Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Takk for masse koselige hilsner alle godjentene :klem:

orker ikke å skrive noe nå, er bare så trøtt etter å ha reist i hele dag. Skal sette meg i sofaen med beina høyt og bare finne roen igjen.

Måtte bare inn og klemse litt på dere alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig en ledig stund, det har bare gått i 100 siden vi kom hjem fra ferien. Også er det jo alt for fint vær til å bare sitte inne i disse dager.

Utrolig kos å finne hilsner fra dere alle sammen, dere er noen orntlige goinger altså :klem:

Ferien var bare helt topp. Vi koste oss noe veldig. Hotellet var langt bedre enn vi trodde, så der kan vi godt tenke oss å reise tilbake engang. Kjempestort annlegg, rent,velstelt,kjempeservice,nydelig mat og drikke og i det hele tatt alt man kan ønske seg. Ungene nøt virkelig å være der nede i varmen. Men måtte le av Martine, for hver gang vi gikk ut fra hotellrommet om morgenen for å spise frokost tok hun seg til hodet og sa "varmt".Så hun merket jo at det var varmere enn vi er vant til hun også.

Vi var bare på stranden en dag ellers holdt vi oss til alle bassengene på hotellet-det var jo flere å velge i og det ble aldri trangt.Henrik lærte seg å svømme og var bare såååå kry. Martine hadde nok også lært det om hun bare skjønte hvordan :ler: hun er som en fisk, nesten mere under vannet enn over. Hun tok springfart og hoppet uti og syntes det var topp. Spyttet bare ut om hun fikk litt vann i munnen og ropte gledesstrålende "GØY å bade" Gjett om hun fikk oppmerksomhet, og gjett om hun elsket det.Akkurat det skjønner jeg ikke hvem hun har fått det fra for ingen av foreldrene er spesielt glade i oppmerksomhet da :klø:

Det var kjempebekvemt å bare kunne hente mat og drikke når vi ønsket det.Og jeg synes de hadde et fabelaktig kjøkken. Masse vegetar mat og det passer jo meg utmerket. Ungene spiste også godt, og Martine har sikkert spist 1 kg med fetaost de 14 dagene :overrasket: Hun bare elsker det.

Om kvelden sovnet hun som en stein mens vi spilte litt kort og annet med storebror. Han var også en del og så på underholdningen om kveldene.

Var to ganger inn til selve byen, og det var koselig å gå rundt og se seg litt om.

Det har vært avslappende og fint og vi har fått kost oss sammen både liten og stor.

Nå er gutta reist på hytten for å beise. De dro i går og kommer hjem på fredag.Martine begynte i barnehagen i går og det gikk kjempefint. Selv begynte jeg i dag og har hatt en kjempefin dag.Stortrives sammen både store og små.

Gleder meg til en ny dag i morgen.

Ellers går det nå litt bedre med babyen som ble født i uke 23. Hun er blitt 1 kg nå,(det er dobbelt av det hun var) og er en skikkelig tøff liten jente. Ennå kan de ikke si at det kommer til å gå helt bra, men jeg krysser alt jeg har og tenker på de hele tiden.

Nå må jeg bare ned og få i meg litt drikke og litt mat. Ute er det 25 varmegrader og skikkelig lummert-det tordnet for ikke så lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuu, jammen er det varmt. Fantastisk at vi kan ha det sånn. Deilige dager i barnehagen når det er slik. Ungene løper jo rundt nesten uten klær og koser seg med bading og lek.Og jammen er det masse deilige unger.Martine har funnet seg vel tilrette allerede og det virker som hun har skjønt at mammaen ikke kan hjelpe henne, men at hun må gå til de voksne på avdelingen sin. Synes hun er kjempeflink.

Gutta mine beiser ennå hytten og koser seg sammen der oppe på fjellet. Blir nå godt å få de hjem i morgen ettermiddag. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:ler: Så søtt nytt navn du har fått på boka di! :klem:

Det er så utrolig med alt dette finværet! Jeg er så brun som jeg aldri har vært før, og vi er omtrent ikke inne i det hele tatt om dagene. Ikke før i ti-elvetida erklærer vi det for å være kveld. Helt fantastisk.

