Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsatt god bedring til alle i Charmina-heimen! :klem:

Så heldige dere er som skal til Rhodos i sommer! :hoppe:

Vi håper å få reist enten til Hellas eller Spania til høsten vi, når lillesøster har blitt litt større! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelou :klem: Ja han er kjempesprek. Jammen ikke meg som hadde kommet meg så langt på sykkel nei. Jeg hadde vel knapt kommet ned til butikken rett nedi gata her jeg :ler: Men jeg har planer om å begynne å sykle til jobb da og kanskje kjøpe en sånn sykkelhenger til å ha Martine oppi.

La Traviata :klem: Ja vi gleder oss veldig til det. Skal bli deilig med noen late dager i sola. Også er det et slikt all inclusive hotel så da er det bare å spise og drikke det man lyster :sjarmor:

Mandag er tv slave kveld. Har sett Designerspirene og Akutten på tv3 også sappet litt innom ungkaren på tv norge. :rodme: Er virkelig helt håpløs.

Denne uka er ganske rolig, men neste uke blir det hektisk. Tirsdag er det avslutning med klassen til Henrik, onsdag klubb og torsdag møte med den nye jobben og grilling etterpå sånn at vi alle blir litt bedre kjent. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Kos deg på tur i dag, håper du får i alle fall et lite glimt av sol. Skal sende litt blå himmel din vei. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iingvild :klem: Takk for det vennen. Sola skinner allerede her og skal visst gjøre det hele uka :sjarmor:

Ene dagbarnet er syk og hjemme stakkars så i dag har jeg bare tosmåtroll å passe på. Og etter duppen er det ut på tur med tvillingvognen. Litt enklere å komme avgårde når man slipper å ha en gående ved siden av.

Håper alle andre også har sol fra blå himmel i dag :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sover englebarna :sjarmor:

Og jef skulle ha gjort flere ting, men sukk det er jo bare så kjeeeeeedelig med husarbeid :sur: Synes ikke jeg gjør annet innimellom. Hvordan klarer vi egentlig å rote så mye hele tiden :klø:

Alt var jo så strøkent her på fredag og nå bare flyter det igjen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!!!

Ja i dag skinner endelig solen :) Men er ikke kommet helt igjennom her gos med enda. Men håper den snart gjør det. Er vel meldt fint i morra og?? Tror det.

Skjønner godt at du ikke vil bruke dagen til husarbeid. Så la det står til kvelden du ;)

Jeg hadde en rundt i gårk kveld, så da får vi se hvor lenge det holder!

Ha en super soldag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var jo så strøkent her på fredag og nå bare flyter det igjen :grine:

Sånne ting lurer jeg også på hvorfor skjer. At man aldri klarer å bli ferdig med ryddinga og vaskinga..... Må gjøres gang på gang på gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Supert med sol da!

Legger igjen en liten påminnelse jeg sendte til kusina mi (som har fire unger og tre katter boende i samme hus som seg og mannen).

Å rydde etter barn, er som å måke et sted det aldri slutter å snø!

Ha en fin tur ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei Charmis :vinke:

Ja, husarbeid har aldri vært særlig givende.

Kan trøste deg med at det blir fort rotete igjen her også :forvirret:

Kos deg ute i sola :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Kjenner meg bare sååå godt igjen vennen...Her hadde vi generalopprydding på søndag....alt var helt strøkent! Men nå...nå ser det jammen meg bomba ut igjen! Og det har vi klart på bare to dager!! :sjenert:

Så herlig med Rhodosferie da!! Får jeg være med i kofferten eller?! Og så all-inclusive da... *drømme* da slipper du jo å tenke på noe som helst jo! Bare å gå til dekket bord hele uka lang! DET må være herlig! Hellas er et vidunderlig land å feriere i...vi har vært der et utall ganger..og lengter tilbake hele tiden! ;)

Så spennende det blir nå vennen...ny jobb og nye kolleger! Du kommer helt sikkert til å trives kjempegodt!! Gleder meg sånn på dine vegne!

Ha en kjempefin uke snuppa!!

GOOOOD :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. :)

Er ikkje spesielt givande å gjøra husarbeid når d går så lita tid før d ser heilt bomba ut igjen... :sjenert: Men må man så må man... har vært litt lite flink til å ta ting etter hvert her no, så imorra står d en kjempe haug med skitne klær og venter på meg :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffja, det blir nok endel rot med unger i hus.. :sjenert:

Håper husarbeidet gikk fort og smertefritt! :klem:

Planer for dagen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :klem: Grattis med ny søt avatar.Og det skal visst være fint hele uka nå, men jeg synes ikke det er så veeeeeldig varmt da.

Pi@ :klem: Ja det er rart det der altså :)

iingvild :klem::ler::ler::ler: den var artig

cecilia :klem: Kos deg du også

Madden :klem: Klart du får være med, jeg rydder plass i kofferten med det samme kan du skjønne. Jeg også elsker å være i Hellas, synes det er så fint der. Også er jo maten så vidunderlig. Gleder meg veldig.Og etterpå blir det spennende da med ny jobb og nye kollegaer. Skal treffe alle sammen neste uke og gleder meg til det. Da er det først møte og grilling etterpå. Virker som en kjempefin gjeng så jeg tror det blir strååålende jeg! Masse å se fram til framover ja.

Litle Lady :klem: Så du har en sånn haug du også ja ;)

Epica :klem: Nei ingen planer, men Henrik har fotballtrening i dag så jeg får vel ta turen bort og se tenker jeg i det fine været. Han liker jo best at vi er der alle sammen og ser på han.

Og til alle som har sagt at det nok blir rot med unger i hus så må jeg jo bare innrømme at det meste av rotet her i huset er det nok vi voksne som står for :rodme::rodme::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica :klem: Vi drar 16 juli dagen før vi har 7 års bryllupsdag så da får vi feiret den der nede :hjerte: Gleder meg til det ja men har syk flyskrekk så jeg har jo allerede begynt å kvi meg da til akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du spurte meg om navn..

Sanne hvis det blir jente

(vil ikke skrive det i dagboka mi....) ;)

Guttenavn... Har foreslått mange for mannen men nei! :grine:

Så nå får han finne et hvis det viser seg en tissetass på UL! :sjarmor:

Å, så kooos da... :hjerte:

Blir nok en deilig ferie...! :klem:

Du, det er SÅÅÅÅ sjeldent med flykræsj, at du skal tenke på DET, og på hvor mange ganger alle på KG har flydd tilsammen, og tenke at vi lever enda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Hei,kjære Charmis! :kose:

ENDELIG har solen kommet til Bartebyen! Utrolig deilig, for nå hadde jeg nesten glemt hvordan den så ut! Deeeeilig. :hoppe:

Jeg har også drept urtehagen min....den begynte så bra med 20 små,fine planter,men nå driver de og dør på pur trass,alle sammen. :sur:

Jaja,sånn er livet. Kjøpte urter er godt,det også. :ler:

Hotellet deres på Rhodos så kjempedeilig ut! Det blir sikkert en superfin ferie! Og du skal se flygingen går myyyye bedre enn du frykter akkurat nå. :klem:

Håper onsdagen er god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Ja for ikke å snakke om maten!!! :sikle: Tzatziki og gresk salat!...... NAAAM!!! (og selvsagt moussaka...som jeg ELSKER!!!)

Jeg bare mååå være med jeg altså!

Håper du får ei kjempefin helg snuppa!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...