Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia... :)

Må jo bare passe ypperlig å feire bryllupsdag der då... hørtes herlig ut... :hjerter_rundt: Håper du koser dg i sola no... sole dg for meg og hvis til... jeg går nemmlig her og "gleder" meg til snart å måtte gå på e.mid skift... :erter:

Ha ei flott helg! :sjarmor:

Endret av Litle Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Kommer innom og dytter deg opp fra side to...der skal jammen ikke Charmisen vår være!

Hører rykter om at dere har like deilig sommervær som oss, og det er bra!Håper dere alle har hatt en deilig helg i solen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle godjentene mine :klem::klem::klem:

Så koselig å finne så masse koselige meldinger fra alle dere som alltid får meg i godt humør. STOR klem til dere alle sammen altså :klem::klem::klem: Og jeg har nå ryddet plass i kofferten til både Madden og Lillelou, og jeg tror nok de ville ha trivdes i hverandres selskap under flygningen. ;)

Jeg har ikke fått vært så mye på nettet disse dagene. Har vært ute og kost meg i det fine været også har jeg vært så utrolig trøtt om kvelden. Og da fristet det ikke mye å gå opp her og sitte og skrive oppe på loftet. Det blir bare så sinnsykt varmt her oppe.Det er nok slik det føles å sitte i en bakerovn. Nå har det regnet i formiddag, men jeg kan ikke akkurat si at det er så mye mer behagelig her oppe av den grunn.

Huff solen ja, jeg koser meg jo når den er der. Men jeg er så plaget med sånne pigmentflekker i fjeset for tiden. Hadde det også når jeg var gravid med begge ungene . Nå tror jeg det er hormonspiralen som har skylden. Blir det mye mere får jeg visst gå og fjerne den. Er jo ikke akkurat SÅ festlig da med sånne greier i annsiktet.Smører på faktor "ingen sol slipper gjennom her" men det hjelper visst ikke så veldig ser det ut som.Heldigvis blekner de jo og forsvinner igjen når man ikke sitter eller er så mye i sola da.

Ellers ikke så masse nytt herfra da. I kveld skal vi på konsert med alle 2 klassingene som avslutning. Henrik er nå valgt ut til å lese noe fra Mummitrollet og vi satt nå sammen og øvde masse i går. Tror han er kjempespent. Jeg er nå mest spent på hva søsteren hans finner på jeg da. Hun begynner vel å rope på "dadda" hun når hun ser broren sin tenker jeg. :ler: Tror Henrik er litt bekymret for akkurat det der stakkars.

Han kom nå med en artig kommentar her om dagen. Han var og tok fra Martine noe som hun hadde knabbet inne på rommet hans,også sa han til meg etterpå. "Mamma, det er nå ikke lett å bli sent på Martine, jeg tror faktisk Kong Harald også hadde hatt litt problemer med å kjefte på henne altså" :hoho: Da strevde jeg litt med å holde meg alvorlig må jeg si.

I morgen er det fotballtrening for henrik og klubb for meg etterpå.

Torsdag er det møte på jobben og det gleder jeg meg sånn til. Det blir så kos å treffe alle sammen og bli litt bedre kjent, også blir det jo ok med litt mere informasjon og få vite hvem som skal jobbe sammen på de ulike avdelingene.Etterpå skulle vi grille og kose oss.

Og til helgen er det fotballturnering igjen slik vi også var på denne helgen.

Og mannen kjørte sykkelrittet mellom Bergen-Voss på lørdag. 17 mil, og var ikke engang støl etterpå :overrasket::overrasket::klappe: Jeg fatter ikke at det er mulig jeg. Hadde det vært meg hadde jeg kommet opp første bakken og sikkert vært støl bare pga av det etterpå :ler::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fikk jeg en gledelig konvolutt i posten her om dagen. Trodde ikke jeg hadde noen feriepenger tilgode jeg, men jammen hadde jeg glemt at jeg jo skulle ha for hele svangerskapsperioden min fra jobben jeg nå har sagt opp. SLIKE overraskelser liker jeg altså :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for feriepenger! :hoppe:

Koselig å lese oppdatering fra deg! :kose:

Og tusen takk for besøk i begge dagbøkene mine. Du er en knupp! :dagens-rose:

Gleder meg til Brage begynner å prate ordentlig og jeg kan begynne å samle "gullkorn fra barnemunn"! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Den Henrik'en altså! Han er en skikkelig going!!! :hjerter_rundt:

Her har det også vært litt varierende vær i dag, men ikke regn selv om det var meldt! Det blåser noe helt fryktelig...men sola skinner og det er tropevarmt!!

