker nok ikke helt feil vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. august 2006 #3109 Del Skrevet 10. august 2006 Nyyyyyydelige bilder av Martine & Henrik snuppa!! Men de har jo å lignes på da!!! Så godt å høre at dere hadde en flott ferie! Veldig spent på hvordan det gikk! Må være supert å bare kunne gå til dekket bord og nyte, slippe å tenke på å finne restauranter eller ordne mat selv! Stakkar Henrik som ble stukket av veps da!! Men det må minst være vepseår i Bergen i år, har ikke sett så mye veps på en gang siden vi var i Albania for mange år siden..der var det helt vannvittig! Minstebroren min ble stukket av veps i halsen i helgen, da vi var i Bergen i bryllup, han åkte rett inn med ambulanse..fikk kjempereaksjon og hovnet opp noe helt forferdelig! Så nå har han fått seg penn stakkar..han ble ganske skremt av det! Vi lærte oss en gang at vi kunne fyre på finmalt kaffe (brenne det som røkelse) for det liker vepser svært dårlig! Fungerer bra iblant... Godt at det gikk bra med ham da! Men fy så guffent det måtte ha vært! Alt gror raskt i munnen så det var jo hell i uhell tross alt!! Så bra at du trives så godt på jobben vennen! Det var jammen godt å høre! Her går dagene sin vante gang igjen! Jeg er supertrøtt, og sover middag hver dag for tiden! Det går seg vel til etterhvert!!! Gooood oversendes deg vennen!! Ps...det var superdumt at det ikke ble tid til noe treff denne gangen...det ble en utrolig hektisk helg, men vi tar det igjen vet du! Jeg kommer nedover maaaange flere ganger altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. august 2006 #3110 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) HUff, skummelt med vepsestikk. Bra det gikk bra, selv om han hadde vondt en stund. Alltid stas å være med foreldre på jobb. Håper du får en fin dag i morgen. Straks helg til å hvile ut litt. Endret 10. august 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. august 2006 #3111 Del Skrevet 10. august 2006 Takk for forklaringen. Da er det ikke såå rart at jeg stussa litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. august 2006 #3112 Del Skrevet 10. august 2006 Stakkars Henrik! Ikke noe godt å bli stukket av veps - de er så innpåslitne og plagsomme på denne tida av sommeren. Mye veps her også for tida. Så flott at dere trives så godt i barnehagen! Ha en kjempefin helg vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. august 2006 #3113 Del Skrevet 14. august 2006 Håper det går bra på den nye jobben!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 14. august 2006 #3114 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Så søte bilder! *smelt* Håper du har hatt en fin helg, og får en strålende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2006 #3115 Del Skrevet 15. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3116 Del Skrevet 15. august 2006 Hei godjentene Det går toppers på jobben bortsett fra at jeg er blitt snylta. Så nå ligger jeg bare på sofaen etter at de søte små er lagt og pleier helsa. Kommer sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. august 2006 #3117 Del Skrevet 16. august 2006 God bedring, håper du er fort på beina igjen. Er jo ikke så uvanlig å bli sylta etter at en har startet å jobbe i barnehage! Onsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. august 2006 #3118 Del Skrevet 16. august 2006 God bedring vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #3119 Del Skrevet 16. august 2006 God bedring Charmisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. august 2006 #3120 Del Skrevet 17. august 2006 God bedring snuppa! Håper du snart føler deg bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå