Fibonacci Skrevet 22. juni 2006 #2941 Del Skrevet 22. juni 2006 I DAG ER DET : 24 dager til vi reiser til Rhodos 25 dager til vi har vært gift i 7 år 1 dag til gutten jeg passer slutter 8 dager til jenta jeg passer slutter 8 dager til jeg begynner ferien min 40 dager til jeg begynner i min nye jobb 39 dager til Martine begynner i barnehage :smilejente: ← Her var det MASSE å glede seg til! Det blir nok en deilig ferie på Rhodos! Og så spennende med den nye jobben din da! Håper Martine vil like seg i barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. juni 2006 #2942 Del Skrevet 23. juni 2006 Tenkte jeg skulle ta en tur innom her, så så jeg på navnet på dagboka di, og kom på et flott nytt navn: Livet med hjerteknuserne! Hehe.... Håper du får en kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2943 Del Skrevet 23. juni 2006 Lurer på.. Hvordan var det første året sammen med Martine? Var var mest stress, og hva var det morsomste? Gleder meg til vi blir en liten familie.. Men er nok myyyye ansvar! Masse du har å glede deg til ja! Bare 8 dager til ferie, så deilig!! Arh.. så irriterende at de ikke kom, de arb.folka.. De har glemt ut oss også! Må ringe de neste uke.. Håper du får en suuuuuper St.Hans helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. juni 2006 #2944 Del Skrevet 23. juni 2006 Innom med en gedigen til verdens beste Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2945 Del Skrevet 23. juni 2006 Phebs Ja trø i vei dere, så skal charminahotellet ta dere vell imot La Traviata Masse å glede seg til ja. Og jeg tror nok lilletrollet vil like seg. Hun trenger litt annet å bryne seg på nå tror jeg. iingvild du er nå skjønn du Epica Det første året var rimelig hektisk siden hun nesten ikke sov. Følte jo aldri at jeg fikk tatt meg inn. Også var det jo litt stress i begynnelsen siden hun var så liten. Hun var jo bare 1800gr da vi fikk henne med oss hjem fra klinikken.Også var det jo å fly opp og ned til sykehuset pga av gulsotten. Men jammen var det nå masse kos også. Du kan bare glede deg til å få være hjemme og bare dulle og nyte mammatilværelsen. Man går liksom helt i en egen verden den der første tiden.Misunner deg det du skal igjennom vennen. det er jo bare så fantastisk fint! Mest stress var som sagt sovingen og det gøyeste er å se hvor fort de får sin egen lille personlighet! Pi@ takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2946 Del Skrevet 23. juni 2006 Ungene sover, og i dag er det da siste dagen at gutten er her hos meg kommer til å savne han noe veldig for han er bare så skjønn. Heldigvis skal han gå i barnehagen sammen med Martine da. Jeg fikk nydelig tegning fra han og en vakker Orkide pluss gavekort på 1000 kr Jeg ble utrolig glad og overrasket. FOR en flott gave. Når de våkner er det ut og leke . regner litt, men håper på opplett siden det skal grilles og slikt ute med alle naboer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2947 Del Skrevet 23. juni 2006 Oi! Tyder i alle fall på at de har vært veldig glade i deg som dagmamma. Deilig med en slik bekreftelse, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 23. juni 2006 #2948 Del Skrevet 23. juni 2006 Oj, for en fin gave! Det må jeg si Ha en superflott St.Hans feiring, og en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2949 Del Skrevet 23. juni 2006 Ååå, det blir så gøy!! Håper min lille sover masse... At hun slektes på mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2006 #2950 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei,kjære Charmis! Hvordan er sankthansaftenværet hos dere,da? Her blir det ikke mye hopping rundt i blomsterengen med krans i håret,det kan jeg love. Varmt,men vått og litt ekkelt,nesten. Godt du er enig med meg om hun der Mona-dama. Mer malplassert slankereklamefigur skal man lete lenge etter. Hun kunne heller reklamert foooor....hmmmm...ja,si dèt. Irriterende eksmodelldamers forening? Hadde de vært demonterbare,skulle du fått lånt puppene mine så ofte du ville! Håper dere får en koselig sankthans,uansett vær-Det arrangementet på nabogården hørtes veldig koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 #2951 Del Skrevet 23. juni 2006 Så koselig og flott gave du fikk! :grine2: Er nok litt vemodig når en "epoke" er over. Men det blir spennende med den nye jobben din! Ha en flott St. Hansfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2952 Del Skrevet 23. juni 2006 Phebs Ja det var en kjempedeilig bekreftelse. Ble jo helt rørt jeg! cecilia Ja det var litt av en gave ja