Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Phebs :klem: Ja endelig gjør hun det. Men hun er tidlig oppe som regel da. Alt fra halv seks til syv som regel. Oftes står hun opp med pappaen som tar henne om morgenen. Da har de en fin stund sammen bare de to. Får på seg klær, og spiser frokost. Så får jeg ligge til klokka 07. Da kommer som regel Henrik ned trøtt som en dupp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Å, så deilig! Det må kjennes som en helt ny verden, eller hva! Endelig, etter halvannet år med baby som har våknet nattestid, så får du sove i ett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phebs :klem: ja det gjør underverker!

Nå må jeg bare se til å pelle meg i seng da - sitter alt for lenge oppe desverre og er trøtt som en dupp om morgenen (hvorfor heter det egentlig det? ER dupper trøtte? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om jeg vet hva en dupp er engang. :ler:

:ler::ler::ler: ikke jeg heller gitt :sjenert:

Men det eneste jeg har hørt bli kalt en dupp er en sånn som henger fra fiskestangen. Men de blir da vel ikke trøtte? :klø:

Men jeg er trøtt i dag - som vanlig!

Når mannen kommer hjem skal jeg på dugnad i barnehagen. Skal skru sammen masse leker og greier. Det gleder jeg meg til for jeg ELSKER å skru jeg :sjarmor:

Og kjekt med dugnad man får lønn for da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Så bra at hun endelig sover natta gjennom, selv om det er tidlig opp! ;)

Koselig med dugnad, håper været blir bra!

Ja det er lett å handle mye rart når man er på IKEA..

Sleipt det er lagt opp sånn at vi må gjennom hele butikken å kikke før vi kommer til kassen.. :sjenert:

:sikle: Falaffel er godt ja!

Håper du kvikner til utover dagen! :kyss:

Ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica :klem: Ja de vet å få kundene til å handle ja.Akkurat som i matbutikkene hvor snopet er ved kassene sånn at man blir fristet mens man står i køen. Ja jeg er glad hun sover om natten nå, da får det heller være at hun våkner tidlig. Det er jo bare en fordel når vi skal tidlig avgårde i barnehagen når høsten kommer.

Jentene sover og jeg burde gjort husarbeid. Hvorfor er det så kjedelig egentlig?

Hvorfor er ikke det kjempegøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene sover og jeg burde gjort husarbeid. Hvorfor er det så kjedelig egentlig?

Det lurer jeg også veldig på :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :klem: Ja det er iallefall mye gøyere på Kg ikke sant :sjarmor: Men jeg får vel ta meg selv i nakken og legge sammen noen klær om ikke annet :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid er gøy når jeg har rot i hodet. Da hjelper det med ryddige omgivelser. :)

Det var egentlig strålende sagt det der!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig med video'er, selv om jeg ikke husker så mye av 1980-tallet. Men ok å se på når man er på jobb? :sjenert:

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Alt man MÅ gjøre er kjedelig! :ler:

Men hjelper med HØYT volum på anlegget......... :sjarmor:

Nydelig vær ute nå, hos dere da? :)

Lurte litt på, når sa Martine sitt første ord, og når tok hun sitt første skritt?

Det blir så spennende i november, når prinsessa vår er her..

Bare gleder meg. klarer ikke grue meg til ammetåka engang! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest cecilia

Var vel litt i minste laget for å være hot på 80-tallet jeg da, men er så utrolig morsomt å se alikevel :ler:

Du får ha en fortsatt flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Super side!!! Genialt..den ble lagret på favoritter gitt!!!

Du husarbeid altså... seriøst..det burde egentlig være en menneskerett å slippe! Eneste gangen jeg virkelig har vært superhusmor har vært i eksamensperioder..for da fikk jeg det for meg at jeg måtte ha hele huset strøkent og glitrende før jeg kunne lese noe som helst!!...ALT for å slippe å lese I guess! :sjarmor::ler:

men siden har det jo vært en annen sak!

Her er det knallvær i dag, så jeg og vofsen har vært ute og gått en lang tur!

Kom plutselig på at du hadde spurt om ham, så jeg svarer liksågreit her jeg vennen.. Det går mye bedre med ham, vi mener at tingene har roet seg såpass at vi kan kalle ham 'normal' igjen. Har trent masse selvtillit med ham, så han er tryggere. Mye arbeid, og det går sakte, men alt i alt er han en bedre hund nå etter all treningen, og ikke minst etter at vi bor sammen alle mann igjen! ;) Det hjalp betraktelig! :) Hvordan han reagerer når vi får baby i hus vet vi jo ikke enda..men den tid den sorg, vi får ta det som det kommer!

Skal ha meg en kjapp rundtur på KG før jeg iler ut i finværet igjen!

Ha en flott onsdagskveld snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iingvild :klem: Ja ganske mange artige der ja :ler:

Phebs :klem: Det var nå enda godt :ler:

Epica :klem: Martine var vel omtrent ett år tror jeg før det kom så mange ord. Og de første var nok mamma og pappa.Også sa hun nei hele tiden til alt mulig og det gjør hun ennå.Og hun gikk rett før jul husker jeg.Så da var hun 14 mnd. Henrik var hele 17 mnd før han gikk så han var kjempesein. Men så har han vært i aktivitet siden da.Ammetåke er helt topp det for da kan man bare gi den skylden for alt mulig :sjarmor:

cecilia :klem: Ja litt av noen videoer egentlig, men får fram masse minner hos oss som rulet på 80 tallet da :Hehe:

Madden :klem: Endelig en som var hot på samme tid som meg :ler: Ja her kan man virkelig mimre altså. Kommer til å høre på mange av de der ja framover. Kjempeartig synes jeg. Så bra at det går bedre med hunden. Det er ji nesten litt som å ha barn å ha hund. Iallefall følte jeg det sånn med hunden vi hadde. Den krevde masse og gav oss masse. savner det veldig og kan godt tenke meg hund når Martine er blitt større.

Tilbake fra dugnad. Har skrudd sammen digre bord, pakket ut masse formingsmateriell og kontormateriell. Lekene dukker visst ikke opp før i morgen. Skal opp på dugnad igjen da også. Men det er nå bare koselig. Utrolig greie kollegaer jeg får, tror vi skal få det kjempekjekt sammen. Og sjefen har skikkelig humor og er kjempepositiv så det lover veldig bra!

Nå er det snart ny dag så jeg tror jeg må finne sengen nå. Klarer nesten ikke å holde øynenen oppe.

Fant ellers ut at det tar 30 min å gå til jobben fra meg og det er nå jammen ikke ille. Men da gikk jeg ganske fort da uten barnevogn. Vurderer å kanskje kjøpe meg en sykkelhenger til Martine. En sånn for ett barn. Da kunne hun jo sovet i den også når hun var i barnehagen og skulle ha duppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste dag som dagmamma. Både trist og godt på samme tid. Tenk fra i morgen ettermiddag har jeg ferie helt til 1 august :hoppe::hoppe::hoppe:

I ettermiddag skal jeg opp på dugnad i barnehagen igjen. Mannen skal ta ungene med til byen da han og Henrik skal klippe seg. Skulle vel hatt meg en time hos frisøren før ferien jeg også.

Fotpleie har jeg iallefall bestillt og det gleder jeg meg til Er så alt for lenge siden nå. Pleier egentlig å gå en gang i mnd, men nå er det jammen lenger siden. Det er bare sååååå deilig å få ordnet føttene.

Ellers lite nytt.

Trøtt som vanlig! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...