Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Åh, håper det går bra med den lille jenta som ble født så tidlig!

Håper du får en fin mandag! :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona

Åååå.. Hvordan går det med lille jenten?? Det der er mitt mareritt... Håper det går bra med henne.. det er vel akkurat på grensen, men det kan vel gå bra..? Jeg håepr så inderlig det... :grine:

Ble helt satt ut jeg nå, får ta et nytt besøk hos deg ganske snart så jeg får oppdatert meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :klem: De er langt oppi nord så jeg håper virkelig de er flinke der også. men det regner jeg med for ellers hadde de vel blitt overflyttet.Jeg tenker iallefall på de hele døgnet! Ja Henrik er flink, skikkelig samvittighetsfull, håper Martine får litt av det også. Hun virkelr som en litt annen type da....... :)

Epica :klem: Fin helg ja med masse uteliv

iingvild :klem: Ja det er viktig med godt tannstell, særlig på han som får så masse medisiner hele tiden.

La Traviata :klem: Ja det håper inderlig jeg også.Fin mandag ønskes deg også selv om det jo er tirsdag snart da!

Epona :klem: Ja det der må jo være alle gravide sitt mareritt ikke sant! Har ikke hørt noe mere i dag så da regner jeg med at det fremdeles er stabilt! Hun virker som en liten tøffing.Og de blir alle tatt godt vare på der oppe.Jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet jeg.Hun hadde jo ikke termin før i oktober men ble altså født i uke 23. Men håpet er der og det bare gå bra dette. :grine:

Så er mandagen nesten over, hvor blir egentlig tiden av? Jeg sovna på sofaen i ettermiddag. Mannen la frkfryd og dro på sykkeltur med Henrik etterpå. Flinke pappaen.

:hjerte:

Så nå får jeg vel ikke sove til natten kjenner jeg meg selv rett.jeg bør ikke sove sånn på ettermiddagen jeg. Pleier jo nesten aldri det da men i dag klarte jeg bare ikke å holde øynene oppe lengre.

Og ute har det regnet noe vannvittig i dag :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Hei,Charmis!

Såååå koselig å finne hilsen fra deg i går formiddag da jeg sjekka boka: Var på et tidspunkt med lav motivasjon og få kunder,så du virkelig "made my day" der. :)

Bergen var jammen meg deilig i helgen! Fikk en merkelig "ut av kroppen"-oplevelse da jeg gikk av flybussen,men etter få minutter føltes det veldig naturlig å være der.Savner byen, jeg,til tross for ekstremregn og "jabbete" bergensere. :sjenert:

:danse: <----danse litt for Henrik og de fine tennene hans! Så flinke dere er,alle tre.

Men nå må jeg returnere til litt mer hverdagslige plikter....ser det kommer en kunde gående mot meg. :ler:

Ha en super dag,kjære Charmis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Ingenting er bedre enn at jeg gjør dagen din bra altså. Ja Bergen er deilig, særlig når sola skinner. Da er det få byer som kan måle seg sier jeg.Og det er jo ikke værst skryt til byen fra en trønder eller hur?Tenner ja :ler::ler: Henrik går bare og skal sjekke inni munnene til sine foreldre nå, og han er nok ikke like imponert når han ser inni der nei................. :sjenert: Kan ikke skryte på oss å ha hatt null hull liksom!

Pi@ :klem: Ja det er godt at masingen vår gir resultater.Jeg fikk nok alle mine hull når jeg var på den alderen der og litt større. Ingen i voksen alder.Burde nok hatt noen foreldre som maste jeg også :ler:

Fremdeles ikke noe nytt om den lille. det tar jeg som et godt tegn.

Sitter og venter på en som skal se på stuegulvet vårt. Det knirker noe så innmari så det er snakk om at vi skal få nytt på garantien. MEn tror du det kommer noen når de skal da? :frustrert::frustrert::frustrert: Jeg blir så forbanna på sånne arbeidsfolk. :sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

Å vente på arbeidsfolk er noe herk.. Kan de ikke bare ringe og gi oss oppdaterte beskjeder da?? :frustrert: Har opplevd mang en gang at de ikek dukekr opp på avtalt dag en gang, og så sitetr man der og venter, helt låst.. Grr..

Har du forresten begynt i den nye jobben nå? Har ikke fått med meg alle detaljer for tiden... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss: Snuppa mi! Det er så koselig å finne så mange hilsener i boka når jeg titter innom.... Du er god du altså!!