Godt jeg har vifte foran meg på jobb, ellers hadde jeg nok smeltet bort fullstendig! :ler:

Så flott at du har ryddet plass til meg og Lillelou i kofferten da!! Jeg gleder meg allerede! Men du..kan du ta oss på hattehylla tror du? Det er ca. minus 60 grader oppe i bagasjerommet på flyet...!! :hår: :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Ja det er artige ting man får høre innimellom det er helt sikkert.Og lurt å skrive ned noen av de for ettertiden. Man glemmer det jo så fort desverre.

Madden :klem: Oj det hadde jeg ikke tenkt på gitt! Det var kanskje litt i kaldeste laget! Men nå må dere ikke glemme at dere kommer jo ned i varmen da så dere tiner jo opp igjen. Og snakker dere mye sammen så holder dere jo varmen tror du ikke :ler: (synes jeg ser Madden og Lillelou ligge i kofferten og snakke for livet :overrasket::ler: )

Kjempekos på skolen i dag. ungene var så flinke, og det var så kjekt å se Henrik opptre.Martine kjempet veldig oppå fanget mitt for å komme seg ned og løpe bort til han så jeg var ganske svett av å holde henne. Hun er jo så begeistret for Henrik at hun vil være sammen med han hele tiden.

Nei klokka er blitt natt så nå er det jammen på tide å finne køyen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink Henrik er som vil opptre. Ikke alle som vil det. Kankje det bor en liten skuespiller i han??? ;)

Deilig med sol i dag og. Jeg vasker hus og henger ut kler så fort jeg får vasket de ferdig. Greit å nytte tørken.

Skal ha hele jobben på sommerparty i morra så må vaske og lage til her. Og så krysser jeg fingrene for at være holder seg, for da kan vi spise ute!!

Ha en super torsdag snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glossy og iingvild :klem:

Fikk en melding fra en venninde av meg i sted :grine:

Hun har termin i oktober, men fødte en bitteliten jente på 500gr på tirsdag.

Det er veldig kritisk, og de vet ikke hvordan det kommer til å gå. Men hun virkelr sterk den lille jenten :grine: Jeg ble helt satt ut da den meldingen kom i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille jenten er stabil fremdeles, men foreldrene har fått beskjed om å ta en dag av gangen. De må være forberedt på alt. De hadde nå fått døpt henne på sykehuset.

Ellers fikk mammaen til dagbarnet mitt en flott gutt natt til søndag.Gleder meg til å se han.

Ute regner det og sånn blir det visst resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var til tannlegen med Henrik i dag!

Og det var null hull og masse skryt fra tannlegen om fint tannstell og sunne tenner. Så da ble jeg så glad og Henrik var så stolt som en hane :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Ska si det skjer mye rundt deg...

Så leit å høre om den tidlige fødselen. Håper virkelig det går bra med henne. De er veldig flinke på barneklinikken hvis det er der de er. Der var iallefall vi med lillemor. Herlige mennesker. Krysser iallefall fingre for henne!

Så flink Henrik er hos tannlegen da... Er alltid så flink han :)

Men så har han jo en flink mamma og da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:klappe: Flink Henrik!!

Så deilig da. ;)

Uffda så ekkelt med den lille jenta.. Håper alt går bra.. :tristbla:

Hatt en fin helg vennen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ikke greit med ei lita jente som kommer for tidlig. Krysser fingrene....

Håper du ellers har hatt en fin dag i dag.

Bra at Henrik (og foreldrene) er flinke tannpussere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...