Så koselig at Martine har en så bra start på barnehagetilværelsen.Hun er jammen meg ei flink lita jente. :)

Håper dere begge får en fin barnehagedag i morgen.Og så blir det jo helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt fint navn på dagboka! :-D

Så kos å lese om ferien deres og om fine dager i barnehagen!

Flott at både du og Martine trives! :tommelsmil:

Ønsker deg en kjempefin helg, nå skal jeg og lillejenta ut på trilletur!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en super ferie. Martine virker som en skikkelig tøffing :enig:

Kjekt å lese at det går bra i barnehagen og. Sikkert kjekt å begynne!

Får vi se bilder fra ferien eller??? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt nytt navn på dagboka di :).

Hørtes ut som en utrolig fin ferie dere har hatt. Godt og bare kunne kose seg og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Gratla med nytt navn på boka ;)

Unger og bading slår sjelden feil :ler:

Husker da mine småsøsken var i synden, de levde i bassenget hele dagen... Og lærte seg å svømme rimelig kjapt ..

Håper du har en fin dag, er vel mye klær å vaske etter ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem: Ja og det er jo du som har æren for navnet da - det var jo du som kom med boka om den ville ungen til Martine :ler: Og siden har jeg bare elsket den boka der altså. Vi leser masse i den, den passer jo bare så bra på henne synes jeg :)

Pheps :klem: ja det var liksom på tide med nytt navn nå når sjokket snart er 2 år :ler:

La Traviata :klem: kose deg på trilletur da

iss :klem: ja vi koste oss masse

Glossy :klem: Ja hun er virkelig flink synes jeg,hun er ganske selvstendig tror jeg og klarer seg godt på egen hånd virker det som. Vil ikke ha hjelp til noe skal hele tiden klare alt selv! Skal prøve å få lagt inn noen bilder ja

Pi@ :klem: Ja det var deilig å bare slappe av i varmen og kose seg

Bertine :klem: ja det hjelper godt med noen dager i basseng på svømmetreninga ja.Unger og vann er bare magnet tror jeg.De blir jo aldri lei.

Nok en fin dag på jobben, men deilig med helg da. Gutta mine kommer snart hjem, mens Martine sover som en stein. Det tar nok på å leke i barnehagen hele dagen ja.Men hun sover jo noen timer der også da etter lunchen.

Hun går nå bare rundt og sier "Heia Bann" for tiden. Hun klarer ikke å si R ennå så da blir det det isteden for "Heia Brann" :ler::ler::ler: Gjett om noen av mine mannelige kollegaer er godt fornøyd med henne da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra ferien :)

Henrik lærte å svømme

gallery_544_92_19753.jpg

Badenymfen

gallery_544_92_61374.jpg

Martine på barnedisco

gallery_544_92_33821.jpg

Den tannløse charmisen min

gallery_544_92_18053.jpg

Bestevenner

gallery_544_92_17324.jpg

Martine finner alltid et dyr å løpe etter

gallery_544_92_14244.jpg

gallery_544_92_52181.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig herlige bilder !!!! :)

Er noen deilige unger du har snuppa ;)

Kjempedeilig med blåbær. Iallefall med vaffler til!

Håper du har en strålende lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du har så skjønne unger, og jeg er ikke typen som faller på knærne i begeistring for småunger, altså! :ler:

Når har du bursdag, Charmis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder! :hjerter:

Og så stor Martine har blitt nå! Så ut som hun koste seg fælt! :tommelsmil:

Henrik er vel stolt over å ha lært å svømme tenker jeg!

Håper dere nyter helga og sommervarmen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

ÅÅå.. :hjerter: Så søt hun var på barnedisco, stilig kjole! :ler:

Ser ut som en deiiilig ferie! :hjerte:

Håper du får en fin søndag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...