Håper dere får skikk på gulvet...jeg HATER knirkegulv...Vi kjøper et slikt gulv selv...det knirker flere steder og gjett om jeg skal få rettet på det når vi overtar da!! Det er bare en nødvendighet!! :Nikke:

Ha en kjempefin tirsdagskveld vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går (eller i overigår :klø: ) så jeg et program om premature barn! Og de går an å redde fra uke 22-23.. Var mange mirakelhistorier der! Og mange tøffe valg som foreldrene må gjennom...

Håper alt går bra med jenta, jeg krysser alt jeg har... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Arh... Arbeidsfolk er TREGE! :overrasket::sjenert:

De har ikke fikset det elektriske hos oss..

Gått over TO-TRE uker, og kjøleskapet står på stua & soverommet mørklagt.. :forvirret:

Håper de kom kjapt etter du skrev igår! ;)

Hvordan går det med småtrollene?

Kan vel ikke kalle H for et lite troll lenger. De vokser vel fort? :)

ha en super dag vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei Charmina :klem:

Lenge siden jeg har vært innom nå.

Håper alt går bra med den lille jenta..

Huff, så trist når slike ting skjer.

En vennine av meg fødte en gutt i uke 25,

men alt er bra med den lille nå..

Håper det er en liten trøst hvertfall :klem:

Du får ha en fortsatt fin dag :)

Endret av cecilia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epona :klem: begynner ikke før den 1 august sammen med Martine og gleder meg noe veldig. De som skal jobbe på samme avdeling som meg fant jeg tonen med med en gang så jeg tror vi skal få en toppers arbeidsplass. Det blir 2 menn og 2 damer på hver avdeling, og 4 avdelinger tilsammen.Og når alt er helt nytt kan man jo forme helt hvordan man vil ha det selv.Så det blir spennende i august ja. Og sikkert masse å ta fatt i når man starter opp. Mange å bli kjent med av både store og små. Martine skulle nå få komme på samme avdeling som han gutten jeg passer og det blir fint for de to er jo så glade i hverandre.

Madden :klem: Ja knirkegulv er bare helt pyton. Og her er det så ille at du ville ikke trodd dine egne ører skal jeg si deg. :overrasket: Nesten 80 prosent av gulvet skriker noe aldeles for jæv.....!!!!!! Jeg blir helt gal snart av å ha det sånn. Og tror du de idiotene av noen arbeidsfolk kommer når de skal da :sur::sur::sur: Jeg blir bare så SUR på slikt!!!!!!

iss :klem: Ja det er jo et mirakel når sånne små overlever. Også er det jo det å ikke vite hvor stor skade de kan ha fått. Jeg tenker på de hele tiden og håper og håper at det skal gå bra.

Epica :klem: De kom nok ikke i det hele tatt de hersens folkene. Snakk om å ikke bry seg om andre folks tid. Og gjett om de skal få så ørene flagrer når og ikke minst om de dukker opp neste uke.

henrik er nok ikke småtroll lengre nei, selv om han nok alltid vil være mammas lille gutt i mine øyne da :ler: Selv Martine begynner jo å bli stor jente nå.Tiden går bare så alt for fort.

Cecilia :klem: Og jeg som var helt sikker på at tulla di var kommet nå :ler: Men hun kommer vel ikke før hun er klar nei. Kjekt å ha deg tilbake iallefall.

Bustetroll:klem: vidunderlig å se deg igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iingvild :klem:

cecilia :klem:

Pi@ :klem:

Litt lysere ute i dag så kanskje er det håp for en litt bedre St.hans i morgen enn forventet? Håper det! En gård rett borti gata her pleier å arrangere festligheter for hele området. Grilling, kaker,rømmegrøt og annet. Leke og natursti til ungene ,også har vi digert bål som alle har vært med på å lage istand.Det pleier å være skikkelig kos. I fjor bøttet det ned men jammen hadde vi det kjekt alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DAG ER DET :

24 dager til vi reiser til Rhodos

25 dager til vi har vært gift i 7 år :hjerte:

1 dag til gutten jeg passer slutter :grine:

8 dager til jenta jeg passer slutter :grine:

8 dager til jeg begynner ferien min :sjarmor:

40 dager til jeg begynner i min nye jobb :hoppe:

39 dager til Martine begynner i barnehage :smilejente: :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det ser ut som det er mest gode ting du har å se frem til, Charmis! :hoppe: Skulle bare mangle. :sjarmor: Vi må ta en ferie på sparket i år. Hva tror du, skal vi sykle til Bergen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...