Epica Ja du får håpe hun ligner på han Lillelou Du er nå snill som deler da Ikke mye løping i sommergress her heller. Oppholds nesten hele tiden, men fikk nå nok regn til at det dryppet av håret også.Men koste oss veldig da La Traviata Ja det er jo både godt og vemodig at denne epoken er over! Men det skal bli deilig med litt voksenkontakt da på jobben. Man blir jo litt kokko av å bare snakke med ettåringer hele dagen Har hatt en kjempefin St.hans feiring med masse gøy for både store og små. De lager det utrolig bra til må jeg si.Henrik vant tøffe solbriller til sin mor, kjempesøt ballerina bamse til søsteren og tøff lommelykt til seg selv og var stråååålende fornøyd! Nå skal jeg jammen gå og legge meg om ikke så lenge, føler det er rett før øyenlokkene bare detter ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. juni 2006 #2953 Del Skrevet 23. juni 2006 God natta vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 24. juni 2006 #2954 Del Skrevet 24. juni 2006 Hørtes ut som en koselig St.Hans! Du får ha en super lørdag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. juni 2006 #2955 Del Skrevet 24. juni 2006 Høres ut som om dere hadde det veldig koselig til tross for regnvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juni 2006 #2956 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei snuppis!! Høres ut som en spennede tid du har i møte. Masse koselige ting å se frem til. Høres ut som en artig feiring i går. Her var det grilling på terassen hos min svigerinne og de. Koselig det og. Marthe skjønner jo ikke så mye av feiringen alikevell. Blir sikkert kjempe deilig å reise til Rhodos. Blir deilig å komme seg til sol og varme. Iallefall ikke mye av det her i Bergen iallefall!! Håper du har en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. juni 2006 #2957 Del Skrevet 25. juni 2006 Dere får jammen bestille finevær til neste helg..for jeg SKAL gå i kjole!! Godt å høre at dere hadde en fin feiring snuppa! God fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #2958 Del Skrevet 26. juni 2006 La Traviata Tror jeg skal begynne å kalle deg for "magan" nå altså Cecilia Pi@ Glossy Har ikke vært mye sommer ennå nei, men nå ser det ut som om varmen kommer igjen Madden Jeg har bestilt sol Madden, og det blir sol også Og du, jeg skal også gå i kjole Nydelig sol ute, og det skal visst være slik hele uka lang. HURRA!!!!! Henrik er dratt avgårde på fotballskole og gledet seg veldig. 5 timer fotball i 5 dager er jo drømmen for han. Jentene sover, og det er nesten litt rart å bare ha 2 barn å passe denne uka. Kjenner at jeg savner gutten allerede. Litt rart å ikke se han komme tuslende opp til huset om morgenen. Jeg har shoppet i helgen! Kjøpt meg digitalt speilrefleks kamera som jeg har ønsket meg leeeenge. Har spart og spart, og endelig kunne jeg gå og kjøpe det. Å så gøy som det ble å ta bilder nå. De ble jo bare så skarpe og fine. Martine går bare rundt og sier bilde bilde - så dere skjønner vel hva som er hovedmotivet for tiden Henrik fikk låne det andre kameraet i går og var rundt på egenhånd og tok bilder i går.Litt artig å se hva han hadde fotografert : -bilskilt -naboer -blomster -trampolinen si-noen som spilte fotball -søsteren -meg -pappaen -garasjen -Hendene mine som vasker Martine sine -høner -geiter Godt og blandet med andre ord Nå har jeg satt her og printet ut bilettene til Rhodosturen. Så i dag er det 3 uker til vi reiser! Kjenner at jeg ser fram til det nå. Hadde jeg bare slippet unna den flyturen............ Men men det er bare å la det stå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #2959 Del Skrevet 26. juni 2006 Fotballgutt altså? ÅÅÅ speilreflekskamera, de skal være så bra! Får kjempefine bilder! Gøy å shoppe... 3 uker til Rhodooos... Ahhhh.. deilig! Uff, må være ekkelt å ha sånn flyskrekk! Men det går såååå bra vennen, I promise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #2960 Del Skrevet 26. juni 2006 Epica Ja det er bare så gøy å ta bilder nå - og det er nå en av mine store lidenskaper også da. Og da er det jo ok med litt skikkelig utstyr.Og tro meg det er stor forskjell på skikkelig kamera ja kontra enkle. Men så er det det da at det jo ofte er greit å bare ha et lite kamera å putte i lommen når du er på tur. det er liksom ikke alltid det er så kjekt å drasse på et digert kamera heller. men skal nå ha det med på ferie da og få tatt litt skikkelige da ja. Gleder meg.Mannen er også fotointressert så da er det jo ekstra gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå